כתב נושא: המערב והאיסלם, מי יצר את המפלצת ומי משלם את המחיר?  (נקרא 20171 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק נץ וגאה בזה

  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 6815
  • Hierosolyma Victor
המערב והאיסלם- מי יצר את המפלצת ומי משלם את המחיר?
                                 

ה-11 בספטמבר, לכאורה עוד יום בלוח השנה הנוצרי.
עד לפני למעלה מ-6 שנים,  תאריך זה היה חסר חשיבות לחלוטין.   עד אשר באותו יום מר ונמהר, בו התרסקו שני מטוסי נוסעים במרכז הסחר העולמי בניו-יורק ומטוס שלישי הרס אגף שלם בפנטגון.
ארה"ב כמובילת המערב נכנסה אז להלם, היא לא ידעה ולא הבינה מהיכן מתקפה זו הגיעה? מה הם מניעיה? מי הם האנשים העומדים מאחורי מתקפה זו? ולמה דווקא בחרו ביום זה ליום בו תתבצע המתקפה?

בחרתי דווקא לענות על השאלה האחרונה מבין השאלות, כי דווקא תשובה על כך תתן תשובה כוללת לשאר השאלות שהמערב שאל ועודנו שואל את עצמו.

בשנת 1683 (למיניינם),  צרו ה"ייניצ'רים" (כוחות העילית של האימפריה העות'מאנית) על וינה בירת אוסטריה (אז בירת קיסרות בית הבסבורג)
זהו קצה גבול ההתפשטות האיסלמית בשטחה של אירופה מבחינת כיבוש צבאי מאז ומעולם.    אירופה הנוצרית האויבת האולטימטיבית של המוסלמים, שמגודרת על ידם כ"דאר אל חארב" (בית המלחמה), הייתה שרויה בחיל ורעדה לנוכח האיום המוסלמי על בטחונה, דתה ותרבותה.
עד אשר ביום בהיר אחד, הגיח כח אדיר מצפון בפיקודו של מלך פולין והדף את המוסלמים אחור.         
מאז ועד סוף מלחמת העולם הראשונה (שנת 1918) הציויליזציה האיסלמית נכנסה לשורה של מפלות, תבוסות, נסיגות מבישות והפסד שטחים (כולל אלו המאוכלסים ברוב מוסלמי מוחץ והיום מהווים מדינות מוסלמיות) למערב ה"כופר".
יום זה בלוח השנה הנוצרי היה ה-11/9/1683.
יום זה מסמל את שיא השיאים של הישגי הג'יהאד של הציויליזציה האיסלמית במלחמתם בכופרים וביום זה התקדמות הג'יהאד נעצרה כליל וממנו לא הצליח האיסלם להתאושש, לכן דווקא ביום זה בחרו בן לאדן וחבורתו, בכדי להראות למערב בפרט ולשאר העולם ה"כופר" בכלל, שהנה הג'יהאד קיים, הוא כאן, והוא מתבצע בעומק השטח של האויב הגדול (המערב) ופוגע בסמליו המייצגים את כוחו (צבאית וכלכלית).

אי שם במאה ה-19, חיג'אז (חצי האי ערב), נחתם הסכם שלכאורה נראה כחסר כל חשיבות, הסכם בין שני שבטים בדואיים,  האחד, שבט אבן סעוד והשני שבט עבד אל וואהב.
משפחת אבן סעוד הייתה צריכה לקבל לגיטימציה דתית בכדי לשלוט במקומות הקדושים לאיסלם (מכה ומדינה), לכן הם פנו לשבט אל וואהב שהיה האוטוריטה הדתית בחצי האי,  ההסכם בניהם קבע כי בתמורה ללגיטימציה הדתית לשלטון זה, על שבט אבן סעוד לממן ולהפיץ את התפיסה הדתית של שבט עבד אל וואהב (שמשמו נגזר תפיסת הפרשנות הכי קיצונית/יסודנית בפרשנות כתבי האיסלם, קרי: הקוראן והחדית', לתפיסה זו קוראים: "וואהביזם").
המשמעות של הסכם זה בימינו הוא מהרגע שנתגלה הנפט בחצי האי ערב, ועד היום, הלכו מאות מיליארדי "פטרו-דולרים" על מימון והפצה של התפיסה המסוכנת הזו בכל רחבי העולם.
דבר זה מתבטא בבניית מסגדי ענק שמאפילים על מבני דת של דתות אחרות ובמיוחד במקומות בו המוסלמים הם מיעוט לדוגמא: מסגד אדיר מימדים בעיר רומא, המאפיל בגדולו וגובהו על הקאפלה הסיסטינית שזהו המבנה הגדול ביותר בוותיקן, מסגד זה נבנה במימון סעודי.
כן הדבר מתבטא במימון שכרם של מטיפים ואימאמים הזורעים ארס, שנאה ושטנה כלפי כל מי שאיננו מוסלמי,  ומעל הכל הקמת "מדרסות" (בתי ספר ובתי "מדרש") ללימוד והפצה של התורה הזו בקרב כל קהילה מוסלמית באשר היא.
על ברכי התורה הזו צמחו בן לאדן, תנועת האחים-המוסלמים וחמאס.

