HAYAMIN.ORG

עמלק ואויבי ישראל => האמת מאחורי דת האיסלם => נושא נשלח על ידי: tomsalts על מאי 15, 2007, 11:58:05

כותרת: אל אקצה - מקום קדוש או התגרות?
תגובה על ידי: tomsalts על מאי 15, 2007, 11:58:05
הרי כולנו יודעים שמוחמד אף פעם לא דרך על אדמות ירושלים, והרי המוסלמים מודעים לכך שהם משקרים לגבי זה.
קיבלתי כבר מספר הודעות ממוסלמים ביו טיוב, שטוענים שקודם כל היה שם את מקדש אל אקצע ולאחר מכן בנינו את בית מקדשנו שם,
שאלתי אותם איך זה הגיוני אם ה"איסלאם" זו המצאה משנת 700 לספירה הנוצרית, והרי בית המקדש נבנה ונחרב שנים לפני כן, לא קיבלתיאף  תשובה אחת.
מסגד אל אקצע הוא לא יותר מהטענה של הערבים לאחיזה בארצנו, והרי מבנה זה נבנה ע"י העותומאנים, להתגרות במבנים של הנוצרים, ובכך, לא רק הנוצרים נהיו קורבן, אלא גם אנו היהודים, מקומנו הקדוש ביותר הושחת, על האבנים הקדושות, שסביר להניח שעליהן נערכה עקדת יצחק, הם חרטו "אללה" בערבית, והפכו את מרכז בית המקדש, את קודש הקודשים, שלאדם אסור להיכנס, למקום תפילה הומה גוים מהסוג הגרוע ביותר, ולא שיש לי בעיה עם גוים, אבל עם מוסלמים כן. אילת מזר מזהירה אותנו כבר שנים, שהמוסלמים משחיתים רעיות לבית המקדש, והרי זה ברור, לא מזמן מצאו בנגב עדויות מושחתות. ולהזכירכם שבשנות ה20 הם היו אלו שהפריעו לנו להתפלל בכותל, בכוונה, כל פעם שהתפללנו הם פשוט קראו ממגדל המסגד בקול כדי שלא נצליח להתפלל,  ובסוף גם גרמו לבריטים לחוקק חוק שאסר עלינו להתפלל, לשיר את המנוננו, ולשים מחיצות שם, בשנת תרפ"ט חוק זה מאס עלינו, ופשוט צעדנו לשם ועשינו את כל מה שנאסר עלינו, זה כל כך הרגיז את הקופים המוסלמים שהצלחנו, שכך פרצו פרעות תרפ"ט.
מ1929 לשנות ה90, ישראל התחילה לגלות חדרים תת קרקעיים של בית המקדש, לא פגענו במסגד שלהם, ובכל זאת, נאלצנו לסתום את החדרים, כי המוסלמים כבר דאגו שנמצא את הרעיות שהיינו צריכים. משם, לתקופה של שרון, מה הוא כבר עשה? ביקר בהר הבית, דבר כה נורא שבגללו עד היום אנו צריכים לסבול מן האינתיפאדה הטיפשית הזו.

תודה שקראתם,
Tomsalts
כותרת: אל אקצע - מקום קדוש או התגרות?
תגובה על ידי: Eternal על מאי 15, 2007, 12:23:57
גילוי נאות- האינתיפאדה לא התחילה בעקבות הביקור של אריק שרון ימח שמו.
כותרת: אל אקצע - מקום קדוש או התגרות?
תגובה על ידי: בייקר על מאי 15, 2007, 12:30:59
ברוך הבא לפורום.
כותרת: אל אקצה - מקום קדוש או התגרות?
תגובה על ידי: Aaron על מאי 15, 2007, 14:02:55
ברוך הבא!   ;)
אתה צודק בכל מילה.
כותרת: אל אקצה - מקום קדוש או התגרות?
תגובה על ידי: אלירן על מאי 15, 2007, 14:12:28
ברוך הבא אחי.
תמשיך להיות פעיל ושהקדוש ברוך הוא ישמור עליך.
כותרת: אל אקצה - מקום קדוש או התגרות?
תגובה על ידי: tomsalts על מאי 15, 2007, 14:17:38
תודה לכל המגיבים כאן  ;)..
כותרת: אל אקצה - מקום קדוש או התגרות?
תגובה על ידי: dorgreen על מאי 15, 2007, 14:22:56
ברוך הבא ידידי.

