כתב נושא: הגזענות כנגד היהודים נמשכת.  (נקרא 2528 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק jewlover and arabhater

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 5996
הגזענות כנגד היהודים נמשכת.
« ב- : אוגוסט 28, 2013, 07:44:07 »
http://www.hakolhayehudi.co.il/?p=73322

תושבים מצפת טוענים כי ביום חמישי האחרון השליכו סטודנטים ערבים בקבוק זכוכית מבניין המעונות של מכללת צפת, לעבר ילד יהודי בן שבע. "המציאות כאן בלתי נסבלת", אומר אחד מתושבי צפת המתגורר סמוך למכללה, "אנחנו מרגישים בכפר ערבי"

 

בצפת, בירת הגליל, סובלים יום-יום התושבים היהודים הגרים בסמיכות למכללת צפת, מהסטודנטים הערבים הרבים שלומדים ומתגוררים במעונות המכללה. מבחינת השכנים המתגוררים בסמוך, נחצה בשבוע שעבר קו אדום כאשר לטענתם, ערבי הלומד במכללה זרק בקבוק זכוכית מקומה שביעית לעבר ילד יהודי בן 7 שעמד בחצר.

"הבקבוק התנפץ פחות ממטר מהילד" מתאר יצחק איתן, תושב צפת המתגורר סמוך למכללה, בבנין המאכלס משפחות מהציבור החרדי, את מה שאירע ביום חמישי האחרון. "הילד התחיל לבכות ואז אמא שלו  ירדה אליו. הוא סיפר לה שמהחלון בקומה השביעית, נזרק עליו בקבוק הזכוכית. קראנו למשטרה, הגיע איזה שוטר אחד שדאג רק להשתיק אותנו. אחרי זה, באו עוד שני שוטרים שבאמת בקשו מזיהוי פלילי לקחת טביעות אצבע מהבקבוק. השוטרים טענו שאין אף אחד בדירה, אבל אני אמרתי להם שבטח הוא מתחבא" תיאר איתן. לדבריו, מהמכללה נמסר כי הם יסלקו את הבחורים האלה, אבל הוא אינו מאמין שזה רציני.

"מרגישים בכפר ערבי"

לדבריו, מדובר בתופעה שחוזרת על עצמה, ואיש אינו פועל לעצור אותה. "הם עושים רעש בלילות, לא נותנים לישון, מפעילים מוזיקה בשבת, הם זורקים מהחלונות את כל הזבל שלהם", הוא אומר. "אישה אחת חנתה בחניון של הסטודנטים" מספר איתן,"הורידו לה ארבע גלגלים, יום אחרי זה שרטו לה את כל הרכב. לסטודנטים שמו מצלמות אבטחה אחרי שמישהו עשה להם תג מחיר, אבל כשהם פוגעים בנו זה לא מעניין אף אחד. ראש העיר הגיע לפה אחרי האירוע של זריקת הבקבוק, וגם הוא הזדעזע אבל ככה זה בצפת, אנחנו מצפים לישועה. הילדים מפחדים להסתובב בגינה וזה המצב, אנחנו מרגישים פה כמו בכפר ערבי לא כמו בעיר יהודית".

"המשטרה? שום דבר"

לדבריו המשטרה לא עושה כלום, "כשהערבים צועקים בשתיים בלילה והיהודים מזמינים משטרה, השוטרים אומרים שמותר לדבר במדינה. הזמנתי משטרה והגיע שוטר ערבי ששאל אותי מה אני רוצה בכלל. שהיהודים מדליקים מוזיקה ב-4 בצהריים, הערבים מזמינים משטרה והשוטרים דורשים לכבות את המוזיקה כי זה מפריע להם. השכנים פשוט עוברים למדרכה ממול, העיקר לא לעבור ליד הבניין של הסטודנטים".

