שונות > אוהדי בית''ר ירושלים כהניסטים

מטרת הפינה הזאת

(1/33) > >>

חיים בן_פסח:
בס''ד

אין שום מקום אחר באינטרנט שבו אוהדי בית''ר ירושלים יכולים להסביר את הדעות שלהם על האוייב הערבי, על הבוגדים השמאלניים, על התשקורת שמשמיצה את אוהדי בית''ר, על המשטרע שרומסת את זכויותיהם, ועל האמונה בדרכו של הרב מאיר כהנא זצוק''ל הי''ד.

אנחנו מהימין האמיתי מאמינים שמגיע לאוהדי בית''ר לפחות מקום אחד שבו הם יכולים לומר בדוגרי מה הם חושבים על העתיד שלנו. לדבר על כדורגל, יש מקומות אחרים. אבל לדבר על ההישרדות שלנו בארצנו, אין מקומות אחרים.

אנחנו יודעים שהנושאים האלה גורמים הרבה התלהבות ורגשות שונים. אבל אנחנו רוצים לנהל פורום על רמה, לכן אנחנו מבקשים מהאחים היקרים שלנו לשמור על כמה כללים כאן:

א. שמירת החוק. זה רק יזיק לנו אם נסתבך משפטית על דבר מיותר. בגלל זאת, אנחנו שומרי חוק פה. יש לנו את האחריות להגן על החברים שלנו. אם מישהו יכתוב כאן דבר שעובר על החוק, חובתנו למחוק את זה מייד כדי להגן על חברינו.

ב. אהבת ישראל. אנחנו אוהבים את העם היהודי, ואת כל יהודי בפרט. אנחנו לא אוהבים בוגדים שמסכנים את העם שלנו כמו בוגדי התשקורת השמאלנית קיצונית למשל. אבל אנחנו לא שונאים או מקללים יהודים אם הם לא בוגדים. אנחנו לא שונאים או מקללים אפילו את אחינו שהם אוהדי נבחרות אחרות. מותר לבקר ולהתווכח, אבל לא לשנוא או לקלל יהודים אם הם לא בוגדים.

תהנו, אחינו!

גַּם בָּשָׁן וְגַם גִּלְעָד:
מזל טוב לנוּ על הולדת הפורום הטרי! ב"ה !! :gene001: :party:

יאללה בית"ר יאללה!!! :soccer2: :smil04:

Aaron:
מזל טוב!  O0  ;)

Aviad:
וואלה חיים כל הכבוד!

פּז:
אני בטוח שזאב ז'בוטינסקי נח ברוגע במשכבו, לנוכח ההמשך התקין של תנועתו. O0

תפריט

[0] אינדקס הודעות

[#] עמוד הבא

עבור לתצוגת גירסה מלאה