כתב נושא: "ערי מקלט" לאויב הערבי הנאצי יש"ו.  (נקרא 1712 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק הגולה בארץ

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3661
  • '' וייכחשו אוייבך לך ואתה על במותמו תדרוך ''
"ערי מקלט" לאויב הערבי הנאצי יש"ו.
« ב- : ספטמבר 23, 2007, 16:32:35 »
בס"ד

  כידוע לכולנו, כל האירגונים של האויב הערבי הנאצי יש"ו מאוחדים בעניין של המלחמה בעם היהודי וגירושו מארץ-הקודש ח"ו. המלחמה בין האירגונים הינה על שליטה בכספים ובנשק ותחמושת ויצירת מעמד שנותן לשולטים לרדות בעמם ולחיות ברמה גבוהה על חשבונם, ודבר זה איננו נוגע לענייננו כלל. הפלג החלש (פת"ח יש"ו) נשען כמובן על השלטון הציוני השמאלני הבולשביקי על-מנת להכניע בעזרתו את הפלג החזק (חמ"ס יש"ו), ואם יצליח בכך, ימשיך באותה מלחמה כנגד העם היהודי. רק העיוורים של השלטון הציוני השמאלני-הבולשביקי אינם מוכנים להכיר בְּעובדה זו למרות שהניסיון מלמד זאת היטב (לדוגמה: הסכמי אוסלו והאינתיפאדה שבעקבותיהם, שאותם יזמו דווקא אנשי פת"ח יש"ו כגון מרוואן ברג'ותי יש"ו – ושם רשעים ירקב, שהביאו פיגועי רצח המוני לראווה עד למִבצעי החיסולים שהורידו במעט את הרף). ועל כך יש אין-ספור דוגמאות.

מכאן שמה שהאויב הערבי הנאצי יש"ו חושש ממנו, הם מבצעי החיסולים שמזנבים בראשי הרוצחים הידועים. אולם הדבר נעשה תוך סיכון קשה מאד של חיילי-צה"ל. דוגמה לכך היא החייל שנהרג בשכם הי"ד אתמול ביוה"כ במבצע לגילוי מחסנים ומעבדות לחומרי-חבלה ונשק. ראו כתבה המתארת את כל התקריות:

http://www.inn.co.il/News/News.aspx/166892

מדובר באויב ערבי נאצי יש"ו, שלא בוחל בשימוש בנשים בהריון על-מנת להסתיר תחתיהן מחסן נשק, תחמושת וחומרי-חבלה שנועדו לביצוע פיגועים המוניים. רוב הנשק וחומרי-החבלה הועברו לדירה בלב העיר תל-אביב, כמובן ע"י "פועלים תמימים שבאו לעבוד" מקרב האוייב הערבי הנאצי יש"ו, שעליהם מֵגֵנִים אירגוני השמאל הציוני-הבולשביקי בחרוף-נפש, כאשר אינם בוחלים ביידוי אבנים ופגיעה בחיילי-צה"ל למען האויב הערבי הנאצי יש"ו שלמעשה מתחזה לידיד ובא לרצוח אותם באכזריות. וכמובן שמערכת החינוך והתשקורת השבויים בידי השמאל הציוני-הבולשביקי תומכים בכך בהציגם תמונה מעוותת בכדי למשוך את דעת הקהל שמאלה בסומאם את עיניו.

להלן השיטה הידועה של האויב הערבי הנאצי יש"ו להציל את מחבליו המבוקשים ממעצר או מחיסול בידי צה"ל והשב"כ. מכיוון שהאויב הערבי איננו מחוייב להסגיר עצורים שלו לידי צה"ל וכוחות-הביטחון, משמש בית-המעצר של האויב הערבי הנאצי כ"עיר-מִקלט" לרוצחים הסדרתיים, הם פעילי-השטח שלו. האויב הערבי הנאצי יש"ו עוצר כביכול את המועמדים למעצר או לחיסול על-ידי צה"ל, בכך מונע ממנו לעשות זאת. כשמתחילה מגמת חיסולים או מעצרים (כגון מה שהי'ה אתמול בשכם), מתחיל "גל-מעצרים" בכל ריכוזי האויב הערבי יש"ו, וזאת על-מנת להעביר את המועמדים לחיסול או מעצר לִמְקוֹם-מִבטחים שבו אין אישור לפגוע בהם עפ"י הסכמי האסלה (אוסלו), וכך יש "ערי מִקלט" לַמחבלים מקרב האוייב הערבי הנאצי יש"ו. ראו זאת בכתבה הבאה :

