כתב נושא: שלום :]  (נקרא 13723 פעמים)

0 משתמשים ו- 2 אורחים נמצאים בנושא זה.

מנותק אֵיתָן

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 5493
  • כל המרחם על ערבים,סופו להתאכזר על יהודים.
שלום :]
« להגיב #25 ב- : יוני 18, 2007, 17:42:59 »
ואני  רוא ה שאשכול קודם התחמקת (תקן אותי אם טעיתי)
וטענת שאנחנו תומכים ברצח של כל שמלאני


אז  אני  אפרסם את זה בדיון הזה אימרות של שלמאנים:





אודות העם היהודי: "מדובר בשבט שהתערבבו בו גנים של עמי הסביבה, בגלל אונס של קוזאקים או התערבבות מרצון. ובכל זאת שמרו על כמה מנהגים, כמה מהם די ברבריים, כמו ברית המילה"(חתן פרס ישראל, יגאל תומרקין בראיון לעיתון "תל אביב", 13 פברואר 2004).

"אם נהרג למתנחלים ילד או שניים, הם אומרים: 'נעשה ארבעה במקומם והכל יהיה בסדר'" (תומרקין. שם).

על הדתיים: "מבחינתי הם לא יהודים, הם עובדי אלילים" (תומרקין. שם).

"הציירים, המשוררים, כל האמנים יפי הנפש אינם מחנכים. המחנכים האמיתיים הם כהנא, רפול וגנדי. תרומתי האמיתית תהיה אם אקח תת-מקלע במקום עט ועיפרון ואהרוג אותם" (יגאל תומרקין, " חדשות", 28.9.88).

"מתנחל עטוי עוזי ודובון כחול, רסיסי רוק ושיירי מזון משובצים בזקנו הפראי. ולצידו, בטרנספורטר המשפחתי, אשתו המתנחלת בעיצומה של אביונה לאומית. תינוקות נושרים ללא הרף מבין חלציה בעודה נואמת בלהט על זכות אבות. אדיוט צעקני ועילג... אם אתה מטומטם אתה ימני, ואתה ימני אם אתה מטומטם. אם אתה פשטני, מתלהם, נבער ואכזרי - אתה ימני..." (דן תדמור, עיתון ירושלים, 28.5.93).

"אי אפשר לעצור את הפאשיזם בנימוקים רציונליים. את זה עוצרים רק בכוח, וכאשר קיימת נכונות להסתכן במלחמת אזרחים. בשעת ההכרעה נצטרך להתמודד בכוח עם המתנחלים בעפרה או באלון מורה. רק מי שיהיה מוכן לעלות על עפרה עם טנקים, יוכל לבלום את הסחף הפשיסטי המאיים להטביע את הדמוקרטיה הישראלית" (זאב שטרנהל, דבר, 15.4.88).

"רק כלי נשק אחד חסר היום בארסנל הנשק של צה"ל, והוא התותח הקדוש שעמד על החוף וירה בספינה "אלטלנה"... לאנשים שהיו אז מאחוריו היה השכל להחליט" (מאיר שלו, ידיעות אחרונות יט בחשון תשס"ג).

"היהודים הם דיבוק שנכנס לבשר של הגויים" (א.ב. יהושע מסביר בראיון למעריב בכ"ו באלול תשס"א את המקור לנאציזם ולהתנהגות הערבים).

"הם (המתנחלים) צריכים את דמה של עופרה מוזס, הם שותים אותו" (דדי צוקר בהרצאה, יום לאחר הירצחה של עופרה מוזס).

על "גוש אמונים":  "כת משיחית, אטומה ואכזרית, כנופיית גנגסטרים חמושים, פושעים נגד האנושות, סדיסטים, פוגרומיסטים ורוצחים שהגיחה... מתוך פינה אפילה של היהדות... מתוך מרתפי התבהמות וסיאוב... על-מנת להשליט פולחן דמים צמא ומטורף" (עמוס עוז "בשם החיים והשלום", ידיעות אחרונות, 8.6.89).

"אני רואה במתנחלים החמושים חלק מכוחות הכיבוש ובהתנחלויות מבצרים המהווים יעד לגיטימי להתנגדות הפלשתינית, ואני סבור כי חיסול מתנחלים אינו רצח" (ציטוט מחומר כתוב של גדעון ספירו, מעריב 25.1.85).

"אנחנו כיפות סרוגות... חיילים בצבא אדוני צבאות ובצבא הגנה לישראל.. ואת חג חירותינו יום חג המצות הזה בקדושה ובנענועי גוף מתמכרים נחוג בהתכוונות ובמצותנו דם נערים פלשתיניים" (יצחק לאור, "המנון לגוש").

"ביום פקודה יוציאו המתנחלים להורג חברי-כנסת וקציני צה"ל" (בנימין בן אליעזר, דבר, 1.6.89).

"כאן יהיה מרחץ דמים. ותהיה מלחמת אחים, ושנאות שאינן לחינם יתפרצו כגעש אל שדות הפרחים ומרחבי התקוות האבודות..." (שושי נתן, קיבוץ, 4.1.89).

"למרצחים מעבר לקו הירוק, שהתנחלו ביהודה ושומרון, יש נשק. לכן אני קורא לכם לאחוז בנשק. להחזיק בנשק נגדם לפני שהם יכניסו אתכם ככלבים מצורעים למחנות ריכוז... כן, לאחוז בנשק" (ישעיהו לייבוביץ', הארץ, 27.9.85).

