חדשות ודיונים > דיון כללי

המצב העגום של הישראלים (סיפור אישי מבקש תגובות)

(1/4) > >>

Berk0:
אתם יודעים היום יצא לי לדבר עם קצת חברים על הפורום ועל הרעיון הציוני והכול, עכשיו אני שואל אותם מה עם חושבים שצריך לעשות ? איך להוציא את ישראל מהסכנה שבה היא נמצאת? סכנת הקיום, סכנה של רוב ערבי פה בארץ בעוד 10-15 שנה, סכנה של החמאס והחיזבללאה וכול הארגונים שמתחמשים ותופסים תאוצה?, סכנת המדינות השכנות אשר כול יום קוראות להשמדת הישות הציונית, השנאה והרצון להפיל את המדינה של ערביי ישראל.

אתם יודעים מה נאמר לי בתגובה? "מה אפכת לך, נכון שיש בלאגן עם הערבים אבל בנתיים אין פיגועים הכול טוב, ככה הכי טוב שיקראו לרצח יוהדים אבל העיקר שהם בעזה ואנו פה מוגנים"

עכשיו מה אתם חושבים על זה? זה התשובות שפחות או יותר קיבלתי במילים שלי מ20 איש, והם ימיניים הם נגד ההסמכי שלום, הערבים, הטרור וכול שאר הבלאגן.

אז מה אני הבנתי מפה? אף אחד לא שם פס על המדינה כולם רק מתים לברוח מפה ל"אמריקה" ולהיות מליונרים, לאף אחד לא אכפת מזה שבחוץ שונאים אותך ורק פה אתה יכול להיות יהודי.

תגובות.

liorso:
כולם מקטינים ראש ומנסים לא להבין שצריך להכות בהם כל עוד לא הכל מוכן כמה פעמים אפשר לאכול אותה טעות עד שיבינו? הרי זה בדיוק מה שהיה בלבנון ממש לא מזמן. אם בעבר היינו לומדים מטעויות (שזה גם גרוע כי צריך להבין דברים ברורים לפני שעושים טעות) עכשיו אפילו אחרי מספר טעויות לא לומדים מהם! ממש נורא. צריך לעורר את העם!

Eternal:
רק אם נגרש את כל הערבים נפתר מכל הצרות שלנו.
עשו את זה לפנינו, עושים את עכשיו ויעשו את זה אחרינו.

Berk0:
מי יגרש אותם ? ה300 איש שבאתר הזה ?

אנחנו לבד פה.

liorso:
צריך לעורר את העם וכמו שבן פסח כל הזמן אומר שאנחנו חייבים גוף תקשורתי כהניסטי בשביל זה אפילו שכרגע זה לא נראה אפשרי

תפריט

[0] אינדקס הודעות

[#] עמוד הבא

עבור לתצוגת גירסה מלאה