כתב נושא: ''פועלים'' מהאויב הערבי=אוייב סמוי מבפנים!  (נקרא 1733 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק הגולה בארץ

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3661
  • '' וייכחשו אוייבך לך ואתה על במותמו תדרוך ''
בס''ד
מאחר שהוסכם לצמצם את כמות העובדים הזרים,ידוע את מי מתכוונים להעסיק במקומם,הרי הם אוייבים ערביים מהאזורים המכונים בפי השמאלנים ''שטחים'' וכן אוייבים המתקראים ''ערבים ישראלים''יש''ו, בעלי גישה עוינת לעם היהודי בכלל ולמדינת-ישראל בפרט,ויעידו על-כך הצהרותיהם התומכות בריש גלי בארגוני-טרור עוינים,שחלק מהם מכהן בכנסת במשרות שונות,ופולט ביטויים אנטי ישראליים,נפגש עם אויבי המדינה ומצהיר בריש גלי שהוא פועל לצידם,העידוד של אוכלוסית אויב ערבית להשתקע בתוך המדינה וסביבותיה בא בעיקר כתוצאה מהכרת הקבלנים בהם ככוח עבודה זול לכאורה,ועל כן מתאמצים להוציא עבורם "אשרות" שונות המאפשרות העסקתם במגזרים השונים ,ואת "השלמת השכר" עושים "פועלים" אלו באמצעות מעשי שוד ,גניבות רכב ,גניבות ציוד מאתרי בניה,פריצות,ועוד מעשי חבלה שאין בהם בהכרח רווח כי אם פגיעה בממון ונכסים של יהודים וזאת על רקע רווחי ולאומני כאחד,אולם המעסיקים מוכנים לספוג זאת מכיוון שאינם רואים את עצמם אחראים לשאר האזרחים התמימים שנפגעים ממעשים אלה,אלא את הרווח ההזוי של העסקת "פועלים" יעילים וזולים לכאורה שיכולים לעלות להם ולאזרחים הנחשפים ל"פועלי-חבלה" כאלה במחיר כבד ואף בחייהם,וההוכחות לכך מהעבר הקרוב והרחוק רבות.
הלכך,על גורמי החקיקה להטיל מיסים כבדים על העסקת עובד שלא מילא את חובתו הלאומית בצה"ל או בשירות לאומי,ולא לאפשר העסקת עובדים מעזה ומהאזור המזרחי המכונה על ידם ''הגדה,''וכאמור לחייב מעסיק של עובד שלא מילא את חובת שירותו הלאומית במס מיוחד עבור העסקת עובד שכזה,לשלול זכויות כגון ביטוח-לאומי,והטבות אחרות שמספקת המדינה לאזרחים שלגביהם לא תקף חוק השבות,ובכך למנוע את ה"מחלה הממארת" של "פועלים אויבים ערביים נאצים"יש''ו, שנטמעים באוכלוסיה,מתרבים בתוכה ומשתפים פעולה במישרין ו/או בעקיפין עם אויביה,ומתפרנסים מכסף שנגבה מאזרחיה,וזאת במסווה של חופש הביטוי,חופש הפרט,וכל מיני פרצות אחרות המאפשרות להם לפגוע במדינה ובאינטרס המדיני שלה,ואף חלקם מגיע למשרות בעלות השפעה ואז הם משתפים פעולה עם האויב כסוכנים בעלי עמדת כוח בכירה.
לסיכום,יש להפסיק את הנאיביות מצד הגורמים הבכירים במדינת-ישראל,מדובר באויב התוקף אותנו מבפנים,מדינתנו ואנו האזרחים נמצאים בסכנה מתמדת שהדרגים המדיני המחוקק,המשפטי האוכף,והביטחוני המבצע,מאבדים את השליטה מולו,וזאת מכיוון שאויב זה הינו בקיא בנבכי החוק הישראלי ויודע היטב כיצד לבצע את זממו ולצאת נקי מחוסר הוכחות,או בעונש מינימאלי שכבר הורגל אליו ואיננו מרתיע אותו כלל.
על-כן יש לעודד העסקת אזרחי-ישראל נאמנים,שקיימו וחלקם עדיין מקיים את חובתו הלאומית כשירות בצה"ל או בשירות לאומי באמצעות מענק מהמדינה שישלים את שכר העובד בעבודת-כפיים ששכרה זעום,לשכר ריאלי בו יוכל העובד להתקיים בכבוד,וכן למעסיק ישתלם להעסיקו לעומת "פועל מזיק פוטנציאלי",וכך ייוצרו מקומות עבודה,לא יזדקק המשק לכמות גדולה של עובדים זרים,ויורחקו ה"פועלים הערבים המחבלים" יש''ו מתחום מדינת ישראל,המשק יפרח וישגשג,ואזרחי המדינה ירגישו יותר בטוחים.
הגיע הזמן שהעם יכיר באמת הכואבת במקום לפתח נאיביות באמצעות הקומיקאים בכלי התקשורת,שאם לא כן עתידנו לא יהיה טוב, בלשון המעטה , השמאלנים והימין המזוייף שיצרו על-מנת ''לחסום'' את הימין-האמיתי יצרו אשלי'ה של מצב של '' יציבות '' והאמת היא שהם נתונים כל דקה תחת איום של פיגועים של האויב הערבי,וכן ירי רקטות שגובה קרבנות כמעט מידי יום ,ובעזרת התישקורת המיומנת הם הרגילו את התושבים למצב האשלייתי של ''לי זה לא יקרה!'', עורו ונערו את האויב הערבי מתוככינו ,הוא נמצא בעמדה שיכול להזיק יותר מהאויב שמבחוץ!, כל המעסיק אויב ערבי ,מוכר את עמו ,וכל דם שנשפך בירי רקטות, ו/או פיגועים שונים ,הרהו על ראשו ,ושלא ינחם את עצמו באומרו '' אינני אחראי, רק רציתי להרוויח כסף '' מכיוון שהתוכחה '' על מכרם בכסף צדיק '' תעמוד מולו . לכן אין להעסיק אויב ערבי בשום מחיר ובשום עבודה, וגם אם יסכים לעבוד בחינם !!!,מכיוון שאלו '' חפרפרות '' הנמצאות בפנים ומבצעות נזקים בכל '' הזדמנות '' שתיקרה בדרכן!! ויהי רצון שהקב''ה יסייע בעדנו להדביר את כל אויבינו ושונאינו וכל מבקשי רעתנו,ונזכה בביאת גואל-צדק בב''א.
                                                                                                              הגולה בארץ  :smil037:
בס''ד
 '' חשף ה' את זרוע קדשו לעיני כל הגויים ,וראו כל אפסי ארץ את ישועת א'לוקנו ''
 '' קול צופיך נשאו קול יחדיו ירננו כי עין בעין יראו בשוב ה' ציון ''