"אלה לא האחים שלי, הם, לא... ואם יום אחד תהיה מלחמה, והיא תהיה - מלחמת אחים תהיה המלחמה... אבל אם תהיה מלחמה, והיא תהיה, אני ארוץ לשם, אל מעבר לקווים ששנים ארוכות לא חציתי ואדוש בשרם במכות נאמנות להניס אותם, והארץ תשוב ותשקוט. אצא אל הקרב להילחם על ביתי, כדי להילחם פעם אחת, באמת, במלחמה צודקת. יירד הרבה דם, זו תהיה מלחמה ארוכה, אבל אחרונה. מלחמה בהם, באנשים שהחליטו להחריב את הבית שלי. קרב אחרון, כדי שהבנות שלי יוכלו לחיות בשלווה, ואני אוכל להביט בעיניהן ולומר להן שעשיתי כל מה שאפשר כדי להצדיק את אי-קדושת האדמה" (הקיבוץ, 17.8.95).

"תקופה לאומנית פשיסטית שמאפיין אותה פופוליזם ברוטלי... בשם נצח העם ושליחותו האלוהית... כור ההיתוך של לאומנות מיסטית אגרסיבית, שרעיון העם הנבחר במרכזה ושאיפות ההתפשטות הטריטוריאלית מניעות אותה..." (שולמית אלוני על שלטון הליכוד, פוליטיקה, אוקטובר 1987).

"גולדשטיינים ארורים תהיו!
ביום ראשון השבוע הגיחו הכהניסטים ממחילותיהם האפלות והרעילו את אוויר העיר בנשימתם המצחינה... ליד מקום הפיגוע התגודדו הסוחרים בדם, סרסורי הגזענות והשנאה, שניסו לתרגם כל טיפת דם וכל איבר פגוע לרווח פוליטי בזוי. התבוננתי בפרצופים המעוותים של האספסוף, רובם המכריע חובשי כיפות. מאות אלפי אנשים מוכנים להילחם בפשיזם הישראלי עד חרמה, ופרס הזניח את טיפוחם אחרי רצח רבין" (חיים ברעם, עיתון ירושלים, 8.3.96).

"הדתיים מכניסים פוליטיזציה לצבא. הכיפות הסרוגות עבורי הן כמו צלב הקרס על השרוול של החיילים הנאציים (האלוף במיל. שלמה גזית, ידיעות אחרונות 8.3.98).

"צריך להיכנס למאה שערים עם זחלמים ומקלעים אפס-חמש ולרסס אותם" (אורנן יקותיאלי חבר מועצת עירית ירושלים, "ערב חדש" 22.12.85).

"בגוש אמונים ראיתי תופעה חמורה ביותר, סרטן בגופה של הדמוקרטיה הישראלית" (יצחק רבין. "פנקס שירות". עמ' 550).

"אם החילוניים רוצים להמשיך לחיות פה אין להם ברירה אלא לפתוח באינתיפאדה. כן, אני מוכן לזרוק את האבן הראשונה" (יהונתן גפן, למי צלצלו הפעמונים, מעריב 8.5.98).

במוסף מעריב (30.4.93) התפרסם ראיון של בילי מוסקונה לרמן עם עו"ד לאה צמל שבסופו מובא דו השיח:
צמל: גדלתי על השואה...
מוסקונה: תגידי לפחות שאת נגד פגיעה בחיי אדם.
צמל: זה לא יהיה נכון כי אני בעד פגיעה במתנחלים.


"החרדים נתפסים כגוף שחור חסר פנים המשריץ ילדים ומבקש להשתלט על המדינה. עלוקות, רודפי בצע, משונים ונלעגים בבגדיהם ובמנהגיהם, גלותיים. ארסנל הביטויים כלפיהם, זה הנקוט בערבי שבת חילוניים, נשמע לפעמים כאילו הועתק ישירות מהדר-שטרימר, שלא לדבר על האופן שבו מציירים אותם לפעמים בקריקטורות. הבטן מתהפכת...

"לא כמה נהרגו צריך לחשב אלא כמה עוד נשארו מהם", אמר לי אחרי הפיגוע בירושלים איש אחד, מוסרי וחכם בדרך כלל. אני מודעת לבעייתיות של כתיבתו שחור על גבי לבן של משפט כזה שנאמר בבדיחות הדעת בשיחת סלון, שם נהוג לחגוג בחופשיות עם משפטי הלא-פוליטיקלי-קורקט. אבל, אחיי החילונים, בואו נהיה כנים עם עצמנו ונודה שזה משפט לא נדיר, לא חריג, והוא עובר לידנו בלי שאוזנינו יצלצלו בכאב" (שלי יחימוביץ' במאמר נגד האנטישמיות החדשה בישראל, פורסם ב "גלובס". צוטט באתר "שופר ניוז").

"חוזר בתשובה האומר שמצא את האור ולראשונה בחייו חש שמחה, הולך שולל אחרי רשעים... גם מצטרפים רבים לתנועה הנאצית, הרגישו התרוממות רוח ושמחה" ("דע את אוייבך, או: גבולות הפלוראליזם", מתוך "תזה", בטאון הסטודנטים אוניברסיטת תל- אביב בעריכת ליאור וייץ מחודש מאי, מצוטט במעריב 3.5.00).


יהונתן גפן על ביבי נתניהו: "האח הלא נכון נהרג" (משדר בחירות 2006, ערוץ 2).


אפרים סנה: "אין לחשוש ממלחמת אזרחים".

"צריך לשבור להם את העצמות, להעמיס אותם במשאיות, לזרוק אותם באיזה פינה ולסתום להם את הפה" (הזמר מוקי מסביר לעיתון "תזה" איך לבצע את ההתנתקות).