אבן דרך נוספת ומשמעותית להבנת המצב העכשוי הוא: קריסת האימפריה העות'מאנית בסוף מלחמת העולם הראשונה עם הסכמי סוור ולוזאן המנשלים את העותמאנים מכל השטח שהיה תחת שלטונם למעט טורקיה גופא.
כל השטח הזה העובר לכופרים ובראשם: בריטניה וצרפת, אותם ממלכות שעמדו מאחורי מסעות הצלב 900 שנה קודם לכן.
מכת הקורנס האחרונה הייתה בבטולו הרשמי של הח'ליפות האיסלמית על ידי שליט טורקיה ומייסדה של טורקיה המודרנית, מוצטפא כמאל אתא טורק בשנת 1924 למניינם.

ביטול הח'ליפות גרם לסחרור בתוככי האיסלם הודות למערב שפירק את האימפריה העות'מאנית כשם שעשה את השגיאה הפטאלית מול גרמניה בהסכם ורסאי והביא על העולם את היטלר ומלחמת העולם השניה.
מסחרור זה צמחה תנועת האחים המוסלמים, וההקצנה בקרב הציויליזציה האיסלמית, שכן עד אז התפיסה הייתה שאת מעשה ה"ג'יהאד" מבצעת הח'ליפות, קרי: ממלכה איסלמית עם צבא קונבנציונלי, מכיוון שבפעם הראשונה בהסטוריה האיסלמית היה מצב שבו לא הייתה ח'ליפות, לכן מצוות הג'יהאד עברה לכל מוסלמי באשר הוא עד אשר תושב הח'ליפות על כנה (התפיסה של בן לאדן ושות', וכן זהו היום התפיסה השלטת ברוב מניינה וביניינה של הציוילזציה האיסלמית).

