כתב נושא: שלום אני חדש  (נקרא 18540 פעמים)

0 משתמשים ו- 2 אורחים נמצאים בנושא זה.

מנותק אבטיח

  • חבר(ה) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 203
  • אבטיח עם ביצים
שלום אני חדש
« להגיב #25 ב- : יולי 31, 2007, 03:12:01 »
1.הערבים חושבים כמקשה אחת תודות לפרופגנדה שלהם, האסלאם והתנועה הפאן-ערבית, וזה נכון לומר ולהכליל כ97% מהם חושבים אותו הדבר על איך לנהוג ביהודים, לרצוח אותם .

א.אין עם פלסטיני.
ב.הערבים ביש"ע עוברים שואה ? חה, הצחקת אותי, הרי עכשיו השתמשת בדמגוגיה שמאלנית טיפוסית, והשוות את ישראל לגרמניה הנאצית, יום הנכבה הוא לא יום הזיכרון, אלא ה"אסון" (בתרגום מערבית) על כך שהוקמה מדינת ישראל ושהמדינות הערביות לא הצליחה בזממן להשמידנו, זהו האסון האמיתי בעינהם .
"הסבל שאנחנו מייצרים בגלל הכיבוש" איזה כיבוש ? איזה סבל ? אין כיבוש ישראלי, יש כיבוש ערבי שהופסק ב1967 לאחר ששיחררנו את מה שהירדנים כבשו ב1948 במלחמת העצמאות, והוחזר על כנו אחרי הסכמי ההתאבדות (ע.ע. הסכמי אוסלו) ב1992-1995, בזמן הכיבוש הערבי נהרסו 58 בתי כנסת, נרצחו אלפי יהודים וגורשו 700,000 פליטים יהודים מבתיהם (במדינות ערב), הערבים בישראל מקבלים הטבות, ביטוח לאומי גבוה, אי שילום ארנונה וזכות לבנות טירות ענק בד בבד שהם קוראים להשמדתה של המדינה בהפגנות השנאה שלהם בנצרת, בירושלים ובשאר ערים יהודיות הנתונות תחת כיבוש ערבי אלים שמושטר ע"י התנכלויות וזריקת אבנים ומטופח ע"י הממשל בהתעמלות או טפיחה רכה על השכם .

2."So be it", בטח, ניתן נשק לפת"ח so be it, הם יעשו פיגועים ונאלץ להבליג so be it, החובה שלך לילדיך היא לתמוך בעקיפין באירגון טרור, שאשם יותר מכל האירגונים החמאסניקים לרצח יהודים ? הפת"ח הוא זה שרצח יותר מ2000 יהודים, לא החמאס, ואתה רוצה לחמש ולתמוך באירגון הזה ? הגיון שמאלני ברור, וחבל שאנחנו צריכים לשלם בכדי לספק את סם החלומות והנאיביות שלכם, אז אנחנו, הכהניסטים לא רוצים לשלם, נמאס לנו ממכם ומההזיות שלכם, מספיק יהודים מתו בגללכם ודומיכם .אנחנו לא מסמנים אנשים לפי הדת, אנחנו אומרים שיש לערבים 22 מדינות ערביות, ולמוסלמים יותר מ60, יש הבדל, נצור את פיך ואל תשתמש בגידופים, לא ציפית לדיבורים כאלה מאדם הטוען כי הוא לא רוצה להחסם ושהוא כ"כ תמים ומסכן ואנחנו משוגעים .אין דבר כזה פלסטינים, אם יש תוכיח, ונפריך את כל מה שתאמר בהינף עפעף, האמת היא נר לרגלינו, יש לנו ארץ, והיא א"י הכבושה בכיבוש ערבי .
לערבים יש ארץ, היא נקראת ערב הסעודית .


5.רבין רצח 19 אנשים באלטלנה, רובם היו נצילי שואה ופעילי אצ"ל, רבין מעולם לא פיקד על הצבא במלחמת ששת הימים ורבין גרם למותם של 2000 יהודים לאחר שהביא לפה מחבלים, נתן להם אדמה נשק ומוטיבציה להשמיד את ישראל . אגב, כדאי לך לקרוא את הספר של רבין עצמו "פנקס שירות" בו הוא מספר כיצד ירה באנשי אלטלנה וזרק עליהם רימונים כשברחו מהספינה הבוערת וגם את ספרו של ההיסטוריון אורי מילשטיין "רבין-מיתוס ושברו" המוכיח מי היה אותו רבין שהשמאל מהלל בפולחנים דתיים שנתיים בבתי הספר ובמוסדות המדינה .

6.חיילי צה"ל אנסו נערות ורצחו ילדים ? חח, זה דומה באופן מבחיל לעלילות הדם שהעלילו על היהודים באירופה, במלחמת לבנון הראשונה חיילי סוריה אנסו ורצחו מאות לבנוניות, בעיקר נערות, חיילי צה"ל הם החיילים הכי מוסריים בעולם, אתה מעליל וממציא שקרים כיאה למסורת של כל שמאלני, דבריך לא יבישו את הימלר או את אורי אבנרי, ראו מהו הדבר המשותף להימלר, לאורי אבנרי ולשניר, תעמולה שקרית .

שלום עכשיו אינם כלבי השמירה של ההומניות, כי אם של אי השפיות וכדורי ההזיות, הם משטים בציבור ובעולם, מעלילים עלילות דם על חיילי צה"ל ומנסים לשכנע אותנו שיש לנו פרטנר בזמן שמשפחותינו נרצחות ע"י מחבל פת"ח הצועק "אללה הא ווכבאר!", ואחריו צועקים אלפי ילדים ערבים במחנות אימונים לרצח ביהודה שומרון וחבל עזה, הם טוענים כי אנו מרושעים ומשווים אותנו לנאצים בזמן שהם תומכים במחבלים המצדיעים במועל יד, מוכרים את ספרי הפרוטוקולים של ציון, מוכרים את הקוראן וכו'
הידעת שהספר השני, אחרי הקוראן, הנמכר ביותר במצרים הוא המיין קמפף ? הידעת שיותר מ90% מתושבי סעודיה תמכו באוסאמה בין לאדן אחרי ה9/11 ?
בוודאי שכן, אך אתה וחבריך צועקים שיש לנו פרטנר ושאתם רוצים לעשות שלום, הפרטנר לא צועק בחזרה, הוא זורק עליכם אבנים ומבצע בכם לינץ', וזה, במקרה הטוב.