הפרופוגנדה שלהם היא הצלחה מסחררת ביניהם, עיוות עובדות היסטוריות ואפילו דתיות.
הרב מאיר לאו:

"בחודש אייר תשס"ג-מאי 2003 הוזמנתי לכינוס באאכן אשר בגרמניה, שעסק בנושא השלום. גם כינוס זה זומן על ידי אנשי סן אג,ינדו מאיטליה. הכינוס זמימן לי מפגש בלתי מתוכנן אשר הציב את נושא השואה מכיוון בלתי צפוילחלוטין. בסיום נאומי שהתייחס לנקודת הראות שלי באשר לשלום בין מדינות ועמים, ליחסה של היהדות לנושא, קם איש דת פלשתינאי ונשא באוזני ובאוזני משתתפי הכינוס דברי אשמה נוקבים: "אני רוצה להביע באוזניך את תחושתנו שלנו, של העם הפלשתינאי שבעצם אפשר לראות בנו קורבנות של השואה שלכם. אנו נמצאים כאן על אדמת גרמניה ואין ברצוני כלל להכחיש את השואה. אך יש בפי שאלה אחת: מדוע אנחנו צריכים להיות קורבנותיה? עד מלחמת העולם השנייה חייתם איתנו בשלום . בינינו ובין יהודי ארץ ישראל שררו יחסי ידידות קרובים. בעקבות מאורעות השואה,חיפשתם לכם בית ופלשתם לביתנו . כיוון שבאירופה הרסו את בתיכם, עקרתם אותנו, שהיינו חלשים ובלתי מאורגנים, מבתינו שלנו. בשל כך מצויים אנו בגלות מזה חמישים שנה ויותר. מדוע עלינו לשלם על בשרנו את מחיר השואה שלכם? קבל הנציג הפלשטינאיץ

משסיים את דבריו , קמתי להשיב ו. בראשית תיקנתי אותו אותו והסברתי שאנו לא פלשנו ולא באנו למקום זר. שאנחנו עצמנו גורשנו מארץ ישראל ב586 לפני הספירה על ידי הבבלים וב70 לספירה על ידי הרומאים.
ביטאתי את שמחתי מן העובדה שהוא אינו מכחיש שואה, אבל לא יכולתי שלא להעמידו על טעותו.
שהרי כאשר נולד האיסלאם ב-622 לספירה, היה זה 550 שנה לאחר שבית המקדש השני שלנו נחרב בירושלים. הזכרתי בדבריי את התנ"ך אשר מדבר על "וגר זאב עם כבש" ומבטיח ש"לא ישא גוי אל גוי חרב" ובאותו תנ:ך מבטיח הנביא ירמיהו לעם היהדוי "ושבו בנים לגבולם".
הנשביא ישעיהו שמדבר על חזון אחרית הימים נושא דברים על קיבוץ גלויות של העם היהודי כאשר ישוב לארצו.
ואגב הוספתי ואמרתי לפלשטינאי, בעניין הידידות אשר שררה בין שני העמים בתקופות לפני השואה, כיוון שאנו עומדים על אדמת גרמניה , כדאי להיזכר מי היה המנהיג הדתי היחידי בתבת שטס לברלין כדי לילחוץ את ידו של היטלר ולעודדו לפיתרון הסופי של הבעיה היהודית. היה זה לא אחר מאשר מנהיגם הרוחנו של הפלשטניאים המופתי הירושלמי חג' אמין אל חוסייני. מנהיגים אחרים שתקו, לא בדין ולא ביושר, אשר לפחות לא עודד את הצורר. בתקופה ההיא עדיין לא נולדה כלל בעיית הפליטים הפלשטינאים ולא בעיית פליטי השואה אשר חיפשו בית לאומי.
סיפרתי לו כי באותם ימים הייתי בביתי בעיר מולדתי בפולין ולא התכוננתי לזרוק אף אחד מביתו.