שנת 1979, שני מאורעות ששינו את פני העולם והביאו את העולם למצב מלחמת עולם בין האיסלם לכל השאר,  המאורע הראשון הוא: נפילת השאח' הפרסי ועליית משטר האייטולות באיראן תחת האייטולה רוחאללה חומייני,  מי שאירח את חומייני בימי גלותו הייתה צרפת שנתנה לו ווילה מרווחת על אדמת צרפת ובמה תקשורתית נרחבת להשמעת תורתו לכל רחבי העולם, ומשם הוא הגיע לכבוש את כס השלטון באיראן, וכן ארה"ב שערערה את יציבות כיסאו של השאח' הפרסי כי ראתה בו מושחת, על אף שהיה בעל ברית גדול של ארה"ב באיזור.
המאורע השני הוא: פלישת רוסיה הסובייטית לאפגניסטן, דבר שיצר תקדים ראשוני שבו כל מקום (מאז ועד היום) שיש מלחמה בין גורם איסלמי לגורם לא איסלמי, מייד זורמים פנימה לאיזור החיכוך, עשרות אלפי מתנדבים מכל רחבי הציויליזציה האיסלמית ללחום את מלחמת הג'יהאד כנגד הכופרים, מתנדבים אלו כונו לוחמי "מוג'אהידין", שהיום פועלים מדרום פיליפינים ועד אלג'יריה.
הס  מלהזכיר ששוב המערב, הוא מי שעודד את התופעה הזו בקוצר ראותו המשווע, בראשו ארה"ב, שאימנה, מימנה וציידה את לוחמי המוג'אהידין במיטב שהאמריקאים מסוגלים לספק ובמיוחד נשק נ"מ מסוג "סטינגר", שעשה שמות בכלי הטיס הסובייטים במרחב.
אחרי לוחמת גרילה עיקשת של 9 שנים, נסוג הצבא האדום באורח מביש ומשפיל. מעבר לכך, ארה"ב המשיכה למממן את אל-קעידא ושות' עד שנת 1992, שנה לאחר מכן היה הפיגוע הראשון במגדלי התאומים.
כפי שאוסמה בן לאדן עצמו התבטא פעם: " הרסנו את האויב הגדול שהוא הקומוניזם ומייצגה , עתה אנו מפנים נשקנו למערב ובראשו ארה"ב שהוא אויב יותר חלש מיריבו הסובייטי".
מכאן אנו מבינים שהמערב בקוצר ראותו, כשם שגרם לאווירה שהצמיחה את היטלר ומלחמת העולם השניה, כך הוא מביא על עצמו ועל העולם את מלחמת העולם השלישית של האיסלם בכל השאר.

מי משלם את המחיר? כולנו!
כל מי שאיננו מוסלמי, כפי שמתבטא  במנטרה החוזרת על עצמה בעצרות מוסלמיות: "קודם כל נגמור עם אנשי יום השבת (יהודים) אחר כך נחסל את אנשי יום ראשון (נוצרים)", הס מלהזכיר שבני שאר הדתות או אתאיסטים, דינם מוות או איסלם (בתרגום ישיר: כניעה! ולא "שלום" כפי שאינטרסנטים שונים מנסים למכור למערב) לדידם, אין אופציה שלישית.

מי מקדם את הג'יהאד? ניחשתם נכון, המערב.   הרעב לנפט במערב והתלות המוחלטת בו, הם הגורם מספר אחד להמשך תנועת גלגלי הג'יהאד,  הנפט הוא השמן והגריז על גלגלי הג'יהאד שהמערב ברוב איוולתו וקוצר ראותו מקדם במלוא הקיטור.
כשם שהמערב ניצב חסר אונים  אז בזמנו מול היטלר ונכנע לכל דרישותיו, כאז כן עתה, המערב מתקפל חסר אונים מול כל גחמה איסלמית.

המערב הרקוב מבפנים, השבע, החסר כל רצון להלחם על קיומו, על תרבותו, ועל כל מה שהוא מייצג,  המערב הזה יקרוס בסופו של דבר, ושאלת השאלות היא, האם אנחנו כעם, ממשיכים להיות חלק ממנו, ממשיכים ללכת עם תרבות המערב והמוסר הנוצרי המעוות וגישת: "ככל העמים בית ישראל", או שמא אנו משנים כיוון ובוחרים בדרך חדשה, דרך יהודית,  דרך שהיא לא עוד סניף מקדונלד'ס במזרח התיכון.
דרך עצמאית ולא מתרפסת, דרך של עמידה איתנה ומלחמת השמד מול האיסלם ולא התקפלות וגמגום מול כל שטות מבית היוצר של גייסות מוחמד.
אז ורק אז, יהיה לנו עתיד כמדינה בטירוף המערכות האוחז את כל יושבי כדור הארץ.

לבסוף אסכם במילים של גנרל דגול (דאגלס מקארת'ור): "אין ולו מקרה אחד בהיסטוריה, בו התבוסתנות לא גבתה מחיר אכזר מן התבוסתן", שאלת השאלות שעל כל אחד לשאול את עצמו: האם גם אנחנו כאלה???

