כתב נושא: עיתונאי אירופאי על היהדות והאיסלאם  (נקרא 12030 פעמים)

0 משתמשים ו- 2 אורחים נמצאים בנושא זה.

מנותק tm1

  • חבר(ה) מוסמך(ת)
  • *
  • הודעות: 362
עיתונאי אירופאי על היהדות והאיסלאם
« להגיב #25 ב- : יוני 21, 2007, 16:49:37 »
המצרים הקדמונים היו מאד מפותחים יחסית לתקופה , אך הם כמובן לא היו מוסלמים .
גם הפרסים והבבלים היו אנשים חושבים .
מאז שהמהפכה המוסלמית השתלטה על מדינות אלה - הן הפכו למדינות חשוכות , בורות , אלימות  ופנאטיות .
איסלאם והמצאות פשוט לא הולך ביחד . זוהי דת של אלימות , טיפשות , חושך ומלחמות .
« עריכה אחרונה: יוני 21, 2007, 16:51:00 על ידי tm1 »

מנותק נץ וגאה בזה

  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 6815
  • Hierosolyma Victor
עיתונאי אירופאי על היהדות והאיסלאם
« להגיב #26 ב- : יוני 21, 2007, 18:15:40 »
מוסלמי הוא אינו אלים רק אם הוא לא יודע מספיק על מצוות הג'יהד או אם הוא לא מאמין עוד באיסלאם. אי אפשר להיות מוסלמי מתון, זה כמו לומר שאתה נאצי מתון. אם אתה לא מעוניין לרצוח את כל ה"כופרים" הלא-מוסלמים, אז אתה לא מאמין בג'יהד, ואם אתה לא מאמין בג'יהד, אז אתה לא מוסלמי. כך שאין מוסלמים טובים, כולם רשעים שצריך להשמיד או לפחות לגרש מאדמות ישראל אירופה וארה"ב בהקדם.

כמו שרוב היהודים אינם מקיימים את רוב המצוות גם רוב המוסלמים אינם מקיימים הרבה מצוות מהאיסלאם, לשיטתך אפשר למנות את היהודים בעולם במספר דו ספרתי ואת המוסלמים בעולם במספר ארבע ספרתי (מעבר לבודדים האלה לכל השאר יש ציוויים מדתם שאינם מקיימים). ברור לך שזה לא נכון אבל זה מה שנובע מדבריך, נסה לחשוב בצורה פחות רדיקאלית.

זה לא משנה. הרב המכריע של המוסלמים מעוניינים בהשמדת ישראל והמערב.

מי ביצע את הטבח ה-11/3 במדריד שבו נרצחו 191 נוצרים (141 ספרדים, 16 רומנים, 3 בולגרים, פיליפיני אחד והשאר ממדינות אמריקה הדרומית), מי ביצע את הפיגועים בלונדון שבו נרצחו 52 "כופרים"? מי רצח מעל 130 ילדים בבסלאן? מי פוצץ בנייני מגורים במוסקבה ורצח מעל 700 רוסים בספטמבר 1999 ועוד מאות רוסים אחרים בפיגועי התאבדות בשני מטוסים, רכבות תחתיות, בפסטיבל רוק במוסקבה, בבית תיאטרון ובמקומות ציבוריים אחרים? מי רצח מעל 2,000 יהודים חפים מפשע בפיגועי סכינאות, תופת וירי בערי ישראל? מי הפיל את מגדלי התאומים ב-11/9 ורצח קרוב ל-3,000 אמריקאים? מי רצח קרוב ל-200 הודים ברכבת בהודו בשנה שעברה? מי שיגר טילים לעבר ישראל, גרם לשליש מאוכלוסיתה לברוח מהצפון ושיתק את כלכלת המדינה ביולי 2007?
אולי אלה היו יהודים? אולי נוצרים, אולי בודהיסטים או הינדים שעשו את כל הזוועות הללו?

מי ביצע 95% מפעולות הטרור מאז שנות ה-70? מוסלמים. מי מבצע 80% מהפשעים (אונס, רצח, שוד, שריפת בתי ספר) במדינות אירופה המערבית? מהגרים מוסלמים, כי לפי הקוראן למוסלמי מותר לרצוח, לאנוס ולגנוב מלא-מוסלמים. אם לא ידעת, במדינות מערב אירופה, במיוחד בשבדיה ונורווגיה מתפשט גל מקרי אונס קבוצתי נגד נערות נוצריות לבנות. בשבדיה ב-2006 היו 2,356 מקרי אונס קבוצתי נגד נערות שבדיות (רובן בנות 16 ומטה), ואלה רק אלו שהמשטרה יודעת עליהם. מי עושה את כל זה, השבדים?  לא ולא, אלה מהגרים מוסלמים שעושים זאת, כי לפי הקוראן לגבר מוסלמי מותר לאנוס אישה לא מוסלמית.

