סבבתיק
א. נהוג לא לקיים יחסי מין מול שנ עדים כשרים (מה עוד שאחת הדרישות שהם יהיו דתיים, אני מסופק אם תמצא זוג אחד כזה).
ב. אין חובה לנסות להחזירם בתשובה (מצווה הוכח תוכיח לא חלה עליהם)
ג. נכון
ד. לא, רוב האנשים לא רוצים לקיים יחסי מין עם בני מינם בגלל שזה לא מושך אותם
ה. י"א שישנה קדושה מסויימת בכל מה שנקרא י-ם, אבל אין מה להשוות בין קדושה זו לבין הקדושה של בין החומות (מה שהיה בעבר) ובגלל סברת הי"א לא חייבים ללכת להפגין (המצעד הוא מחוץ לחומות)
ו. בספר שערי תשובה לרבינו יונה שער ג אות קכו נכתב: "ומן העבירות שהן בסקילה: הבא על אשת אביו, ועל הכלה, ועל הזכר, ובעל אוב וידעוני, והמחלל את השבת, והמקלל אביו ואמו, והבא על נערה ומאורסה, והמסית, והמכשף, ובן סורר ומורה, וחמורים מכלם - המגדף והעובד עבודה זרה." העונש עליהן זהה, ולגבי הרג ובל יעבור, שבת היא חמורה כמו משכב זכר לעניין העונש (רבינו יונה מביא את שתי העברות הללו באותה מדרה של חומה (מדרגה תשיעית, אחת לפני החמורה ביותר) וכך רבינו יונה כותב (שם, באות קמב) ועל מצות שבת אמרו רבותינו זכרונם לברכה (נדרים ירושלמי פרק ג, הלכה יד): שקולה שבת כנגד כל המצוות. ואמרו רבותינו זכרונם לברכה (חולין ה, א): כי העובד עבודת כוכבים או המחלל שבת בפרהסיה הוא מומר לכל התורה כולה, ושחיטתו נבלה, ואוסר את היין במגעו.
לגבי מצוות הוכח תוכיח: יש מחלוקת אם מצוות הוכח תוכיח חלה בימינו או לא (אם מישהוא רוצה אני יכול להעלות לכאן את המאמר), ועכ"פ בהפגנה נגד אין הוכח תוכיח כי א. זה לא עוזר והמוכח לא רוצה לשמוע כלל ב. החזקת שלט וזריקת אבנים איננה עוזרת כלל, וכך לא מקיימים את מצוות הוכח תוכיח.
dhdoron
א. גם אם אתה לא מקבל את העניין שהם תינוק שנשבה, כדי להרוג צריך סנהדרין (שלפי הידוע לי אין היום) וגם צריך שני עדים שראו את המעשה והוכיחו (סיכוי נמוך מאוד כי צריך שני עדים כשרים (דתיים) וצריכים העדים לומר: תזהרו אל תעשו את זה כי אם כן תעשו את זה עונשכם יהיה סקילה, ואז צריכים השוכבי זכר לומר אנחנו יודעים שזה העונש ובכל מקרה אנחנו עושים את זה והבעילה האסורה צריכה להיות בסמיכות לדברים שהזכרתי קודם) לא נראה לי שתמצא מקרה כמו שתיארתי בסוגריים ועל כן אין שום היתר להזיק להם.
ב. זה לא קבוצה כ"כ קטנה, ושנה שעברה בגלל ארוע בטחוני של הערבים המצעד התקיים באצטדיון סגור ולא בגלל כמות די קטנה של חרדים ששרפו פחים (שזה גזל גמור של העירייה שאפילו יו"כ לא מכפר עליו) וזרקו כמה אבנים. המשטרה לא יכולה לבטל את המצעד מטעמים של סכנה מיהודים מכיוון שיש פסיקת בג"ץ בנושא שמחייבת את המשטרה לאבטח את הצועדים.