כתב נושא: מאמר של שמאלנית צבועה  (נקרא 1710 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק IRON_MAN

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 12823
  • L.F בשטח הערבים במתח
מאמר של שמאלנית צבועה
« ב- : נובמבר 01, 2007, 23:13:16 »
כדאי שתבקרי בעוד שני מקומות:
1. בשדרות. כאן לא באו יהודים לגור בלב עיר ערבית. כאן אפילו לא חצו את הקו הירוק, ובכ''ז ידידיך הפלסתינים החליטו שילדי שדרות אינם ראויים לחיים שלוים.
2. סעי גם לבית הספר בבית חנון ואם לא יעשו ממך לינץ' בדרך אולי תוכלי לעזור שם לכוון את הפצמרי''ם שמכינים חבריך כדי לשלוח אותם לשדרות , כפר עזה, סעד, נתיבות ואשקלון. אח''כ תספרי לנו את רשמייך...


http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/653/890.html
ארץ ישראל לעם ישראל על פי תורת ישראל.

ערבים לערב,סודנים לסודן,שמאלנים לאירופה!

מנותק נץ וגאה בזה

  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 6815
  • Hierosolyma Victor
מאמר של שמאלנית צבועה
« להגיב #1 ב- : נובמבר 01, 2007, 23:44:19 »
ולהלן תגובתי סעיף אחר סעיף:

א.) אם מעשה ציוני זה לעזור למוסלמים ה"פלשתינים" (שאין לך שקר גדול מזה) אזי כבר כל בר דעת יודע שהציונות מתה מזמן, הן כתנועה והן כקונספט.
ולבטח שלקרוא ללזה מעשה ציוני, אין לך עקימות מחשבתית גדולה יותר הימנה.

ב.) "תושבי ארצי"? ויותר מזה, "ארצי"? כנראה שהכותבת בדיוק הייתה על גראס.

ג.) מדינה דו-לאומית? העניין הדמוגרפי ברור? הוכח כבר מזמן שהכל זה בלוף ומהמיטב של השקרים הערביים והדמיון הפורה ממדבריות ערב נוסח עלילות סינבד המלח ועלי באבא.

ד.) אפרטהייד? אם לשחורים בד. אפריקה בזמן השלטון ההוא היה חצי ממה שיש לערבים כאן נלסון מנדלה היה נשאר להירקב בכלא עד אחרית ימיו.

ה.) תוצאה של שטיפת מוח? "אלימות"? רק מה-40 שנה האחרונות? וואו כמה הבל פסוודו הסטורי במשפט אחד... 1.) תוצאה של שטיפת מוח למעלה ממאה שנים, 2.) האלימות הזו שנשמע די פרווה כלשונה זה סאדיזם ברבארי נוסח גרמניה הנאצית ואפילו גם זה לא מספיק לתאר את מה שיוצא מהמוסלמים באיזור, 3.) ושוב הדמגוגיה והקשקוש המוחלט שמנסה להראות כאילו ההסטוריה החלה במלחמת ששת הימים וכל מה שהיה לפניה זה כלום בריבוע ואיננו נחשב כלל.

ו.) לרחוב הראשי קוראים רחוב דוד המלך, כיאה וכיאות לעיר שהייתה בירתו של גדול מלכי ישראל לפני שעבר לירושלים שנלקחה מהיבוסים בצדק.
השוהדא? יש למטומטמת בכלל מושג מה זה אומר המילה הזאת? השוהדא זה כל אותם מוסלמים מתאבדים שבצעו זוועות בכל רחבי העולם ובמיוחד בישראל וזה דבר שהיא מציינת כמובן מאליו כשם של רחוב ועוד מתעלמת משמו היהודי בעל הערך ההסטורי הכביר? לאיזו רמת סכלות הגברת מוכנה להגיע?!

ז.) אם ארץ ישראל לא אומר לך כלום אז תלכי לעשות שופינג בברלין ותחסכי לנו את ההבלים שלך, אם חברון לא שלנו אזי עוד יותר קל וחומר בן בנו של קל וחומר שתל-אביב לא שלנו, הצביעות זועקת לשמים.

ח.) חברון הייתה עיר יהודית מאז ומתמיד, הכיבוש המוסלמי והאיסלום הזוחל של המרחב בכח החרב (דין מוחמד אל סייף) הפכו את חברון העיר בו קבורים אבות ואימהות האומה, אין לה שום קשר היסטורי כלל לשום ערבי כל שהוא.

ט.) אדי הLSD עודם משפיעים על הכותבת, אחרת אין למסכת ההבל הזאת כל הסבר ראציונלי אחר.
« עריכה אחרונה: נובמבר 01, 2007, 23:44:51 על ידי נץ וגאה בזה »
אלוף מיל. בני פלד ז"ל
"צאו החוצה וצלצלו בפעמון שנתן לי מפקד חיל הים. כשישאלו אתכם למה אתם מצלצלים, ענו שכאן מת יהודי משוגע, שחשב שהיהודים מסוגלים להקים מדינה-וטעה" מילותיו האחרונות לילדיו.

מנותק Altalena

  • חבר(ה) מוסמך(ת)
  • *
  • הודעות: 339
מאמר של שמאלנית צבועה
« להגיב #2 ב- : נובמבר 02, 2007, 00:44:24 »
אשכרה LSD...קראתי את כל הכתבה עם חצי חיוך על הפנים ועם נסיון להבין איפה בדיוק הבחורה הזאת חיה.