תוכניתך נחמדה, נמוטט את החמאס ע"י חיזוק הפת"ח, מממ, מעניין.
הפת"ח לא מתונים יותר מהחמאס, הם חכמים יותר, הם משטים בכם והתשקורת מאכילה אותנו בשקרים ואומרת שהם מתונים יותר, הם לא מתונים יותר, יותר מ80% מהפיגועים שבוצעו החל מ1964 בוצעו ע"י ה"מתונים", ה"מתונים" האלה מוכיחים שזה לא רק שהדת שלהם רצחנית ואלימה, כי אם הערבים, כעם, הם עם אכזרי בעל מנטליות ברברית וצמאת דם כיאה לכל שבט ערבי, אתם כנראה לא יודעים שע"פ האמנה של המתונים יש להשמיד את ישראל, בכל דרך אפשרית, אם לא בכח, אז ב"תקייה", ברמיאה, ב"דיפלומטיה", עד שישאר מישראל רק שנקען, ואז השמאלנים יאכלו אותה, יקבלו אגרוף בפרצוף מהפרטנר שלהם, וכל התיאוריה שלהם תחרב, אך מאוחר מדי בכדי לעשות משהו.


תותח נהנתי מכל מילה
כהנא צדק!

Aaron

  • אורח
שלום אני חדש
« להגיב #26 ב- : יולי 31, 2007, 03:25:52 »
2. לאהרון:
לא אהרון, מי שאסון זה המתנחלים בצבא שמכרו נשק לערבים - אבל אתם לא פוצים מילה על זה, מעניין...
אני לא תומך בפת"ח, אני תומך בשלום וכתומך שלום אני אדבר ואשא ואתן עם מי שיוכל לעזור לי להגיע לכך ואם זה הפת"ח או אבו מאזן - SO BE IT זו חובה שלי לילדיי לעתיד.
אם אתה חושב ש3 מיליון ערבים יעלמו להם רק כי אתה ממש ממש רוצה, אז מי שלא ציוני זה אתה - כי בנתיים הכיבוש שורף את השגי הציונות.
למוסלמים יש הרבה מדינות נכון, גם לנוצרים! אז מה? ספרדים נוצרים יכולים לבוא לארה"ב ולדרוש אזרחות כי הם נוצרים?
זה הבעיה של הימין הרדיקלי שמסמן אנשים לפי דתם ולא לפי הלאום שלהם, דת במאה שלנו היא לא רלוונטית.
לפלסטינים יש מדינה והיא פלסטין הכבושה, פלסטין שוכנת לצד מדינת ישראל - וכל פתרון אחר הוא פנטזיה כמו הרבה פנטזיות שמאכיל אותכם אדם ערירי בן 50 שאפילו
לא גר פה ולא נתון לספוג את התוצאות ההרסניות של הכיבוש שאותו הוא מעודד, אני הייתי מתבייש להטיף לישראלים מביתו הבטוח בצד השני של העולם - לפחות כהנא ימ"ש היה פה.
לא שמעתי על מתנחלים שמכרו נשק לערבים, ברור שזה עוד שקר שמאלני. שמעתי על יהודיה זונה שמאלנית ששוכבת עם מחבל ועוזרת לו להתחמק מחיסול (טלי פחימה וזכרייה סביידי) וחיילים שמאלניים שמרחמים על מחבלים ערבים.

אתה מתעלם מזה שעבאס הוא מכחיש שואה, הפת"ח רצח יהודים ושבחוקת פת"ח כתוב שליהודים אין לגיטימציה להיות עם. גם לא אכפת לך שהם רוצים את כל ישראל ולא רק את יש"ע. העיקר "שלום", ללכת קדימה בעיוורון כמו חולה נפש. לפי התיאוריה שלך ארה"ב אמורה לנהל משא ומתן עם בין לאדן. בין לאדן רוצה לשלוט בעולם, וכדי שיהיה שלום, צריך לדבר עם בין לאדן ולהגיע להסכמה (לתת לו לשלוט בחצי עולם אולי). לא יהיה שלום בחיים עד שדת האיסלאם תעלם.

התעלמת מהעובדה שהערבים ביצעו טבח ביהודים לפני שקמה מדינת ישראל עוד בשנות ה- 30- 40, כשכל השטחים שהם דורשים עכשיו, היו בידיהם והם בכל זאת טבחו ביהודים. הם לא רוצים אדמה, הם רוצים להשמיד את העם היהודי והם כבר אמרו את זה מיליון פעם. היטלר כרת ברית עם המופתי הערבי כי לשניהם הייתה מטרה משותפת: השמדת העם היהודי.

הכובשים פה הם הערבים ולא היהודים. מעולם לא היה עם "פלסטיני", הם המציאו אותו כשהיה להם נוח כדי לנסות לתפוס בעלות על השטח. כל כפר ערבי בישראל הגיע ממדינה ערבית אחרת. הערבים התנפלו על האדמות שלנו כשהתחילו העליות כי הם רוצים עוד מדינה מוסלמית, לא מספיק 65 מדינות. איזה נאצים. באותה צורה הם משתלטים עכשיו על אפריקה וקוסובו. אותו דפוס פעולה נאצי בכל העולם.

אני לא רוצה להעלים 3 מיליון ערבים, אני רוצה לפנות אותם. יהודים אתם יודעים לגרש, אבל כשמדובר בפינוי ערבים, זה כבר גזענות! אסור בשום פנים ואופן לפנות ערבים שאחראים לרוב הפשע בארץ, לרוב התאונות, לא משלמים מיסים ותומכים באוייבים שלנו והאדמה הזאת לא שייכת להם.

כל העולם המוסלמי מתואם, כמו שהם ניסו להשמיד אותנו כמה פעמים ביחד. כל המדינות הערביות הן בולשיט. יש לך את סוריה, ירדן, מצריים, לבנון - הכל המצאות. כולם ערבים וכולם באו מערב. אפשר לקרוא לכל הזבל הזה "ערב". הם חילקו את זה למדינות שונות כדי לבלבל את המוח. אבל לעם ישראל, העם הנבחר - אין זכות קיום. לנאצים האלה מותר להמציא עשרות מדינות ללא היסטוריה וביסוס כמו "לבנון", אבל לעם הנבחר, עם ישראל, אסור להקים מדינה קטנה על שטח שהובטח לו, והיה שלו מלכתחילה והיה שלו מאז ומעולם.