מקורות:
1.)   נתיב- כתב עת למחשבה ומדיניות.
2.)   האיסלם, מה השתשבש? – מאת פרופ' ברנארד  לואיס.
3.)   סעודיה, הסטוריה- סרט דוקומנטרי בהפקת ה-BBC.
4.)   דברי פרופ' מרטין גילברט, הביוגרף של וינסטון צ'רצ'יל בסרט הדוקומנטרי- "אובססיה, מלחמתו של האיסלם הרדיקלי במערב".
5.)   http://www.omedia.co.il, אומדיה, אתר על בטחון פוליטיקה ותקשורת במבט מאוזן.
6.)   http://www.jihadwatch.org, אתר שנותן סקירה על המתרחש בעולם אקטואלית והסטורית, על הג'יהאד.




אלוף מיל. בני פלד ז"ל
"צאו החוצה וצלצלו בפעמון שנתן לי מפקד חיל הים. כשישאלו אתכם למה אתם מצלצלים, ענו שכאן מת יהודי משוגע, שחשב שהיהודים מסוגלים להקים מדינה-וטעה" מילותיו האחרונות לילדיו.

עז77

  • אורח
מאמר אפשרי לספרייה
« להגיב #1 ב- : ספטמבר 11, 2007, 22:43:30 »
אפשר לראות כמה היית חסר לנו - ברוך שובך אח יקר  :)
אני גם חושב שזה יתאים לספריה

מנותק נץ וגאה בזה

  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 6815
  • Hierosolyma Victor
מאמר אפשרי לספרייה
« להגיב #2 ב- : ספטמבר 12, 2007, 10:47:55 »
כדי שהמאמר לא יאבד בתהומות הנשייה, של הארכיון של הפורום של הדיון הכללי ואם הוא אכן ראוי (לענ"ד הוא ראוי), אז כדאי מאוד למי שאחראי להעברת המאמר לספרייה שיעשה זאת בהקדם.
אגב, אני תמה, האם אני שכחלק מצוות הניהול יש ביכולתי להעביר מאמחר בכוחות עצמי לספריה או שזה רק ברמת אדמיניסטרטור?


עז כותב:
לדעתי ענית לעצמך על השאלה
« עריכה אחרונה: ספטמבר 12, 2007, 11:25:06 על ידי עז77 »
אלוף מיל. בני פלד ז"ל
"צאו החוצה וצלצלו בפעמון שנתן לי מפקד חיל הים. כשישאלו אתכם למה אתם מצלצלים, ענו שכאן מת יהודי משוגע, שחשב שהיהודים מסוגלים להקים מדינה-וטעה" מילותיו האחרונות לילדיו.

מנותק nino

  • חבר(ה) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 122
  • יהודים אוהבים את ישוע
המערב והאיסלם, מי יצר את המפלצת ומי משלם את המחיר?
« להגיב #3 ב- : ספטמבר 25, 2007, 12:54:23 »
זה ממש יפה!! אתה כתבת?

מנותק גַּם בָּשָׁן וְגַם גִּלְעָד

  • מנהל(ת) גלובלי(ת)
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 5916
  • אבי פרחן – יום יבוא אחים נחזורה!
המערב והאיסלם, מי יצר את המפלצת ומי משלם את המחיר?
« להגיב #4 ב- : ספטמבר 25, 2007, 14:37:32 »
מאמר מעולה – חובה! :V:

מנותק אֵיתָן

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 5493
  • כל המרחם על ערבים,סופו להתאכזר על יהודים.
המערב והאיסלם, מי יצר את המפלצת ומי משלם את המחיר?
« להגיב #5 ב- : ספטמבר 25, 2007, 14:42:19 »
נץ,יישר כח!!!!!
מאמריך הם נכס יקר.
"מי שרוצה להיות יהודי, אי אפשר כי אם על ידי ארץ ישראל"


מנותק נץ וגאה בזה

  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 6815
  • Hierosolyma Victor
המערב והאיסלם, מי יצר את המפלצת ומי משלם את המחיר?
« להגיב #6 ב- : ספטמבר 25, 2007, 18:09:22 »
המאמר הוא שלי, ושלי בלבד, אני עומד מאחורי כל מילה, זה  יצירה של שבאה מתוך סיעור מוחות ודבר שראיתי צורך דחוף לכתוב עליו.

