כתב נושא: אזרחות - החינוך במדינת ישראל 2007.  (נקרא 7933 פעמים)

0 משתמשים ו- 2 אורחים נמצאים בנושא זה.

מנותק שׂריון

  • dhdoron לשעבר
  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 744
  • למען ארץ ישראל השלמה!
אזרחות - החינוך במדינת ישראל 2007.
« להגיב #25 ב- : יוני 11, 2007, 18:32:15 »
כן גם אני חושבת שהיא היתה קלה.
מי ענה על 18?


כתבתי אחריות ממשלתית.
אני מקווה מאוד שזו התשובה הנכונה כי העברתי אותה לשאר החבר'ה.
"לְמַעַן צִיּוֹן לֹא אֶחֱשֶׁה וּלְמַעַן יְרוּשָׁלִַם לֹא אֶשְׁקוֹט עַד יֵצֵא כַנֹּגַהּ צִדְקָהּ וִישׁוּעָתָהּ כְּלַפִּיד יִבְעָר"  :sign006:


מנותק שלמה

  • מנהל(ת) גלובלי(ת)
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 6051
  • ארץ ישראל לעם ישראל על פי תורת ישראל
אזרחות - החינוך במדינת ישראל 2007.
« להגיב #26 ב- : יוני 11, 2007, 18:32:59 »
עם כל הכבוד המצב בלימודי התנ"ך יותר גרוע.. מנסים ללמד אותך שהתנ"ך זה סתם איזה ספר שנכתב ע"י בנאדם ואין שום קשר לאלוהים או משו,טוב שבבגרות לא ביקשו מאיתנו לזבוח לאלילים

אוי אוי אוי.
הם ביכלל אמורים ללמד משהוא ניטרלי ובאמת מלמדי הגדות נוצריות ידועות.
וכשאני מנסה להגיד משהוא (אני דתי שלומד בבית ספר חילוני) המורה צועקת שיש לתנ"ך 70 פנים.
אפילו התלמידים בכיתה תומכים בי והם חילונים כמה מהם שומרי מסורת בקושי.
יהודים מכול העדות תיתאחדו!
שמאלנות זה אופיום להמונים!

מנותק אור-לי

  • חבר(ה) מוסמך(ת)
  • *
  • הודעות: 408
אזרחות - החינוך במדינת ישראל 2007.
« להגיב #27 ב- : יוני 11, 2007, 18:33:15 »
אוייי!!!!!
כתבתי הכרעת הרוב !!!!!
שהשר לא קיבל את הכרעת הרוב וכו'.

טוב מועד חורף מחכה לי. הלכו 11 נקודות!!!!!!
« עריכה אחרונה: יוני 11, 2007, 18:36:21 על ידי אור-לי »
חוק העונשין, תשל"ז-1977
סימן ב': בגידה
פגיעה בריבונות המדינה או בשלמותה   97.
[ד/7]   (א)   מי שעשה, בכוונה לפגוע בריבונותה של המדינה, מעשה שיש בו כדי לפגוע בריבונותה, דינו – מיתה או מאסר עולם.       (ב)   מי שעשה, בכוונה ששטח כלשהו יצא מריבונותה של המדינה או ייכנס לריבונותה של מדינת חוץ, מעשה שיש בו

מנותק שׂריון

  • dhdoron לשעבר
  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 744
  • למען ארץ ישראל השלמה!
אזרחות - החינוך במדינת ישראל 2007.
« להגיב #28 ב- : יוני 11, 2007, 18:36:48 »
יש עיקרון כזה?