שוב- לא היה אף פעם עם "פלסטיני", זה שקר גס. הרומאים קראו לשטח הזה "פלסטינה" כדי להעלים כל זכר מהקשר של היהודים לאדמה הזאת. הערבים תפסו על זה טרמפ, והנה לך העם ה"פלסטיני". פעם הם היו "סורים", עכשיו בא להם להיות "פלסטינים" ומחר לך תדע מה הם יהיו החזירים המלוכלכים האלה.

אתה התעלמת מרוב העובדות שהצגתי, אני מקווה לקבל הפעם תשובה יותר רצינית. כרגע נראה שאתה מתחמק כי אין לך מה לומר.

רואים שאתה מנסה לפגוע במוטיבציה של חברי הפורום היקרים, אבל זה לא יילך לך. אם תמשיך לנסות לערער את הפורום, תמצא את עצמך בחוץ. אחרי זה אל תתבכיין שאנחנו לא נותנים חופש ביטוי. אתה מנצל את החופש לרעה. ראה הוזהרת. אתם השמאלנים ידועים בסתימת הפיות הבולשביקית שלכם. מה שלא מוצא חן בעיניכם אתם חוסמים ומוחקים מיד כמו המשטר האפל של איראן. אתם הפאשיסטים האמיתיים. אם הייתי נכנס לפורום "שלום עכשיו" ואומר שהרב כהנא זצ"ל הי"ד צדק, היו מעיפים אותי תוך שנייה. אתם האחרונים שצריכים לדבר על חופש ביטוי ודמוקרטיה.
« עריכה אחרונה: יולי 31, 2007, 03:46:31 על ידי אהרֹן »

מנותק נדב

  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 732
שלום אני חדש
« להגיב #27 ב- : יולי 31, 2007, 03:55:20 »
אם היית בכלל טורח להכיר את התנועה שלנו היית יודע שאנחנו דווקא שמחים מאד על אנשים כמוך. אתה נותן לנו הזדמנות להתאמן, תאמין לי שהתמודדנו יפה מאד עם 1000  כמוך ונתמודד גם אתך.

ועכשיו, פרה פרה, עד שנז**ן את כל העדר:

"כמו שיש אצלנו רעים וטובים ככה גם אצל כל עם אחר, זה מעט ילדותי (אם נשים בצד את המילה "גזעני") לחשוב
שעם של מיליוני אנשים נוהג וחושב כמקשה אחת, זה בלתי אפשרי מבחינה אנטרופולוגית עפ"י כל המוסכמות, ולכן
הטענה שלך מה "הם" חושבים עלינו היא מגוחכת ותלושה מהמציאות."

דבר ראשון, למעלה מ 90% מהמוסלמים בעולם מגלים הבנה כלפי הטרור. זוהי עובדה בדוקה. אז נכון, אני מסכים אתך שאפשר למצוא אצלם אנשים שלמרות החינוך ולמרות התנאים סיגלו לעצמם הרגלי חשיבה נכונים ובריאים, אבל עדיין, תסתכל על הסטטיסטיקה. בזמן המלחמה, למעלה מ 90% מערביי ישראל תמכו בחיזבאללה. אז תסביר לי איפה נמצא ה"רוב הדומם" שלך, הייתי רוצה לפגוש אותו.

דבר שני, אני כן יכול לדבר במונחים של "הם".  כשאני אומר "הם", אני מתכוון למי שאקטיבי, למי שפועל, לא לאיזה "רוב דומם" ערטילאי שאתם השמאלנים אוהבים כ"כ לדבר עליו. בניגוד אליך אני מסתכל על המציאות כפי שהיא. אם הרוב רוצים לחיות בשקט, למה הם תומכים בטרור?


"העם הפלסטיני עבר שואה משלו, אנו כעם שהביא לשואה הזו איננו רואים את סבלם ממקום מרומנו,
יום הנכבה שלהם הוא כמו יום הזיכרון שלנו, אנו שנעקרנו מבתינו ביום אחד והובלנו לגטאות כמו חיות
עשינו בדיוק אותו דבר עשור לאחר מכן לעם אחר - הפלסטינים נוטרים טינה קשה ומוצדקת, הסבל שאנחנו מייצרים כלפיהם בעיקר בגלל הכיבוש
מוביל לשנאה שנאה מובילה לאופורטוניסטים לשלהב אותה בפרופוגנדה נוראית והתוצאה עם משולהב בשנאה נגד היהודים."

אין שום בדל של מקום להשוואה בין המקרים. שואת העם היהודי (שהיא דרך אגב, ההגדרה למילה "שואה" ע"פ המילון) בוצעה במטרה להשמיד עם שלם. ב 48' הערבים היו אלה שסירבו לקבל את תכנית החלוקה ופתחו במלחמה, על מלחמה כידוע משלמים מחיר, הערבים ברחו מבתיהם וכעת השטח הזה שייך לנו. הם אלו שסירבו להכיר בנו, הם נלחמו והפסידו.

אין מקום להשוואה, כי הטענה נגד הגרמנים היא לא שהם היגלו את היהודים מבתיהם, אלא שהם ביצעו בהם ג'נוסייד במטרה להכחידם. מה שאתה לא יכול להגיד במקרה הזה. טול קורה מבין עיניך, ותבין שיש הבדל עצום בין רצח עם לבין מלחמה באויבים.

אין מקום להשוואה, כי השנאה כלפי יהודים בגרמניה נבעה רובה ככולה משנאת השונה ומקנאה בהצלחתם של היהודים. השנאה כגנד ערבים מקורה בעובדה כי הם צועקים בריש גלי שהם יבצעו בנו שואה שניה, "לסיים את מלאכתו של היטלר" כדברי המנהיגים הערבים ב 48' וב 67'.

דנגו, האם היהודים איימו על אירופה? האם רצחו? האם פיגעו? האם פתחו במלחמה כנגד העם הגרמני? האם ביקשו להשתלט עליו, או לשנות את צביונה של המדינה הגרמנית?

