כתב נושא: קריאה לתועים בדרכי השמאל והתישקורת!!  (נקרא 2563 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק הגולה בארץ

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3661
  • '' וייכחשו אוייבך לך ואתה על במותמו תדרוך ''
בס''ד
   יש להעלות את מודעות אחינו היהודים בארץ-ישראל ,על התעמולה המשותפת של האויב הערבי והשמאל השבוי בידיו ושולט במדינה ורוצה להחליש את הישוב היהודי בחברון ועוד מס' ישובים בגדה המזרחית ,על מנת להתנתק מהגדה ולתת אותה לאויב הערבי ,והאויב הערבי שמח אלי קרב שיש לו '' חיילים '' טובים של השמאל ,בושו והיכלמו אתם השמאלנים המפעילים את המסכנים ,'' תינוקות של בית-רבן שנישבו '' על ידכם ,המפגינים נגד אחיכם היהודים המוסרים את נפשם למען עיר-האבות חברון , אתם תישארו כסמל ללעג וקלס לכל אורך ההיסטורי'ה , וכל מי שיזכיר את שימכם יוסיף '' ושם רשעים ירקב '' כביטוי נרדף לשימכם ,אתם הבוגדים משתפי-פעולה עם האויב ! וכל דם ישראל שנשפך בעקבות הגירוש המתועב מרצועת עזה ועוד יישובים י'הי'ה על ראשכם .היבדלו מעמנו כי אין לכם חלק באלוקי-ישראל  ,אתם במילא עוכרי דת ישראל וכל תכלית חייכם היא לשקץ אותנו בתועבות של זנות ,ניאוף וגילוי-עריות כ '' מצעד התועבה '' ר''ל שעשיתם  בעיר קדשנו ירושלים תובב''א, תארו לכם שהאויב הערבי ישלוט ח''ו ,מה ה'י'ה עולה אז בגורלכם? (האויב הערבי לא ה'י'ה מפגין למענכם כפי שאתם עושים, ואף לא ה'י'ה נותן לכם לפצות פה ,ואם הייתם עושים כן --אחת תהיה דתכם להמית !!) את הדברים האלה אתם יודעים היטב ,אולם התישקורת הרגילה אתכם להדחיק אותם , הקב''ה ירחם על נשמתכם ויחזירכם בתשובה שלמה לפניו , ויקום דם עבדיו שנשפך כמים  :'( אכי''ר .
                                                                                    הגולה בארץ :'(
בס''ד
 '' חשף ה' את זרוע קדשו לעיני כל הגויים ,וראו כל אפסי ארץ את ישועת א'לוקנו ''
 '' קול צופיך נשאו קול יחדיו ירננו כי עין בעין יראו בשוב ה' ציון ''

מנותק tomsalts

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1052
קריאה לתועים בדרכי השמאל והתישקורת!!
« להגיב #1 ב- : יולי 10, 2007, 18:00:48 »
טעות - אין כזה דבר הגדה, יש יהודה ושומרון..

מנותק הגולה בארץ

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3661
  • '' וייכחשו אוייבך לך ואתה על במותמו תדרוך ''
קריאה לתועים בדרכי השמאל והתישקורת!!
« להגיב #2 ב- : יולי 10, 2007, 18:12:40 »
בס''ד
 הצדק איתך ידידי ,רק רציתי לדבר אל הרשעים בשפתם ,שהרי המושגים אצלם מעוותים והם כחולי סכיזופרני'ה (מחלה פסיכיאטרית המעוותת את המושגים  ביחס למלה הנאמרת המיוחסת אליהם אצל בני-אדם נורמאליים). יישר כוח ידידי!
 הביקורת הייתה במקום ! אני מתנצל ומתוודה .
                                                                                 הגולה בארץ
בס''ד
 '' חשף ה' את זרוע קדשו לעיני כל הגויים ,וראו כל אפסי ארץ את ישועת א'לוקנו ''
 '' קול צופיך נשאו קול יחדיו ירננו כי עין בעין יראו בשוב ה' ציון ''

מנותק עוץ לי גוץ לי

  • חבר(ה) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 198
קריאה לטועים בדרכי הימין והתישקורת!!
« להגיב #3 ב- : יולי 10, 2007, 18:45:25 »
קריאה לטועים בדרכי הימין והתישקורת!!

