כתב נושא: זמן לקהילה אמונית  (נקרא 4649 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק beitar

  • משתמש(ת) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 53
זמן לקהילה אמונית
« ב- : ספטמבר 23, 2007, 11:06:36 »
זמן לקהילה אמונית


זו מדינה יהודית? רבים שואלים את השאלה הזו, אבל מספיק חמש דקות של חדשות וכאילו צנחת לסדום ועמורה. אולי בכוונה, אולי סתם רגש הביטוי העצמי של אנשי הראי העקום – אמצעי התקשורת, נותן לך הרגשה ששדדו אותך. גנבו לך מדינה על רוב מוסדותיה והפכו אותה לבית בושת. נשאר רק להביט מהצד ולשאול: זו מדינה שלי? ויש לזה השלכות. תחושה קשה של אסון מתקרב היא נחלתם של רבים. המדינה נראית כמו עץ רקוב העומד ליפול בכל רגע. בטחון אישי של יהודים, אזרחי ישראל, הולך ומתדרדר וכל יום מוכיח שלא קיים כוח המגן אליהם. איך עם ישראל “הצליח” להגיע למצב כזה אחרי ניצחונות כבירים במלחמתו לעצמאות והקמת מדינתו? לא תמצאו את התשובה באמצעי התקשורת – שם יעשו הכול כדי להסתיר את האמת, לטמטם, לשטוף את המוחות – העיקר ששום דבר לא ישתנה, שהעם יובל כמו עדר כבשים מדחי אל דחי. ומה קורה באמת? מהו הגורם העיקרי האחראי למצבה העגום של המדינה ודוחף בכל הכוח לכיוון “התנתקותה” מהיהדות? התשובה היא נורא פשוטה: כסף. אנו לא תמיד מודעים לכוחות אדירים הפועלים מתחת לפני השטח ומושכים לכיוונים הרצויים להם. בעשרות שנים אחרונות צמחה כאן אוליגרכיה של בעלי הון הקשורים עם שיכבה שולטת בכל המפלגות (שמאלניות וימיניות, חילוניות ודתיות ), רובם חסרי זיקה כלשהי ליהדות, בעלי קשרים עסקיים עם הון בינלאומי, כולל בעלי הון ערבים. שותפות עסקית לעיתים קרובות הופכת לשותפות עמוקה יותר ודרך פוליטיקאים מושחתים – משפיעה על הפיכת ישראל לגרורת כוחות בינלאומיים בעלי אינטרסים זרים. לכן מדיניות הממשלות שלנו ביצעה לולאות שלא היה להן הסבר הגיוני כלשהו (מסוגה של “ההתנתקות”).

אבל הם לא יחידים. מדינות “ידידותיות” כמו צרפת, אנגליה או האיחוד האירופאי הקימו קרנות הממנות כל מיני גופים חתרניים כמו “קרן חדשה לישראל”, “שלום עכשיו”, “יש גבול” ורבים אחרים עם שמות מפוצצים, עמותות ערביות שונות – שלכולם מטרה משותפת אחת – הפיכה הדרגתית של ישראל ממדינה יהודית ללבנון מס’ 2 . לכן בכל תופעה ציבורית כדאי תמיד לשאול: “מי משלם להם?” – והכול יהיה ברור. הכסף שולט. במערכת חוקתית של היום כל התחום הזה פרוץ – והם יכולים לעשות מכול הבא לרוחם. עומד מאחוריהם כוח כלכלי אדיר ובמצב הנוכחי הם השלטון.

איך לשנות את המצב? האם אפשר להקים כוח נגדי היכול להתגבר עליו ולבטל את השפעתו? לדעתי, זה בהחלט אפשרי. הם סך הכול מיעוט זניח בעם. הציבור המוכן לקורבנות, למאמץ מתמיד למען מדינת ישראל כמדינה יהודית ודת ישראל– הוא לאין ספור גדול מאלה ששכחו מאיפה השורשים שלהם. האפשרות היחידה לשינוי יסודי במצב – קודם כל להתנתק מהם ולהקים כוח יהודי, אמוני השואב את השראתו מדת ישראל ומאלפי שנות היסטוריה יהודית. אותו אי אפשר לקנות בכסף. ואם לארגן אותו נכון – הוא בעצמו יכול להיות בעל השפעה כלכלית גדולה. זו לא יכולה להיות תנועה או מפלגה פוליטית, זו יכולה להיות רק קהילה החיה לפי חוקים וכללים שהובילו את עמינו אלפי שנים – לפי חוקי התורה. שום הפרדה בין דתיים יותר ודתיים פחות! בקהילה צריך להישמר חופש בחירה לכל חבר, היכול להשתייך לאחת ממספר קבוצות הקהילה, בעלות רמת “דתיות” שונה ולהיות גם חבר פעיל בקהילה. העיקרון שכל איש ואישה בישראל הרוצים לחיות לפי תורת ישראל יכלו למצוא את מקומם בקהילה, צריך להישמר. במקום להפריד בין זרמים שונים ביהדות – הקהילה תאחד אותם. קיימות מספר קהילות דומות שהתארגנו על בסיס מקומי ומצליחות בתחומים רבים, אבל הם לא התנתקו מהממסד המושחת, ממערכת כלכלית המנצלת את העם ומנציחה את שלטון האוליגרכיה. רק קהילה הבנויה על בסיס ארצי ומקיימת את רוב השירותים בכוחות עצמה יכולה להצליח, להקל על החיים בחברה מושחתת ומתירנית ולהגן על חבריה בתקופת פורענות.