נ.ב. מאמר זה גם נשלח לעיתון מקור ראשון וה"צופה" לבכיר מסוים בכל עיתון שיש לו קשר חזק עם גורם המכיר אותי והמאמר נשלח דרך אותו גורם.
אלוף מיל. בני פלד ז"ל
"צאו החוצה וצלצלו בפעמון שנתן לי מפקד חיל הים. כשישאלו אתכם למה אתם מצלצלים, ענו שכאן מת יהודי משוגע, שחשב שהיהודים מסוגלים להקים מדינה-וטעה" מילותיו האחרונות לילדיו.

עז77

  • אורח
המערב והאיסלם, מי יצר את המפלצת ומי משלם את המחיר?
« להגיב #7 ב- : ספטמבר 25, 2007, 18:32:51 »
המאמר הוא שלי, ושלי בלבד, אני עומד מאחורי כל מילה, זה  יצירה של שבאה מתוך סיעור מוחות ודבר שראיתי צורך דחוף לכתוב עליו.

נ.ב. מאמר זה גם נשלח לעיתון מקור ראשון וה"צופה" לבכיר מסוים בכל עיתון שיש לו קשר חזק עם גורם המכיר אותי והמאמר נשלח דרך אותו גורם.

פשש כל הכבוד, פירסמו אותו?

מנותק נץ וגאה בזה

  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 6815
  • Hierosolyma Victor
המערב והאיסלם, מי יצר את המפלצת ומי משלם את המחיר?
« להגיב #8 ב- : ספטמבר 25, 2007, 18:37:07 »
תראו, המאמר נשלח, לא בהכרח שהוא עצמו יכנס, וגם אני לא בונה על זה יותר מדי, אבל אני כן בונה על זה שאני אכתוב אולי מדי פעם בתור איזה נישה כל שהיא לאחד מהעיתונים האלה משהו כזה מדי פעם על פי החלטת המערכת, עדיין לא קיבלתי תשובה בנדון, אבל ימים יגידו...איך נאמר: "שלח לחמך על פני המים כי ברוב הימים תמצאנו".
אלוף מיל. בני פלד ז"ל
"צאו החוצה וצלצלו בפעמון שנתן לי מפקד חיל הים. כשישאלו אתכם למה אתם מצלצלים, ענו שכאן מת יהודי משוגע, שחשב שהיהודים מסוגלים להקים מדינה-וטעה" מילותיו האחרונות לילדיו.

מנותק PhobetorXVII

  • חבר(ה) מוסמך(ת)
  • *
  • הודעות: 452
המערב והאיסלם, מי יצר את המפלצת ומי משלם את המחיר?
« להגיב #9 ב- : פברואר 04, 2008, 07:00:49 »
אחלה מאמר מאוד מעניין  O0

מנותק Juda-Yoda

  • חבר(ה) מוסמך(ת)
  • *
  • הודעות: 294
ענק ענק ענק!
צריכים לשים אותך בטלוויזיה!
הכי אהבתי "לא ניהיה רק עוד סניף מקדונלדס במזרח התיכון" הרגת אותי.
הרי כל הבעיה של תרובות המערב שהיא נעה על איך לעשות עוד כסף,במערב זה היה כמעט כל אחד,מאז שאתה בגיל אפס אתה שואל "אמא איך אני משיג ככה וככה" לרב זה מה שאתה רואה בפרסומת,ואומרים לך "כסף..." אצל הסובייטים זה היה ניסיון של אחדים להשיג כח דרך כסף פחות או יותר,ומה שקורה זה שיש לך כמה אנשים עם המון כסף וכח.
לכן מה שבסופו של דבר יפיל את תרבות המערב המתועבת הזאת(שיקרה כבר מהר) זה הכסף התאווה לכסף...והם עוד קראו לנו במשך השנים חמדנים....-_-
במקום כל סניף מקדונאלדס לפתוח בית כנסת!
במקום כל בנק חדר ישיבה!
במקום כל תאגיד,חדר מלחמה יהודי של הימין האמיתי!
אחח הסיסמאות של היום.........אני איתך בנאדם!
תורה צווה לנו משה מורשה,קהלת יעקב.
קרוב אלייך הדבר מאד בפיך ובלבבך לעשותו.
יגעתי ולא מצאתי - אל תאמין, לא יגעתי ומצאתי - אל תאמין, יגעתי ומצאתי - תאמין.
בכל דור ודור חייב אדם לראות עצמו כאילו הוא יצא ממצרים.
בראשית ברא ה' את השמים ואת הארץ.
שמע ישראל ה' אלוקינו ה' אחד.

