כתב נושא: הרעיון היהודי בעיני  (נקרא 13794 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק ליעד

  • חבר(ה) מוסמך(ת)
  • *
  • הודעות: 404
  • כהנא חי!!!
בעניין: הרעיון היהודי בעיני
« להגיב #25 ב- : אוקטובר 23, 2006, 14:53:47 »
הוא אהבת לרעך כמוך,
אם אתם אומרים שאיסלם זה דת של שנאה אז למה אתם הופכים גם את יהודות לדת של שנאה
ואהבתה לרעך כמוך מדבר על יהודים ורק!!! על יהודים
רבנו שאג בקול גדול "אין שום יאוש בעולם כלל!"(רבי נחמן)

מנותק ליעד

  • חבר(ה) מוסמך(ת)
  • *
  • הודעות: 404
  • כהנא חי!!!
בעניין: הרעיון היהודי בעיני
« להגיב #26 ב- : אוקטובר 23, 2006, 14:56:28 »
אני חושב שהדת היהודית היתה טיובה והתקלקלה המורה שלי סיפרה לי שבתקופת התנך חיו ערבים בארץ ישראל
והיה להם יותר כבוד ממה שהיום שלא נותנים להם לנשום במחסומים ויורים עליהם אם נאהב אותם כמונו הם יהיו רעינו ולא איך שאמרת צוררנו
אם זה מה שהמורה שלך אמרה אז הי שיקרה לך לא חייו ערבים בארץ ישראל בתקופת התנ"ך.
רבנו שאג בקול גדול "אין שום יאוש בעולם כלל!"(רבי נחמן)

מנותק Eternal

  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 968
בעניין: הרעיון היהודי בעיני
« להגיב #27 ב- : אוקטובר 23, 2006, 19:14:01 »
אני חושב שהדת היהודית היתה טיובה והתקלקלה המורה שלי סיפרה לי שבתקופת התנך חיו ערבים בארץ ישראל
והיה להם יותר כבוד ממה שהיום שלא נותנים להם לנשום במחסומים ויורים עליהם אם נאהב אותם כמונו הם יהיו רעינו ולא איך שאמרת צוררנו
אם זה מה שהמורה שלך אמרה אז הי שיקרה לך לא חייו ערבים בארץ ישראל בתקופת התנ"ך.
ערבים? בתקופת התנ"ך?
איזו בורות שמאלנית

מנותק popmart

  • חבר(ה) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 155
בעניין: הרעיון היהודי בעיני
« להגיב #28 ב- : נובמבר 14, 2006, 16:33:19 »
אלוהים ישמור אני ראיתי המון שמאלנים מטומטמים אבל כזה.....?
אף פעם לא...
להעלות את חיים בן פסח לישראל!!!!
כהנא צדק!!!!
יגורשו הערבים הנאצים!!!

מנותק אריה י

  • חבר(ה) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 175
בעניין: הרעיון היהודי בעיני
« להגיב #29 ב- : דצמבר 01, 2006, 14:39:43 »
הוא אהבת לרעך כמוך,
אם אתם אומרים שאיסלם זה דת של שנאה אז למה אתם הופכים גם את יהודות לדת של שנאה

לק"י [!!!!]

תבין משהו.

מה שאתה קורא שנאה, זה בא מההגדרה שאתה נתת למונח. זה לא בהכרח מה שזה!

