HAYAMIN.ORG

יהדות ותורת ישראל => שֻׁלְחָן עָרוּךְ וְהָרַעְיוֹן הַיְּהוּדִי => נושא נשלח על ידי: עז77 על ספטמבר 24, 2007, 04:46:18

כותרת: *** למי שיודע בלבד, זה חשוב ***
תגובה על ידי: עז77 על ספטמבר 24, 2007, 04:46:18
מישהו שם את התגובה הזו בסרטון ביוטיוב, עם ציטוטים לכאורה בגנות היהדות:

Sanhedrin 54b . A Jew may have sex with a child as long as the child is less than nine years old.

Hagigah 27a . States that no rabbi can ever go to hell.

Abodah Zara 26b: "Even the best of the Gentiles should be killed."

Sanhedrin 105ab: "Jesus fornicated with his jackass.


כולם חמורים דיו, אבל אחד ממש הדיר שינה ממני, האם יכול להיות שיש כדבר הזה במסכת סנהדרין, או משהו דומה שניתן לפרש לפדופיליה??

Sanhedrin 54b . A Jew may have sex with a child as long as the child is less than nine years old

תרגום:

סנהדרין, 54 ב

ליהודי מותר לקיים יחסי מין עם ילד כל עוד גילו מתחת לגיל 9.

______________________________________________________________________

ברור שאני לא מייחס אמינות לזה, לדעתי זה שקר, אבל אני בור בנושא
ואין לי בבית מסכת סנהדרין, מישהו יכול לבאר בפניי את הסוגייה? ולומר לי אם כבר, מה כתוב בסנהדרין באותו מקום שצויין פה בציטוט (54 ב) תודה.
כותרת: *** למי שיודע בלבד, זה חשוב ***
תגובה על ידי: דוקא_כך על ספטמבר 24, 2007, 05:07:31
שקר וכזב, סילוף ועיוות של האמת.  לכן אמרו חכמינו ז"ל, שגוי העוסק בתורה חייב מיתה, בדיוק מהסיבה הזאת.

התשובה להכפשה הזאת היא לצטט מתוך הקור'אן, מכיוון שכמעט בטוח שמוסלמי מסית עשה את זה.  יש לצטט פסקים של אימאמים, כמו חומייני, ימח שמו, שהתיר נישואים לילדות בנות 9, ואף המליץ על כך(!), וכמו כן התיר משכב בהמה.

בקשר ליש"ו---לא יודע אם זה נכון.  זה בהחלט נשמע נכון, אם לשפוט על פי החמורים שמקיפים אותי יומיום.
כותרת: *** למי שיודע בלבד, זה חשוב ***
תגובה על ידי: עז77 על ספטמבר 24, 2007, 16:51:03
מישהו יודע מה באמת כתוב בסנהדרין במיקום הזה שצויין למעלה, 54 ב, מה כתוב שם?
כותרת: *** למי שיודע בלבד, זה חשוב ***
תגובה על ידי: שׂריון על ספטמבר 24, 2007, 17:16:57
מצאתי את הסוגייה הזאת. אני אעיין בה בלנ"ד ואם אצליח להבין אכתוב פה את התשובה.
יש לי פרוייקט השו"ת והעניין דורש פרשנים.
כותרת: *** למי שיודע בלבד, זה חשוב ***
תגובה על ידי: גַּם בָּשָׁן וְגַם גִּלְעָד על ספטמבר 24, 2007, 17:49:44
מצאתי את הסוגייה הזאת. אני אעיין בה בלנ"ד ואם אצליח להבין אכתוב פה את התשובה.
יש לי פרוייקט השו"ת והעניין דורש פרשנים.

שׂריון, יש לך צל"ש ממני על המִשׁפּט האחרון של ההודעה הזאת. :V:  :V:  :V:
(לְמי שלא מבין למה.. (http://jtf.org/forum_hebrew/index.php?topic=8302.0)).
כותרת: *** למי שיודע בלבד, זה חשוב ***
תגובה על ידי: עז77 על ספטמבר 24, 2007, 19:55:38
שׂריון, יש לך צל"ש ממני על המִשׁפּט האחרון של ההודעה הזאת. :V:  :V:  :V:
(לְמי שלא מבין למה.. (http://jtf.org/forum_hebrew/index.php?topic=8302.0)).

אם כבר אז כבר...

__________
כותרת: *** למי שיודע בלבד, זה חשוב ***
תגובה על ידי: עז77 על ספטמבר 24, 2007, 19:57:38
או אולי כאן ברקע כהה יותר  8)


__________
כותרת: *** למי שיודע בלבד, זה חשוב ***
תגובה על ידי: גַּם בָּשָׁן וְגַם גִּלְעָד על ספטמבר 24, 2007, 21:23:55
או אולי כאן ברקע כהה יותר  8)


__________

  אדיר!