זו האפשרות היחידה שהצלחתי להתאים לקטע.
מה שטוח שלא התכוונו לעקרון דמוקרטי אחרת היו מציינים בפירוש.
"לְמַעַן צִיּוֹן לֹא אֶחֱשֶׁה וּלְמַעַן יְרוּשָׁלִַם לֹא אֶשְׁקוֹט עַד יֵצֵא כַנֹּגַהּ צִדְקָהּ וִישׁוּעָתָהּ כְּלַפִּיד יִבְעָר"  :sign006:


מנותק oferst

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1000
אזרחות - החינוך במדינת ישראל 2007.
« להגיב #29 ב- : יוני 11, 2007, 18:44:29 »
איך הלכה הבגרות? חלק שני היו שאלות שלקחו לי 2 שורות בדיוק.
היא הייתה מאוד קלה, ובקושי הזכירו את הבעיה הערבית כך שלא יצאתי עם נקיפות מצפון.
אתה לא צריך לצאת עם נקיפות מצפון, חבל סתם לכתוב תשובות שהן אמנם לפי האידאולוגיה הנכונה שלנו אך נגד השמאלנים הבוגדים, תקבל פחות נקודות והם סתם ישימו על זה פס.
הנקמה עוד תבוא זה בטוח.

מנותק אור-לי

  • חבר(ה) מוסמך(ת)
  • *
  • הודעות: 408
אזרחות - החינוך במדינת ישראל 2007.
« להגיב #30 ב- : יוני 11, 2007, 18:46:09 »
דורון!!!
אחריות ממשלתית זה לא עיקרון!!!!!!!
לכן אני מצטערת להגיד לך שהכרעת הרוב זו התשובה הנכונה.
כמו שהאחריות המיניסטריאלית היא לא עיקרון.
« עריכה אחרונה: יוני 11, 2007, 18:46:55 על ידי אור-לי »
חוק העונשין, תשל"ז-1977
סימן ב': בגידה
פגיעה בריבונות המדינה או בשלמותה   97.
[ד/7]   (א)   מי שעשה, בכוונה לפגוע בריבונותה של המדינה, מעשה שיש בו כדי לפגוע בריבונותה, דינו – מיתה או מאסר עולם.       (ב)   מי שעשה, בכוונה ששטח כלשהו יצא מריבונותה של המדינה או ייכנס לריבונותה של מדינת חוץ, מעשה שיש בו

מנותק אור-לי

  • חבר(ה) מוסמך(ת)
  • *
  • הודעות: 408
אזרחות - החינוך במדינת ישראל 2007.
« להגיב #31 ב- : יוני 11, 2007, 18:53:30 »
בעצם יש עיקרון כזה זה נובעה מהפרדת רשויות.
http://clickit.ort.org.il/files/txt/305780470/854506361.htm
טעיתי ועכשיו זה סופי.
חוק העונשין, תשל"ז-1977
סימן ב': בגידה
פגיעה בריבונות המדינה או בשלמותה   97.
[ד/7]   (א)   מי שעשה, בכוונה לפגוע בריבונותה של המדינה, מעשה שיש בו כדי לפגוע בריבונותה, דינו – מיתה או מאסר עולם.       (ב)   מי שעשה, בכוונה ששטח כלשהו יצא מריבונותה של המדינה או ייכנס לריבונותה של מדינת חוץ, מעשה שיש בו

מנותק שׂריון

  • dhdoron לשעבר
  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 744
  • למען ארץ ישראל השלמה!
אזרחות - החינוך במדינת ישראל 2007.
« להגיב #32 ב- : יוני 11, 2007, 18:55:15 »
אז תסבירי בבקשה איך הכרעת הרוב באה לידי ביטוי?
ובקשו עקרון ולא עקרון דמוקרטי!
"לְמַעַן צִיּוֹן לֹא אֶחֱשֶׁה וּלְמַעַן יְרוּשָׁלִַם לֹא אֶשְׁקוֹט עַד יֵצֵא כַנֹּגַהּ צִדְקָהּ וִישׁוּעָתָהּ כְּלַפִּיד יִבְעָר"  :sign006:


מנותק אור-לי

  • חבר(ה) מוסמך(ת)
  • *
  • הודעות: 408
אזרחות - החינוך במדינת ישראל 2007.
« להגיב #33 ב- : יוני 11, 2007, 18:59:27 »
בקצרה-
השר לא קיבל את הכרעת הרוב בממשלה והיה צריך לתמוך  למרות שהוא אינו מסכים עם ההחלטה. ומשום שהממשלה החליטה ברוב קולות הוא צריך לפעול לפי ההחלטה זו.