"לרדת לאיילון בקבוצות גדולות עם שרשראות כבדות, נבוטים למיטיבי הינף, או סתם אגרופים עם נצרה משוחררת, ולחכות לראות מי הדביל שיתעקש לחסום כבישים ולהתפרע דווקא בשטח שלנו", "להצטייד בג'ריקנים של דלק, וכשרואים מישהו שעומד להצית צמיג באמצע הנתיב שלכם, לשלוף אותם מהבאגז' ולאיים לעזור לו, בכך שתרוקנו עליו את המכל ברגע שהוא שולף את המצית. הצמיגים כבר דולקים? הוציאו מהבגאז' את מטף הכיבוי ורוקנו את תוכנו על המפגינים המופתעים. ליעילות מוגברת כוונו את הצינור לכיוון העיניים" (אתר וואלה! ממליץ מה לעשות עם חוסמי הכבישים).

"ואם לשם כך אצטרך להתקוטט עם חוליגן כתום, אעשה כל שבכוחותיי הדלים כדי למחוץ את אפו ..." (ירון לונדון,  ידיעות אחרונות).

"אגיד את זה במילים ברורות: בחיי כל מדינה או אומה יש יותר מאלטלנה אחת" (עמי איילון, "ידיעות אחרונות 14.11.03)
« עריכה אחרונה: יוני 18, 2007, 17:43:54 על ידי איתן »
"מי שרוצה להיות יהודי, אי אפשר כי אם על ידי ארץ ישראל"


מנותק אֹהד

  • Dexter לשעבר
  • משתמש(ת)
  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 2363
שלום :]
« להגיב #26 ב- : יוני 18, 2007, 20:28:20 »
ציטוט
זה בדיוק הפוך לדעתי....הדרך הקלה זה להכנס לשם ולרצוח את כולם ....לפנות בכוח . 
הדרך הקשה וההקשנית היא תהליך השלום. שם דרוש תיאום והרבה חזון.

כמה דברים,
א.לא הצענו לרצוח את כולם, מכמה סיבות, ביזבוז זמן משאבים וכוח אדם, ולא ישרת את מטרותינו, נסתפק בזה שהם ייסתלקו מארצנו ההיסטורית.
ב.דרך השלום ? שמע, אנחנו לא מדינה אירופאית 'נאורה' ו'מתקדמת' לכאורה, והערבים ממש לא שוויץ, אלא פאנאטים קיצוניים אשר לא יבחלו בכל אמצעי לעשות לנו שואה שניה, ואם תהיה להם ההזדמנות הם ירצחו אותך, אותי ואת כל חברי הפורום והעם שלנו בשואה אכזרית :


לא יהיה שלום, זה בטוח, אין לך שום סיבה להגיד שהשמאל לא ניסה (ראה הסכמי התאבדות-אוסלו) .


ציטוט
שוב ושוב אני קורא פה הודעות שמציאות רצח שמאלנים .... אתן לא חושבים שאפילו אם הדעות מנוגדות לשלכם מותר לכל אדם להתבטא כמו שהוא רוצה?. אני בהחלט לט בין תומכי האנרכיסטים אבל מפה לרצח ....עובר גבול ענק.
בוא נגיד שאתן לא באמת מתכוונים לבצע , רק המחשבה שיש צורך בחבלה לאנשים שלא חושבים כמוכם זה מחשבה מעוותת .

(כמובן שאני לא מדבר על התנגדות לאנשים שמסיטים לרצח )

רצח שמאלנים ? בהחלט ראוי שהמשתפי"ם (באופן אקטיביסטי, בשטח או במוסדות הבולשיביקים שלנו) יוצאו להורג בעוון שיתוף פעולה לרצח יהודים ובגידה בעם, זו דעתי, איני יודע מה דעת עמיתי, אך בשירשור הנוכחי, אני לא רואה שום כוונה לרצוח אותך, אפילו קיבלנו אותך בצורה נחמדה למדי, מה שאנחנו לא היינו זוכים לו בפורומי השמאל .

כל טוב.
http://img257.imageshack.us/img257/5297/suicidegirl015vd5.jpg
« עריכה אחרונה: יוני 21, 2007, 04:51:54 על ידי גם בשן וגם גלעד »

מנותק אילן208

  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3483
  • Hebrewism returns
    • הערוץ שלי ביוטוב
שלום :]
« להגיב #27 ב- : יוני 18, 2007, 21:16:03 »
מה יש להבין אחי הרגע נתנו לך את כל התגובות שאפשר ואת כל ההסברים עובדה שכל פעם שאנו "מקדמים את השלום" המצב נהיה רק יותר ויותר גרוע ואם השטחים האלה של תרום מלחמת ששת הימים זה מה שהם רוצים?
אז מה הם רצו ממנו לפני מלחמת ששת הימים למה הם שנאו אותנו ורצו לעשות לנו שואה לפני אהה?
My life is here and here I wish to die,this is the place my fatherland!!!
לאסט אף אם:
http://www.last.fm/user/Ilanemous1881
יוטיוב:
http://www.youtube.com/user/Israelipatriot92

מנותק alpaka_online

  • משתמש(ת) חדש(ה)
  • *
  • הודעות: 12
שלום :]
« להגיב #28 ב- : יוני 18, 2007, 23:08:18 »
ואני  רוא ה שאשכול קודם התחמקת (תקן אותי אם טעיתי)
וטענת שאנחנו תומכים ברצח של כל שמלאני
הכשי זה הולך להשמע כמו תירוץ אבל פשוט שחכתי איזה אשכול זה היה ,אני ישח אם תפנה אותי אליו (חוץ מזה השאלה בנוגע לסמיילי באמת שמענינת אותי).
חוץ מזה אני חושב שלקחת אותי בתור נציג שמאלני....זה די מבדר שלוקחים את העובדה שאני בן 17 ...וחוץ מפעיל מרצ ושלום הכשיו (בלי שום קשר לאנרכיסטים) אני לא דמות מייצגת.