אם כך שאלתי באיזו ידידות מדובר? הזכרתי לו עובדה היסטורית אשר התרחשה בשנת 1929, עשר שנים לפיני פרוץ מלחמת העולם השנייה אז שחטו הפךשטנאים 69 יהודים בחברון, ביניהם תינוקות שנקרעו מזרועות אמותיהם , בלי שום פרובקציה מצד היהודים. "כבני שיח עלינו להעמיד את הדברים על דיוקם" הצעתי לפלשטיני "ולהתמודד עם הבעיה . אבל להציג תמונת מצב שקרית שעל פיה אתם הינכם קורבנות השואה שלנו, זהו עיוות מולט של ההיסטוריה".

כמה שקרים ובולשיט העם המומצא הזה מואכל.
כותרת: אל אקצה - מקום קדוש או התגרות?
תגובה על ידי: tomsalts על מאי 15, 2007, 14:37:18
ברוך הבא ידידי.

הפרופוגנדה שלהם היא הצלחה מסחררת ביניהם, עיוות עובדות היסטוריות ואפילו דתיות.
הרב מאיר לאו:

"בחודש אייר תשס"ג-מאי 2003 הוזמנתי לכינוס באאכן אשר בגרמניה, שעסק בנושא השלום. גם כינוס זה זומן על ידי אנשי סן אג,ינדו מאיטליה. הכינוס זמימן לי מפגש בלתי מתוכנן אשר הציב את נושא השואה מכיוון בלתי צפוילחלוטין. בסיום נאומי שהתייחס לנקודת הראות שלי באשר לשלום בין מדינות ועמים, ליחסה של היהדות לנושא, קם איש דת פלשתינאי ונשא באוזני ובאוזני משתתפי הכינוס דברי אשמה נוקבים: "אני רוצה להביע באוזניך את תחושתנו שלנו, של העם הפלשתינאי שבעצם אפשר לראות בנו קורבנות של השואה שלכם. אנו נמצאים כאן על אדמת גרמניה ואין ברצוני כלל להכחיש את השואה. אך יש בפי שאלה אחת: מדוע אנחנו צריכים להיות קורבנותיה? עד מלחמת העולם השנייה חייתם איתנו בשלום . בינינו ובין יהודי ארץ ישראל שררו יחסי ידידות קרובים. בעקבות מאורעות השואה,חיפשתם לכם בית ופלשתם לביתנו . כיוון שבאירופה הרסו את בתיכם, עקרתם אותנו, שהיינו חלשים ובלתי מאורגנים, מבתינו שלנו. בשל כך מצויים אנו בגלות מזה חמישים שנה ויותר. מדוע עלינו לשלם על בשרנו את מחיר השואה שלכם? קבל הנציג הפלשטינאיץ