ד"א
היום יש נח"ת
« עריכה אחרונה: יוני 11, 2007, 19:00:42 על ידי אור-לי »
חוק העונשין, תשל"ז-1977
סימן ב': בגידה
פגיעה בריבונות המדינה או בשלמותה   97.
[ד/7]   (א)   מי שעשה, בכוונה לפגוע בריבונותה של המדינה, מעשה שיש בו כדי לפגוע בריבונותה, דינו – מיתה או מאסר עולם.       (ב)   מי שעשה, בכוונה ששטח כלשהו יצא מריבונותה של המדינה או ייכנס לריבונותה של מדינת חוץ, מעשה שיש בו

מנותק שׂריון

  • dhdoron לשעבר
  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 744
  • למען ארץ ישראל השלמה!
אזרחות - החינוך במדינת ישראל 2007.
« להגיב #34 ב- : יוני 11, 2007, 19:04:35 »
לא נורא יש תמיד מועד ב'.
אבל אסתפק במה שיש, אני לא מתכוון לעשות אחרי מועד ב' של הקיץ הזה אף בגרות.
« עריכה אחרונה: יוני 12, 2007, 00:10:49 על ידי dhdoron »
"לְמַעַן צִיּוֹן לֹא אֶחֱשֶׁה וּלְמַעַן יְרוּשָׁלִַם לֹא אֶשְׁקוֹט עַד יֵצֵא כַנֹּגַהּ צִדְקָהּ וִישׁוּעָתָהּ כְּלַפִּיד יִבְעָר"  :sign006:


מנותק אור-לי

  • חבר(ה) מוסמך(ת)
  • *
  • הודעות: 408
אזרחות - החינוך במדינת ישראל 2007.
« להגיב #35 ב- : יוני 11, 2007, 19:06:00 »
אני חושבת שאתה צדקת.
או שיש שתי תשובות אפשריות.
זה אזרחות.
« עריכה אחרונה: יוני 11, 2007, 19:07:36 על ידי אור-לי »
חוק העונשין, תשל"ז-1977
סימן ב': בגידה
פגיעה בריבונות המדינה או בשלמותה   97.
[ד/7]   (א)   מי שעשה, בכוונה לפגוע בריבונותה של המדינה, מעשה שיש בו כדי לפגוע בריבונותה, דינו – מיתה או מאסר עולם.       (ב)   מי שעשה, בכוונה ששטח כלשהו יצא מריבונותה של המדינה או ייכנס לריבונותה של מדינת חוץ, מעשה שיש בו

מנותק סבבתיק

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1548
  • שמע ישראל ה' אלוהינו ה' אחד
אזרחות - החינוך במדינת ישראל 2007.
« להגיב #36 ב- : יוני 11, 2007, 19:27:50 »
עם כל הכבוד המצב בלימודי התנ"ך יותר גרוע.. מנסים ללמד אותך שהתנ"ך זה סתם איזה ספר שנכתב ע"י בנאדם ואין שום קשר לאלוהים או משו,טוב שבבגרות לא ביקשו מאיתנו לזבוח לאלילים