מנותק alpaka_online

  • משתמש(ת) חדש(ה)
  • *
  • הודעות: 12
שלום :]
« להגיב #29 ב- : יוני 18, 2007, 23:11:55 »
ציטוט
רצח שמאלנים ? בהחלט ראוי שהמשתפי"ם (באופן אקטיביסטי, בשטח או במוסדות הבולשיביקים שלנו) יוצאו להורג בעוון שיתוף פעולה לרצח יהודים ובגידה בעם, זו דעתי, איני יודע מה דעת עמיתי, אך בשירשור הנוכחי, אני לא רואה שום כוונה לרצוח אותך, אפילו קיבלנו אותך בצורה נחמדה למדי, מה שאנחנו לא היינו זוכים לו בפורומי השמאל .
כל טוב.
http://img257.imageshack.us/img257/5297/suicidegirl015vd5.jpg

חח אתה ממש צדיק....צד אחד אתה מציג את עצמך כנאור בזה שלא שחטתה אותי על דפי הפורום אבל אתה מבטיח לי שבהזדמנות הראשנה שתראה אותי בגלל שהדעות שלי שונות משלך אתה מעונין בלרצוח אותי.
אני לא יודע מי קבע אותך לסנהדרין שקבע שאני שותף ברצח ובגידה ...אבל כל טוב גם לך אדם נחמד ורגוע :]

מנותק אֵיתָן

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 5493
  • כל המרחם על ערבים,סופו להתאכזר על יהודים.
שלום :]
« להגיב #30 ב- : יוני 18, 2007, 23:41:35 »
זה  לא  משנה  אתה  עדיין התחמקת מתגובה  אחרת
 :)

אתה בא  אלינו עם הטפות מוסר
וזה שאתה  בן 17 לא אומר  כלום
יש  פה הרבה  צעירים ממך שיודעים את האמת מכל ישראלי ממוצע

וגם זה  שאתה פעיל בשלום עכשיו ופעיל מר"צ עכשיו אפשר  להבין 
אתה  לא  תצליח להשפיע  עליינו ואנחנו לא  עליך
אבל אתה  מוזמן להישאר  אף אחד  לא  מגרש אותך


"שלום עכשיו" מלחמה  אחר כך
 


« עריכה אחרונה: יוני 19, 2007, 12:27:23 על ידי איתן »
"מי שרוצה להיות יהודי, אי אפשר כי אם על ידי ארץ ישראל"


מנותק alpaka_online

  • משתמש(ת) חדש(ה)
  • *
  • הודעות: 12
שלום :]
« להגיב #31 ב- : יוני 19, 2007, 01:36:20 »
זה  לא  משנה  אתה  עדיין התחמקת מתגובה  אחרת
 :)



איזו?

מנותק סבבתיק

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1548
  • שמע ישראל ה' אלוהינו ה' אחד
שלום :]
« להגיב #32 ב- : יוני 19, 2007, 01:42:57 »
הגיבו לך פה כמה וכמה אנשים וענית רק לאחת...
אל תירא ישראל אל תירא
כי גור אריה הלא אתה
ואריה אם יישאג,מי לא יירא,מי לא יירא?

מנותק alpaka_online

  • משתמש(ת) חדש(ה)
  • *
  • הודעות: 12
שלום :]
« להגיב #33 ב- : יוני 19, 2007, 01:50:28 »
וגם זה  שאתה פעיל בשלום עכשיו ופעיל מר"צ עכשיו אפשר  להבין 
אתה  לא  תצליח להשפיע  עליינו ואנחנו לא  עליך
אבל אתה  מוזמן להישאר  אף אחד  לא  מגרש אותך

אני לא פה לשכנע ולא להיות משוכנע...פשוט מענין אותי דעות של אנשים אחרים.
חוץ מזה יש לי חיבה קלה לכתות ובכמה צורות אתם מקיימים כת ,אני חס וחלילה לא אומר את זה בזילזול או כמשהו שהוא רע .

מנותק Eternal

  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 968
שלום :]
« להגיב #34 ב- : יוני 19, 2007, 08:57:47 »
אז בשבילך כל פורום שדן על נושאים מסוימים ויש לחבריו אחדות דיעות אומנם עם קצת שוני, אז זה הופך אותם לכת?

מנותק אלירן

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 2302
שלום :]
« להגיב #35 ב- : יוני 19, 2007, 10:46:30 »
ליפני זה היינו קיצוניים משוגעים , עכשיו אנחנו כת.
עשה טובה לך תדליק נר ותתחיל לבכות בכיכר רעבין.

מנותק אֹהד

  • Dexter לשעבר
  • משתמש(ת)
  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 2363
שלום :]
« להגיב #36 ב- : יוני 19, 2007, 10:51:27 »
וגם זה  שאתה פעיל בשלום עכשיו ופעיל מר"צ עכשיו אפשר  להבין 
אתה  לא  תצליח להשפיע  עליינו ואנחנו לא  עליך
אבל אתה  מוזמן להישאר  אף אחד  לא  מגרש אותך

אני לא פה לשכנע ולא להיות משוכנע...פשוט מענין אותי דעות של אנשים אחרים.
חוץ מזה יש לי חיבה קלה לכתות ובכמה צורות אתם מקיימים כת ,אני חס וחלילה לא אומר את זה בזילזול או כמשהו שהוא רע .
כת ? ולמה זה? לא ידעתי שלהחזיק בדעה פוליטית מסוימת הופכת אותך לחבר בכת, ע"פ מה שאני יודע, אנחנו לא מקריבים קורבן לעילוי נשמת כהנא, ואנחנו לא חושבים שהוא משהו בסגנון של ישו.