משסיים את דבריו , קמתי להשיב ו. בראשית תיקנתי אותו אותו והסברתי שאנו לא פלשנו ולא באנו למקום זר. שאנחנו עצמנו גורשנו מארץ ישראל ב586 לפני הספירה על ידי הבבלים וב70 לספירה על ידי הרומאים.
ביטאתי את שמחתי מן העובדה שהוא אינו מכחיש שואה, אבל לא יכולתי שלא להעמידו על טעותו.
שהרי כאשר נולד האיסלאם ב-622 לספירה, היה זה 550 שנה לאחר שבית המקדש השני שלנו נחרב בירושלים. הזכרתי בדבריי את התנ"ך אשר מדבר על "וגר זאב עם כבש" ומבטיח ש"לא ישא גוי אל גוי חרב" ובאותו תנ:ך מבטיח הנביא ירמיהו לעם היהדוי "ושבו בנים לגבולם".
הנשביא ישעיהו שמדבר על חזון אחרית הימים נושא דברים על קיבוץ גלויות של העם היהודי כאשר ישוב לארצו.
ואגב הוספתי ואמרתי לפלשטינאי, בעניין הידידות אשר שררה בין שני העמים בתקופות לפני השואה, כיוון שאנו עומדים על אדמת גרמניה , כדאי להיזכר מי היה המנהיג הדתי היחידי בתבת שטס לברלין כדי לילחוץ את ידו של היטלר ולעודדו לפיתרון הסופי של הבעיה היהודית. היה זה לא אחר מאשר מנהיגם הרוחנו של הפלשטניאים המופתי הירושלמי חג' אמין אל חוסייני. מנהיגים אחרים שתקו, לא בדין ולא ביושר, אשר לפחות לא עודד את הצורר. בתקופה ההיא עדיין לא נולדה כלל בעיית הפליטים הפלשטינאים ולא בעיית פליטי השואה אשר חיפשו בית לאומי.
סיפרתי לו כי באותם ימים הייתי בביתי בעיר מולדתי בפולין ולא התכוננתי לזרוק אף אחד מביתו.

אם כך שאלתי באיזו ידידות מדובר? הזכרתי לו עובדה היסטורית אשר התרחשה בשנת 1929, עשר שנים לפיני פרוץ מלחמת העולם השנייה אז שחטו הפךשטנאים 69 יהודים בחברון, ביניהם תינוקות שנקרעו מזרועות אמותיהם , בלי שום פרובקציה מצד היהודים. "כבני שיח עלינו להעמיד את הדברים על דיוקם" הצעתי לפלשטיני "ולהתמודד עם הבעיה . אבל להציג תמונת מצב שקרית שעל פיה אתם הינכם קורבנות השואה שלנו, זהו עיוות מולט של ההיסטוריה".

כמה שקרים ובולשיט העם המומצא הזה מואכל.

הבעיה הגדולה יותר היא בקרבנו, אין רובנו מודעים להיסטוריה ולמעשיו של חאג' אמין, אם אין רובנו יודעין על זוועות אלו, אין שמץ סיבה שאויבנו יודו בכך.
כותרת: אל אקצה - מקום קדוש או התגרות?
תגובה על ידי: ליאו על מאי 15, 2007, 17:47:25
אני מכיר אותך מיוטוב.

עוד מהתקופה לפני שהייתי בפורום הזה , ובעצם גיליתי מה הולך בכל הנושא של האיסלאם והבעיות שהוא עושה בעולם מהפה שלהם עצמם (ועוד אחד "מתון")
כותרת: אל אקצה - מקום קדוש או התגרות?
תגובה על ידי: Aaron על מאי 15, 2007, 18:15:54
אל אקצה צריך להפוך לשרותים ציבוריים.
כותרת: אל אקצה - מקום קדוש או התגרות?
תגובה על ידי: tomsalts על מאי 15, 2007, 22:48:32
אל אקצה צריך להפוך לשרותים ציבוריים.

עכשיו הוא שירותים ציבוריים, מזבלה, הוא צריך להפוך לבית המקדש מחדש.
כותרת: אל אקצה - מקום קדוש או התגרות?
תגובה על ידי: אֹהד על מאי 15, 2007, 22:57:44
אל אקצא אומר בערבית הקיצון ביותר.
משמעות הבנין הוא שהוא בנוי על אבן השתייה, או תשתית העולם, משם התחיל להיווצר העולם.
צריך להשמיד את המקום הזה
כותרת: אל אקצה - מקום קדוש או התגרות?
תגובה על ידי: tomsalts על מאי 16, 2007, 09:59:56
אל אקצא אומר בערבית הקיצון ביותר.
משמעות הבנין הוא שהוא בנוי על אבן השתייה, או תשתית העולם, משם התחיל להיווצר העולם.
צריך להשמיד את המקום הזה