אוי אוי אוי.
הם ביכלל אמורים ללמד משהוא ניטרלי ובאמת מלמדי הגדות נוצריות ידועות.
וכשאני מנסה להגיד משהוא (אני דתי שלומד בבית ספר חילוני) המורה צועקת שיש לתנ"ך 70 פנים.
אפילו התלמידים בכיתה תומכים בי והם חילונים כמה מהם שומרי מסורת בקושי.
אחי,לי אישית הייתה שאלה במתכונת להוכיח שסיפור נח נכתב מ2 מקורות שונים... כאילו 2 אנשים מזמנים שונים כתבו את הסיפור הזה.. ועוד כל מיני,משוים לנו סיפורים ממיתולוגיות עם התורה וסיפור הבריאה בלי בושה,אומרים לנו שיש סתירות וכל מיני שטויות ואח"כ מתפלאים שיש כ כך הרבה חילונים? מלמדים אותם לזלז בתנ"ך,באמת שאם לא הייתי מתעניין מחותץ לשיעורים לא נראה לי שהייתי מאמין ממש
אל תירא ישראל אל תירא
כי גור אריה הלא אתה
ואריה אם יישאג,מי לא יירא,מי לא יירא?

מנותק שלמה

  • מנהל(ת) גלובלי(ת)
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 6051
  • ארץ ישראל לעם ישראל על פי תורת ישראל
אזרחות - החינוך במדינת ישראל 2007.
« להגיב #37 ב- : יוני 11, 2007, 19:42:57 »
עם כל הכבוד המצב בלימודי התנ"ך יותר גרוע.. מנסים ללמד אותך שהתנ"ך זה סתם איזה ספר שנכתב ע"י בנאדם ואין שום קשר לאלוהים או משו,טוב שבבגרות לא ביקשו מאיתנו לזבוח לאלילים

אוי אוי אוי.
הם ביכלל אמורים ללמד משהוא ניטרלי ובאמת מלמדי הגדות נוצריות ידועות.
וכשאני מנסה להגיד משהוא (אני דתי שלומד בבית ספר חילוני) המורה צועקת שיש לתנ"ך 70 פנים.
אפילו התלמידים בכיתה תומכים בי והם חילונים כמה מהם שומרי מסורת בקושי.
אחי,לי אישית הייתה שאלה במתכונת להוכיח שסיפור נח נכתב מ2 מקורות שונים... כאילו 2 אנשים מזמנים שונים כתבו את הסיפור הזה.. ועוד כל מיני,משוים לנו סיפורים ממיתולוגיות עם התורה וסיפור הבריאה בלי בושה,אומרים לנו שיש סתירות וכל מיני שטויות ואח"כ מתפלאים שיש כ כך הרבה חילונים? מלמדים אותם לזלז בתנ"ך,באמת שאם לא הייתי מתעניין מחותץ לשיעורים לא נראה לי שהייתי מאמין ממש

אבוי גם לנו אומרים שטיות כאלה.
הם ממציאים שקרים ואז מיתלאים שיש "טעיות" והם הופכים את כול התנ"ל למהדורה של PLAYBOY
המורה שלנו הביא "הוכחות" שחווה הולידה את קין והבל אחרי שאדם אבוי אנס אותה.
וככה כול התנך פרק פרק שטיות שקרים ממש ספר פורנו ולא הספר הקדוש ביותר שיש בעולם.
יהודים מכול העדות תיתאחדו!
שמאלנות זה אופיום להמונים!

מנותק סבבתיק

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1548
  • שמע ישראל ה' אלוהינו ה' אחד
אזרחות - החינוך במדינת ישראל 2007.
« להגיב #38 ב- : יוני 11, 2007, 23:20:11 »
עם כל הכבוד המצב בלימודי התנ"ך יותר גרוע.. מנסים ללמד אותך שהתנ"ך זה סתם איזה ספר שנכתב ע"י בנאדם ואין שום קשר לאלוהים או משו,טוב שבבגרות לא ביקשו מאיתנו לזבוח לאלילים