מנותק פאקו411

  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 902
שלום :]
« להגיב #37 ב- : יוני 19, 2007, 11:13:21 »
ליפני זה היינו קיצוניים משוגעים , עכשיו אנחנו כת.
עשה טובה לך תדליק נר ותתחיל לבכות בכיכר רעבין.



כיכר מלכי ישראל

מנותק סבבתיק

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1548
  • שמע ישראל ה' אלוהינו ה' אחד
שלום :]
« להגיב #38 ב- : יוני 19, 2007, 12:21:46 »
וגם זה  שאתה פעיל בשלום עכשיו ופעיל מר"צ עכשיו אפשר  להבין 
אתה  לא  תצליח להשפיע  עליינו ואנחנו לא  עליך
אבל אתה  מוזמן להישאר  אף אחד  לא  מגרש אותך
אנחנו עושים טקסים? מקריבים אנשים? מתייחסים למנהיגנו כאלים?
האמונה הדתית שלנו היא ה',האידיאל שאנחנו מאמינים פה זה האידיאל של כהנא וזה ההבדל הגדול
כמו שאתה פעיל של שלום עכשיו אנחנו לא אומרים שאתם כת

אני לא פה לשכנע ולא להיות משוכנע...פשוט מענין אותי דעות של אנשים אחרים.
חוץ מזה יש לי חיבה קלה לכתות ובכמה צורות אתם מקיימים כת ,אני חס וחלילה לא אומר את זה בזילזול או כמשהו שהוא רע .
אל תירא ישראל אל תירא
כי גור אריה הלא אתה
ואריה אם יישאג,מי לא יירא,מי לא יירא?

בייקר

  • אורח
שלום :]
« להגיב #39 ב- : יוני 19, 2007, 12:45:33 »
מר"ץ סוציאליסטית.הצלחת לגרום לי לחייך.מפלגת המאיון והעשירון העליון שבלעה את מפ"ם ולמעשה מייצגת את בוחרי שינוי.ביילין ארכי קפיטליסט.
תלמד קודם את ההבדל בין הסטה להסתה.
אתה מתעסק בצורה מוגזמת בטרמינולוגיה ובסיסמאות.
אתה שואל ועונה.
אתה מניח הנחות א-פריורי.
לא כולם כאן כהניסטים.אפילו במר"ץ יש הבדל בין חיים אורון ליוסי ביילין מבחינת כלכלה.
אנו דוגלים בערכים של מר"ץ:הפרדה בין יהודים וערבים,הפסקת הכיבוש,הם שם ואנו כאן,אנו רוצים להפסיק את סבלם של הערבים ואת שפיכות הדמים ההדדית באמצעות הפרדה.אנו רוצים להפרד מהערבים לשלום.אנו בעד הגדרה עצמית לערבים.בעד אוטונומיה תרבותית לערבים,בעד מימוש התרבות הערבית,בעד השפה הערבית כשפה רשמית במדינה הערבית המוסלמית.
אנו בעד הפניית המשאבים לעניים,לחולים,למסכנים,לתושבי השכונות ועיירות הפיתוח,עניי עירך קודמים.אנו בעד צדקה,מעשר.
אנו הומנים שוחרי זכויות האדם היהודי.
אנו בעד אהבת ישראל.
אני תומך בהפגנות שלום עכשיו אבל המיקום שלהם שגוי.הם צריכים להפגין ליד ארמון מאזה בדמשק,בכיכר פלשתין בעזה ברחוב עומר אלמוכתר,בבעל בק,בנהר אלברד,מול הכור האירני בבושאר.
אשמח מאד אם יריב אופנהיימר ישכנע את חמנאי להתפרק מהגרעין.

מנותק ליאו

  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 855
שלום :]
« להגיב #40 ב- : יוני 20, 2007, 00:53:19 »
שלום אני אלפקה ....אני חלק מהאויב (מרצ).
רציתי לשאול אותכם שלוש שאלות ....
1)אתם באמת מאמינים בקיומה של קונספירציה שמאלנית ,אשכנזית ? ואם כן תוכלי לשתף אותי איך היא מתבטאת ?

2) האם אתם מבדילים בין שמאל לשמאל קיצוני?

3)האם אתם באמת חושבים שהשמאלנים פועלים למען הפלסטינאים ?, מה דעתכם אם אני יציין שאני אישית שמאלני כי אני חושב שזה לטובת ישראל בתור מדינת לאום יהודית ?

תודה רבה על התגובות :] , ובבקשה תמנעו מכל תגובות הנאצה ,כן אתם  יכולים לקלל את אמאמא שלי אבל זה לא יותר אפקטיבי פשוט להוכיח אותי טועה ?



טוב, אין פה אידיאולוגיה משותפת ממש, כמו שאת לא חופפת את האידיאולוגיה של מר"ץ.

1). קונספירציה ליברל-מרקסיסטית, שהיא לא באמת קונספירציה כי אין קשירת קשר, אלא תודעה קבוצתית של "חבר מביא חבר", טיפה פה, טיפה שם, ויש ענן-אובך ענקי על כל המקום. הקיום שלה הוא ברור, 90% מהחשיפה למדיה היא למדיה שהיא משוחדת לטובת השמאל, לדוגמה וואלה = הארץ. ולא צריך להוסיף שום דבר. ארץ ישראל היא רק רשומה אחת ב"דף המטלות" שלהם.
אם אני ארחיב מעבר לזה זה ייקח לי מלא זמן, אבל אם את רוצה לשאול, סבבה.