מנותק נץ וגאה בזה

  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 6815
  • Hierosolyma Victor
ענק ענק ענק!
צריכים לשים אותך בטלוויזיה!
הכי אהבתי "לא ניהיה רק עוד סניף מקדונלדס במזרח התיכון" הרגת אותי.
הרי כל הבעיה של תרובות המערב שהיא נעה על איך לעשות עוד כסף,במערב זה היה כמעט כל אחד,מאז שאתה בגיל אפס אתה שואל "אמא איך אני משיג ככה וככה" לרב זה מה שאתה רואה בפרסומת,ואומרים לך "כסף..." אצל הסובייטים זה היה ניסיון של אחדים להשיג כח דרך כסף פחות או יותר,ומה שקורה זה שיש לך כמה אנשים עם המון כסף וכח.
לכן מה שבסופו של דבר יפיל את תרבות המערב המתועבת הזאת(שיקרה כבר מהר) זה הכסף התאווה לכסף...והם עוד קראו לנו במשך השנים חמדנים....-_-
במקום כל סניף מקדונאלדס לפתוח בית כנסת!
במקום כל בנק חדר ישיבה!
במקום כל תאגיד,חדר מלחמה יהודי של הימין האמיתי!
אחח הסיסמאות של היום.........אני איתך בנאדם!
אני חסיד גדול של הקפיטליזם, ותאמין לי מה שקורה בישראל הוא ישראבלוף ולא קפיטלזים.
השאלה היא האם יש לנו עמידה לאומית, אפשר בהחלט שיהיו פה בנקים בנלאומיים וסניפי מק'דונלדס אבל זה לא אומר שצריך להתנהל כמו סניף כזה או להתרפס בפני ארה"ב.
אלוף מיל. בני פלד ז"ל
"צאו החוצה וצלצלו בפעמון שנתן לי מפקד חיל הים. כשישאלו אתכם למה אתם מצלצלים, ענו שכאן מת יהודי משוגע, שחשב שהיהודים מסוגלים להקים מדינה-וטעה" מילותיו האחרונות לילדיו.

Aaron

  • אורח
מאמר מדהים! נץ, אתה תותח! כל הכבוד  :V: O0

מנותק Juda-Yoda

  • חבר(ה) מוסמך(ת)
  • *
  • הודעות: 294
אני חסיד גדול של הקפיטליזם, ותאמין לי מה שקורה בישראל הוא ישראבלוף ולא קפיטלזים.
השאלה היא האם יש לנו עמידה לאומית, אפשר בהחלט שיהיו פה בנקים בנלאומיים וסניפי מק'דונלדס אבל זה לא אומר שצריך להתנהל כמו סניף כזה או להתרפס בפני ארה"ב.

קפיטלזם זה מה שמביא לך ראשי ממשלה מושחתים עשירים שחיים על חשבון עניים ואינספור אי-צדק חברתיים בעקבות שחיתות ואנשים שרוצים רק כסף,אבל זה יותר טוב מקומניזם כי קומניזם זה אותו דבר רק במסווה לכן יש לך איזה 200 קפיטליסטים בקומניזם ששולטים על העם ואז הם הופכים גם למעין דיקטאטורים.
תורה צווה לנו משה מורשה,קהלת יעקב.
קרוב אלייך הדבר מאד בפיך ובלבבך לעשותו.
יגעתי ולא מצאתי - אל תאמין, לא יגעתי ומצאתי - אל תאמין, יגעתי ומצאתי - תאמין.
בכל דור ודור חייב אדם לראות עצמו כאילו הוא יצא ממצרים.
בראשית ברא ה' את השמים ואת הארץ.
שמע ישראל ה' אלוקינו ה' אחד.

