כתב נושא: שאלה חשובה  (נקרא 2581 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק 10

  • חבר(ה) מוסמך(ת)
  • *
  • הודעות: 273
שאלה חשובה
« ב- : יוני 08, 2007, 00:03:29 »
  ראיתי הרבה מצבים של התאגדות של שמאלנים וכו' שבעצם זה מה שעזר להם להפיץ את תורת-האווילים הזאת. והרבה פעמים שאלתי בפורום למה ימניים (לא רק "הימין האמיתי" בפרט) לא יכולים להתאגד כדי לחזק את הקהילה. התשובה הקלאסית שקיבלתי בכל פעם מחדש היא שהתקשורת תרמוס את הימין כי זאת גיזענות וטרור וכו'.

אני יודע שלאדם, בכל מצב שהוא לא יהיה בחיים, יש שתי אופציות: לשבת בצד ולחכות לנס שיקרה, או לפעול. אם תשאלו אותי – לפעול זאת הדרך הנכונה.

אני רוצה לשאול למי יש רעיון או דרך כיצד להפיץ את הימין בישראל (ובפרט גם בימין האמיתי), כי ישנם הרבה אנשים בארץ שעדיין לא איבדו את השפיות ועדיין, רק עדיין, לא מאמינים לשמאל הטיפש.

רעיונות, אנשים...
« עריכה אחרונה: יוני 24, 2007, 09:15:44 על ידי גם בשן וגם גלעד »

מנותק נץ וגאה בזה

  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 6815
  • Hierosolyma Victor
שאלה חשובה
« להגיב #1 ב- : יוני 08, 2007, 00:52:22 »
לדבר עם אנשים ברחוב, להקים הייד פארקים קטנים בכל עיר שבה ינאמו אנשים כאריזמטים ויסבירו לעמך שמוחם נשטף, ושיעבירו את המידע הנכון על הממסד והאליטה השלטת ועל האויב האיסלמי.
ומצד שני ללכת בגדול, להקים עוד עיתון חזק שיפיץ את הבשורה, שיש אלטרנטיבה עוד תחנת רדיו (ולעזאזל הממסד ומשרד להשתקת הימין מעל גלי האתר שלו), עוד ערוץ טלוויזיה בכבלים, בלווין ולבסוף גם ערוץ שנקלט על ידי כל אנטנה סטנדרטית בדיוק כמו ערוצים אחד ושתיים.
תעמולה זה שם המשחק, חייבים לשבור את הגב הבולשבקי ולהלחם כמו חיה פצועה כנגד מכונת התעמולה שלהם.
ולבסוף לארגן את המהפכה הצרפתית שלנו, שבו אזרחים צועדים ועולים על "הבסטיליה", מוציאים את האליטה השלטת ממגדל השן שלהם, ומהחורים שהם חפרו לעצמם, ויורים בהם ברחוב כמו כלבים, ואז הפיכה ותפיסת השלטון אחרי כל ניקוי האורוות, וכשהיום הזה יגיע (והוא יגיע) אז ידעו כולם מה אנחנו רוצים ולאן אנו שואפים, שכל ילד גוי ישא את שם ממלכת ישראל (ממלכת כהנים וגוי קדוש הקוראת בשם ה') ביראה ובהכנעה, והציוילזציה האיסלמית תבין שסופה נמצא מעבר לפינה, מלחמת קודש שכמותה לא נראה מעולם על פני האדמה בתולדות המין האנושי.
צבא ממלכת ישראל, מלכות ישראל המפוארת של דוד המלך צועד שוב למלחמה, והפעם רק אלוהים ירחם עליהם, כי ממנו הם לא יקבלו רחמים.
אלוף מיל. בני פלד ז"ל
"צאו החוצה וצלצלו בפעמון שנתן לי מפקד חיל הים. כשישאלו אתכם למה אתם מצלצלים, ענו שכאן מת יהודי משוגע, שחשב שהיהודים מסוגלים להקים מדינה-וטעה" מילותיו האחרונות לילדיו.