וכאן רק מספר תחומים שיבדילו בין חברי הקהילה והסביבה החיצונית - הקהילה צריכה להיות בנויה ממשפחות החיות לפי חוקי התורה, אבל כל אחד יבחר את המסגרת המחייבת: תחום שיאפשר חיים משותפים לחובשי כיפה מסוגים שונים וליהודים גלויי ראש - כל ישראל אחים. דברים הכרחיים נוספים: יחס אדם לחברו (אוהבי ריב ומדון באופן אוטומטי ימצאו את עצמם מחוץ לקהילה), תשלום אחוז מסוים מהכנסותיו לצורכי הקהילה ושירותי הקהילה לחבריה, חובת עבודה יוצרת לחברי הקהילה נוסף לכל פעילות אחרת… קיימים תחומים נוספים שיהיו איכותיים לבני הקהילה והם יוגדרו בתהליך הקמתה.

הדור הצעיר צריך לקבל את חינוכו במערכת חינוך עצמאית ששייכת לקהילה, בה ימצאו ביטוי ערכים עיקריים של הצבור האמוני.

התנאי היחיד להצטרפות לקהילה – אמונה באלוהי ישראל, המוצאת את ביטויה בתורה.

ממה להתחיל? המשימה בהכנה ארגונית של הקמת הקהילה כבדה ומסובכת. קודם כל דרושה התארגנות של קבוצת אנשים, רצויה גם השתתפות של רבנים המאמינים שאיחוד עם ישראל והתנתקותו מהממסד ההורס את העם והמדינה כבר עשרות שנים – תנאי הכרחי לקיומו הבטוח של העם היהודי ומדינתו. תפקיד הקבוצה המארגנת - בנית השלד ארגוני של הקהילה: התקנון, תנאי ההצטרפות, חובות וזכויות החברים, דרכי תפילות בבית הכנסת ובבית לקבוצות שונות של החברים. ברור שעבודה היא רבה, אבל עתידו של עם ישראל תלוי בה – וככל שנקדים – כך ייטב. ובעזרת ה’ אלוהינו – נצליח.

לסיכום בקיצור נמרץ:

מטרת הקהילה: לאחד יהודים בעלי דעות והרגלים שונים




  *הקרדיט הוא לסבא שלי שכתב את זה
« עריכה אחרונה: ספטמבר 23, 2007, 16:30:51 על ידי עז77 »
יותר משאני שונא ערבים אני אוהב את ישראל

מנותק אֵיתָן

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 5493
  • כל המרחם על ערבים,סופו להתאכזר על יהודים.
זמן לקהילה אמונית
« להגיב #1 ב- : ספטמבר 23, 2007, 21:03:44 »
יישר כח,סבא שלך יהודי צדיק.
"מי שרוצה להיות יהודי, אי אפשר כי אם על ידי ארץ ישראל"


מנותק beitar

  • משתמש(ת) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 53
זמן לקהילה אמונית
« להגיב #2 ב- : ספטמבר 24, 2007, 10:49:19 »
יישר כח,סבא שלך יהודי צדיק.

תודה רבה סבא שלי הוא בכלל בן אדם מעניין הוא גם אומר שכל רצח רבין הוא קונספירציה אחת גדולה ושפרס רצח אותו ועוד כל מיני
יותר משאני שונא ערבים אני אוהב את ישראל

עז77

  • אורח
זמן לקהילה אמונית
« להגיב #3 ב- : ספטמבר 24, 2007, 13:33:33 »
לדעתי זה יכול להתאים לספריה שלנו  :)