מנותק משה_77

  • moshe_77 לשעבר
  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 720
  • כהנא חי!
''פועלים'' מהאויב הערבי=אוייב סמוי מבפנים!
« להגיב #1 ב- : יולי 15, 2007, 04:04:09 »
מרתק ביותר!

הבעיה היא שישראלים לא יעבדו בעבודות כמו בניין וכו'.

ככה שגם אם לא יעסיקו עובדים ערבים ויִרצו להכניס ישראלים, זה יהיה קשה, כי לא יהיה ביקוש לעבודות מסוג אלה.

אילו ישראלים היו עובדים בעבודות כאלה, אולי הייתה פחות בעיה במקומות עבודה, וכך היו פחות מובטלים. צריך לעודד אנשים מובטלים לעבוד בעבודות כאלה במקום הערבים יש"ו. :)
« עריכה אחרונה: יולי 15, 2007, 04:26:00 על ידי גם בשן וגם גלעד »

עין רואה אוזן שומעת וכל מעשיך בספר נכתבים

 

מנותק הגולה בארץ

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3661
  • '' וייכחשו אוייבך לך ואתה על במותמו תדרוך ''
''פועלים'' מהאויב הערבי=אוייב סמוי מבפנים!
« להגיב #2 ב- : יולי 15, 2007, 04:12:38 »
בס''ד
 יש לתת תמריץ של שכר, ולעודד עבודה יהודית ,האויב הערבי משתלט על כל השוק ותופס בעזרת זאת עמדות מפתח,אי העסקתו תוכל להביא להגירה של כ 50% מהאויב הערבי מבפנים. שום יהודי לא יסכים לאבד את משפחתו בפיגוע תמורת העסקת אויב ערבי ,אולם המודעות לכך נמוכה מאד ,ובעידוד השילטון הבולשביקי השמאלני שרוצה להטמיע את האויב הערבי בתוככנו . על-כן יש להעלות את המודעות לנקודה חשובה זו !!
                                                                         הקב''ה יפקח עיני עמינו שנסתמאו מחמת ההיטמעות באויב הערבי יש''ו ,ויביא לנו גואל-צדק בב''א .
                                                                                                     הגולה בארץ  :smil037:
בס''ד
 '' חשף ה' את זרוע קדשו לעיני כל הגויים ,וראו כל אפסי ארץ את ישועת א'לוקנו ''
 '' קול צופיך נשאו קול יחדיו ירננו כי עין בעין יראו בשוב ה' ציון ''

מנותק גַּם בָּשָׁן וְגַם גִּלְעָד

  • מנהל(ת) גלובלי(ת)
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 5916
  • אבי פרחן – יום יבוא אחים נחזורה!
''פועלים'' מהאויב הערבי=אוייב סמוי מבפנים!
« להגיב #3 ב- : יולי 15, 2007, 04:27:37 »
נהניתי לקרוא.

אני חותם על כל מילה.

מנותק פּז

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1031
''פועלים'' מהאויב הערבי=אוייב סמוי מבפנים!
« להגיב #4 ב- : יולי 15, 2007, 10:11:36 »
בהחלט!  :)
יש צורך בחינוך חדש לחלוטין, חינוך לעבודה עברית, שיסיים את תופעת הקבלנים המאכרים שמביאים עובדים ערביים בצורה לא חוקית, ואת התופעה הדומה הממוסדת ע"י הממשלה.