עמלק ואויבי ישראל > האמת מאחורי דת האיסלם

מיליציות הילדים של חזבאללה

(1/3) > >>

Berk0:
http://www.memri.org.il/Memri/LoadArticlePage.asp?entID=2035&entType=4&language=Hebrew

תחקיר בשבועון מצרי: לחזבאללה מיליציות חמושות של ילדים
 

השבועון המצרי "רוז אל-יוסף", פרסם תחקיר פרי עטו של מרפת אל-חכים תחת הכותרת "מיליציות הילדים של חזבאללה".  התחקיר חשף כי חזבאללה הקים מיליציות חמושות המונות למעלה מאלפיים ילדים שהידים בגילאי 15-10 וכי אגודת "צופי המהדי", הקשורה לארגון חזבאללה, היא שמכשירה את הילדים למסור את נפשם.[1]

 

חזבאללה מגייס ילדים מתחת לגיל 10

על פי תחקיר "רוז אל-יוסף": "חזבאללה לקח ילדים טהורים והרכיב מיליציות חמושות המונות למעלה מאלפיים ילדים בגילאי 15-10. לפני פרוץ המלחמה האחרונה עם ישראל [באוגוסט 2006] הופיעו ילדים אלו מידי שנה רק במסגרת חגיגות יום ירושלים כיחידות [המכונות] יחידות ה-14 בדצמבר, אך היום הם נושאים את הכינוי 'אסתשהאדיון' [מוסרי נפש]..."

 

כמו כן נאמר בתחקיר כי לאור המלחמה הבלתי פוסקת בדרום לבנון זה שנים ארוכות, "חזבאללה נהג תמיד לגייס בני נוער וילדים ולהכשירם ללחימה כבר משנות חייהם הראשונות. [מדובר] בילדים שטרם מלאו להם עשר שנים, הלובשים מדי צבא [בצבעי] הסוואה, מסווים את פניהם בצבע שחור, נשבעים את שבועת הג'יהאד ומלחמת הקודש ומשתייכים לאגודת 'צופי המהדי'...

 

הילדים נבחרים על ידי האחראים לגיוס בחזבאללה על פי קריטריון אחד והוא עובדת היותם ילדיהם של מוסרי נפש."

 

הכשרת הילדים להיות שהידים

התחקיר הצביע על מעורבותה של אגודה המכונה "צופי המהדי" בהכשרת מיליציות הילדים עבור חזבאללה: "חינוכם של הילדים מגיל קטן להיות אסתשהאדיון בנעוריהם כפי שעשו אבותיהם נעשה על ידי אגודת 'צופי המהדי'." אגודה זו "הקשורה לחזבאללה מלמדת את הילדים את יסודות האידיאולוגיה השיעית ואת האידיאולוגיה של חזבאללה... [כותרת] השיעור הראשון שחזבאללה מלמד את המיליציות החמושות של הילדים היא - 'ישראל מדינה בת חלוף'. [שיעור זה] מהווה תמיד חלק חשוב מתוכנית [הלימוד]..."

 

על פי התחקיר "אגודת 'צופי המהדי' נוסדה בלבנון ב- 5 במאי 85'... על פי הסטטיסטיקה האחרונה שערכה האגודה ב-2004 היו חברים באגודה 120 אסתשהאדיון.

 

מטרת האגודה להכשיר דור אסלאמי משובח על פי [עקרון] 'ולאית אל-פקיה' [שלטון חכם ההלכה] ולהתכונן להופעתו של האימאם המהדי. חברי האגודה, ובהם הילדים, מבטיחים לציית למפקדים, להביא גאווה לאומה ולהתכונן לסייע למהדי."

 

"אומה שילדיה מוסרים את נפשם – מנצחת"

על פי התחקיר, סגנו של מזכ"ל חזבאללה, נעים קאסם, אמר לרדיו קנדה: "אומה בעלת ילדים אסתשהאדיון היא אומה מנצחת יהיו אשר יהיו הקשיים הניצבים בפניה. ישראל אינה יכולה לכבוש אותנו או לחלל את אדמותינו משום שיש לנו בנים שהידים שיפנו מעל פני האדמה את זוהמת הציונים שכבשו אותה וחיללו אותה. הדבר יעשה באמצעות דמם של האסתשהאדיון כדי שנשיג בסופו של דבר את מטרותינו."






--------------------------------------------------------------------------------

[1][1]  רוז אל-יוסף (מצרים), 18.8.2006

דוקא_כך:

--- ציטוט ---"אומה שילדיה מוסרים את נפשם – מנצחת"
--- סוף ציטוט ---

בדיוק, ולכן אנחנו ננצח, עם הנוער הנפלא שלנו, ילדות צעירות שלא מפחדות
לשבת בכלא על קידוש השם, נערים שלא נרתעים מאלות, פרסות סוסים
ורימוני גז מדמיע...

הערבושים לא מקריבים את ילדיהם למטרות נעלות אלא בכדי שיתקיים בם
"והוא יהיה פרא אדם".

Berk0:
עדיין לשלוח תילדים להתאבד על חיילים ? זה לא מוסרי זה שריטה עמוקה בראש.
(אני מדבר על הערבים, אנחנו לא שולחים אנשים למות או להפגע)

דוקא_כך:

--- ציטוט של: Berk0 על אוקטובר 15, 2006, 22:12:22 ---עדיין לשלוח תילדים להתאבד על חיילים ? זה לא מוסרי זה שריטה עמוקה בראש.
(אני מדבר על הערבים, אנחנו לא שולחים אנשים למות או להפגע)

--- סוף ציטוט ---
בדיוק.  ולנוער שלנו אף אחד לא שוטף את המוח.  אף אחד לא מבטיח חיי עולם הבא
עם 72 בתולות ונהרות של יין.  הנוער שלנו מתנדב מרצונם החופשי.

wjw:
אין עוד מה להגיד חוץ מיימח שמם וזכרם...

תפריט

[0] אינדקס הודעות

[#] עמוד הבא

עבור לתצוגת גירסה מלאה