2). זה אינדבידואלי, בשבילי שמאל קיצוני זה ברגע שהפרגמטיות מפסיקה ומתחילה האידיאולוגיה, וזה כבר כולל מעט חברי עבודה ואת כל מר"ץ,
שלום עכשיו, חד"ש, בל"ד וכו'. בשבילי הן קבוצות תומכות טרור ואנרכיסטים = קבוצת טרור.

3). השמאלאנים פועלים למען הפלסטינים, ישנו פלג מתון בתוך השמאל שחושב שצריך להחזיר את השטחים כדי ליצור מדינה חד-לאומית לכאורה, רק שאם רוב מוסלמי בתוך גבולות ישראל שהם מציעים ללא טרנספר יחסית לריבוי הטבעי שלהם והעלייה בו, ההקצנה המתמדת של עמדותיהם למרות הסכמי-שלום וכו' לא יאפשרו שום מדינה יהודית.

דבר שני: ההגדרה של רוב השמאל ליהודי דומה להגדרת היטלר, וזה מתבטא בלחץ שהם מפעילים להעלאת גויים שבאים לפה בגלל כסף. ואני רוסי אז אני רואה הרבה כאלה.
ישנו פלג שפשוט פועל נגד המדינה (אנרכיסטים, או סתם אנשים פנאטים לגמרי שכבר פגשתי כמה מהם), ובגלל שהפלסטיני הכי מתון זה בעצם מצביע חמאס אז...
שלא לדבר על הגירוש , לא של """מתנחלים""" , אלא של תושבי הגולן, ועוד מלא טיעונים.
« עריכה אחרונה: יוני 21, 2007, 05:04:40 על ידי גם בשן וגם גלעד »
The Jewish Defense League (JDL) is a terrorist Jewish organization whose purported goal is to protect Jewish people and property from anti-Semitism.

--Wikipedia.

מנותק ליאו

  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 855
שלום :]
« להגיב #41 ב- : יוני 20, 2007, 01:08:33 »
אהם, קראתי כמה תגובות.

קודם-כל, מר"ץ היא אחת המפלגות הכי משוחדות באופן יחסי ובאופן כללי. הם סוצילאיסטים כמו שמקדונלד'ס סוציאליסטים וכמו שהנאציונל-סוציאליסטים היו כאלה. יש להם קשרים עם חברות זכויות יוצרים, והם בשנות ה-2000 המוקדמות התחילו לנהל ביחד עם אקו"ם מאבק נגד אתרי הורדות שונים והובילו חקיקה בנושא (זה דעך אבל בהחלט הייתה פעילות רחבה של מר"ץ שסוקרה בעיתונות שהיא ממילא פְּרוֹ-מר"ץ),
ועוד הרבה דברים.


דבר שני, יש הבדל בין טרנספר לשואה. אף-אחד פה, חוץ מכמה כתות שוליות שאינן מהוות אלפּית-אחוז מהאוכלוסייה בארץ, לא תומך בהשמדת עם לפלסטינאים. אבל מה שיקרה בדרך לשלום הקלוש הוא קודם-כל העלמת הזהות היהודית, ואחרי זה השמדת העם היהודי. גם מדינה דו לאומית עם 70% ערבים, 25% אתאיסטים ו-5% יהודים זה רק שלב-ביניים (אגב, עם זכות-השיבה ה-70% יהיו מיידיים, שום ריבוי טבעי).
בגלל זה אני טוען כמו בהודעה למעלה, שהשמאל (שהזכרתי) הוא קיצוני, לוקה בחוסר-פראגמטיזם לגבי אידיטולוגיה, שיוביל את המדינה לבעיות גדולות, וחוץ מזה תראו מי מימן אתכם @#$@#$.



אגב טרנספר: [שלא תוציאי את דבריי מהקשרם, כי אני בטוח שאת חושבת שזה רק יכול להיות שורה של דחפורי D9 שתשטח את עזה ומלא ערבים בורחים ברקע.] –

טרנספר זה קודם-כל לא לתת להם להצביע לבל"ד וכל זה, כי גם במדינה הכי פלורליסטית בעולם, מפלגה כזאת שמצהירה פעם אחר פעם במילים מדוייקות שהיא בעד השמדת ישראל (במאבק מזויין) אין לה זכות לרוץ לכנסת;

לתבוע את כל בעלי הבתים הבלתי-חוקיים הערביים במרכז הארץ והדרום (בעצם בכל הארץ);

אזרחות רק בהצהרת נאמנות לישראל;

פעילות נגד ישראל ע"י קרובי-משפחה מדרגה ראשונה ב-10 שנים אחרונות מבטלת את זה;

חבילת פיצוים לכל מי שירצה להגר מרצון;

יד קשה למסייעי מחבלים ותביעות נגד כל מי שנחפור מידע עליו שהוא ביצע את זה והמשפחה שלו.

בקיצור, כל העוול – המקור לריבוי הטבעי המפלצתי של הערבים – ברגע שהוא יתוקן, אם עכשיו השיחים שלהם מוציאים פסקי-הלכה נגד הגירה מהארץ, אז גם במשהו לא כזה קיצוני (שאגב לא קיצוני כי כל זה חל על יהודים במדינה של היהודים ואנחנו לא בדיוק במצב להיות חלוצים על פער ענק בתחום של שוויון למיעוטים אתניים בכל העולם) כבר ידאג שבאמת תהייה פה מדינה לאומית בלי שום שפיכת-דמים מיותרת,
הרבה פחות ממה שיקרה בכל תהליכי השלום למיניהם.