http://www.inn.co.il/News/Flash.aspx/196305

את הפירוש האמיתי לתקריות הנ"ל לא מסבירים בתשקורת, שאם יעשו כן, יוגשו נגדם כתבי-אישום על-ידי בית-המשפט הציוני-שמאלני-בולשביקי, בראשות "אין צורך לציין –ושם רשעים ירקב". הפתרון = לפוצץ את בתי-המעצר שמשמשים לאוייב הערבי הנאצי כ"ערי-מִקלט" ולטעון שאלו רקטות "קסאם" ש"סטו מיעדן" !!
                                                                             הגולה בארץ :smil037:
« עריכה אחרונה: ספטמבר 23, 2007, 16:58:19 על ידי גם בשן וגם גלעד »
בס''ד
 '' חשף ה' את זרוע קדשו לעיני כל הגויים ,וראו כל אפסי ארץ את ישועת א'לוקנו ''
 '' קול צופיך נשאו קול יחדיו ירננו כי עין בעין יראו בשוב ה' ציון ''

מנותק הגולה בארץ

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3661
  • '' וייכחשו אוייבך לך ואתה על במותמו תדרוך ''
''ערי מקלט'' לאויב הערבי הנאצי יש''ו .
« להגיב #1 ב- : ספטמבר 23, 2007, 16:46:15 »
בס''ד

כידוע לכולנו, כל הארגונים של  האויב הערבי הנאצי יש''ו מאוחדים בעניין של המלחמה בעם היהודי וגירושו מארץ-הקודש ח''ו, המלחמה בין הארגונים הינה על שליטה בכספים ובנשק ותחמושת ויצירת מעמד שנותן לשולטים לרדות בעמם ולחיות ברמה גבוהה על חשבונם ,ודבר זה איננו נוגע לעינייננו כלל , הפלג החלש (פת''ח-יש''ו) נשען כמובן על השלטון הציוני השמאלני הבולשביקי על-מנת להכניע בעזרתו את הפלג החזק ( חמ''ס-יש''ו) ואם יצליח בכך ימשיך באותה מלחמה כנגד העם היהודי ,רק העיוורים של השלטון הציוני השמאלני הבולשביקי אינם מוכנים להכיר בעובדה זו למרות שהניסיון מלמד זאת היטב ( לדוגמא: הסכמי אוסלו והאינתיפאדה שבעיקבותיהם ,שאותה יזמו דווקא אנשי פת''ח יש''ו כגון מרוואן ברג'ותי -יש''ו-ושם רשעים ירקב ,שהביאה פיגועי רצח המוני לראווה עד למבצעי החיסולים שהורידו במעט את הרף) ועל כך יש אין-ספור דוגמאות ,מכאן שמה שהאויב הערבי הנאצי יש''ו חושש ממנו, הם מבצעי החיסולים שמזנבים בראשי הרוצחים הידועים ,אולם הדבר נעשה תוך סיכון קשה מאד של חיילי-צה''ל , דוגמא לכך הוא החייל שנהרג בשכם הי''ד אתמול ביוה''כ  במבצע לגילוי מחסנים ומעבדות לחומרי חבלה ונשק ראה כתבה המתארת את כל התקריות:

http://www.inn.co.il/News/News.aspx/166892

מדובר באויב ערבי נאצי יש''ו שלא בוחל בשימוש בנשים בהריון על-מנת להסתיר תחתיחהן  מחסן נשק ,תחמושת וחומרי חבלה שנועדו לביצוע פיגועים המוניים , רוב הנשק וחומרי החבלה הועברו לדירה בלב העיר תל -אביב ,כמובן ע''י ''פועלים תמימים שבאו לעבוד '' מקרב האויב הערבי הנאצי יש''ו , שעליהם מגינים ארגוני השמאל הציוני הבולשביקי בחרוף-נפש , כאשר אינם בוחלים ביידוי אבנים ופגיעה בחיילי-צה''ל למען האויב הערבי הנאצי יש''ו שלמעשה מתחזה לידיד ובא לרצוח אותם באכזריות , וכמובן שמערכת החינוך והתשקורת השבויים בידי השמאל הציוני הבולשביקי תומכים בכך בהציגם תמונה מעוותת בכדי למשוך את דעת הקהל שמאלה בסמאס את עיניו.
להלן השיטה הידועה של האויב הערבי הנאצי יש''ו להציל את מחבליו המבוקשים ממעצר או חיסיל בידי צה''ל והשב''כ . מכיוון שהאויב הערבי איננו מחוייב להסגיר עצורים שלו לידי צה''ל וכוחות-הביטחון , משמש בית-המעצר של האויב הערבי הנאצי כ ''עיר-מקלט '' לרוצחים הסדרתיים ,הם פעילי השטח שלו .האויב הערבי הנאצי יש''ו עוצר כבייכול את המועמדים למעצר או חיסול על-ידי צה''ל ,ובכך מונע ממנו לעשות זאת ,כשמתחילה מגמת חיסולים או מעצרים ,(כגון מה שהי'ה אתמול בשכם), מתחיל '' גל-מעצרים '' בכל ריכוזי האויב הערבי יש''ו ,וזאת על-מנת להעביר את המועמדים לחיסול או מעצר ,למקום מבטחים שבו אין אישור לפגוע בהם עפ''י הסכמי האסלה  (אוסלו) וכך יש '' ערי מקלט '' למחבלים מקרב האויב הערבי הנאצי יש''ו ראו זאת בכתבה הבאה :

http://www.inn.co.il/News/Flash.aspx/196305

את הפירוש האמיתי לתקריות הנ''ל ,לא מסבירים בתשקורת ,שאם יעשו כן ,יוגשו נגדם כתבי-אישום על-ידי בית-המשפט הציוני-שמאלני בולשביקי ,בראשות '' אין צורך לציין --ושם רשעים ירקב ''. הפתרון =לפוצץ את בתי-המעצר שמשמשים לאויב הערבי הנאצי יש''ו כ ''ערי-מקלט'' ולטעון שאלו רקטות '' קסאם ''  ש ''סטו מיעדם '' !!
                                                                             הגולה בארץ :smil037:

בס"ד

  כמובן שמדיניות נכונה היא להשמיד כל מקום מיושב ע"י האוייב הערבי הנאצי יש"ו שממנו נורות רקטות "קסאם", ולהרוס כל מקום מיושב שבו נמצאו קינים של מעבדות חבלה, נשק ותחמושת, שהרי ראינו שגם נשים בהריון מקרב האוייב הערבי הנאצי יש"ו מסייעות לו במעשי-הרצח ההמוניים אותם הוא מתכנן, ואם האוכלוסי'ה לא מקיאה את המחבלים הערבים הנאצים יש"ו מִקִרְבָּהּ, הרי שהיא שותפה לפשעיו !!!, ואין לסכן אפילו שׂערה של חייל צה"ל לשם כך !!

                                                                                                                הגולה בארץ :smil037:
« עריכה אחרונה: ספטמבר 23, 2007, 17:01:13 על ידי גם בשן וגם גלעד »
בס''ד
 '' חשף ה' את זרוע קדשו לעיני כל הגויים ,וראו כל אפסי ארץ את ישועת א'לוקנו ''
 '' קול צופיך נשאו קול יחדיו ירננו כי עין בעין יראו בשוב ה' ציון ''

מנותק IRON_MAN

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 12823
  • L.F בשטח הערבים במתח
להשמיד אותם מהאוויר
« להגיב #2 ב- : ספטמבר 23, 2007, 16:57:22 »
אסור לסכן אפילו חייל-אחד. צריכים פשוט לכתוש אותם מהאויר.
« עריכה אחרונה: ספטמבר 23, 2007, 16:58:47 על ידי גם בשן וגם גלעד »
ארץ ישראל לעם ישראל על פי תורת ישראל.

ערבים לערב,סודנים לסודן,שמאלנים לאירופה!