דוגמא בחומש במדבר כתוב לנו:

יש עלינו היהודים מצווה-חובה;


נ וידבר יהוה אל-משה, בערבות מואב, על-ירדן ירחו, לאמור.  נא דבר אל-בני ישראל, ואמרת אליהם:  כי אתם עוברים את-הירדן, אל-ארץ כנען. שלב ראשון!! נב והורשתם את-כל-יושבי הארץ, מפניכם, , שלב שני!! ואיבדתם את כל-משכייותם; ואת כל-צלמי מסכותם תאבדו, ואת כל-במותם תשמידו.  שלב שלישי!!!נג והורשתם את-הארץ, וישבתם-בה:  כי לכם נתתי את-הארץ, לרשת אותה.  נד והתנחלתם את-הארץ בגורל למשפחותיכם, לרב תרבו את-נחלתו ולמעט תמעיט את-נחלתו--אל אשר-ייצא לו שמה הגורל, לו יהיה:  למטות אבותיכם, תתנחלו. האזהרה!!!נה ואם-לא תורישו את-יושבי הארץ, מפניכם--והיה אשר תותירו מהם, לשיכים בעיניכם ולצנינים בצידיכם; וצררו אתכם--על-הארץ, אשר אתם יושבים בה.  נו והיה, כאשר דימיתי לעשות להם--אעשה לכם.  {פ}

1, "לא יהודי" אסור לו להיות בארץ ישראל. אא"כ הוא עבד או גר בתנאים מסוימים. - אחד מהם שנשאר בארץ - דינו מוות!
2, הגוים פה, הכריזו עלינו היהודים מלחמה. דינם = מוות!
3, רשום בספר במדבר "והורשתם את כל יושבי הארץ מפניכם..... ואם לא תורישו, והיו לשיכים בעיניכם ולצנינים בצידיכם וצררו אתכם.. וגו'...".
          א, רש"י אומר על המילה "והורשתם" - וגירשתם.
          ב, הספורנו אומר על המילה והורשתם" - וביערתם. - אל תבין אותו לא נכון! לבער - לשרוף!
          ג, אור החיים הקדוש - רבנו חיים בן עטר זיע"א - "והשמדתם"
          ד, אתה יכול למצוא דברים יותר מפחידים. כמובן, אם הם לא עושים מה שאדון הארץ אומר, זה מה שייקרא. היום, גם לא צריך לשאול אותם - כי הם, כאומה הכריזו עלינו מלחמה. וכל שאר האומות הלא יהודיות, כיוון שחלקם עוזרים / וחלקם האחר לא נלחם בהם! אז המצב איתם אותו הדבר! ולגביהם יש לנו עניין של ענישה קולקטיבית שלמדנו ממעשה שמעון ולוי בשכם! ועיינו במהר"ל:
ציטוט
בירור הסוגיא העקרונית של עונש קולקטיבי – ע"פ המהר"ל מפראג
אך קשה: אם שכם חטא – כל העיר מה חטאו להרוג (אותם)? ותירץ הרמב"ם, דבני נח מצווים על הדינין (להקים בתי דין לשפוט העוברים על מצוות בני נח), ועבירה אחת ש(בן נח) עובר – נהרג על ידו; וכאן ראו (כל תושבי שכם) את המעשה הרע הזה ולא דנוהו – לכך היו (כולם) חייבין מיתה... ואף על גב דאמרה התורה "כי תקרב אל עיר להלחם עליה וקראת אליה לשלום" – היינו היכי (במקום) דלא עשו לישראל דבר כגון זה (מעשה דינה) שפרצו בהם לעשות להם נבלה, אף עלגב דלא עשה רק אחד מהם (שכם בן חמור) - כיון דמכלל העם הוא, כיון שפרצו להם תחילה מותרים ליקח נקמתם מהם (מכולם). והכי נמי (כך גם) כל המלחמות (של ישראל)... אף על גב שהיו הרבה (אנשים מתוך העם האויב) שלא עשו (כל דבר רע), אין זה חילוק – כיוון שהיו (חלק) באומה שעשה להם רע (לישראל) – מותרין לבוא עליהם למלחמה. וכן הם כל המלחמות.
(מהר"ל מפראג, "גור אריה" על התורה, פרשת וישלח)

4, הייתי מציע לך לקרוא את "הלכות הריגת גוי" - מאת הרב עידו אלבה.
5, כמו כן, הייתי מציע לך לקרוא בעמקות את הספר "ברוך הגבר", (שבו פורסם מאמר "הלכות הריגת גוי - הרב עידו אלבה) לקרוא בעמקות! תאמין לי שאם אתה תקרא את כל הספר, אתה תבין ותסכים עם מה שרשום.