מנותק נץ וגאה בזה

  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 6815
  • Hierosolyma Victor
קפיטלזם זה מה שמביא לך ראשי ממשלה מושחתים עשירים שחיים על חשבון עניים ואינספור אי-צדק חברתיים בעקבות שחיתות ואנשים שרוצים רק כסף,אבל זה יותר טוב מקומניזם כי קומניזם זה אותו דבר רק במסווה לכן יש לך איזה 200 קפיטליסטים בקומניזם ששולטים על העם ואז הם הופכים גם למעין דיקטאטורים.
אני מדבר על קפיטליזם שיותר קרוב לנוסח האמריקאי ולא לישראבלוף שמתחולל פה.
אלוף מיל. בני פלד ז"ל
"צאו החוצה וצלצלו בפעמון שנתן לי מפקד חיל הים. כשישאלו אתכם למה אתם מצלצלים, ענו שכאן מת יהודי משוגע, שחשב שהיהודים מסוגלים להקים מדינה-וטעה" מילותיו האחרונות לילדיו.

מנותק morde208

  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 912
ישר  כח!!!

מנותק Juda-Yoda

  • חבר(ה) מוסמך(ת)
  • *
  • הודעות: 294
אני מדבר על קפיטליזם שיותר קרוב לנוסח האמריקאי ולא לישראבלוף שמתחולל פה.

באמריקה זה לא כ"כ שונה ממה שהולך פה,זה פשוט בשלב יותר מתקדם כבר,אנחנו יכולים להסתכל על האמריקאים וללמוד מהטעויות שלהם וממה שקרה זה יתרון עצום לפי דעתי.
תורה צווה לנו משה מורשה,קהלת יעקב.
קרוב אלייך הדבר מאד בפיך ובלבבך לעשותו.
יגעתי ולא מצאתי - אל תאמין, לא יגעתי ומצאתי - אל תאמין, יגעתי ומצאתי - תאמין.
בכל דור ודור חייב אדם לראות עצמו כאילו הוא יצא ממצרים.
בראשית ברא ה' את השמים ואת הארץ.
שמע ישראל ה' אלוקינו ה' אחד.

מנותק נץ וגאה בזה

  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 6815
  • Hierosolyma Victor
באמריקה זה לא כ"כ שונה ממה שהולך פה,זה פשוט בשלב יותר מתקדם כבר,אנחנו יכולים להסתכל על האמריקאים וללמוד מהטעויות שלהם וממה שקרה זה יתרון עצום לפי דעתי.
באמריקה זה שונה שנות אור ממה שקורה אצלנו, אצלנו זה ישראבלוף אצלם זה מקצועי, אצלנו העיקר לא יוצאים פרייארים אצלם זה שירות לקוחות אדיב ומקצועי והלקוח תמיד צודק כעקרון ברזל!
מאידך אכן רצוי ללמוד מהטעויות של האמריקאים וגם ללמוד מהדברים הנכונים והחכמים שהם עשו בבחינת:"חכמה בגויים תאמין".
אבל המציאות מראה שאפילו מטעויותינו שלנו אנו לא לומדים אז מאיפה היומרה ללמוד את האמריקאים?
אלוף מיל. בני פלד ז"ל
"צאו החוצה וצלצלו בפעמון שנתן לי מפקד חיל הים. כשישאלו אתכם למה אתם מצלצלים, ענו שכאן מת יהודי משוגע, שחשב שהיהודים מסוגלים להקים מדינה-וטעה" מילותיו האחרונות לילדיו.

מנותק Juda-Yoda

  • חבר(ה) מוסמך(ת)
  • *
  • הודעות: 294
באמריקה זה שונה שנות אור ממה שקורה אצלנו, אצלנו זה ישראבלוף אצלם זה מקצועי, אצלנו העיקר לא יוצאים פרייארים אצלם זה שירות לקוחות אדיב ומקצועי והלקוח תמיד צודק כעקרון ברזל!
מאידך אכן רצוי ללמוד מהטעויות של האמריקאים וגם ללמוד מהדברים הנכונים והחכמים שהם עשו בבחינת:"חכמה בגויים תאמין".
אבל המציאות מראה שאפילו מטעויותינו שלנו אנו לא לומדים אז מאיפה היומרה ללמוד את האמריקאים?

