HAYAMIN.ORG
יהדות ותורת ישראל => שֻׁלְחָן עָרוּךְ וְהָרַעְיוֹן הַיְּהוּדִי => נושא נשלח על ידי: אבי 1 על יולי 03, 2009, 10:42:04
-
http://www.yeshiva.org.il/midrash/shiur.asp?cat=507&id=1940&q=
-
בס"ד
זה קשה מאוד בדור שלנו אבל אין מה לעשות חייבים לשמור זה הדור הכי פרוץ שהיה וזהו דורו של משיח
-
שים לב ידידי שמותר לאישה לחשוף את רגליה מתחת לברך,כלומר יש שמחמירים אבל צריך שההלכה תקבע ולא סתם מנהג.להבדיל ראיתי מוסלמיות רעולות בנעלי עקב.
גם בשן הסביר לי אני לא הייתי מודע שזה כה בעייתי וקשה כי זה תחום שלא ידעתי עליו,גם רן הכהניסט הסביר ועכשיו אני יודע יותר.
גם אסור לפגוע באישה שלא מתלבשת צנוע,אלא להסביר לה,אנחנו לא מוסלמים שרוצחים נשים על כבוד המשפחה.
-
שים לב ידידי שמותר לאישה לחשוף את רגליה מתחת לברך
זה פשוט לא נכון. שוק באשה ערווה מדאורייתא.
מי שהתיר בזה הסתמך על מקורות מצונזרים ושגויים.
-
בס"ד
ראוי שבנות ישראל שהן יהלומים ילכו הכי צנוע שהן יכולים ......
כי באמת הקדושה וטהרה זה הסמל של עם ישראל מאז היותינו לעם זה 3300 שנה
-
זה פשוט לא נכון. שוק באשה ערווה מדאורייתא.
מי שהתיר בזה הסתמך על מקורות מצונזרים ושגויים.
א.) מה המקור מדאורייתא?
ב.) יש די והותר רבנים שהתירו ואני מתקשה להאמין שכולם התסמכו על מקורות מצונזרים ושגויים
אני מעוניין גם לראות מקורות לזה, אתה לא יכול להטיל כזו פצצה מבלי הביא מקורות לקביעה הזו.
-
כל הכבוד, יוסי. אשריך!!
-
זה בזכותך גם ביישן ואתה רואה אני לומד ומלמדים אותי כאן.אגב אני אפילו שוק של עוף לא אוכל.
-
א.) מה המקור מדאורייתא?
ב.) יש די והותר רבנים שהתירו ואני מתקשה להאמין שכולם התסמכו על מקורות מצונזרים ושגויים
אני מעוניין גם לראות מקורות לזה, אתה לא יכול להטיל כזו פצצה מבלי הביא מקורות לקביעה הזו.
גמרא מפורשת שנפסקה בשו"ע. רק מי שטעה
בפירוש המלה שוק מטעמי צנזורה או מטעמים
אחרים וחשב ששוק זה למעשה ירך, ואחריהם
נגרר הפמ"ג ואחריו המשנ"ב. וזו טעות גמורה.
וראה שו"ת בית הלוי ח"א ס"א.
-
זה בזכותך גם ביישן ואתה רואה אני לומד ומלמדים אותי כאן.אגב אני אפילו שוק של עוף לא אוכל.
זכות גדולה. :old_smiley:
אני אישית מת על שוקיים. :old_laugh: :old_tongue:
-
בסוף הפורום הזה יביא אותי לגן עדן.
-
לא רק אותך...
-
גמרא מפורשת שנפסקה בשו"ע. רק מי שטעה
בפירוש המלה שוק מטעמי צנזורה או מטעמים
אחרים וחשב ששוק זה למעשה ירך, ואחריהם
נגרר הפמ"ג ואחריו המשנ"ב. וזו טעות גמורה.
וראה שו"ת בית הלוי ח"א ס"א.
וכי למה מטעמי צנזורה? או כל טעם אחר? ולמה זה טעות?
ואני רוצה שתביא את המיקום המדוייק בגמרא וכן בשו"ע (שגם ידוע שישנם דברים שלא תמיד נפסקו לכוליה עלמא בשולחן ערוך).