ונסכם לך את זה:

לא חייבים להיות דתיים כדי להבין שמה שכתוב בתורה שחור על גבי לבן, הוא אמת! ואם אתה רוצה לחיות בשלווה, לך ע"פ התורה - כי רק מה שכתוב שמה קורה! כל מה שכתוב שמה, קורה! כל האמת - ורק האמת! וה-האמת!

דוגמא: כתוב שאנחנו באים לארץ, [רש"י - יהושע לבני ישראל בכניסה לא"י - דעו מפני מה אתם עוברים את הירדן - כדי לרשת את הארץ ולהוריש את היושבים בה] לגרש מפה כל מי שלא יהודי. גזענות? שנאה? - [הרב כהנא היה אומר: אם אני גזען/חומייני/פאשיסט - רק בגלל שאני הולך בדרך האמת! רק בגלל שאני בדרך התורה, אז אני גזען גאה!!!!  כי זה לא גזענות להיות אמיתי! - זה ליברליות אמיתית!] אולי. - אבל כתוב לנו - אם לא נגרש... יהיו פיגועים - עכשיו לך תעוות מחדש את המושג של הרעיון היהודי....

מזה "ואהבת לרעך כמוך"??? - למה מי שאומר את זה? מוכרח לתת מכות לערבי? כי אם אתה אוהב את אח שלך, אתה צריך להגן עליו מפני מי שרוצה לתקוף אותו! זה כל אומה לא יהודית בא"י! זה ואהבת - באמת!! בכל לבבך ובכל נפשך!

מזה ואהבת לרעך כמוך? - זה שאם הוא שמאלני מנוול שאוכל שקצים ורמשים, הוא עדיין אח שלך! אז כמו עם רופא מנתח, אתה תכאיב לו, תן לו כמה מכות, ואם צריך הרבה - אבל שהכל יהיה למען המטרה הנעלה - שיתפקח! [ואל תדאג, אם חלילה הוא ימות - לא יהיה עליך קפידה משמים - אבל צריך להשתדל קודם להחזיר אותם למוטב!] - זה ואהבת באמת! אתה מכאיב לו, אבל שיהיה לו טוב! יש לו נמק ברגל! אתה רוצה שהוא יסבול? או שמא תכאיב לו ותוציא לו את זה? - תחשוב לבד...

שב"ש :)

מנותק דוקא_כך

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3620
  • ופדויי ה' ישובון ובאו ציון ברינה
בעניין: הרעיון היהודי בעיני
« להגיב #30 ב- : דצמבר 02, 2006, 06:38:41 »
תגובה מצוינת, אריה!
יהונתן פולארד
ראובן מנינג
יגאל עמיר
חגי עמיר
עופר גמליאל
שלמה דביר
ירדן מורג
דוד אמויאל
חזקיהו עמי פופר
גור המל
ישי שליסל
דני טיקמן
ג'וליאן סופיר
ארנולד ישראלוב
רחמים לוטטי
חברי מחתרת בת-עין
יונה אברושמי
יבגני גרוסמן
אלכסנדר רבינוביץ'
מורדי הראל
אליצור הראל

עז77

  • אורח
בעניין: הרעיון היהודי בעיני
« להגיב #31 ב- : דצמבר 02, 2006, 19:50:21 »
הוא אהבת לרעך כמוך,
אם אתם אומרים שאיסלם זה דת של שנאה אז למה אתם הופכים גם את יהודות לדת של שנאה

לק"י [!!!!]

תבין משהו.

מה שאתה קורא שנאה, זה בא מההגדרה שאתה נתת למונח. זה לא בהכרח מה שזה!

