HAYAMIN.ORG

חדשות ודיונים => ספריית הימין האמיתי => נושא נשלח על ידי: eran על מרץ 29, 2009, 06:50:39

כותרת: הנחלת מורשת השואה - אלימות מילולית בגרמניה הנאצית, פרק שכמעט ונשכח מההיסטוריה
תגובה על ידי: eran על מרץ 29, 2009, 06:50:39
בהתחשב בזוועות שעברו על היהודים בשואה, נוטים להתעלם בקלות, אם כי בטעות, ממשמעותה של האלימות המילולית שאליה נחשפו היהודים בגרמניה הנאצית. אולם השפעתה על היהודים, וגם על הגרמנים, הייתה עצומה.

בשנות ה-30 נחשפו היהודים להתקפות מילוליות תדירות ונמרצות. מימדיה של האלימות המילולית, וההשתלחות האנטישמית חבקה-כל: החל מנאומיו של היטלר, בפרסומים ובשידורים האינסופים ברדיו, בעיתונים, ובשבועונים ובכתבי העת הגרמנים, דרך סרטים, שלטי חוצות [שניבטו מכל עבר אל גרמנים ויהודים כאחד, ואסרו את נוכחותם הפיזית והחברתית של יהודים במקומות ומוסדות מסוימים] ומטחי מילים, וכלה בספרי הלימוד.

האלימות המילולית שימשה לשתי מטרות עיקריות:
1) זו הייתה פעולה הבעתית, שבאמצעותה הצהירו היטלר וחסידיו על אמונותיהם העמוקות ביותר, ועל כוונתם לשחרר את גרמניה מעולם (מלשון עול) ההרסני של היהודים.
2) היא נועדה להסב נזק עמוק - רגשי, פסיכולוגי וחברתי - ליהודים ולכבודם.

התוצאות של המתקפה המילולית הנאצית היו חמורות, והם באו לידי ביטוי בכמה בחינות:
1) פגיעתם של העלבונות שספגו בפרהסיה [בעיקר, לנגד עיני ילדיהם] מבלי שיכולים היו להגן על עצמם, הייתה קשה לעיתים לא פחות מן ההשפלה של ההלקאה הפומבית.
2) מטח האלימות כוון נגד היהודים בלהט ובעוצמה שלא פחתו, ובחזרות ללא סוף, דחסו לראשיהם של הקוראים והמאזינים כי היהודים הינם יצורים תת-אנושים ומקור כל הרע.   

חשוב לציין - האלימות המילולית הגיעה מכל שדרות העם ולאו דווקא ממוסדות המפלגה הנאצית: החל מהכנסיה, המורים בביה"ס, ואפילו עוברים ושבים.

האלימות המילולית נגד היהודים הייתה חלק בלתי-נפרד משתי כוונות היטלראיות מרכזיות - להמית את היהודים מבחינה חברתית [ואגב כך להכשיר את הגרמנים לצעדים אלימינציוניסטים חמורים יותר], ולצמצם את השפעתם בגרמניה באמצעות דחיקתם להגר.

(http://lib.cet.ac.il/storage/items/15600_15699/0000015616/15616M.jpg)
שלט בגרמניה עם כתובת: "צבועים לעולם אינם הגונים, וכמוהם גם היהודים! יהודים, הסתלקו!"

לצד פרסומות המשווקות מוצרים לצרכנים הגרמנים (כגון, אבקת כביסה), מוצגת תעמולה אנטישמית כאילו היתה זו עוד פרסומת. שימו לב כיצד הפכה התעמולה האנטישמית לדבר שגרתי ויומיומי ברחוב בגרמניה.

בברכה ערן.
כותרת: הנחלת מורשת השואה - אלימות מילולית בגרמניה הנאצית, פרק שכמעט ונשכח מההיסטוריה
תגובה על ידי: נץ וגאה בזה על מרץ 30, 2009, 00:37:30
וכן בדיוק מי שלא לומד מההסטוריה סופו שהיא תחזור על עצמה, מקסימום באדרת אחרת.
מי שקורא, שומע ורואה את התעמולה המוסלמית כלפינו, כזו שכבר עברה את זו הנאצית פי עשרות מונים, צריך להפנים שהם קוראים להשמדתנו ויבצעו זאת ברגע שיגיע שעת הכושר, כדאי להסיק את המסקנות ומהר---חייב'ר חייב'ר יא יאהוד ג'ייש מוחמד סעופא יעוד!!
כותרת: הנחלת מורשת השואה - אלימות מילולית בגרמניה הנאצית, פרק שכמעט ונשכח מההיסטוריה
תגובה על ידי: yossso על ספטמבר 04, 2010, 08:57:49
מאד מאד חשוב. הרי לכל רציחה לא מוצדקת בשם אידאולוגיה, יש קודם כל איזושהי שטיפת מוח שקדמה לה. למעשה זה הדבר החשוב ביותר. אם רוצים למנוע הרג אנשים, יש להרוג מהר רעיונות שגויים. (לתור אחריהם ברחבי עולם, על מנת להשמידם, פשוט כך. רעיונות אינם אנשים.)
כותרת: הנחלת מורשת השואה - אלימות מילולית בגרמניה הנאצית, פרק שכמעט ונשכח מההיסטוריה
תגובה על ידי: s552553 על ספטמבר 04, 2010, 08:59:55
מסכים מאוד. אל נא ניתן שההיסטוריה תחזור לעצמה ונהיה פה עבדים לפלשתינאים. צריך לנהוג בשכל ולגרש את כולם. למה כהנא לא עלה למה :'( צריך לעשות משהו קיצוני.