אחרי שראינו מה הקוראן מצווה, אחרי שראינו מוסלמים שממלאים את מצוות הקוראן, האם יש מקום למוסלמים בעולם הזה? כל אחד שטוען כי הוא מוסלמי, הוא טרוריסט, אנס, רוצח, רמאי, שקרן או גנב פוטנציאלי, או תומך בטרור. האיסלאם חייב להיות מחוץ לחוק בכל המדינות הלא-מוסלמיות, ואת כל מי שמאמין בדת הנאצית הזאת יש להרוג או לפחות לשלוח חזרה למדינות המטונפות שלהם, שלמרות מליארדי הדולרים שהם מקבלים מהמערב עבור הנפט שלהם, הן עדיין מדינות פרימיטיביות מלוכלכות מלאות רפש, צואה וגועל בכל פינה. ואם אתה לא מאמין לי, תראה באיזו טינופת הערבושים ביפו חיים. פעם כשעברתי שם (לפני חצי שנה בערך), ראיתי אישה ערבושית שופכת צואה מתוך דלי דרך החלון. עם כאלה חיות אנחנו צריכים לחיות?

מי שמאמין בדת שמצוה רצח המוני נגד כל הלא-מוסלמים, אין לו שום זכות לחיות. הקוראן מצוה מפורשות להמיר או לרצוח כל לא מוסלמי. האם אתה מאמין עדיין שלמוסלמים יש זכות לחיות?
לך תסביר את זה לכל מפגיני הכיבוש בארץ ובעולם, לך תעשה קמפיין באירופה על מה הערבים עושים, אוטומטית הערבים יתחילו לעשות מהומות שישכיחו את הכל ויגרמו לכך שעם כל הצדק שבדברייך העולם יגנה אותך, השכרה הערבים שולטים באירופה, האפיפיור שכל העולם הנוצרי וכל המעצמות מקשיבות לו וממלאות את פיו, אמר משהו על הדת המוסלמית שהיא דת שמאמינה ברצח וגינה אותה ובסוף הוא הוריד את הראש והתנצל, וזה לא מנהיג של מדינה שצריך פוליטיקה זה האפיפיור, לאפיפיורים היה כוח אדיר מאז שהם קמו לאפיפיורים היו הכל, למה פיתאום הוא מוריד את הראש כאילו הוא סתם פושטק? כי הוא פחד מהרצח הערבי, ועם פחדנות אי אפשר להגיע לשום מקום.

נ.ב
שאלה לי אלייך נץ, אני מסכים איתך שהדת האיסלמית מאמינה ברצח כל ה"כופרים", אז למה במדינות איסלאמיות בעליל היו פחות אנטישמים מהאירופאים בתקופה שלפני הקמת המדינה?
בשל העובדה שהאיסלם עבר שינוי אדיר במאה ה-20, טלטלות אדירות, מנפילת האימפריה העות'מאנית שייצגה בעיניי הציויליזציה האיסלמית את יורשת הח'ליפות ההיסטורית דה יורה ודה פקטו, הלאה, בעליית תנועת האחים המוסלמים משנת 1928, גילוי הנפט בסעודיה וההקשר לשיטות הלימוד של מסורות האיסלם על פי השיטה הוואהאבית, נפילת השלטונות הקולוניאליים ובעיקר בריטניה וצרפת בכל רחבי העולם בטווח השמן של 20 שנה מתום מלחמת העולם השניה, מלחמת אפגניסטן (1979-1989) ועליית תפיסת ה"מוג'אהידין", המהפכה החומיינסיטית באיראן, חאג' אמין אל חוסייני והחשיבה הנאצית, נפילת ברית המועצות ותום המלחמה הקרה.
כל אלו גורמים ששינו את עולם האיסלם מקצה לקצה כמעט, או לפחות טילטלו את הציויליזציה עד כדי כך שכל מוסלמי היום רואה עצמו מחויב לג'יהאד באופן אקטיבי (מה שעד עכשיו לא היה ככה, במיוחד בזמן שהיה צבאות סדירים שייצגו את כוחם של "גייסות מוחמד").
את האנטישמיות הזאולוגית הם למדו ממוריהם הנאצים בשילוב של מכונת התעמולה הסובייטית, ובסופו של דבר קיבלת תערובת מאוד נפיצה של מה שהאיסלם הוא כיום, שלא לדבר על דמוגרפיה.

להרחבה הייתי מציע לך לקרוא את ספרו של פרופ' ברנארד לואיס, שהוא גדול המזרחנים בעולם, לספרו קוראים: "האיסלם-מה השתבש?" שמה תקבל את מלוא ההבנה והפרספקטיבה לגבי מצב העולם בכלל והאיסלם בפרט כיום, וזה מדבר בדיוק על הקווים אותם הגדרתי לעיל.
« עריכה אחרונה: יוני 21, 2007, 18:16:19 על ידי נץ וגאה בזה »
אלוף מיל. בני פלד ז"ל
"צאו החוצה וצלצלו בפעמון שנתן לי מפקד חיל הים. כשישאלו אתכם למה אתם מצלצלים, ענו שכאן מת יהודי משוגע, שחשב שהיהודים מסוגלים להקים מדינה-וטעה" מילותיו האחרונות לילדיו.