מי שמשווה בין שני המקרים, במקרה הטוב הוא אידיוט, במקרה הרע הוא דמגוג אנטישמי.  (במקרה הזה עושה רושם שזהו שילוב מנצח בין השניים).


היהודים לא גזלו את אדמתו של שום עם.  הארץ הזו הייתה גוש ביוב ומלריה כשיהודים החלו לעלות אליה לפני כ 150 שנה, רק אחרי שהיהודים התחילו להפוך את הג'ונגל הזה לאדמות חקלאיות ויצרניות, צצו להם ה""פלסטינאים"" שבכו על הקשר העמוק שלהם לאדמתם הגזולה ול"אומתם"...


"נדרש להתפשט, לנגן, לשיר, ועוד מיני השפלות רק כדי לעבור לצד השני ולהגיע לביתו לפני סגירת המחסום בערב - דמייני עם אחר עושה לך את זה,
לא צריך ללכת יותר מדי אחורה כדי לדעת שפעם אנחנו היינו הפלסטינים במשוואה הנוראית הזו."

הסיבה היחידה שמעקבים אנשים במחסומים היא בטחונית. ה"פלסטינים" מביאים את כל הסבל הזה על עצמם, ב 10 אצבעות. לעומת היהודים באירופה שלא היוו איום על אף אחד. שוב אתה מוכיח את יכולתך לשלב בין טפשות לבין דמגוגיה אנטישמית. המשך מיד.

« עריכה אחרונה: יולי 31, 2007, 04:12:43 על ידי נדב »

מנותק משה_77

  • moshe_77 לשעבר
  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 720
  • כהנא חי!
שלום אני חדש
« להגיב #28 ב- : יולי 31, 2007, 03:59:17 »
אז ככה..אמרת

"למוסלמים יש הרבה מדינות נכון, גם לנוצרים! אז מה? ספרדים נוצרים יכולים לבוא לארה"ב ולדרוש אזרחות כי הם נוצרים?
זה הבעיה של הימין הרדיקלי שמסמן אנשים לפי דתם ולא לפי הלאום שלהם, דת במאה שלנו היא לא רלוונטית."

תשובה:

אתה אומר במילות הסיכום כי הדת במאה שלנו היא לא רלוונטית ומפה נובעת האטימות שלך לכל הנושא של הסיכסוך הערבי ישראלי..!

לו היית יודע שהדת שלך,זאתי שהחזיקה את העם היהודי בכל ההיסטוריה כשכל העמים ניסו להשמיד אותו..לו רק היית יודע מה משמעות הדת היהודית היית מצליח להבין את הסיבה לסכסוך הערבי ישראלי..!

יש פה את הסרטון שמסביר על הסיכסוך בנינו לבין הפלסטינאצים..כן כן הפלסטינאצים אלו שמצדיעים כמו הנאצים אלו שיש להם אותה אידיאולוגיה ממש כמו שהיתה לנאצים בגרמניה..!

הסרטון:

http://www.hidabroot.org/Site/ProDetile.asp?id=887

כתבת גם:
"חיילי צה"ל אנסו ילדים אנסו נערות רצחו בדם קר נשים גברים וטף תמימים כי היה להם הכח לעשות זאת"

יש לך מקורות לדברים שלך? אשמח לדעת מה המקורות שלך לדברים שכתבת פה..ואני לא מסכים שזה "בדם קר" בכל המקרים זה היה בשוגג והפלסטינאצים מנסים להראות את זה כאילו זה היה בזדון!

עוד כתבת:
"וכמו שאמרנו לא עוד לשואה נגד עמנו אנו אוחמרים לא עוד לשואה נגד כל עם אחר כולל העם הפלסטיני."

באמת?..חכה שניה אני יציץ מחלון ביתי לגטו הפלסטינאצים שהקמנו פה..אני לא מצליח לראות שום דבר כזה או רכבות משא עמוסות במאות תינוקות,ילדים,נשים,גברים פלסטינאצים..!

אתה משווה את מה שהנאצים עשו לנו בשואה למה שקורה בשטחים..!

ואני יסיים במילות הסיום שלך:

" "כהניסט" שרוצה באמת שלום צריך לדעת ששלום עיקרו בפשרה בין 2 צדדים "

פשרה בין 2 הצדדים?..חמודי..אנחנו יצאנו מעזה..ומה קיבלנו ? קאסמים על אשקלון וקאסמים שממשיכים ליפול בשדרות זה יותר מ-7 שנים..! אז אל תדבר איתי על פשרות..אנחנו עשינו יותר מידי פשרות.."התנתקות" ..ראינו לאן זה אוביל אותנו וימשיך להוביל אותנו אם נמשיך בדרך של מסירת ארץ ישראל לאוייב..!
« עריכה אחרונה: יולי 31, 2007, 04:05:31 על ידי moshe77 »

עין רואה אוזן שומעת וכל מעשיך בספר נכתבים

 

מנותק נדב

  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 732
שלום אני חדש
« להגיב #29 ב- : יולי 31, 2007, 04:11:02 »
"אני לא תומך בפת"ח, אני תומך בשלום וכתומך שלום אני אדבר ואשא ואתן עם מי שיוכל לעזור לי להגיע לכך ואם זה הפת"ח או אבו מאזן - SO BE IT זו חובה שלי לילדיי לעתיד."

טוב הייתי עונה על זה בכיף, דקסטר לקח לי את המילים מהפה.

"זה הבעיה של הימין הרדיקלי שמסמן אנשים לפי דתם ולא לפי הלאום שלהם, דת במאה שלנו היא לא רלוונטית."

שאני אבין, אתה לא מסמן אנשים לפי לאום ודת? למה אתה מתכוון כשאתה אומר "ערבים" או "יהודים", אם לשיטתך אין כלל הבחנה בין אנשים?

אתה מתעלם מהעובדה שהערבים לעולם לא ישלימו עם קיומנו כאן. בשום גודל, בשום צורה ותחת שום תנאי. עצם קיומה של מדינה יהודית בלב ליבו של המזה"ת המוסלמי מהווה פגיעה אנושה בדת שלהם והם לעולם לא ישלימו עם מצב כזה. לכן הם המציאו את העם ה"פלסטינאי" כדי להראות מצב מדומה של  עם הנלחם על עצמאותו (והם יכלו להיות בעלי מדינה משלהם בכל זמן שרצו במהלך 60 השנים האחרונות) וברגע שהם ישיגו את המטרה הם ינצלו את חולשתה של ישראל הפצפונת כדי להשמיד אותה.

