כתב נושא: אזהרה - בולשביזם קשה בויקיפדיה והצתת הסכסוך העדתי  (נקרא 2020 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק נדף

  • משתמש(ת) חדש(ה)
  • *
  • הודעות: 10
שלום לכולם,

על ויקיפדיה הבולשביקית אין צורך להרחיב. מה שכן יש צורך להרחיב עליו, הוא הצתת הסכסוך בין אשכנזים למזרחים מתוך מטרה לפגוע במדינת ישראל ולנסות ליצור ברית פוליטית בין המזרחים לפלסטינים מכיוון שחלק מאלו חיו במדינות ערב. מיותר לציין שהברית הזאת מבוססת על נרטיב שקרי שמעלים את מעשי הטבח שביצעו המוסלמים ביהודים ואת גזירות השמד הנוראיות (כגון גזירת היתומים בתימן, שהופכת להיות "רצון לעזור ליתומים המסכנים" תחת שפתיהם השנואות). כשזה נעשה במאמרים באקדמיה שאף אחד לא קורא, זה ראוי לתיעוב. כשזה נעשה בויקיפדיה הבולשביקית מתוך מטרה להגיע לכולם (ומה לעשות הדור הצעיר כשלא יודע משהו פותח ויקיפדיה!), זה כבר סכנה של ממש!

לכן חשוב ביותר להעלות על נס את הדברים הבאים ולנקוט בפעולות הבאות:

א. עלינו לחזק את הסולידריות בין היהודים האמיתיים ללא שום קשר למוצאם! אם נמשיך לטעון שאשכנזים הם שמאלנים מטבעם, ניצור נבואה שמגשימה את עצמה חו"ח! צריך לעזור להחזיר אותם למוטב ולא להכתים עדה שלמה שכן יש לא מעט אשכנזים שהם יהודים טובים!
ב. עלינו להעלות על נס את גבורתם של יהודי ערב שהצליחו לשמור על זהותם תחת שלטון מוסלמי קשה ולשרוד את כל מעשי הטבח שבוצעו נגדם.
ג. עלינו לזכור ולהזכיר את מעשי הטבח הנוראיים שביצעו המוסלמים ביהודים - בסוריה, במצריים, בעיראק ובמקומות רבים אחרים - קהילות בנות אלפי שנים נפלו קורבן לרצחנות הערבית ואינן קיימות עוד.
ד. עלינו להלחם מלחמת חורמה באלו שמנסים להתסיס וליצור מצג שווא כאילו "הכיבוש" או "הממסד הציוני" אשם באפלייה נגד מזרחים.
ה. עלינו להילחם אישית במי שמתסיס. ואם הם משתתפים בויקיפדיה הבולשביקית, על אחת כמה וכמה. חפשו ערכים שמהם משתמע כאילו "הממסד הציוני" תוקף את המזרחים, זה השקר השמאלני הנפוץ.
ו. צריך לפעול לצמצום פערים בחברה הישראלית כי אכן יש אפלייה קשה וגזענות (בעיקר שמאלנים אבל גם יהודים אמיתיים לצערנו חו"ח חוטאים בחטא הנורא הזה!) כי לא כולם מבינים שבסופו של דבר כולנו יהודים וכולנו סבלנו קשה ולכולנו מגיע לחיות בשלום ובכבוד במדינה שלנו ואסור לתת לאף אחד להרוס את זה!!!

תרשמו פה שמות של ויקיפדים כאלו שמצאתם, ואם אפשר גם שמות אמיתיים וטלפונים!

מנותק סבבתיק

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1548
  • שמע ישראל ה' אלוהינו ה' אחד
אתה צודק,אחד הקונפליקטאים הקשים ביותר הוא בעם עצמו.
צריך לטפל בזה,ואני חושב שקשה למצוא בויקפדיה כי גם אנשים עצמאיים עושים ערכים..
אל תירא ישראל אל תירא
כי גור אריה הלא אתה
ואריה אם יישאג,מי לא יירא,מי לא יירא?