אחח... ! ידעתי שאין כמו מִפעל הסמלים המ-ע-ו-ל-ה  של עֹז שִבעים וָשׁבע בע"מ !!! עהם! 8) O0
כותרת: *** למי שיודע בלבד, זה חשוב ***
תגובה על ידי: האלקשי על ספטמבר 24, 2007, 22:16:23
הגמרא פשוטה מאוד.
ילד בן פחות מ-9 לא נחשב לגבר ולכן משכב איתו אינו בגדר משכב זכור ולא חייבים עליו משום משכב זכור. זה לא אומר שזה מותר, כמובן.

הנוצרים\המוסלמים האינפנטילים שעוותו את זה היו יכולים לומר שהתורה מתירה לשכב עם בהמה כי אין איסור מבחינת משכב זכור. טמטום בהתגלמותו.
כותרת: *** למי שיודע בלבד, זה חשוב ***
תגובה על ידי: האלקשי על ספטמבר 24, 2007, 22:21:27
אגב, האחרון ממש הרס אותי מצחוק. לא ידעתי שהנוצרים מזהים את יש"ו עם בלעם  ;D
כותרת: *** למי שיודע בלבד, זה חשוב ***
תגובה על ידי: עז77 על ספטמבר 24, 2007, 23:57:23
הגמרא פשוטה מאוד.
ילד בן פחות מ-9 לא נחשב לגבר ולכן משכב איתו אינו בגדר משכב זכור ולא חייבים עליו משום משכב זכור. זה לא אומר שזה מותר, כמובן.

הנוצרים\המוסלמים האינפנטילים שעוותו את זה היו יכולים לומר שהתורה מתירה לשכב עם בהמה כי אין איסור מבחינת משכב זכור. טמטום בהתגלמותו.

השאלה היא האם הגמרה אוסרת בבירור על בעילת ילד מתחת לגיל 9,
הרצתי את הנושא הזה בגוגל והוא אחד מכלי המפתח של אויבינו בעולם כדי לנגח את היהודים,
איך אפשר להדוף את הדברים המובאים בסנהדרין, ולהוכיח שהסנהדרין אוסר בפירוש דבר נורא שכזה.
כותרת: *** למי שיודע בלבד, זה חשוב ***
תגובה על ידי: האלקשי על ספטמבר 25, 2007, 00:14:07
השאלה היא האם הגמרה אוסרת בבירור על בעילת ילד מתחת לגיל 9,
הרצתי את הנושא הזה בגוגל והוא אחד מכלי המפתח של אויבינו בעולם כדי לנגח את היהודים,
איך אפשר להדוף את הדברים המובאים בסנהדרין, ולהוכיח שהסנהדרין אוסר בפירוש דבר נורא שכזה.

לא צריך לאסור דבר כזה במפורש, התורה אוסרת כל סוג של יחסי אישות שאינו בין איש לאשתו בימי טהרתה, אפילו ניאוף ביד נאסר באיסור חמור מהתורה.

וברמב"ם כתב: הבא על הזכר או הביא זכר עליו כיון שהערה אם היו שניהם גדולים נסקלים שנאמר ואת זכר לא תשכב בין שהיה בועל או נבעל, ואם היה קטן בן ט' שנים ויום אחד ומעלה זה שבא עליו או הביאו על עצמו נסקל והקטן פטור, ואם היה הזכר בן ט' או פחות שניהן פטורין וראוי לבית דין להכות הגדול מכת מרדות לפי ששכב עם זכר ואע"פ שהוא פחות מבן ט'. (רמב"ם הלכות איסורי ביאה פרק א הלכה יד)

ושוב, מי שלא יודע ללמוד הלכה וגמרא לא צריך להכנס בכלל לויכוחים מסוג זה עם גויים וכופרים.
כותרת: *** למי שיודע בלבד, זה חשוב ***
תגובה על ידי: עז77 על ספטמבר 25, 2007, 00:38:57
לא צריך לאסור דבר כזה במפורש, התורה אוסרת כל סוג של יחסי אישות שאינו בין איש לאשתו בימי טהרתה, אפילו ניאוף ביד נאסר באיסור חמור מהתורה.