לעולם לא יהיה שלום. לעולם. זוהי פנטזיה שרק מח מעוות יכול ליצור, כי ה"שלום" שהם מדברים עליו כולל בתוכו את זכות השיבה לפליטים, ופירושו של דבר - רוב ערבי בישראל. ישראל תהפוך לפלסטין, המדינה המוסלמית ה 66 בעולם. מיעוט היהודים שישאר כאן יוגלה במקרה הטוב, בחזרה לאירופה. זה היה קורה מזמן, אלמלא ארגונים כמו הארגון שלנו ואנשים שפויים. תודה לאל על הימין האמיתי בישראל.

אפילו השאיפה לשלום היא מסוכנת, כי במקום להביא מצב של שלום, מה שאתה עושה בפועל הוא להחליש את ישראל. אל מול הזוהמה המוסלמית יש להתנהל בתכתיבים של כניעה ללא תנאי. הדבר הזה הוכיח את עצמו פעמים רבות במהלך ההיסטוריה.


והזלזול שלך אינו במקומו.  הימין האמיתי השיג לא מעט בזמן המועט שהוא קיים. אולי עוד אין מהפכות גדולות, אך גם זה יגיע. בינתיים דעות ימניות בישראל מתחזקות והשמאל הפך לסוג של בדיחה.. הגירוש מגוש קטיף, למשל, היה צעד נוראי והרה אסון, אבל אין ספק שדבר אחד טוב בכל זאת יצא ממנו: הוא היווה לעם ישראל שיעור יוצא מן הכלל בהכרת האויב. הדעות של האנשים זזות ימינה ככל שהם נוכחים לדעת עד כמה השאיפה הישראלית לשלום נתפסת כחולשה בעיני הערבים. ככל שהם רואים, שעל כל נסיגה אנחנו מקבלים רק עוד ועוד טרור. שככל שאנחנו נותנים לאויב, אנחנו רק מחזקים אותו. ושהאויב לא יוותר לעולם.  העם זכה לשיעור מאלף נוסף בקיץ שעבר, כשהוא ראה איך אחרי בריחה ישראלית פחדנית מלבנון, החיזבאללה, ללא שום פרובוקציה, חדר לשטח ישראל, חטף שני חיילים והחל להפגיז את שטחי ישראל. "לא, החיזבאללה לא יעיז לירות עלינו מבעד לגבול בינלאומי! ה"פלסטינים" לא יעיזו לירות עלינו אחרי שנבצע נסיגה משטחם! הם לא יעיזו!"  ועכשיו אתה בא וטוען שהם יסכימו לחיות איתנו בשלום אם נבצע עוד נסיגות, ומצפה מאנשים שפויים להאמין לך? איפה אתה חי, דנגו, באספמיה?

עוד ועוד אנשים ברחבי המדינה לוקים בהלם כשהם עדים לאופן הדרמטי, הכמעט טרגי, שבו הנבואות הימניות מתגשמות במלואן. תמיד. השינוי הוא רק עניין של זמן.



« עריכה אחרונה: יולי 31, 2007, 04:35:42 על ידי נדב »

מנותק משה_77

  • moshe_77 לשעבר
  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 720
  • כהנא חי!
שלום אני חדש
« להגיב #30 ב- : יולי 31, 2007, 04:14:05 »
נדב,יהיה שלום..מתי?

שיבוא המשיח בקרוב מאוד..וכל הסימנים מראים שזה קרוב מאוד מאוד מאוד :)

עין רואה אוזן שומעת וכל מעשיך בספר נכתבים

 

מנותק zipora

  • חבר(ה) מוסמך(ת)
  • *
  • הודעות: 287
שלום אני חדש
« להגיב #31 ב- : יולי 31, 2007, 05:54:52 »
אין לי ספק שאם כל היהודים יפנו את בתיהם ויתחילו (לא יגמרו) לשחות לקפריסין יהיה שלום צודק. במקום לקרוא את מה שכתוב בפורום ולהשמיץ קרא קצת את הקוראן ותראה מה נאמר שם שיש לעשות לכופרים ובאילו טקטיקות יש לנהוג עד שכלם מושמדים ואולי גם תעין בספרי יהדות ותראה על איזה אוצר אנו יושבים. אני לא מתכוננת יותר לענות לך משום שזה בזבוז אנרגיה. כמו שאותה יולי אמרה שאנחנו לא שומעים את הצעת השלום של סעודיה. רק לסעודיה היא הולכת לעשות שלום. ארץ לא דמוקרטית שעוד סוקלים בה נשים על בגידה שעד לפני זמן לא רב יהודים לא יכלו להכנס לשם לה היא מאמינה. בהצלחה. אנשים ניסו לענות לך בנימוס ואני אגיד מלה גסה בעיני שלום עכשיו "אהבת ישראל" והתשובה שלך מתנשאת שטופת מוח ומלאת ביקורת. (אני שוב חוזרת אני ממש לא דתיה ובהרבה דברים אני לא מסכימה עם "נביא הצללים מניו יורק" אני פשוט כל יום בודקת את עצמי בנושאים שונים)

מנותק Eternal

  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 968
שלום אני חדש
« להגיב #32 ב- : יולי 31, 2007, 11:08:37 »
ציפורה, עזבי שסוקלים שם נשים.

בסעודיה, מי שמוכר אדמה ליהודי, יומת.
זה השלום של השמאלנים הקיצונים, יורקים עליהם והם חושבים שזה גשם.

שניר ידידי, מקווה שתתפכח מאשליותיך במהרה.
שלום עכשיו זאת תנועה שמאלנית קיצונית גזענית שמתנכלת ליהודי יו"ש ובעד גירוש יהודים, אך מגינה בחירוף נפש על הרס מבנים לא חוקיים של בדואים.

המוסר הכפול אצלכם חוגג.
אתם קוראים לרמטכ"ל "רוצח" כאשר הוא מנסה להציל יהודים ובמקביל להתחבק, לתמוך ברוצחי היהודים.

אתם צועקים "שרון רוצח" כאשר ערבים הורגים ערבים ולשמור עליו כאתרוג כאשר הוא מחריב ומגרש יהודים מחלקי מולדת.