אוי אוי אוי.
הם ביכלל אמורים ללמד משהוא ניטרלי ובאמת מלמדי הגדות נוצריות ידועות.
וכשאני מנסה להגיד משהוא (אני דתי שלומד בבית ספר חילוני) המורה צועקת שיש לתנ"ך 70 פנים.
אפילו התלמידים בכיתה תומכים בי והם חילונים כמה מהם שומרי מסורת בקושי.
אחי,לי אישית הייתה שאלה במתכונת להוכיח שסיפור נח נכתב מ2 מקורות שונים... כאילו 2 אנשים מזמנים שונים כתבו את הסיפור הזה.. ועוד כל מיני,משוים לנו סיפורים ממיתולוגיות עם התורה וסיפור הבריאה בלי בושה,אומרים לנו שיש סתירות וכל מיני שטויות ואח"כ מתפלאים שיש כ כך הרבה חילונים? מלמדים אותם לזלז בתנ"ך,באמת שאם לא הייתי מתעניין מחותץ לשיעורים לא נראה לי שהייתי מאמין ממש

אבוי גם לנו אומרים שטיות כאלה.
הם ממציאים שקרים ואז מיתלאים שיש "טעיות" והם הופכים את כול התנ"ל למהדורה של PLAYBOY
המורה שלנו הביא "הוכחות" שחווה הולידה את קין והבל אחרי שאדם אבוי אנס אותה.
וככה כול התנך פרק פרק שטיות שקרים ממש ספר פורנו ולא הספר הקדוש ביותר שיש בעולם.
מה לעזאזל? אותנו לא לימדו את זה וזה לבגרות,מה שאומר שזה אמור להיות בתוכנית לימודים
יתר נשמע לי כמו דעה של  המורה,שזה גם דבר אסור כי הוא עשוי לבלבל
אישי תהמורה שלי לא מאמינה שהייתה איזשהי התערבו תאלוהית ביציאת מצרים
אל תירא ישראל אל תירא
כי גור אריה הלא אתה
ואריה אם יישאג,מי לא יירא,מי לא יירא?

מנותק שׂריון

  • dhdoron לשעבר
  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 744
  • למען ארץ ישראל השלמה!
אזרחות - החינוך במדינת ישראל 2007.
« להגיב #39 ב- : יוני 12, 2007, 00:06:09 »
בדקתי בפתרון של יואל גבע ועקרונית צדקתי בהכל, תמיד מורידים פה ושם כך שאני מצפה למעל 90.
אורלי תודה שהזכרת לי שכחתי לגמרי, ודרך אגב את גרועה בלהיות א"י....
"לְמַעַן צִיּוֹן לֹא אֶחֱשֶׁה וּלְמַעַן יְרוּשָׁלִַם לֹא אֶשְׁקוֹט עַד יֵצֵא כַנֹּגַהּ צִדְקָהּ וִישׁוּעָתָהּ כְּלַפִּיד יִבְעָר"  :sign006:


מנותק חיים בן_פסח

  • אדמין הפורום
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 8063
אזרחות - החינוך במדינת ישראל 2007.
« להגיב #40 ב- : יוני 12, 2007, 01:05:58 »
אור לי שלום,

רואים פה את מחלת ה"ממלכתיות".

את צודקת במיוחד לגבי הרצון של ערביי ישראל להשמיד את המדינה היהודית.

כל הנציגים הנבחרים של ערביי ישראל בכנסת מצהירים מפורשות שהם תומכים ב"זכות השיבה" של מיליוני ערבים לא''י. אפילו השמאל הקיצוני אומר ש"זכות השיבה" פירושה השמדת מדינת ישראל. ערביי ישראל בוחרים בחברי הכנסת האלה שוב ושוב. זוהי עובדה ולא דעה.

אותם נציגים נבחרים של ערביי ישראל הצהירו הרבה פעמים שהם תמכו ביסר ערפאת והמחבלים המרצחים של אש''פ-פתח. באינתיפאדה, כל הנציגים הנבחרים של ערביי ישראל בכנסת הצדיקו את הרצח ההמוני של יהודים חפים מפשע כשחברי הכנסת האלה אמרו שוב ושוב שהם תומכים במחבלי אש''פ ובערפאת, ושצריך "להבין" למה המחבלים הערבים טובחים יהודים.

במלחמת לבנון השנייה, הנציגים הנבחרים של ערביי ישראל בכנסת תמכו בחיזבאללה.