יש להעלות את מודעות אחינו היהודים בארץ-ישראל, על התעמולה המשותפת של האויב האימפריאליסטי והימין השבוי בידיו ושולט במדינה ורוצה להחליש את העם היהודי בירוחם וברהט ובפ"ת ובת ים ובחולון, בגוש דן, בערי הצפון ובעיקר בערי הדרום ועוד מספר ישובים במדינת ישראל, על מנת להתנתק ממדינת הרווחה ולתת אותה לאויב המעמדי על 18 משפחותיו, והאויב המעמדי שמח אלי קרב שיש לו ''חיילים'' טובים של הימין, בושו והיכלמו אתם הימנים המפילים את המסכנים אשר לא נמנים עם העשירון העליון, אשר נשבו לחיי עוני, דלות, בורות וקנאות דתית, גזעית ולאומניות על ידכם, אתם המפגינים נגד אחיכם היהודים, המוסרים את נפשם למען רווחיה של משפחת אריסון ומשפחת דנקנר, אתם תישארו כסמל ללעג וקלס לכל אורך ההיסטוריה, וכל מי שיזכיר את שימכם יוסיף "תחי המהפכה", כביטוי נרדף לשימכם. אתם הבוגדים משתפי-פעולה עם האויב המעמדי! וכל דם ישראל שנשפך בעקבות ההמלחמות המיותרות והמתועבות בלבנון, ברצועת עזה ועוד יישובים יהי על ראשכם. היבדלו מעמנו כי אין לכם חלק באזרחי ישראל, אתם במילא עוכרי רווחת ישראל וכל תכלית חייכם היא לשקץ אותנו בתועבות חברות כוח אדם, מקסם השוא הנאו-ליבראלי, גזענות וגילוי שנאה, "כנס קיסריה", "כנס הרצליה" שעשיתם  בערי ישראל, בהן דוכאו השכבות החלשות אשר הפגינו על המדרכות שממול. דעו לכם שהאויב המעמדי כבר שולט פה, ומה עולה היום בגורלכם? (האויב המעמדי לא מפגין למענכם כפי שאתם עושים, ואף לא נותן לכם לפצות פה מחוץ לעיתוניהם של משפחות מוזס, נמרודי ושוקן, ואם אתם פוצים פה ובעיקר אם לא, העוני אתכם ממית). את הדברים האלה אתם יודעים היטב, אולם התישקורת הרגילה אתכם להדחיק אותם, לטובת הגזענות, העדר הסולידריות, והגאווה הלאומית המזוייפת בהעדר לחם לילדים ותרופות לקשישים. רחמו נא על נשמות עמכם אשר מחוץ לעשירון העליון, וחיזרו בתשובה שלמה לפניהם, ויקום דם ענייו שנשפך כמים. ויצא לרחובות!

                                                                                    עוץ לי גוץ לי. :'(
« עריכה אחרונה: יולי 10, 2007, 21:58:45 על ידי עוץ לי גוץ לי »

מנותק יוחאי

  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 657
  • "לא נשכח ולא נסלח" "נזכור ונחזור"
קריאה לתועים בדרכי השמאל והתישקורת!!
« להגיב #4 ב- : יולי 11, 2007, 01:49:37 »
אתה אומר לנו לחזור בתשובה??????
אנחנו נבדלים מהעם?????
במשך כל ההיסטוריה העם היהודי היה קנאי לדתו ולמסורתו. אתם אלה שנבדלים מהעם!!!!!
אבל אני לא כועס עליך, אני מרחם עליך. אני רק מקווה שיום אחד הקב"ה יפתח לך את העיניים, כי התשקורת כ"כ שטפה לך את המוח, שאני חושב שבני-אדם כבר לא יצליחו לפתוח לך את העיניים.
« עריכה אחרונה: יולי 12, 2007, 10:44:18 על ידי גם בשן וגם גלעד »