זה בנוי על הר הבית, אסור לנו להשמיד את המקום, אלא להחריב את מה שמעליו.
כותרת: אל אקצה - מקום קדוש או התגרות?
תגובה על ידי: אֹהד על מאי 16, 2007, 17:15:27
אל אקצא אומר בערבית הקיצון ביותר.
משמעות הבנין הוא שהוא בנוי על אבן השתייה, או תשתית העולם, משם התחיל להיווצר העולם.
צריך להשמיד את המקום הזה

זה בנוי על הר הבית, אסור לנו להשמיד את המקום, אלא להחריב את מה שמעליו.
דיברתי על המבנה .
כותרת: אל אקצה - מקום קדוש או התגרות?
תגובה על ידי: נץ וגאה בזה על מאי 17, 2007, 00:11:04
התעמולה האיסלמית היא המשכה הישיר של אחותה הקומוניסטית מבית הקרמלין.
מה הפלא איפוא, ששקרים היסטוריים מתקבלים במערב ככזה ראה וקדש.
כותרת: אל אקצה - מקום קדוש או התגרות?
תגובה על ידי: איציק על מאי 17, 2007, 13:43:48
כול הכבוד
באמת אין להם שום זכות על אדמות ארץ ישראל והם יודעים את זה !
אני לא בקיא או משהו אבל מי שעולה להר הבית דינו כרת לא ? לכן אני חושב שצריך לעשות שם גינה יפה עד לבניית בית המקדש
כמובן אחרי  שנשחרר את הר הבית מהכובש הערבי !

ועל דבריו של הרב לאו
כל הכבוד לרב הזה תמיד מדבר לעניין וטוב לשמוע  שהוא העמיד את אותו ערבי במקום
כותרת: אל אקצה - מקום קדוש או התגרות?
תגובה על ידי: נץ וגאה בזה על מאי 22, 2007, 12:24:46
צריך פשוט לעלות לשם עם כוחות צבא, יותר נכון כוחות הנדסה, להניח מספיק חומר נפץ במקומות הנכונים במסגדים של אל אקצא ואל עומר (כיפת הסלע), ופשוט לפוצץ את העניין בשידור ישיר לכל העולם, כמובן שלא יגרם נזק לה ר עצמו אלא רק למבנים ואחר כך  פינוי ההריסות על ידי שופלים.
רק לראות את תגובת האיסלם תסב הנאה עצומה, זה יכניס את הציויליזציה האיסלמית כולה לפיק ברכיים שהם לא חוו כדוגמתו לעולם.
כותרת: אל אקצה - מקום קדוש או התגרות?
תגובה על ידי: tomsalts על מאי 22, 2007, 13:09:42
צריך פשוט לעלות לשם עם כוחות צבא, יותר נכון כוחות הנדסה, להניח מספיק חומר נפץ במקומות הנכונים במסגדים של אל אקצא ואל עומר (כיפת הסלע), ופשוט לפוצץ את העניין בשידור ישיר לכל העולם, כמובן שלא יגרם נזק לה ר עצמו אלא רק למבנים ואחר כך  פינוי ההריסות על ידי שופלים.
רק לראות את תגובת האיסלם תסב הנאה עצומה, זה יכניס את הציויליזציה האיסלמית כולה לפיק ברכיים שהם לא חוו כדוגמתו לעולם.

לא יקרה למוסלמים שום דבר כיירושלים לא באמת קדושה להם!
כותרת: אל אקצה - מקום קדוש או התגרות?
תגובה על ידי: נץ וגאה בזה על מאי 22, 2007, 13:22:28
פיק ברכיים כי חשפו את הבלוף שלהם.
כותרת: אל אקצה - מקום קדוש או התגרות?
תגובה על ידי: tomsalts על מאי 22, 2007, 15:34:53
פיק ברכיים כי חשפו את הבלוף שלהם.

