HAYAMIN.ORG

חדשות ודיונים => דיון כללי => נושא נשלח על ידי: מאיר על נובמבר 13, 2008, 22:17:25

כותרת: יום רציחתו של הרב כהנא ראוי לעריכת חשבון נפש
תגובה על ידי: מאיר על נובמבר 13, 2008, 22:17:25
 יום רציחתו של הרב כהנא ראוי לעריכת חשבון נפש
מאת ד"ר שלום פליסר

רק שונאי האמת, צבועים וחנפים, יכולים להתעלם במתכוון מיום השנה להירצחו של ח"כ לשעבר, הרב מאיר דוד כהנא זצ"ל והי"ד.

רק שונאי האמת, צבועים וחנפים, יכולים להתעלם במתכוון מיום השנה להירצחו של ח"כ לשעבר, הרב מאיר דוד כהנא זצ"ל והי"ד. אפילו אנשי-שלומנו, יושבים בתוך אוכלוסייה העורכת לפחות שני "יארצייטים" לרבין המנוח, נרות בכיכר, שירים וגיטרות... שומעים מאנטרות תקשורתיות של שטיפת-מוח, כביכול, נגד "גזענות"... מדשדשים ומבוססים בביצה ובמדמנה דביקה וטובענית של דימון-קראטיה... הופכים את הדמוקראטיה לדת חדשה עם אליל מופשט ? מונותיאיזם פוסט-מודרני, משל לא יצאנו ממצרים ולא נכנסנו לארץ, לא קיבלנו תורה בסיני ולא היה לנו מקדש, לא היינו באלפיים שנות-גלות ולא הקימונו מדינה - אלא לתפארת הדמוקראטיה, לתהילתה ולרוממותה... גם האנשים שמתחת לכיפות נסחפים ונגררים, מעלים את הדמוקראטיה על ראש שמחתם ומעייניהם...

בהווי המנטאלי הרדוד והנבער הזה ? כל אחד, זכאי לקיום של יום-שנה למותו, ל"יארצייט" שמעבר לראוי, להנצחה ציבורית (לרחוב על שמו, כיכר על שמו, בניין ציבורי על שמו וכו'). כך, למשל, זכה הקומוניסט, איש הפ.ק.פ. משה סנה לרחובות על שמו בערים שונות. גם מאיר וילנר. אף-על-פי שהללו פעלו למען אינטרסים סובייטיים בעדיפות על אינטרסים ישראליים. כל מיני "ציונים" אוכלי-נבלות, בועטים במורשתם, "קוסמופוליטים". כאלה שכבר אין להם נכד יהודי, (הנין חי, והוא כבר משומד-אנטישמי מן המניין)? לכל אלה יש רחוב בכל עיר. שלטי-הנצחה, גינות, כיכרות, בתי-תרבות וכדומה. השמאל דואג לנאמניו.

להבדיל, ח"כ הרב מאיר דוד כהנא זצ"ל והי"ד, לא זכה לכל אלה. מי שמסר נפשו על התורה, העם והארץ אינו ראוי אלא לנידוי. ומדוע? ? כי השמאל דורש, ואנשי שלומנו נזעקים לצעקותיו: "גזענות, גזענות". גם אלה הקוראים בראש השנה את פרשת גירוש הגר וישמעאל, אלה המקיימים מצוות קריאה של "פרשת זכור" משנה לשנה עם מחיית זכר עמלק, והפותחים דלתם לרווחה ב"שפוך חמתך על הגויים"... ? או שאינם יודעים מה שהם אומרים שם, או שאינם אומרים את מה שהם יודעים...! אם תאמר: יש אמפתיה לנרצחים ? לא רק יצחק רבין נרצח. גם הרב כהנא.

לא. הוא לא נרצח בארה"ב ע"י מחבל. שם הוא רק "מת". הוא נרצח כאן, בארץ. רצח-אופי הוא הרג בסיף. סתימת-פה תקשורתית היא חנק. השמצה והכפשה ציבוריות הן סקילה. חרם ונידוי הם שריפה. לכמה מיתות-בית-דין ראוי אוהב ישראל כדוגמת הרב כהנא? איפה אתם, יא-דוסים...? רועדים? איפה בית-כנסת לזכרו? איפה דרישה לקריאת רחוב על שמו (ולו בשכונותיכם)? מי העז, עד לכתיבת שורות אלה, לומר או לכתוב עליו מילה טובה???

כמה יהודים רצח הרב כהנא באלטלנה?כמה אדמת מולדת היה מוכן למסור לזרים ונכרים??? מתי מעל בהר-הבית ותמך בחילול מקומות קדושים? האם לא היה ח"כ ממש (ולהבדיל) כמו סנה, וילנר, בר-יהודה ושאר שונאי-ישראל ומתעבי-יהדות מובהקים מתוצרת-בית?האם לא נאבק מספיק על זכויותיהם של היהודים מעבר ל"מסך-הברזל"?

האם באמת ובתמים אינו ראוי להנצחה, או, שמא זהו אחד ממחולות ה-"מה-יפית" שמחוללים מלחכי-הפינכא סביב חבורת-הפריצים?

לא רק "אירועי-רבין" צריכים לזעזע ולעורר לחשבון הנפש: גם יום ח"י במרחשון, יום רציחתו (הסופית) של הרב כהנא ראוי לעריכת חשבון נפש. הקב"ה שונא כפויי-טובה, ובדיוק כאלה יש לנו באלפים בתוך המחנה. צריך עיון פסיכו-פתולוגי: כיצד זה קורה שרק מי שמחבל בעם היהודי, מקצץ בנטיעותיו, עוקר את שורשיו, מכחיש את מורשתו, מקעקע כל זכר וסימן ליהודי השורשי ? רק הוא זוכה לתהילת עולם.

עורו, מתרדמתכם...! הגיע העת להרהר ולעשות תשובה...!

ערוץ 7
כותרת: יום רציחתו של הרב כהנא ראוי לעריכת חשבון נפש
תגובה על ידי: ביתרי-ימני על נובמבר 13, 2008, 22:58:59
זה היה משודר?
יש למישהו מוקלט או משהו?