וברמב"ם כתב: הבא על הזכר או הביא זכר עליו כיון שהערה אם היו שניהם גדולים נסקלים שנאמר ואת זכר לא תשכב בין שהיה בועל או נבעל, ואם היה קטן בן ט' שנים ויום אחד ומעלה זה שבא עליו או הביאו על עצמו נסקל והקטן פטור, ואם היה הזכר בן ט' או פחות שניהן פטורין וראוי לבית דין להכות הגדול מכת מרדות לפי ששכב עם זכר ואע"פ שהוא פחות מבן ט'. (רמב"ם הלכות איסורי ביאה פרק א הלכה יד)

ושוב, מי שלא יודע ללמוד הלכה וגמרא לא צריך להכנס בכלל לויכוחים מסוג זה עם גויים וכופרים.


כן, בגלל זה אני אף פעם לא נכנס לוויכוחים שאין בידי הכלים (קריצה לבשן) לנצח אותם,
אני מודה לך על הציטוט האלקשי, אוכל להציג אותו בוויכוח כמו שהוא? או שעליי להיות בעל ידע תורני?
כי למרות השפה העתיקה, הדברים ברורים מן הכתוב ואינם משתמעים לשני פנים.
כותרת: *** למי שיודע בלבד, זה חשוב ***
תגובה על ידי: עז77 על ספטמבר 25, 2007, 01:46:14
שׂריון, יש לך צל"ש ממני על המִשׁפּט האחרון של ההודעה הזאת. :V:  :V:  :V:
(לְמי שלא מבין למה.. (http://jtf.org/forum_hebrew/index.php?topic=8302.0)).

אני רואה, לי לא מגיע צל"ש אה...?  ::)

כותרת: *** למי שיודע בלבד, זה חשוב ***
תגובה על ידי: גַּם בָּשָׁן וְגַם גִּלְעָד על ספטמבר 25, 2007, 02:34:53
אני רואה, לי לא מגיע צל"ש אה...?  ::)

http://jtf.org/forum_hebrew/index.php?topic=8789.msg63203#new

לך מַגיע אוֹ-הוֹ-הוֹ מַגיע!... קבּל (זה הכי טוב שמצאתי.. :-[):
  _______
 (http://selectv.net/style_images/1/folder_team_icons/tzlash.gif)|

והקישוּר שנתת הוא לאותה הודעה שבה שׂמת את הקישוּר. ???
כותרת: *** למי שיודע בלבד, זה חשוב ***
תגובה על ידי: עז77 על ספטמבר 25, 2007, 02:38:40
לך מַגיע אוֹ-הוֹ-הוֹ מַגיע!... קבּל (זה הכי טוב שמצאתי.. :-[):
  _______
 (http://selectv.net/style_images/1/folder_team_icons/tzlash.gif)|

והקישוּר שנתת הוא לאותה הודעה שבה שׂמת את הקישוּר. ???

אני מתפלא עליך בשן  :o ככה אתה מפזר צל"שים חופשי חופשי בלי לדעת על מה..?  ;D

דיברתי על השורה הזו, בהודעה אחת מעל ההודעה שהגבת לה

הנה ציטוט:

ציטוט
כן, בגלל זה אני אף פעם לא נכנס לוויכוחים שאין בידי הכלים (קריצה לבשן) לנצח אותם,
כותרת: *** למי שיודע בלבד, זה חשוב ***
תגובה על ידי: גַּם בָּשָׁן וְגַם גִּלְעָד על ספטמבר 25, 2007, 02:49:15
אני מתפלא עליך בשן  :o ככה אתה מפזר צל"שים חופשי חופשי בלי לדעת על מה..?  ;D

דיברתי על השורה הזו, בהודעה אחת מעל ההודעה שהגבת לה

הנה ציטוט:

נהה... (לגבי הציטוּט) – "אין בידיי הכלים" לא נִקרא.. זה מִשׁפט נדוש ולעוּס דווקא יותר בתצוּרתוֹ התקינה. לא הרבה אומרים "אין בידיי את הכלים"... :coolsmiley:
כותרת: *** למי שיודע בלבד, זה חשוב ***
תגובה על ידי: עז77 על ספטמבר 25, 2007, 02:52:44
נהה... (לגבי הציטוּט) – "אין בידיי הכלים" לא נִקרא.. זה מִשׁפט נדוש ולעוּס דווקא יותר בתצוּרתוֹ התקינה. לא הרבה אומרים "אין בידיי את הכלים"... :coolsmiley:

 :smil069:   :smil116: פףףף..
כותרת: *** למי שיודע בלבד, זה חשוב ***
תגובה על ידי: גַּם בָּשָׁן וְגַם גִּלְעָד על ספטמבר 25, 2007, 02:54:48
:smil069:   :smil116: פףףף..

לא נורא. תמיד יש פעם'באה.. ^-^