דוגמא בחומש במדבר כתוב לנו:

יש עלינו היהודים מצווה-חובה;


נ וידבר יהוה אל-משה, בערבות מואב, על-ירדן ירחו, לאמור.  נא דבר אל-בני ישראל, ואמרת אליהם:  כי אתם עוברים את-הירדן, אל-ארץ כנען. שלב ראשון!! נב והורשתם את-כל-יושבי הארץ, מפניכם, , שלב שני!! ואיבדתם את כל-משכייותם; ואת כל-צלמי מסכותם תאבדו, ואת כל-במותם תשמידו.  שלב שלישי!!!נג והורשתם את-הארץ, וישבתם-בה:  כי לכם נתתי את-הארץ, לרשת אותה.  נד והתנחלתם את-הארץ בגורל למשפחותיכם, לרב תרבו את-נחלתו ולמעט תמעיט את-נחלתו--אל אשר-ייצא לו שמה הגורל, לו יהיה:  למטות אבותיכם, תתנחלו. האזהרה!!!נה ואם-לא תורישו את-יושבי הארץ, מפניכם--והיה אשר תותירו מהם, לשיכים בעיניכם ולצנינים בצידיכם; וצררו אתכם--על-הארץ, אשר אתם יושבים בה.  נו והיה, כאשר דימיתי לעשות להם--אעשה לכם.  {פ}

1, "לא יהודי" אסור לו להיות בארץ ישראל. אא"כ הוא עבד או גר בתנאים מסוימים. - אחד מהם שנשאר בארץ - דינו מוות!
2, הגוים פה, הכריזו עלינו היהודים מלחמה. דינם = מוות!
3, רשום בספר במדבר "והורשתם את כל יושבי הארץ מפניכם..... ואם לא תורישו, והיו לשיכים בעיניכם ולצנינים בצידיכם וצררו אתכם.. וגו'...".
          א, רש"י אומר על המילה "והורשתם" - וגירשתם.
          ב, הספורנו אומר על המילה והורשתם" - וביערתם. - אל תבין אותו לא נכון! לבער - לשרוף!
          ג, אור החיים הקדוש - רבנו חיים בן עטר זיע"א - "והשמדתם"
          ד, אתה יכול למצוא דברים יותר מפחידים. כמובן, אם הם לא עושים מה שאדון הארץ אומר, זה מה שייקרא. היום, גם לא צריך לשאול אותם - כי הם, כאומה הכריזו עלינו מלחמה. וכל שאר האומות הלא יהודיות, כיוון שחלקם עוזרים / וחלקם האחר לא נלחם בהם! אז המצב איתם אותו הדבר! ולגביהם יש לנו עניין של ענישה קולקטיבית שלמדנו ממעשה שמעון ולוי בשכם! ועיינו במהר"ל:
ציטוט
בירור הסוגיא העקרונית של עונש קולקטיבי – ע"פ המהר"ל מפראג
אך קשה: אם שכם חטא – כל העיר מה חטאו להרוג (אותם)? ותירץ הרמב"ם, דבני נח מצווים על הדינין (להקים בתי דין לשפוט העוברים על מצוות בני נח), ועבירה אחת ש(בן נח) עובר – נהרג על ידו; וכאן ראו (כל תושבי שכם) את המעשה הרע הזה ולא דנוהו – לכך היו (כולם) חייבין מיתה... ואף על גב דאמרה התורה "כי תקרב אל עיר להלחם עליה וקראת אליה לשלום" – היינו היכי (במקום) דלא עשו לישראל דבר כגון זה (מעשה דינה) שפרצו בהם לעשות להם נבלה, אף עלגב דלא עשה רק אחד מהם (שכם בן חמור) - כיון דמכלל העם הוא, כיון שפרצו להם תחילה מותרים ליקח נקמתם מהם (מכולם). והכי נמי (כך גם) כל המלחמות (של ישראל)... אף על גב שהיו הרבה (אנשים מתוך העם האויב) שלא עשו (כל דבר רע), אין זה חילוק – כיוון שהיו (חלק) באומה שעשה להם רע (לישראל) – מותרין לבוא עליהם למלחמה. וכן הם כל המלחמות.
(מהר"ל מפראג, "גור אריה" על התורה, פרשת וישלח)