וגם זה  שאתה פעיל בשלום עכשיו ופעיל מר"צ עכשיו אפשר להבין 
אתה לא תצליח להשפיע  עליינו ואנחנו לא  עליך
אבל אתה  מוזמן להישאר  אף אחד  לא  מגרש אותך

אני לא פה לשכנע ולא להיות משוכנע...פשוט מענין אותי דעות של אנשים אחרים.
חוץ מזה יש לי חיבה קלה לכתות ובכמה צורות אתם מקיימים כת ,אני חס וחלילה לא אומר את זה בזילזול או כמשהו שהוא רע .
מוזר שכל הרשת וכל בת-ים ואפילו הרבה אנשים מחו"ל (אפילו מבריטניה, שבּה כמה תומכי מר"ץ יזמו את החרם האחרון כמחאה על ה"כיבוש")
יכולים בהחלט להיות כהניסטים אם נעשה רשימה אידיאולוגית כזאת...

וכל הסקרים אפילו במדיה, שאין צל של ספק שהיא שמאלאנית בגלל הגדרה עצמית, מראים שרוב הקוראים שלהם ימניים (יותר מהליכוד לרפרנס).

אז אנחנו כת, עדיין לא היה פה שמאלאני שלא יצא בלי לזרוק את אחת הקללות הטיפוסיות.
« עריכה אחרונה: יוני 21, 2007, 05:17:02 על ידי גם בשן וגם גלעד »
The Jewish Defense League (JDL) is a terrorist Jewish organization whose purported goal is to protect Jewish people and property from anti-Semitism.

--Wikipedia.

מנותק ליאו

  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 855
הזכות לדעה
« להגיב #42 ב- : יוני 20, 2007, 01:20:53 »
שוב ושוב אני קורא פה הודעות שמציאות רצח שמאלנים .... אתן לא חושבים שאפילו אם הדעות מנוגדות לשלכם מותר לכל אדם להתבטא כמו שהוא רוצה?. אני בהחלט לט בין תומכי האנרכיסטים אבל מפה לרצח ....עובר גבול ענק.
בוא נגיד שאתן לא באמת מתכוונים לבצע , רק המחשבה שיש צורך בחבלה לאנשים שלא חושבים כמוכם זה מחשבה מעוותת .

(כמובן שאני לא מדבר על התנגדות לאנשים שמסיטים לרצח )

אנשים מוציאים את העצבים , מרכזים פה הרבה כתבות על עוול שנגרם בגללם...


לא חסרים שמאלאנים שאומרים אותו דבר באותו יחס מהקהל שלהם.

The Jewish Defense League (JDL) is a terrorist Jewish organization whose purported goal is to protect Jewish people and property from anti-Semitism.

--Wikipedia.

מנותק Eternal

  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 968
שלום :]
« להגיב #43 ב- : יוני 20, 2007, 15:40:03 »
ליאו, כל מילה מלמיליאן

מנותק דוקא_כך

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3620
  • ופדויי ה' ישובון ובאו ציון ברינה
שלום :]
« להגיב #44 ב- : יוני 20, 2007, 20:48:32 »
מר"ץ סוציאליסטית.הצלחת לגרום לי לחייך.מפלגת המאיון והעשירון העליון שבלעה את מפ"ם ולמעשה מייצגת את בוחרי שינוי.ביילין ארכי קפיטליסט.
תלמד קודם את ההבדל בין הסטה להסתה.
אתה מתעסק בצורה מוגזמת בטרמינולוגיה ובסיסמאות.
אתה שואל ועונה.
אתה מניח הנחות א-פריורי.
לא כולם כאן כהניסטים.אפילו במר"ץ יש הבדל בין חיים אורון ליוסי ביילין מבחינת כלכלה.
אנו דוגלים בערכים של מר"ץ:הפרדה בין יהודים וערבים,הפסקת הכיבוש,הם שם ואנו כאן,אנו רוצים להפסיק את סבלם של הערבים ואת שפיכות הדמים ההדדית באמצעות הפרדה.אנו רוצים להפרד מהערבים לשלום.אנו בעד הגדרה עצמית לערבים.בעד אוטונומיה תרבותית לערבים,בעד מימוש התרבות הערבית,בעד השפה הערבית כשפה רשמית במדינה הערבית המוסלמית.
אנו בעד הפניית המשאבים לעניים,לחולים,למסכנים,לתושבי השכונות ועיירות הפיתוח,עניי עירך קודמים.אנו בעד צדקה,מעשר.
אנו הומנים שוחרי זכויות האדם היהודי.
אנו בעד אהבת ישראל.
אני תומך בהפגנות שלום עכשיו אבל המיקום שלהם שגוי.הם צריכים להפגין ליד ארמון מאזה בדמשק,בכיכר פלשתין בעזה ברחוב עומר אלמוכתר,בבעל בק,בנהר אלברד,מול הכור האירני בבושאר.
אשמח מאד אם יריב אופנהיימר ישכנע את חמנאי להתפרק מהגרעין.
חזק ביותר.  מובן שהשמאלן לא ענה לך והסתלק מכאן.
יהונתן פולארד
ראובן מנינג
יגאל עמיר
חגי עמיר
עופר גמליאל
שלמה דביר
ירדן מורג
דוד אמויאל
חזקיהו עמי פופר
גור המל
ישי שליסל
דני טיקמן
ג'וליאן סופיר
ארנולד ישראלוב
רחמים לוטטי
חברי מחתרת בת-עין
יונה אברושמי
יבגני גרוסמן
אלכסנדר רבינוביץ'
מורדי הראל
אליצור הראל