מנותק הגולה בארץ

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3661
  • '' וייכחשו אוייבך לך ואתה על במותמו תדרוך ''
קריאה לתועים בדרכי השמאל והתישקורת!!
« להגיב #5 ב- : יולי 11, 2007, 01:56:03 »
בס''ד
 עוץ לי..... ,רואה אני שאתה מקנא לאויביך ,שאותם אתה חושב לאוהביך ,תאר לך שאתה צועד לבדך ברחובות רמאללה ,וכיפה נפש מצוי מפגין עם שלט עליו כתוב (כמובן בלשון האויב הערבי הטמאה) '' הפסיקו את העושק ונטילת דמי החסות של המשטרה המקומית מהאזרחים '' ,תאר לך מה היו עושים לך החיות  הרעות של האויב הערבי הרעבות לדם יהודי ! במקרה הטוב אולי תזכה ללינץ' כפי שעשו למילואימניקים המסכנים שנקלעו לשם! , ואתה מוכן לקבל אותם ואת בני משפחותיהם בתוך ערים יהודיות !,מעניין  מי גונב רכבים,שודד ופורץ חנויות ,מבריח סמים ,ואף רוצח לשם השגת הכרה של אירגון טרור כלשהו של האויב הערבי ,הלא ראינו שבעת שלא הכניסו רבים מבני האויב הערבי לאזורים יהודים ,ירדה הפשיעה בכ 60% ( סקר של ''מעריב '')
. ודוע לך שאויב הערבי מסב לך אבדות בנפש ורכוש ,הוא זוכה מכמה כיוונים ,הן ברכוש והן במצווה איסלאמית ,והן בגאווה הערבית הטמאה שלו, כן הדבר לגבי אונס של יהודיה ,שיכולה להיות אחותך למשל ( ללא שום כוונה להעליב חס-וחלילה!), פיתוי ינהודיות ,לקיחתן לכפרים של האויב הערבי ,אינוסן ,עינויין, ושימושן כפילגשות מסוג ד' ,והן זועקות למושיע ואין,האם מוכר לך משהו כזה ? בוגד ועוכר ישראל שכמוך? אני מחדש לך , אתה שותף למעשים אלו מכיוון שאינך מגלה רצון לעצור אותם,נהפוך הוא ,אתה תומך בהם !! במודע או שלא במודע!!.
ואשר לנושא הבא שהעלת ,שאיננו קשור כלל לאמור במאמר שלי ,למרות הניסיון שלך  לחקות מודלים מהתיאורים שלי (זהו דבר מבורך ,לפחות יש לך פתיחות מסויימת ,אולי  משם תבוא הישועה?) .תיתפלא אבל,אני מסכים איתך ברוב הדברים, ה '' עשיריון העליון '' אכן עושק את ה '' בינוני '' וכל שכן את ה '' נמוך '' ,אולם ידידי ,בחן נא את הדברים מקרוב והיווכח ,ותגיע לעובדות הבאות,
 1) שיטת הסחר בעבדים על ידי חברות כוח-אדם  נוסדה בעקבות  הרצון של השילטון השמאלני ,והימין הליבראלי המזוייף   (שהינך מתומכיו עפ''י דעותיך) למנוע ניצול לרעה של מקומות עבודה ממשלתיים לאחר קבלת קביעות וותק ,שאז סכום הפיצויים גדול מאד ולא משתלם לפטר עובד גם אם איננו עושה את עבודתו כיאות,עובדה זו נוצלה ע''י חבריך הבולשביקים ששלטו במדינה מאז הקמתה ועד תחילת שנות השמונים ונחלו מקומות עבודה אלה מכיוון שראו את עצמם כ '' גזע העליון '' ואכן היו יותר משכילים מאחרים ,מכיוון שהם באו ממדינות מפותחות יותר מבחינה טכנולוגית ומודעות לרכישת השכלה,אולם התוצאה מראה שכל השכלתם כ''כלי ריק '',מכיוון שלא היו להם מוסרים והם ניצלו את מעמדם כאמור ,ושאבו את ההון הממשלתי שהגיע לחובות עצומים ,ובעקבות כך תוכננה על ידכם ה ''הפרטה '' שלא מאפשרת לעובד (שלא מהמפיה שלכם) ,לקבל קביעות במקום עבודה,ואז הוא נע ונד ממקום עבודה למישנהו בשכר מינימאלי וללא תנאים הולמים (אלא אם כן הוא שייך למפיה הבולשביקית ,שאז גם אם לא יעבוד למחייתו ,תתוכנן עבורו מישרה שאיננה קיימת בפועל ,בכדי להוציא לו תלוש משכורת בתואנה של משרה פיקטיבית ,או שבמקרה הטוב ישובץ כעובד עם זכויות מלאות בעזרת המפיה האמורה) ,ובכן ,כדברי רבותינו '' אבות אכלו בוסר,ושיני בנים תכהנה '' זהו המוסר השמאלני ר''ל.
2) לגבי זה שרובינו איננו מה '' עשיריון העליון '' ,אמת נכון הדבר ! אצלינו יש  מושגים שהנחלנו לכל האנושות ,כגון '' לא תעמוד על דם רעך '', '' לא תגנובו ולא תכחשו איש בעמיתו '', ולכן אתם ה '' עשיריון העליון '' ברובו, אשר דורכים על גויות אחינו שהרגתם אותם על ידי זה שהשתמשתם בהם כ '' גדר אנושית '' מול האויב הערבי ,בירושלים עד שנת 1967 ,בפיגועים באוטובוסים לאורך כל שנות קיומה של המדינה, וכיום מול החיזבאללה בצפון הארץ ,וכמובן בשדרות , היאך יכולתם להשתמש בהם כך אם לא הייתם מביאים אותם למצב של עוני והיאלצות לגור בדירה זולה במקום סמוך לריכוז אוכלוסיה עויינת של האויב הערבי? ,אולם הם לא נרתעו ,שהרי  מסירות הנפש למען ארץ-ישראל השלמה הינחתה אותם לאורך דרך חייהם  הקדושה ,וקול דמם זועק מן האדמה כאשר אתם חוברים לאויב הערבי ,ומפנים את אחיהם מהבתים ומבתי הכנסת ,ומוסרים את האדמות לאויב הערבי תמורת ''שום-דבר''!,ומה גם שאתם מפקירים דם יהודי שחוטף רקטות קסאם מידי יום ,ועוברים לסדר היום עם ההרוגים ,כפי שעשיתם בירושלים בשנת 1967 ,ולאחר שהאויב הערבי נסוג משם חמדתם את האדמות עליהם התיישבו ונישלתם אותם מהן בהערמות שונות. כך הגעתם להיות ''עשיריון עליון '' המרוכז ברמת אביב ג' ,וברמת השרון!.
משתש כוחם של אחינו ואבותינו מהדור הקודם, פניתם לחפש '' כלי עבודה אנושיים חדשים '' בשוק המקומי ,מכיוון שהדבר זול יותר וחוסך הובלה, דירות זמניות למגורים של עובדים מיובאים ,ועוד.., ומצאתם שאריות הרות אסון של האויב הערבי, ומכיוון שראיתם הזדמנות לרווח מיידי  '' קפצתם על המציאה '' ושיבצתם אותם ככוח עבודה אלטרנטיבי לאחיכם (שהמוטיבצי'ה שלהם קרסה מ ''קוצר רוח ומכל עבודה קשה בשדה '' ,ומתינוקות שלהם שחטפתם ומכרתם בכסף למשפחות מאמצות חשוכות ילדים במדינות ה'' נאורות '' של ארופה וארה''ב,אלה  המכונים ''  ילדי-תימן '' ),והם ראו בכך הזדמנות להיטמע בתוך המדינה, ובשעת הכושר ולאחר היתרבות '' תאי הסרטן הערבי '' ,תיכננו להכות אתכם ואת אחינו שראו כחלק מכם לעניינם,שוק על ירך,וכן  תפסו מקומות גבוהים עם-השנים ,קיבלו תעודות-זהות שסידרתם להם,ובינתיים שכחתם שמטרתם בעינה עומדת,להשמיד את העם היהודי ח''ו ,וכדברי הנצר המתועב איש צר ואויב -ג'מאל עבד אלנאצר (ימח שמו וזכרו) '' לזרוק אתכם ואותנו לים '' ,כיום ,כשישנה מלחמה