"מה שצריך לעשות" מסביר איתן, "זה לקחת אותם לצפון תל-אביב, ששם יסבלו קצת מהבלגן שהם עושים. שיפסיקו להפיל עלינו את כל ההתייפיפות שלהם. אפילו להגן על עצמנו אנחנו לא יכולים, למה, לא זכותנו לחיות בשקט?".



איתן מסביר כי, אמנם להרבה תושבים זה מפריע, אבל מנגד חלק מהשכנים טוענים שהערבים לא באים לעשות מלחמות אלא בסך הכל באים ללמוד ולהצליח. "מי שחושב ככה שיבוא למרפסת שלי" הוא אומר." שיבוא וישמע את כל הרעש והחגיגות שהם עושים".

בצפת שוררת בשנים האחרונות מתיחות סביב כניסת ערבים מהכפרים שבסביבה לעיר ובמיוחד הסטודנטים הערבים. לפני מספר חודשים הותקף ערבי מעכברה שהטריד יהודיה ונשלח לבית החולים. באותם ימים הודבקו מודעות כנגד התבוללות של בנות ישראל עם הערבים בצפת. לאחר מספר ימים הוצתו ארבעה רכבים בכפר עכברה הסמוך לצפת, במקום רוססו הכתובות "אל תגעו לנו בבנות".

ממשטרת צפת נמסר בתגובה כי לא התקבלו לאחרונה תלונות על הקמת רעש באיזור במעונות. בנוגע לאירוע מיום חמישי האחרון נמסר כי נערכו סריקות בבניין המעונות והאירוע טופל.

מהמכללה האקדמית צפת נמסר בתגובה, כי הידיעה מלווה באי דיוקים רבים. האירוע נמצא בשלב זה בחקירת משטרה והמכללה תגיב רק בתום השלמת החקירה ותוצאותיה.




פשוט גזענות המשטרה והממסד מופנה כנגד יהודים פשוט ככה.

לפני שאנחנו מודאגים מסוריה ומחיזבאללה

אנחנו צריכים להבין שאלה לא הבעיות העיקריות שלנו יש לנו מספיק אנטישמים ואנטי ציונים פה במדינת ישראל
היום כולם יודעים שהרב כהנא צדק!

מנותק אביר הקרנפים

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 8016
  • מוסר, כבוד, יהדות.
בעניין: הגזענות כנגד היהודים נמשכת.
« להגיב #1 ב- : אוגוסט 28, 2013, 17:03:54 »
"האירוע נמצא בשלב זה בחקירת משטרה והמכללה תגיב רק בתום השלמת החקירה ותוצאותיה."
-במילים אחרות, כל עוד המשטרה לא תעשה מזה סיפור, המכללה תוכל להשתיק ולהתעלם מזה... רק אם המשטרה תמצא את האשמים, הם יהיו מוכרחים בחוסר רצון לגנות את המקרה או לסלק את המחבל...
אמת, כבוד וכוח. שלושה דברים שאנשים מחפשים ומבקשים מזולתם כל ימי חייהם ולא יודעים שצריכים למצוא את זה בתוך עצמם.

צבא יהושע עוד יחזור!

מנותק jewlover and arabhater

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 5996
בעניין: הגזענות כנגד היהודים נמשכת.
« להגיב #2 ב- : אוגוסט 28, 2013, 17:42:02 »
אני מאוד מקווה שהתקשורת תכריח את המשטרה לעשות מזה סיפור בכל שהיא סוף כל סוף בעצמה תעשה מזה סיפור
היום כולם יודעים שהרב כהנא צדק!

מנותק אביר הקרנפים

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 8016
  • מוסר, כבוד, יהדות.
בעניין: הגזענות כנגד היהודים נמשכת.
« להגיב #3 ב- : אוגוסט 29, 2013, 02:14:33 »
התקשורת בעד אורקים עוד יותר מהמשטרה
אמת, כבוד וכוח. שלושה דברים שאנשים מחפשים ומבקשים מזולתם כל ימי חייהם ולא יודעים שצריכים למצוא את זה בתוך עצמם.

צבא יהושע עוד יחזור!