מנותק יוחאי

  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 657
  • "לא נשכח ולא נסלח" "נזכור ונחזור"
שלום :]
« להגיב #45 ב- : יוני 20, 2007, 20:57:19 »
יפה מאד ליאו!!!
רק שתי הערות והארות שלי:
עוד הבדל בין השואה לטרנספר של הערבים, היהודים לא עשו כלום לנאצים ימח שם והם רצחו אותנו, לנו לעומת זאת ממררים את החיים ואנו מציעים לעשות רק טרנספר, וזה בהחלט מראה על מוסריות ,אני בטוח שאם כל ה"פלסטינאים" האלה היו מנסים לעשות אותו דבר בארה"ב הם כבר מזמן היו מתים.

2.לדעתי מי שלא יהודי צריך להצהיר אמונים למדינה,להאמין באלוקי ישראל,ולקיים שבע מצוות בני נח

מנותק ליאו

  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 855
שלום :]
« להגיב #46 ב- : יוני 21, 2007, 02:36:39 »
תכל'ס, מנקודת מבט אובייקטיבית, אם ייבחר ימין אמיתי אך מחושב ויתחיל במדיניות טרנספר מסויימת (אגב שכחתי לומר, משהו דומה קורה בצרפת בימים אלה, זה לא המודל של השמאלאנים באמת?) עם פיצויים לערבים בנוסף לרכוש שהם יוכלו למכור (לא בבת-אחת, אז לא תהייה אינפלצייה שלילית), זה: או מדינת חמאס שביוב לא מחזיק מעמד שם מרוב המאמצים שהם משקיעים בטרור, או שהם יעברו לישראל להיות עבדים בתשלום של איזה קבלן (מצביע מר"ץ).
« עריכה אחרונה: יוני 21, 2007, 05:20:43 על ידי גם בשן וגם גלעד »
The Jewish Defense League (JDL) is a terrorist Jewish organization whose purported goal is to protect Jewish people and property from anti-Semitism.

--Wikipedia.

מנותק גַּם בָּשָׁן וְגַם גִּלְעָד

  • מנהל(ת) גלובלי(ת)
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 5916
  • אבי פרחן – יום יבוא אחים נחזורה!
שלום :]
« להגיב #47 ב- : יוני 21, 2007, 05:22:14 »
מר"ץ סוציאליסטית.הצלחת לגרום לי לחייך.מפלגת המאיון והעשירון העליון שבלעה את מפ"ם ולמעשה מייצגת את בוחרי שינוי.ביילין ארכי קפיטליסט.
תלמד קודם את ההבדל בין הסטה להסתה.
אתה מתעסק בצורה מוגזמת בטרמינולוגיה ובסיסמאות.
אתה שואל ועונה.
אתה מניח הנחות א-פריורי.
לא כולם כאן כהניסטים.אפילו במר"ץ יש הבדל בין חיים אורון ליוסי ביילין מבחינת כלכלה.
אנו דוגלים בערכים של מר"ץ:הפרדה בין יהודים וערבים,הפסקת הכיבוש,הם שם ואנו כאן,אנו רוצים להפסיק את סבלם של הערבים ואת שפיכות הדמים ההדדית באמצעות הפרדה.אנו רוצים להפרד מהערבים לשלום.אנו בעד הגדרה עצמית לערבים.בעד אוטונומיה תרבותית לערבים,בעד מימוש התרבות הערבית,בעד השפה הערבית כשפה רשמית במדינה הערבית המוסלמית.
אנו בעד הפניית המשאבים לעניים,לחולים,למסכנים,לתושבי השכונות ועיירות הפיתוח,עניי עירך קודמים.אנו בעד צדקה,מעשר.
אנו הומנים שוחרי זכויות האדם היהודי.
אנו בעד אהבת ישראל.
אני תומך בהפגנות שלום עכשיו אבל המיקום שלהם שגוי.הם צריכים להפגין ליד ארמון מאזה בדמשק,בכיכר פלשתין בעזה ברחוב עומר אלמוכתר,בבעל בק,בנהר אלברד,מול הכור האירני בבושאר.
אשמח מאד אם יריב אופנהיימר ישכנע את חמנאי להתפרק מהגרעין.

מ-ע-ו-ל-ה !

תגובה יוצאת מן הכּלל. פשוט תענוג.

לזלול את ההודעה הזו.

מנותק גַּם בָּשָׁן וְגַם גִּלְעָד

  • מנהל(ת) גלובלי(ת)
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 5916
  • אבי פרחן – יום יבוא אחים נחזורה!
שלום :]
« להגיב #48 ב- : יוני 21, 2007, 05:27:42 »
  איתן, תגיד, מאיפה הבאת את כל הציטוטים של מיטב עוכרי-ישראל הבוגדים העלובים, שפירסמת באחת מהודעותיך בעמודו השני של אשכּול זה?

האם זה מרוכז באיזשהו קישוּר מסויים? יש לך הקישוּר ?


תודה.

מנותק סבבתיק

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1548
  • שמע ישראל ה' אלוהינו ה' אחד
שלום :]
« להגיב #49 ב- : יוני 21, 2007, 10:15:44 »
אני חושב שזה ישנו בישראפדיה (לפחות חלק).
« עריכה אחרונה: יוני 21, 2007, 10:54:36 על ידי גם בשן וגם גלעד »
אל תירא ישראל אל תירא
כי גור אריה הלא אתה
ואריה אם יישאג,מי לא יירא,מי לא יירא?