קרה בשתי חזיתות ,המלחמה על שטחי ארץ-ישראל,והמלחמה על-דעת הקהל העולמית ,התארגן האוייב הערבי היטב מולכם ,מצד אחד הוא מטיל את אימתו עליכם לבל תתקרבו לריכוזי האוכלוסיה שיצר עם השנים ,ומאידך בנה '' תפאורה '' של מחנות פליטים  שבה הוא מגדל  דורות שלמים של אנשיו שהוא עושק באכזריות ,על מנת לגדל דורות שלמים של  מחבלים שהידים מתאבדים ,שמוכנים להתאבד בכדי להפוך לאגדה,ומאידך לפרנס את משפחותיהם ב ''מענק '' שיקבלו בעקבות התאבדותם, ( די דומה למה שאתם עשיתם לשכבות החלשות בירושלים שלפני מלחמת 1967 ,אולם ההבדל הגדול הוא ,שאחינו לא עשו זאת למען בצע-כסף,כי אם מסרו את נפשם למען קדושת ארץ-ישראל אליה ניכספו אבותיהם במשך כ2000 שנה, הי''ד ) ,והגרוע מכל ההאויב הערבי הצליח לגייס אותכם לשורותיו ביוצרו עבורכם '' תפאורה '' חדשה בדמות '' מחנה-השלום '' ר''ל ,בדיוק כפי שהנוער היהודי בגרמני'ה ראה בהיטלר (ימח שמו וזכרו) סמל לגאווה ,שידוע למה הובילה ר''ל. ועליכם אמר שלמה מלכנו '' עושה עושר ולא במשפט,בערוב ימיו יעזבנו ''.
3) ואשר לטענתך שאיננו '' עובדים '' , אל דאגה ! מצאתם לנו  '' מחליפים '' מהאויב הערבי , ובעת עוצר ו/או מלחמה (כאשר ה '' פועלים '' שלכם יחזיקו בנשק כנגדכם) ,וצרתם שוק עבדים מיובאים מהפיליפינים, סין, הודו,תורכי'ה ועוד.., אינכם צריכים עובדים שהם למעשה אחיכם ,ששברתם אותם מנטאלית מזה שישים שנה!, הם כבר חסרי מוטיבצי'ה ואינם יכולים להועיל בכלום!, הלא כן ? ,אכן חזרתם על דברי היטלר (ימח שמו וזכרו) ואתם עלולים להגיע ליום שתבקשו להכניס גם אותנו לתאי הגאזים (הקב''ה לא יתננו בידכם בע''ה ) ,ויושיענו מכף כל אויב ואורב ומידי אחינו השמאלנים הבולשביקים ואנשי הימין המדומה וחבריהם ר''ל.
4) אשר לעושק המגזר העני בישראל, הרי אתם הגוזלים שהנהגתם את המדיניות של היוקר המופנה לשכבות החלשות כדי שייאלצו לעבוד אצל '' הוד-מעלתכם '' בשכר של  אויב ערבי ,זיכרו! ,אנו אחיכם ואין לנו תגמול מהחמ''ס שמחשיב אותנו ואותכם כאויב ,אולם אתם רואים בו '' ידיד ופרטנר לשלום '' ,והוא מנצל זאת לחדור אליכם ולהרוס אתכם מבפנים בכך שמגייס אתכם לשורותיו נגדנו ( כפי שאנו רואים בהפגנות האלימות של השמאל עם האויב הערבי) ,ובנו הוא נאלץ להלחם בעזרת טילים ורקטות ( הקב''ה יפנה אותם חזרה אליו כמה שנאמר '' חרבם תבוא בליבם וקשתותם תישברנה '' אכי''ר ''
 ואל לי להוסיף יותר מזה ,שכן האמת ברורה ואיננה צריכה הדגשות בולשביקיות כמו שלך ,ידידי עוץ לי...., הקב''ה יחזירך בתשובה שלמה לפניו עם כל פושעי -ישראל אכי''ר.
                                                                                הגולה בארץ : :smil037::
בס''ד
 '' חשף ה' את זרוע קדשו לעיני כל הגויים ,וראו כל אפסי ארץ את ישועת א'לוקנו ''
 '' קול צופיך נשאו קול יחדיו ירננו כי עין בעין יראו בשוב ה' ציון ''