אתם הולכים  לבג"ץ על בניה של יהודים ביהודה, שומרון ובירושלים ולהגן על בניה בלתי חוקית של ערבים וכרשי הנדל"ן בקיבוצים.

אתם מתנדבים לטרנספר יהודים ומאיים שתשכבו מתחת לאוטובוסים אם חלילה יעשו כן לערבים.

אתם מתנדבים להרוס את בתיהם של יהודים תושבי יש"ע ולצאת להפגנות נגד הריסת בתי מחבלים.

אתם קוראים לקרוא למתנחלים ''גוזלי אדמות'' מהווילה בעין-הוד או מהבית ביפו שלפני 48 היה בית המוכתר.


מנותק אבטיח

  • חבר(ה) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 203
  • אבטיח עם ביצים
שלום אני חדש
« להגיב #33 ב- : יולי 31, 2007, 12:50:20 »
דנגו זה לא חרא בפורטוגזית?  ;D
כהנא צדק!

מנותק Nanis

  • חבר(ה) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 198
שלום אני חדש
« להגיב #34 ב- : יולי 31, 2007, 12:52:23 »
בניתי על תגובה ארוכה,אבל אין לי ממש כוח.
נפגעתי שלא הגבת להודעה שלי,בהתחשב בכך שניסיתי למצוא את השאלות והעובדות הקשות ביותר (או שכנראה בגלל זה לא ענית?)

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/6/6c/Islam_percentage_by_country.png
ועל זה נאמר "תמונה אחת שווה אלף מילים"
אני לא צריך להסביר לך,מספיק להסתכל כמה מדינות "סגולות" יש מסביבינו ולהבין למה כל כך רוצים אותנו מחוקים מהמפה
כתם "כתום" באמצע של עשרות מדינות "סגולות" מי שמע על דבר כזה?
וכמו כל אימפריה שמכבדת את עצמה,רצף טריטוריאלי זה דבר חשוב.
ישראל היא הLAST STAND לפני פלישה מוסלמית לאירופה.
וזה כבר קורה עם השתלטות המוסלמים על טורקיה לדוגמא.

יש עוד דבר שהייתי רוצה להזכיר-הסכסוך הסוני שיעי.
אני לא יודע למה,אבל רוב הישראלים(וכל השמאלנים) מגדירים את הסכסוך הישראלי ערבי מעל הכל.
וזה מה שגורם לשנאה העצמית "אוי כל הטרור בעולם,אנחנו אשמים בזה -_- "
"אם נחתור לשלום,כל העולם יהיה בשלום"
וזה ממש לא נכון.אבל ממש לא.
האם ישראל אחראית לפיגועים בפקיסטן? לפיגועים בעיראק? לפיגועים בבריטניה? (שהיא מדינה שלא מזמן קראה לחרם על ישראל) ועל שאר המערב? (לגבי טרור בארה"ב בגלל ישראל אז על זה אפשר להתווכח).
כדי לפתור את הסכסוך שלנו צריך להגיע למקורות,וזה הסכסוך של האיסלאם בינו לבין עצמו,במילים אחרות-הבעיה היא באסלאם.
אבל כמה פשוט בשביל השמאל לחשוב שאנחנו אשמים,ולחשוב שאפשר לפתור את זה בכזאת קלות.
האסלאם הוא לא פרטנר,לא הסונים (אם כי הם יותר "מתונים" לדעתי,אם לא מחשיבים את אל קעידה) ולא השיעים.

ועכשיו לכמה בונוסים קטנים-

http://news.msn.co.il/news/WorldNews/StatePoliticalMilitary/200707/20070712091812.htm
מוסלמים עוזרים למוסלמים.ערבים עוזרים לערבים.
רואה כמה אפשר לסמוך עליהם?

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3419677,00.html
ציטוט
הסבא פותח ואומר לפארפור בעת שהשניים יושבים במטע זיתים: "אני רוצה לתת לך פיקדון לפני שאמות. אני מקווה שתשמור עליו, פארפור... הפיקדון הזה, הוא האדמה מימי 48', זו האדמה שירשתי מאבותיי ומסביי. אני מקווה שתשמור עליה. זו אדמה יפה, כולה מלאה בפרחים, בעצי זיתים ובתמרים... לאדמה הזו קוראים תל-אלרביע (תל-אביב - ר.נ.).

אני לא רואה את השנה "67" מוזכרת,אלא "48" זה הכיבוש בעיניהם.
48,לא 67.
ולא יהודה והשומרון,לא השטחים,אלא תל אביב,עיר הבירה התרבותית של ישראל.

http://news.walla.co.il/?w=//1110214
אני לא צריך להרבות במילים.
אתה מבין את הרמז.

אין פרטנר,אין שלום.
תכניס את זה למוח השמאלני שלך וקרא לחברים שלך שיקראו את התגובות פה,אולי נאיר את עיניהם

מנותק שלמה

  • מנהל(ת) גלובלי(ת)
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 6051
  • ארץ ישראל לעם ישראל על פי תורת ישראל
שלום אני חדש
« להגיב #35 ב- : יולי 31, 2007, 13:04:01 »
שלום לך שניר.
יש לי שאלה אחת פשוטה מה יהיה אילו ניסוג מכול שיטחי יהודה שומרון ועזה ותהיה מדינה ערבית בשטחים האלה והם ידרשו מאיתנו עוד קמ"ר נוסף של אדמה? הנה כמה נתונים על הקמ"ר הזה:
*אין לו שום חשיבות אסטרטגית 
*לא מיושב
*מדינת ישראל לא הישתמשה באדמה הזאת מעולם
*האדמה שם לא טובה יחסית
מה צריכה להיות המדיניות של ישראל לפי דעתך ביחס לקמ"ר הזה?
« עריכה אחרונה: אוגוסט 01, 2007, 12:15:41 על ידי גם בשן וגם גלעד »
יהודים מכול העדות תיתאחדו!
שמאלנות זה אופיום להמונים!