4, הייתי מציע לך לקרוא את "הלכות הריגת גוי" - מאת הרב עידו אלבה.
5, כמו כן, הייתי מציע לך לקרוא בעמקות את הספר "ברוך הגבר", (שבו פורסם מאמר "הלכות הריגת גוי - הרב עידו אלבה) לקרוא בעמקות! תאמין לי שאם אתה תקרא את כל הספר, אתה תבין ותסכים עם מה שרשום.

ונסכם לך את זה:

לא חייבים להיות דתיים כדי להבין שמה שכתוב בתורה שחור על גבי לבן, הוא אמת! ואם אתה רוצה לחיות בשלווה, לך ע"פ התורה - כי רק מה שכתוב שמה קורה! כל מה שכתוב שמה, קורה! כל האמת - ורק האמת! וה-האמת!

דוגמא: כתוב שאנחנו באים לארץ, [רש"י - יהושע לבני ישראל בכניסה לא"י - דעו מפני מה אתם עוברים את הירדן - כדי לרשת את הארץ ולהוריש את היושבים בה] לגרש מפה כל מי שלא יהודי. גזענות? שנאה? - [הרב כהנא היה אומר: אם אני גזען/חומייני/פאשיסט - רק בגלל שאני הולך בדרך האמת! רק בגלל שאני בדרך התורה, אז אני גזען גאה!!!!  כי זה לא גזענות להיות אמיתי! - זה ליברליות אמיתית!] אולי. - אבל כתוב לנו - אם לא נגרש... יהיו פיגועים - עכשיו לך תעוות מחדש את המושג של הרעיון היהודי....

מזה "ואהבת לרעך כמוך"??? - למה מי שאומר את זה? מוכרח לתת מכות לערבי? כי אם אתה אוהב את אח שלך, אתה צריך להגן עליו מפני מי שרוצה לתקוף אותו! זה כל אומה לא יהודית בא"י! זה ואהבת - באמת!! בכל לבבך ובכל נפשך!

מזה ואהבת לרעך כמוך? - זה שאם הוא שמאלני מנוול שאוכל שקצים ורמשים, הוא עדיין אח שלך! אז כמו עם רופא מנתח, אתה תכאיב לו, תן לו כמה מכות, ואם צריך הרבה - אבל שהכל יהיה למען המטרה הנעלה - שיתפקח! [ואל תדאג, אם חלילה הוא ימות - לא יהיה עליך קפידה משמים - אבל צריך להשתדל קודם להחזיר אותם למוטב!] - זה ואהבת באמת! אתה מכאיב לו, אבל שיהיה לו טוב! יש לו נמק ברגל! אתה רוצה שהוא יסבול? או שמא תכאיב לו ותוציא לו את זה? - תחשוב לבד...

שב"ש :)

יישר כח, אגב אותו גולש נעלם מאז שחיים עשה ממנו קרקס בשידור..

מנותק אריה י

  • חבר(ה) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 175
בעניין: הרעיון היהודי בעיני
« להגיב #32 ב- : דצמבר 02, 2006, 20:41:05 »
לק"י [!!!]

תודה - לשניכם :)

- אה, באמת? - יש בזה משהו טוב. כאילו, אנשים לא יגידו שטויות. אח"כ.....
- חוץ מהעובדה שהטלוויזיה בפני עצמה, היא משהו נעלה ביותר. רק שצריך לתפוס יותר מרחב בציבור.
- אגב, מה בעניין טלוויזית קול יהודה? אולי שמישהו יראיין את השני? או שאין סיכוי... [לא מכיר את טיב היחסים ביניהם].