אמריקה זה ציבור רחב יותר זה הסיבה היחידה שזה שונה
תורה צווה לנו משה מורשה,קהלת יעקב.
קרוב אלייך הדבר מאד בפיך ובלבבך לעשותו.
יגעתי ולא מצאתי - אל תאמין, לא יגעתי ומצאתי - אל תאמין, יגעתי ומצאתי - תאמין.
בכל דור ודור חייב אדם לראות עצמו כאילו הוא יצא ממצרים.
בראשית ברא ה' את השמים ואת הארץ.
שמע ישראל ה' אלוקינו ה' אחד.

מנותק נץ וגאה בזה

  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 6815
  • Hierosolyma Victor
אמריקה זה ציבור רחב יותר זה הסיבה היחידה שזה שונה
אם כך אז אינך מכיר את ארה"ב.
קח לך את האתר הזה בתור התחלה של לימוד-
http://www.kivunim.org.il/

Novus ordo seclorum
אלוף מיל. בני פלד ז"ל
"צאו החוצה וצלצלו בפעמון שנתן לי מפקד חיל הים. כשישאלו אתכם למה אתם מצלצלים, ענו שכאן מת יהודי משוגע, שחשב שהיהודים מסוגלים להקים מדינה-וטעה" מילותיו האחרונות לילדיו.

מנותק Juda-Yoda

  • חבר(ה) מוסמך(ת)
  • *
  • הודעות: 294
new world order
תורה צווה לנו משה מורשה,קהלת יעקב.
קרוב אלייך הדבר מאד בפיך ובלבבך לעשותו.
יגעתי ולא מצאתי - אל תאמין, לא יגעתי ומצאתי - אל תאמין, יגעתי ומצאתי - תאמין.
בכל דור ודור חייב אדם לראות עצמו כאילו הוא יצא ממצרים.
בראשית ברא ה' את השמים ואת הארץ.
שמע ישראל ה' אלוקינו ה' אחד.

מנותק נץ וגאה בזה

  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 6815
  • Hierosolyma Victor
new world order
בדיוק מה שכתוב על הדולר מתחת לפרמידה עם העין הצופה בכל.
אלוף מיל. בני פלד ז"ל
"צאו החוצה וצלצלו בפעמון שנתן לי מפקד חיל הים. כשישאלו אתכם למה אתם מצלצלים, ענו שכאן מת יהודי משוגע, שחשב שהיהודים מסוגלים להקים מדינה-וטעה" מילותיו האחרונות לילדיו.

מנותק אבי 1

  • משתמש(ת)
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3773
  • הבוחר החליט ממשלת ימין
חובה לקרוא,אל תתעצלו.
הבא להורגך השכם להורגו

מנותק אחים באמת

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 2494
  • פתחו לי פתח כחודו של מחט...
    • האתר שלי
הם העונש של עם ישראל
הם בסך הכל בלון מנופח שבורא עולם יתברך יפוצץ כהרף עין אם ירצה, בתקווה שיעשה זאת בקרוב.
לא צריך לנבור ולהתעמק ולחפש הסברים על הערבים בהיסטוריה,
פשוט צריך לקיים את התורה, ולהילחם בהם
לא להיות תבוסתנים
איפה ההרתעה של הצבא שלנו?
בתחתונים של נסראללה כרגע...
לצערי הרב

מנותק למדיהו

  • חבר(ה) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 240
המערב והאיסלם, מי יצר את המפלצת ומי משלם את המחיר?
« להגיב #24 ב- : ספטמבר 06, 2008, 21:57:49 »
בדיוק מה שכתוב על הדולר מתחת לפרמידה עם העין הצופה בכל.
התרגום הוא, סדר חילוני חדש, מה שעומד בניגוד ל-In God We Trust שרשום במרכז שטר הדולר.
"לא ארץ נכריה לקחנו ולא ברכוש נכרים משלנו, כי אם נחלת אבותינו אשר בידי אויבנו בעת מן העתים בלא משפט נכבשה. ואנחנו כאשר היתה לנו עת השיבנו את נחלת אבותינו".
תשובת שמעון החשמונאי לאנטיוכוס השביעי (סידיטס)