עמלק ואויבי ישראל > האמת מאחורי דת האיסלם

האתר הכי טוב כדי ללמוד על האיסלם

<< < (5/5)

נץ וגאה בזה:

--- ציטוט של: גַּם בָּשָׁן וְגַם גִּלְעָד על יוני 05, 2009, 03:59:44 ---נדמה לי שהשאלה כאן היא יותר שאלה של כוונה ושל סדרי-עדיפות. כל הפעולות שיהודי עושה צריכות להיות לשם-שמיים. אם יהודי גולש באתר המספק מידע על אוייבינו כשכל כוונתו היא קיום מצוות "הקם להורגך השכם להורגו", אזי הפעולה היא מצווה. אבל אם כל מטרת הגלישה היא להשׂביע את יצר הסקרנות, הפעולה אינה לשם-שמיים ולכן בטלה. על-כן ראוי ליהודי לברר לעצמו קודם שיגלוש, האם באמת יש טעם ותועלת מבחינתו למידע שהאתר מציע, ואם כן- איזה חלק מתוכו באמת חשוב לקיום המצווה.


כל השקפת היהדות היא להתחבר למציאות, לא להינתק ממנה ולא לברוח ממנה חס-ושלום. מטרתנו העליונה היא "תיקון" העולם הגשמי באמצעות המצוות- שפירושן התמודדות עד-חורמה! עם המציאות הגשמית, במטרה "לתקן" אותה, להפוך אותה לרוחנית וקדושה. המצוות כולן תלויות בפעולות גשמיות-חומריות למדי, אלא שהכוונה הרוחנית - שמשמעותה ביטול כוחות הטומאה וקיום רצון ה' לבדו, משפיעה לגילוי אמת הרוחניות בעולם (לכן נקרא העולם "העלם", שהרוחניות נסתרת) ולתיקונו המדרגתי.

לכן, כל יהודי שגולש באתר מסויים באינטרנט - ובכלל בכל פעולה שיהודי פועל - ישאל את עצמו: "האם זה רצון ה' באמת? האם זאת הפעולה שה' דורש ממני לפעול כרגע?", ויענה לעצמו בכנות ובהתחייבות.

--- סוף ציטוט ---
כניסה לאתר כזה, לא חייבת להיות רק בשל "הבא להורגך...", אם אדם רוצה ללמוד כדי להחכים מתוך רצון מחקרי ותו לא, זה גם בסדר, הבעיה מתחילה אם מקבלים את הנחות הבסיס של האיסלם כשלעצמו, אם נכנסים לאתרים שתוקפים את האיסלם הרי ממילא המטרה היא חיובית אלא אם כן אתה מצדד באיסלם.

ימני חילוני:
למי שמבין אנגלית
מוסלמית לשעבר שגדלה בעזה והיום גרה באמריקה מדברת על האיסלאם

ימני חילוני:
והנה איך הערבים מלמדים איך לשנוא את היהודים
http://www.pmw.org.il/kjgh-heb.htm

ירין הכהניסט:
בס"ד
מי צריך לקרוא את זה כולם הריי יודעים מיהם ומה הם רוצים לעשות ימח שמם וידך זכרם

gambito:
יש לי אתר יותר מעניין אתר של לאומנים פאלאנגיסטים נוצרים אוהדיי ישראל!/www.falangist.com

תפריט

[0] אינדקס הודעות

[*] עמוד הקודם

עבור לתצוגת גירסה מלאה