מנותק liorso

  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 721
בעניין: הרעיון היהודי בעיני
« להגיב #33 ב- : דצמבר 02, 2006, 23:02:06 »
לק"י [!!!]

תודה - לשניכם :)

- אה, באמת? - יש בזה משהו טוב. כאילו, אנשים לא יגידו שטויות. אח"כ.....
- חוץ מהעובדה שהטלוויזיה בפני עצמה, היא משהו נעלה ביותר. רק שצריך לתפוס יותר מרחב בציבור.
- אגב, מה בעניין טלוויזית קול יהודה? אולי שמישהו יראיין את השני? או שאין סיכוי... [לא מכיר את טיב היחסים ביניהם].

חיים בן פסח לא אומר את זה בפירוש אבל אפשר להבין מדבריו שיקותיאל זה לא הבן אדם שהוא הכי מכבד אותו... יקותיאל פילג את התנועה הכהניסטית לאחר רצח הרב כהנא הי"ד זצ"ל, ובכך הרס את כל מה שהרב בנה (בזה אני מסכים לגמרי עם חיים).
הרב כהנא צדק!

מנותק אריה י

  • חבר(ה) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 175
בעניין: הרעיון היהודי בעיני
« להגיב #34 ב- : דצמבר 03, 2006, 00:17:04 »
לק"י [!!!]

א. שימחת אותי שקראת לו יקותיאל - שם יהודי [אחד השמות של משה רבנו ע"ה - היו לו שבעה שמות] ולא "מייק".

ב. תודה על התגובה. עניינית בתכלית.

ג. ולעניין:

-אני לא מסכים עם הרבה דברים מהרעיון של יקותיאל.
- דוגמא: אפ' באמת לראות שלקראת שהרב נרצח הוא דרש ודרש בהפגנות שלו - משאל עם עצמאי [עם זה, כבר חלוקות הדעות באיזה עניין...] אז יקותיאל, אומר שצריך לעשות את זה גם היום. - אני זוכר את יום העצמאות [אעהלק... אבל בשביל הפרוצדורה..] שלפני הגירוש מהגוש. - עמדתי שם עם יקותיאל, ועוד חברים - וחילקנו פלאיירים וצעקנו: "יהודים! בעז"ה תהיה התנתקות! כן! אבל מהערבים ולא מהיהודים! כפי שמצווה התורה!" - אנשים התפלאו במשפט הראשון - גיחכו במשפט השני - ולאחר מכן המשיכו לים... כשהם אומרים שאנחנו משוגעים. [אגב, חלקם פגשתי אח"כ - והודו לנו שצדקנו! מה לעשות? יהודים אוהבים לחטוף מכות....] וחברים שלי שאלו אותי, מה עם אני מסכים עם יקותיאל? אמרתי ככה: אולי הוא צודק אולי לא [אגב, הרב ריכטר, שהתנגד לכך לפני הגירוש, תומך נלהב עכשיו]. אבל הרעיון שהעבירו, שבמקום גירוש יהודים, [מה שאנשים חושבים שזה: [גם בסקרים!] כן להתנתקות? לא להתנתקות. - אני אומר: כן לגירוש יהודים / כן לגירוש ערבים? - זה לא אני. זה התורה! כי אין מצב של דו-קיום איתם! התורה מצווה אותנו "סור מרע, ועשה טוב" קודם תבער את הרע [ובערת הרע מקרבך] כי הוא לא יכול להתקיים עם הלא-רע, ואז תעשה טוב - ותצליח ותתקדם למטרה הנשגבת - שלטון יהודי מושלם! עם ביאת גואל צדק - ותוך כדי בניית ביהמ"ק.בעז"ה אמן.]. אני לא בעד לעשות עכשיו משאל מכמה טעמים. - אבל להפיץ את המסר, ואני רואה שהיום - הוא היחידי [עכשיו הקול שלו קצת דועך - אבל בזמן שקצת לפני ואחרי הגירוש - היתה לו הרבה הצלחה! עד שהמשטרהוהשב"כ עשו הרבה צרות לגדוד ולקפה-נט]. שמפיץ את זה בקול, ואנשים, עובדה אנשים - תומכים - שולחים מכתבים וכו'... רק שהוא לא מספיק כוח אדם. זה דוגמא, והערה.
- אם הוא פילג. ממה שאני יודע הוא רצה שהבן - בנימין יהיה ראש המאחד וראש התנועה ככלל של כל אדם שהכינה את עצמו "כהניסט". היו שהתנגדו, ואמרו שהוא עוד לא מתאים. בזה אני מעדיף לא להיכנס. יש לי דעות פרטיות ואני חושש שאני לא אכתוב את האמת כי אני חלילה אכניס את דעותיי - כך ש: לאלהים הפתרונים - אבל !!!!!!!!!!! לא משנה מי מה כמה ולמה - צדק טעה - וכו'... [וכולם טעו! וכולם צדקו - בדברים כאלו ואחרים!] היום, צריכים להתאחד. - כדי שיצליחו לעשות מה שצריכים לעשות. - הרי המטרה, היא אותה מטרה לכולם. רק שכל אחד רוצה ככה.. ולא ככה... -מה לעשות. - אני אפי' לא בורג קטן. - מי אני שאגיד להם? - אני לבינתיים משתדל במישור הפרטי - ואיכשהו לדבר על ליבם... רק שהוא רוצה לארגן.. והוא.. והוא.. - הרב כהנא? - לא מרוצה מזה.
- חיים בן פסח. צודק? בקטע הזה אני ממש בספק. א"א לומר שיקותיאל, הרס את כל מה שבנה הרב. יתר על כן. בהרבה דברים רואים שהוא ממש בנה דברים בסגנון הרב - והרב רצה שהתלמידים בעצמם יעשו - ולא פעם ולא פעמיים - הרב כהנא אמר ש"יקותיאל, הוא בן היחידים שמבינים לעומק את הרעיון היהודי במלואו" - ושוב - עם לא מעט רעיונות ודרכי פעילות שלו אני לא מסכים. - אבל לדחות אותו על הסף? - תאמין לי. באמת, שהוא טוב מהרבה אחרים.

מנותק דוקא_כך

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3620
  • ופדויי ה' ישובון ובאו ציון ברינה
בעניין: הרעיון היהודי בעיני
« להגיב #35 ב- : דצמבר 03, 2006, 07:27:25 »
מעניין.  לא ידעתי על יקותיאל חוץ ממה שחיים ספר לנו.
יהונתן פולארד
ראובן מנינג
יגאל עמיר
חגי עמיר
עופר גמליאל
שלמה דביר
ירדן מורג
דוד אמויאל
חזקיהו עמי פופר
גור המל
ישי שליסל
דני טיקמן
ג'וליאן סופיר
ארנולד ישראלוב
רחמים לוטטי
חברי מחתרת בת-עין
יונה אברושמי
יבגני גרוסמן
אלכסנדר רבינוביץ'
מורדי הראל
אליצור הראל

מנותק אריה י

  • חבר(ה) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 175
בעניין: הרעיון היהודי בעיני
« להגיב #36 ב- : דצמבר 03, 2006, 14:47:07 »
לק"י [!!!]

אם כבר בעניין ר' חיים עסקינן; - למה הוא לא מנסה להקים קול זעקה בארץ שייתן לו לעלות? הרי לטובתו, ולטובת כלל עמ"י - עדיף שכל יהודי יעלה ארצה! אז נכון שיש לו בעיות. - אבל.. או שאני לא יודע על משהו כזה.

תודה.