מנותק Nanis

  • חבר(ה) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 198
שלום אני חדש
« להגיב #36 ב- : יולי 31, 2007, 13:13:10 »
עוד משהו שתמיד רציתי לדעת מה השמאל חושב
אם במקרה במקרה במקרה,בסיכוי של 1% (אוקיי,אני בטוח ב100% שזה יקרה,אבל אתם השמאלנים לא) גם אחרי שתהיה להם מדינה הם ימשיכו לבצע פיגועים נגדנו.
גם אם נפרק את כל המחסומים,הם ימשיכו ב"התנגדות" שלהם.
מה אז? מה השמאל חושב שיש לעשות במצב כזה?
מצד אחד,אין על מה לדון-על מה כבר יש לנו לוותר,כל שטחי ישראל? מצד שני,השמאל לא יעודד אלימות.
זו דילמה,בין הפטיש לסדן.

מנותק Eternal

  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 968
שלום אני חדש
« להגיב #37 ב- : יולי 31, 2007, 13:15:11 »
שלום לך שניר.
יש לי שאלה אחת פשוטה מה יהיה אילו ניסוג מכול שיטחי יהודה שומרון ועזה ותהיה מדינה ערבית בשטחים האלה והם ידרשו מאיתנו עוד קמ"ר נוסף של אדמה הנה כמה נתונים אל הקמ"ר הזה:
*אין לו שום חשיבות אסטרטגית 
*לא מיושב
*מדינת ישראל לא הישתמשה באדמה הזות לעולם
*האדמה שם לא טובה יחסית
מה צריכה להיות המדיניות של ישראל לפי דעתך ביחס לקמ"ר הזה?

בחייך, גם שטח שיש לו חשיבות אסטרטגית הם יוותרו עליו.
גם כשהשטח מיושב ביהודים, הוא כבר ידאג לגרש אותם לקראווילות.
שוב, גם אם מדינת ישראל משתמשת בשטח זה, הוא יגיד "ויתורים כואבים" וימסור לערבים
אולי פעם היא לא הייתה טובה, אבל אז היהודים באו והפריחו אותה ועשו אותה ראויה לחלקאות\התיישבות, בדיוק כמו כל א"י במשך 60 שנה.

זה לא עובד עליו השאלות האלה.

מנותק אבטיח

  • חבר(ה) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 203
  • אבטיח עם ביצים
שלום אני חדש
« להגיב #38 ב- : יולי 31, 2007, 13:19:24 »
כמה תשומת לב אתם נותנים לקקה הזה? מי הוא??  :-X
כהנא צדק!

מנותק סבבתיק

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1548
  • שמע ישראל ה' אלוהינו ה' אחד
שלום אני חדש
« להגיב #39 ב- : יולי 31, 2007, 14:06:55 »
הוא הבטיח לנו שהוא ישנה את דעותינו יוכיח שהוא צודק ובינתיים הדעה שלי רק מתחזקת.
אל תירא ישראל אל תירא
כי גור אריה הלא אתה
ואריה אם יישאג,מי לא יירא,מי לא יירא?

מנותק נדב

  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 732
שלום אני חדש
« להגיב #40 ב- : יולי 31, 2007, 15:16:37 »
אני דווקא חושב שזו הזדמנות מצויינת בשבילנו. נותר לי רק לקוות שתיהיה לו את ההגינות הבסיסית לענות לנו.

מנותק שלמה

  • מנהל(ת) גלובלי(ת)
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 6051
  • ארץ ישראל לעם ישראל על פי תורת ישראל
שלום אני חדש
« להגיב #41 ב- : יולי 31, 2007, 15:36:20 »
הוא הבטיח לנו שהוא ישנה את דעותינו יוכיח שהוא צודק ובינתיים הדעה שלי רק מתחזקת.

חחחחח...
הוא ישנה את הדעות של כולנו והתנועה תהיה השמאל האמיתי וחיים יכין סירטונים שמאלנים.
בחזרה לנושא:
הוא כתב כמה הודעות ורץ מיכאן כמה צפוי שמאלני טיפוסי.
יהודים מכול העדות תיתאחדו!
שמאלנות זה אופיום להמונים!

מנותק שׂריון

  • dhdoron לשעבר
  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 744
  • למען ארץ ישראל השלמה!
שלום אני חדש
« להגיב #42 ב- : יולי 31, 2007, 18:53:19 »
הוא הבטיח לנו שהוא ישנה את דעותינו יוכיח שהוא צודק ובינתיים הדעה שלי רק מתחזקת.

חחחחח...
הוא ישנה את הדעות של כולנו והתנועה תהיה השמאל האמיתי וחיים יכין סירטונים שמאלנים.
בחזרה לנושא:
הוא כתב כמה הודעות ורץ מיכאן כמה צפוי שמאלני טיפוסי.


אני חושב שאתם קצת מכבידים עליו, אין פלא שהוא לא עונה.
אם נניח הייתי בפורום שמאלני וכל חברי הפורום היו עולים עלי בצורה כזאת, לא הייתי מסוגל לענות לכולם גם אם דעותיי צודקות.
תנו לו קצת זמן ואולי הוא יענה (ומן הסתם תשובותיו תשארנה שמאלניות ומוטעות).
"לְמַעַן צִיּוֹן לֹא אֶחֱשֶׁה וּלְמַעַן יְרוּשָׁלִַם לֹא אֶשְׁקוֹט עַד יֵצֵא כַנֹּגַהּ צִדְקָהּ וִישׁוּעָתָהּ כְּלַפִּיד יִבְעָר"  :sign006:


מנותק אֵיתָן

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 5493
  • כל המרחם על ערבים,סופו להתאכזר על יהודים.
שלום אני חדש
« להגיב #43 ב- : יולי 31, 2007, 18:56:55 »
הוא הבטיח לנו שהוא ישנה את דעותינו יוכיח שהוא צודק ובינתיים הדעה שלי רק מתחזקת.

חחחחח...
הוא ישנה את הדעות של כולנו והתנועה תהיה השמאל האמיתי וחיים יכין סירטונים שמאלנים.
בחזרה לנושא:
הוא כתב כמה הודעות ורץ מיכאן כמה צפוי שמאלני טיפוסי.


אני חושב שאתם קצת מכבידים עליו, אין פלא שהוא לא עונה.
אם נניח הייתי בפורום שמאלני וכל חברי הפורום היו עולים עלי בצורה כזאת, לא הייתי מסוגל לענות לכולם גם אם דעותיי צודקות.
תנו לו קצת זמן ואולי הוא יענה (ומן הסתם תשובותיו תשארנה שמאלניות ומוטעות).