מנותק עוץ לי גוץ לי

  • חבר(ה) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 198
קריאה לתועים בדרכי השמאל והתישקורת!!
« להגיב #6 ב- : יולי 11, 2007, 16:02:29 »
הגולה בארץ, אני רואה שאתה מערבב כהרגלך שטויות במיץ עגבניות -
אני מתנגד לכל ארגוני הטרור הרצחניים, הערבים והיהודיים, אל תמציא לי עמדות בבקשה.
ברגותי הוא רוצח מתועב ללא ספק. כמו כל כוחות ההתנגדות אשר מיישמים מאבק מזוין באוכלוסייה אזרחית (בין היתר ארגוני הטרור הפלסטינים אשר מבצעים פיגועים כנגד אזרחים יהודים וגם הצבא הישראלי אשר רצח 1000 אזרחים לבנונים ומבצע הרג יומיומי של אזרחים וילדים בשטחים).
הגזענות שלך כלפי האוכלוסייה הערבית בארץ מעידה במקרה הטוב על בורות, במקרה הרע על גזענות עיוורת ומכוערת.
לגבי דברי הבלע המעוותים שכתבת:

1) שיטת הסחר בעבדים על ידי חברות כוח אדם נוצר ומיושם עד היום על ידי נציגי ההון הישראלים והזרים, ולא על ידי הצורך למנוע "ניצול לרעה של מקומות עבודה ממשלתיים..." כמו שקשקשת – יש לך את המנהג המגונה לקחת תופעת שוליים ולהפוך את התפל לעיקר. נכון שיש בעיות גם בשיטה הנכונה של העסקה ישירה, ותק וקביעות. אולם זוהי השיטה הטבעית ההוגנת והנכונה – תמיד יהיו עובדים בעיתיים, אין שיטה מושלמת, אבל אתה מציע לפתור בעיה מינורית ביצירת בעיות חמורות פי כמה – הפרטה, העסקה פוגענית, נישול עובדים מזכויות...

2) עשירון עליון אחותך (ללא שום כוונה להעליב חס-וחלילה!), אני גר בשכונת מצוקה בצפון הארץ, ואף מתקשה לעמוד בתשלומי שכר הדירה שלי, אני גר ליד אוכלוסייה ערבית ואני יכול להגיד לך שאנחנו חברים בלב ובנפש, ומאוגדים יחד להפגנות נגד העושק והניצול, העוני והרעב.

3) יבוא עובדים זרים הוא לא המצאה של כוחות השלום והעבודה המאורגנת, כי אם חזונם של ברוני הכלכלה הניאו-ליבראלית אותה אתה מקדש.  מה ששבר את העובדים מנטאלית, הוא חיסול מדינת הרווחה החל מ-78 (עת נבחר מנחם בגין, אבי מודל ההפרטה הישראלי), מה שהחליש את העובדים במשך 60 שנה הוא חיסול וועדי עובדים, שבירת העבודה המאורגנת (ההסתדרות איגדה פעם 2 מיליון עובדים), הפרטות, צמצום המגזר הציבורי, לטובת אוליגרכי המגזר הפרטי, גלובליזציה ושאר "אמיתות החיים" מבית מדרשו של הCIA world fact book (הפרטה זה טוב, הלאמה זה פשע), קרן המטבע והבנק העולמי (המרעיבים השיטתיים של ילדי העולם).

