נץ,
למה אתה מתכוון "להנחיל את מורשת השואה דווקא מהזווית של ההתרחשויות העולמיות העכשויות וכל הקשור לאיסלם"? איך בדיוק עושים זאת?
מה גם שלדעתי המנוח "לא רלוונטי" ממש לא מתאים מסיבה אחת פשוטה: גם היטלר היה לא רלוונטי בשנת 1927, ובשנת 1934 הוא היה מאוד רלוונטי!
תגיד נץ יש לי עוד שאלה - הרי לפי הדת מוסלמית מי שכופר בה אחת דתו להמית, אם כך למה יהודים רבים חיו במשך מאות ואלפי שנים תחת שילטון מוסלמי, ואיפלו החזיקו חזק בתורתם ואמונתם, ולא נרצחו בגלל זה, לפחות לא באותה כמות שתחת שילטון נוצרי?
ערן, טוב ששאלת
א.) אני מפנה אותך ואת שאר חברי הפורום לספרים:
1.) חאג' אמין וברלין- מאת ג'ני לבל
http://simania.co.il/bookdetails.php?item_id=268852.) הד'ימים- בני חסות: יהודים ונוצרים בצל האיסלם- מאת בת יאור
http://simania.co.il/bookdetails.php?item_id=691973.) אירוערביה- מאת בת יאור
http://simania.co.il/bookdetails.php?item_id=229083 ו...
http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%90%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A2%D7%A8%D7%91%D7%99%D7%94_:_%D7%94%D7%A6%D7%99%D7%A8_%D7%94%D7%90%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A4%D7%99-%D7%A2%D7%A8%D7%91%D7%994.) ג'יהאד ושנאת יהודים- על השורשים הנאציים של מתקפת ה-11 בספטמבר- מאת דוקטור מתיאס קונצל
http://www.text.org.il/index.php?book=0804088ב.)
אני חושב שצריך להעלות גם את:
מה שעבר על יהדות צפון אפריקה בפרק הזמן שהם היו תחת השלטון של וישי (תוניס, אלג'יר, מרוקו) ומוסוליני (יהדות לוב) ובעיקר בפרק הזמן שרומל והגרמנים היו שם.
ללמד מה עבר על יהדות סוריה ולבנון תחת צרפת של וישי, ללמד מה עבר על יהודי עיראק בזמן מהפכת ראשיד עלי אל כילאני 1941 ומתקפת חאבנייה שנעשה בעידוד וחימוש ותגבור מצד הרייך השלישי.
את העובדה שמדינות כמו מצרים וסוריה נתנו אזרחות לנאצים בכירים שנמלטו מאימת הדין באירופה (הס מלהזכיר שהם גם התאסלמו על הדרך)
לספר את מה שעבר על יהודי הבלקנים תחת אימת הדיוויזיות של ה-WAFFEN SS המוסלמיות (חאנג'ר ההררית ה-13, סקנדרברג ה-21, וקאמא ה-23)
לספר את קורותיו ופועלו של SS Obergruphenfuherr חאג' אמין וחבורתו, ומצד שני על SS Standartenfuherr פאוזי אל קאוקג'י (מאוחר יותר היה מפקד צבא ההצלה הלבנוני שתקף אותנו מצפון במלחמת העצמאות ב-48').
אפשר גם להרחיב על השינויים שנעשו במכון לחקר הגזע של אלפרד רוזנברג אחרי הצטרפות המוסלמים לסיפור, כן גם על השינויים שנעשו במשרד התעמולה של ד"ר יוזף גבלס.
אפשר להביא את הציטוטים של היטלר על האיסלם מתוך האוטוביוגרפיה של שר החימוש הנאצי אלברט שפאר.
אפשר לבצע את ההקבלות בין חייו של היטלר לחייו של מוחמד (יש הרבה מין הדומה ביניהם באופן מבחיל) דברי היטלר בעל פה ובכתב (מתוך מיין קאמפף) אל מול כתבי ומסורות האיסלם (קוראן, אחדית', סוראת ראסולאללה)
ג.) לגבי רלוונטי או לא, ישנו צורך פשוט להבין את המציאות העכשווית העולמית ולהסיק את המסקנות, לאן העולם הולך, לכן אני דווקא דוחק בך לקרוא את הספרים הנ"ל ולהבין למה באמת הנצרות לא רלוונטית והאיסלם כן, הפחד הקמאי שלך מהנצרות היום הוא פשוט בלתי רצניונאלי, לגבי היטלר הוא גם היה רלוונטי בשנת 1927, אחרת גרמניה הווימארית לא הייתה שמה אותו בכלא לנדסברג בשנת 1924 בעוון בגידה ונסיון הפיכה.
מה גם שאם אתה קורא את מקורותינו מהגמרא ועד האחרונים וכן את ההסטוריה של גרמניה מהרייך השני (תחת "קאנצלר הברזל" אוטו פון ביסמרק) ועד עליית היטלר לשלטון היית מבין למה זה היה באוויר עוד לפני שהיטלר בכלל היה בתכנון ודווקא בגרמניה ולא בשום ארץ אחרת.
מה גם שאתה לא יכול להשוות בין איש אחד עם רעיון חדש (חילוני/פגאני) שצומח על קרקע מאוד מסויימת ובין תחיית דת, זה פשוט לא עומד על אותו בסיס להשוואה.
ד.) לגבי יהודים תחת האיסלם אל מול הנצרות- אני שוב מפנה אותך לספרה של בת יאור בנדון (ראה סעיף א'-2) שם תראה שאם מוציאים את השואה מהמשוואה אינני בטוח כלל ועיקר שאכן הנצרות רצחה יותר והעבירה על דת יותר מאשר האיסלם, להפך הגמור.
אני גם מפנה אותך לאגרות (אגרת תימן, השמד וכו') הרמב"ם בנדון, שתקבל גם קצת גם על החיים תת האיסלם בנדון.
ה.) השואה צריכה להדון לגופה, גם מתוך הנצרות, גם מתוך האיסלם, גם מתוך האימפריה הרומית, גם מתוך ההסטוריוגרפיה הגרמנית/גרמאנית, גם מתוך גרמניה הפרה-נוצרית וגם ללמוד מתוך המקורות הפאגניים הסמליים ששימשו בעירבוביה בגרמניה.
ו.) לגבי יחס האיסלם ליהודים, אני מזכיר לך שהגדרת האיסלם את היהודים, הנוצרים והזורואסטרים זה: "אהיל אל כתאב" (עם הספר) להם ניתנת אופציה שלישית מלבד מוות או איסלם (שלא כמו כל עובדי העבודה זרה ואתאיסטים) שזה להיות "אהיל אל ד'ימה" או "ד'ימים"- בני חסות תחת האיסלם על פי תנאי עומר אבן אל חטאב החליף השני דהיינו השפלה מוחלטת, הרבה מעבר לתנאי החיים היהודים המושפלים היומיומיים תחת ארצות נוצריות.