אנו לא  מכבידים עליו.הוא משמיץ אותנו בפומבי וטוען שאנחנו טועים,אני רוצה לישמוע את הטיעונים של הקומניסט הזה.
"מי שרוצה להיות יהודי, אי אפשר כי אם על ידי ארץ ישראל"


מנותק שׂריון

  • dhdoron לשעבר
  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 744
  • למען ארץ ישראל השלמה!
שלום אני חדש
« להגיב #44 ב- : יולי 31, 2007, 19:10:03 »
כן גם אני מחכה להם בקוצר רוח.
אבל כשמספר גדול כ"כ של חברי הפורום מציף אותו זו קצת בעיה בשבילו לחשוב על תירוצים.
"לְמַעַן צִיּוֹן לֹא אֶחֱשֶׁה וּלְמַעַן יְרוּשָׁלִַם לֹא אֶשְׁקוֹט עַד יֵצֵא כַנֹּגַהּ צִדְקָהּ וִישׁוּעָתָהּ כְּלַפִּיד יִבְעָר"  :sign006:


מנותק Eternal

  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 968
שלום אני חדש
« להגיב #45 ב- : יולי 31, 2007, 19:41:51 »
כן גם אני מחכה להם בקוצר רוח.
אבל כשמספר גדול כ"כ של חברי הפורום מציף אותו זו קצת בעיה בשבילו לחשוב על תירוצים.
אז אתה אומר שצריך למנות נציג של הפורום שידיין איתו ואנחנו לא נגיב לו?

מנותק סבבתיק

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1548
  • שמע ישראל ה' אלוהינו ה' אחד
שלום אני חדש
« להגיב #46 ב- : יולי 31, 2007, 20:37:55 »
הוא טוען שהאמת איתו,בנאדם שאומר את האמת אין לו בעיה להתבטא,רק השקרן חושב על תירוצים,אנחנו כולנו הרבה שאומרים הרבה כי האמת איתנו ואין לנו בעיה לומר אותה לכל דורש.
אל תירא ישראל אל תירא
כי גור אריה הלא אתה
ואריה אם יישאג,מי לא יירא,מי לא יירא?

מנותק שׂריון

  • dhdoron לשעבר
  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 744
  • למען ארץ ישראל השלמה!
שלום אני חדש
« להגיב #47 ב- : יולי 31, 2007, 22:33:16 »
כן גם אני מחכה להם בקוצר רוח.
אבל כשמספר גדול כ"כ של חברי הפורום מציף אותו זו קצת בעיה בשבילו לחשוב על תירוצים.
אז אתה אומר שצריך למנות נציג של הפורום שידיין איתו ואנחנו לא נגיב לו?

אתה רואה את העובדות בשטח, יותר מדי משתמשים קפצו עליו ולא היה לו זמן להגיב לכולם.
לדעתי הוא כבר ברח. להבא באמת עדיף למנות נציג אחד שיביא בפניו את כל מה שצריך.
"לְמַעַן צִיּוֹן לֹא אֶחֱשֶׁה וּלְמַעַן יְרוּשָׁלִַם לֹא אֶשְׁקוֹט עַד יֵצֵא כַנֹּגַהּ צִדְקָהּ וִישׁוּעָתָהּ כְּלַפִּיד יִבְעָר"  :sign006:


מנותק zipora

  • חבר(ה) מוסמך(ת)
  • *
  • הודעות: 287
שלום אני חדש
« להגיב #48 ב- : יולי 31, 2007, 22:42:26 »
דנגו זה לא חרא בפורטוגזית?  ;D
אנא אל תרד לרמות של הפרשות זה מיותר

מנותק עֹמרי

  • Omriz לשעבר
  • חבר(ה) מוסמך(ת)
  • *
  • הודעות: 280
  • -===האויב הערבי מבין רק בכוח===--
    • האמת על דת האיסלאם
שלום אני חדש
« להגיב #49 ב- : יולי 31, 2007, 23:32:40 »
אני לא מבין למה אתם עונים לו בכלל? שמלאני הוא שמאלני הוא שמאלני!
הוא אטום, הוא ככה חונך, הוא ככה גדל, עם כל הבולשיט של הפלורליזם...
well פלורליזם בתחת שלי כשיש כאלה שמתפוצצים בעצמם ומפוצצים יהודים במועדונים ובאוטובוסים.
אתם פשוט מספקים לו לחם לעוד כמה ימים, זה מין דחף לחזור ולהתכווח ולהראות שהוא צודק, להראות שעל כל מה שהוא חונך וגדל זו האמת ואין אחרת.
הרי לא חשבתם לתומכם גם בחצי גיחוך שהפציפיסט הזה יהפוך עורו?! כמו שאתם תישארו נאמנים ופטריוטים למולדת ככה הוא!! (אני קורא להם תינוקות של בית רבן, הזנחה טוטאלית של ההורים להכיר במציאות הדי מרה-אפורה-שחורה שלנו)

ולסיכום: מר "אני מוסרי מדי להרוג מחבלים, שומע אביב גפן והיהודים כי זה מאאאאגניב, ומטיף לסרב פקודה"
אני מעדיף את הפורום הזה כמו שאתה קורא לו יבש, אני קורא לו מתפתח בחוכמה (כל יום בממוצע יש לנו איזה 2 משתמשים חדשים - מתישהו זה יהפוך לתנועה)
בסופו של דבר אתה תחזור ל"הופעות הרוק - נגד הכיבוש שלך" תרחם על אכזרים ותמיד תנחם את עצמך: "שמקסימום אם הערבים ישתלטו על כל ישראל, הכי פשוט נארוז הכל ונעוף לח"ול"

חביבי, אין לך זכות! לא לך ולא לחברים ההיפים שלך שבשלום עכשיו, לנשום את האוויר הזך,הטהור והקדוש שבמדינה הזו, נשמח בשמחה זו אם תקדים השעה ותתעופף לך אל ארץ נידחת.
"לעשות נקמה בגויים תוכחות בלאומים, לאסור מלכיהם בזיקים ונכבדיהם בכבלי ברזל"
כדי להפסיק את האלימות יש להשתמש באלימות!
"הפתרון להפסקת הפיגועים: חזיר!"