4) "מדיניות היוקר המופנה לשכבות החלשות"? אמרת מילה אחת: "ביבי" וחיים בן פסח כבר אמר שעם העמדות הכלכליות של ביבי הוא מסכים. כדי שיאלצו לעבוד בשכר רעב ולא מאורגנים - זוהי תמצית סיפורה של ההפרטה, ושל חיסול מדינת הרווחה.
« עריכה אחרונה: יולי 12, 2007, 13:40:57 על ידי עוץ לי גוץ לי »

מנותק Roma

  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 666
קריאה לתועים בדרכי השמאל והתישקורת!!
« להגיב #7 ב- : יולי 11, 2007, 16:07:51 »
אופה יש לנו פה שמלאני חחחח


מנותק tomsalts

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1052
קריאה לתועים בדרכי השמאל והתישקורת!!
« להגיב #8 ב- : יולי 11, 2007, 18:20:35 »
אופה יש לנו פה שמלאני חחחח



זה כמו פרה בלול  :D

מנותק הגולה בארץ

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3661
  • '' וייכחשו אוייבך לך ואתה על במותמו תדרוך ''
קריאה לתועים בדרכי השמאל והתישקורת!!
« להגיב #9 ב- : יולי 12, 2007, 05:40:30 »
הגולה בארץ, אני רואה שאתה מערבב כהרגלך שטויות במיץ עגבניות -
אני מתנגד לכל ארגוני הטרור הרצחניים, הערבים והיהודיים, אל תמציא לי עמדות בבקשה.
ברגותי הוא רוצח מתועב ללא ספק. כמו כל כוחות ההתנגדות אשר מיישמים מאבק מזוין באוכלוסייה אזרחית (בין היתר ארגוני הטרור הפלסטינים אשר מבצעים פיגועים כנגד אזרחים יהודים וגם הצבא הישראלי אשר רצח 1000 אזרחים לבנונים ומבצע הרג יומיומי של אזרחים וילדים בשטחים).
הגזענות שלך כלפי האוכלוסייה הערבית בארץ מעידה במקרה הטוב על בורות, במקרה הרע על גזענות עיוורת ומכוערת.
לגבי דברי הבלע המעוותים שכתבת:

1) שיטת הסחר בעבדים על ידי חברות כוח אדם נוצר ומיושם עד היום על ידי נציגי ההון הישראלים הזרים, ולא על ידי הצורך למנוע "ניצול לרעה של מקומות עבודה ממשלתיים..." כמו שקשקשת – יש לך את המנהג המגונה לקחת תופעת שוליים ולהפוך את התפל לעיקר. נכון שיש בעיות גם בשיטה הנכונה של העסקה ישירה, ותק וקביעות. אולם זוהי השיטה הטבעית ההוגנת והנכונה – תמיד יהיו עובדים בעיתיים, אין שיטה מושלמת, אבל אתה מציע לפתור בעיה מינורית ביצירת בעיות חמורות פי כמה – הפרטה, העסקה פוגענית, נישול עובדים מזכויות...

2) עשירון עליון אחותך (ללא שום כוונה להעליב חס-וחלילה!), אני גר בשכונת מצוקה בצפון הארץ, ואף מתקשה לעמוד בתשלומי שכר הדירה שלי, אני גר ליד אוכלוסייה ערבית ואני יכול להגיד לך שאנחנו חברים בלב ובנפש, ומאוגדים יחד להפגנות נגד העושק והניצול, העוני והרעב.

3) יבוא עובדים זרים הוא לא המצאה של כוחות השלום והעבודה המאורגנת, כי אם חזונם של ברוני הכלכלה הניאו-ליבראלית אותה אתה מקדש.  מה ששבר את העובדים מנטאלית, הוא חיסול מדינת הרווחה החל מ-78 (עת נבחר מנחם בגין, אבי מודל ההפרטה הישראלי), מה שהחליש את העובדים במשך 60 שנה הוא חיסול וועדי עובדים, שבירת העבודה המאורגנת (ההסתדרות איגדה פעם 2 מיליון עובדים), הפרטות, צמצום המגזר הציבורי, לטובת אוליגרכי המגזר הפרטי, גלובליזציה ושאר "אמיתות החיים" מבית מדרשו של הCIA world fact book (הפרטה זה טוב, הלאמה זה פשע), קרן המטבע והבנק העולמי (המרעיבים השיטתיים של ילדי העולם).