גם זה לא, אין להם בכלל בושה. אתה לא זוכר שהראו את הסרטונים על מה שקורה במסגדים באמריקה ובאירופה?
הם אפילו לא התנצלו, למעשה המשיכו בשלהם.. קם מלקולם איקס יצא טיפש כאשר הוא התחבר אליהם ובסוף נרצח על ידם,
ולאף אחד מהם לא הייתה אפילו מחשבה להגיב.. הם שמים עלינו ז** אחד גדול והגיע הזמן שגם אנחנו נתחיל..
כותרת: אל אקצה - מקום קדוש או התגרות?
תגובה על ידי: נץ וגאה בזה על מאי 24, 2007, 00:14:17
אל אקצא לדידם הוא הרבה יותר מ"סתם מסגד" כי זה התעמולה שהם מייצאים למערב המטומטם, וגם כלפי פנים, לכן אני מתקשה להאמין שהכל ימשך כרגיל אצל האיסלם.
כותרת: אל אקצה - מקום קדוש או התגרות?
תגובה על ידי: יוחאי על יוני 08, 2007, 13:46:01
אני לא חושב שהמערב כזה מטומטם לדעתי הם פשוט עוצמים עיניים כי הם שונאים אותנו וכרגע זה משרת
את האינטרסים שלהם אבל בתוכם הם יודעם שכל התעמולה הערבית היא שקר אחד גדול
כותרת: אל אקצה - מקום קדוש או התגרות?
תגובה על ידי: tomsalts על יוני 08, 2007, 14:50:50
אני לא חושב שהמערב כזה מטומטם לדעתי הם פשוט עוצמים עיניים כי הם שונאים אותנו וכרגע זה משרת
את האינטרסים שלהם אבל בתוכם הם יודעם שכל התעמולה הערבית היא שקר אחד גדול

אל תדאג, דווקא יש שם את הנאיבים ואת המטומטמים כמו שכאן יש.
כותרת: אל אקצה - מקום קדוש או התגרות?
תגובה על ידי: נץ וגאה בזה על יוני 09, 2007, 22:53:30
אני לא חושב שהמערב כזה מטומטם לדעתי הם פשוט עוצמים עיניים כי הם שונאים אותנו וכרגע זה משרת
את האינטרסים שלהם אבל בתוכם הם יודעם שכל התעמולה הערבית היא שקר אחד גדול

אל תדאג, דווקא יש שם את הנאיבים ואת המטומטמים כמו שכאן יש.
"השוטים השימושיים" כפי שהיטיב להגדיר אבי המפהכה הקומוניסטית,  אם כל הטומאות, ולדימיר איליץ' לנין.
כותרת: אל אקצה - מקום קדוש או התגרות?
תגובה על ידי: אֹהד על יוני 10, 2007, 01:34:21
אני לא חושב שהמערב כזה מטומטם לדעתי הם פשוט עוצמים עיניים כי הם שונאים אותנו וכרגע זה משרת
את האינטרסים שלהם אבל בתוכם הם יודעם שכל התעמולה הערבית היא שקר אחד גדול
האיפוק יתפוצץ למערב בפרצוף כמו שהם נתנו להיטלר להפר את חוזה ורסאי שוב ושוב ושוב עד שהוא יצא משליטה והשתלט על רב אירופה.
כותרת: אל אקצה - מקום קדוש או התגרות?
תגובה על ידי: dan0541 על אוגוסט 08, 2007, 22:39:02
נכון מאוד נכון מאוד !
כותרת: אל אקצה - מקום קדוש או התגרות?
תגובה על ידי: עֹמרי על אוגוסט 08, 2007, 23:23:20
מקום קדוש בדיוק כמו שדיר חזירים זה מקום קדוש!
הרי כדי לכבוש מקום אתה צריך לכבוש 'אתר' סימלי שיש בו משמעות, אז הם פשוט השתלטו על הר בית שלנו.