4) "מדיניות היוקר המופנה לשכבות החלשות"? אמרת מילה אחת: "ביבי" וחיים בן פסח כבר אמר שעם העמדות הכלכליות של ביבי הוא מסכים. כדי שיאלצו לעבוד בשכר רעב ולא מאורגנים - זוהי תמצית סיפורה של ההפרטה, ושל חיסול מדינת הרווחה.
בס''ד
   עוץץץץ ליי.... דילגת על שלב חשוב של  '' השילטון של מפא''י ומפ''ם  '' חבריך שייסדו את השמאל בארץ ,ומכיוון שאתה אוהב לדבר על גיזענות  והפליה על רקע עדתי ,הרי שהם אבות השיטה, הליבראליים של הימין המדומה אינם פטורים באשמה  זו ובזאת אני מסכים איתך וגם עם ידידי חיים בן-פסח .
1) ועל עובדים ''בעייתיים '' שאינם נמנים על המפיה ,גם אני מסכים איתך, אבל מדוע להציע להם '' עבדות בשכר רעב '' במקום עבודה שמכבדת את בעליה?
2)לגבי מעשי הרצח של האויב הערבי ,אתה מסכים איתי על ברגותי!, שאל נא את '' ידידיך '' הנמנים על האויב הערבי ,מה דעתם על ה '' גיבור '' שלהם ? ולפי תשובתם תבין אלו  ''ידידים '' רכשת.
3) הצבא שנכנס לאזורים מאוכלסים באויב ערבי ,נתקל באוכלוסי'ה שתומכת בטרוריסטים של האויב הערבי ,ועל-כן הם זורקים אבנים על החיילים כאות מחאה ,מקללים אותם, ואף משתמשים לעיתים קרובות בנשק חם כנגדם, ראה את המפגנים המעודדים רצח יהודים שהם עורכים לגיל הרך!, ראה את הנשים המיידות אבנים על אנשי הצבא ומשתמשות ב''חסינותן התקשורתית '' כנשים!,מי שאיננו איוב ערבי עויין ומשתף פעולה עם מחבלים מתאבדים ודאי שלא יישאר במקומות כאלה!, הצבא מאד מתון וחוטף המון אבדות ופגיעות בשל כך , לכן כאשר ישנה פעילות עויינת באזור כזה ,יש להציג אולטימטום של 24 שעות להסגיר את המחבלים הערבים ,ולא ,תישא כל האוכלוסיה שמשמשת להם מחסה כשותפה ותישא בתוצאות של הרס כללי ופינוי של כל התושבים,רק כך הם יקיאו מקרבם את המפגעים ,כמובן שיש להוכיח מספר פעמים שהאולטימטום רציני!
עם שפועל להגנתו מידי אויב ערבי טרוריסט עולמי ,איננו גיזען! אתה מעוות את המציאות כאשר אתה משווה מתאבדים של האויב הערבי, ויריית רקטות על ריכוזי אוכלוסי'ה יהודים כמו שדרות , לחיילי-צה''ל  שבכדי להגן על חלאות שכמותך מסכנים את חייהם ונכנסים לקיני צרעות שכאלה בכדי לסכל פעולות חבלה והתאבדות שנעשים בארץ ובסיוע '' חבריך '' המתקראים על-ידך '' ערבים ישראליים  '' ,והדברים הוכחו מספר פעמים , וכן '' חברך הקרוב ''  '' חבר הכנסת '' (ושם רשעים ירקב) שערק למדינות של האויב הערבי לאחר שנתפס משמש את החיזבאללה כ'' קצין תצפית קדמי '' ומנווט את הטילים שנורי לעברנו מלבנון לעבר בתי-הזיקוק וריכוזי אוכלוסי'ה יהודים בצפון.
די לנו בכך                                                                           יהי רצון שהקב''ה יסיר את הרעה מקרב עמנו אכי''ר
                                                                                  הגולה בארץ
בס''ד
 '' חשף ה' את זרוע קדשו לעיני כל הגויים ,וראו כל אפסי ארץ את ישועת א'לוקנו ''
 '' קול צופיך נשאו קול יחדיו ירננו כי עין בעין יראו בשוב ה' ציון ''