איפה הנציגים, הדוברים והמנהיגים הערבים שתומכים בישראל ושמגנים את מחבלי אש''פ-פתח? הם לא קיימים.

ואיפה הנציגים, הדוברים והמנהיגים הערבים שמתנגדים ל"זכות השיבה", כלומר להשמדת מדינת ישראל? הם לא קיימים.

אור לי, מה שכתבת על ערביי ישראל לא הייתה דעה אלא עובדה. ומי שמכחיש את העובדה הזו מסלף את המציאות.

מנותק שׂריון

  • dhdoron לשעבר
  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 744
  • למען ארץ ישראל השלמה!
אזרחות - החינוך במדינת ישראל 2007.
« להגיב #41 ב- : יוני 12, 2007, 10:48:41 »
את הממשלה השמאלנית שלנו זה בהחלט לא מעניין מה שנכון, אלא מה שהם רוצים שיהיה.
הדבר מזכיר את נביאי השקר ביחזקאל "חזו שוא וקסם כזב".

"לְמַעַן צִיּוֹן לֹא אֶחֱשֶׁה וּלְמַעַן יְרוּשָׁלִַם לֹא אֶשְׁקוֹט עַד יֵצֵא כַנֹּגַהּ צִדְקָהּ וִישׁוּעָתָהּ כְּלַפִּיד יִבְעָר"  :sign006:


מנותק tomsalts

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1052
אזרחות - החינוך במדינת ישראל 2007.
« להגיב #42 ב- : יוני 12, 2007, 16:51:43 »
אור לי שלום,

רואים פה את מחלת ה"ממלכתיות".

את צודקת במיוחד לגבי הרצון של ערביי ישראל להשמיד את המדינה היהודית.

כל הנציגים הנבחרים של ערביי ישראל בכנסת מצהירים מפורשות שהם תומכים ב"זכות השיבה" של מיליוני ערבים לא''י. אפילו השמאל הקיצוני אומר ש"זכות השיבה" פירושה השמדת מדינת ישראל. ערביי ישראל בוחרים בחברי הכנסת האלה שוב ושוב. זוהי עובדה ולא דעה.

אותם נציגים נבחרים של ערביי ישראל הצהירו הרבה פעמים שהם תמכו ביסר ערפאת והמחבלים המרצחים של אש''פ-פתח. באינתיפאדה, כל הנציגים הנבחרים של ערביי ישראל בכנסת הצדיקו את הרצח ההמוני של יהודים חפים מפשע כשחברי הכנסת האלה אמרו שוב ושוב שהם תומכים במחבלי אש''פ ובערפאת, ושצריך "להבין" למה המחבלים הערבים טובחים יהודים.

במלחמת לבנון השנייה, הנציגים הנבחרים של ערביי ישראל בכנסת תמכו בחיזבאללה.

איפה הנציגים, הדוברים והמנהיגים הערבים שתומכים בישראל ושמגנים את מחבלי אש''פ-פתח? הם לא קיימים.

ואיפה הנציגים, הדוברים והמנהיגים הערבים שמתנגדים ל"זכות השיבה", כלומר להשמדת מדינת ישראל? הם לא קיימים.

אור לי, מה שכתבת על ערביי ישראל לא הייתה דעה אלא עובדה. ומי שמכחיש את העובדה הזו מסלף את המציאות.

בנוסף על כך, ערביי הארץ מתנהגים כמו חיות ומתנקלים ליהודים.
טענתך כבר הוכחה ע"י אויב הכנסת אחמד טיבי, הוא ויוסוף ביילין צרחו במסדרונות הכנסת על הפוליטיקאי הסורי שבא להזהיר את ישראל מפני הסכם כושל של "שלום" עם סוריה, אחמד טיבי צרח עליו בערבית "בוגד", מה שמראה שיש להם תוכנית להשתלט על המדינה (במודע או לא במודע) שמאחדת אותם, וערבי שייצא נגדם ייקרא בוגד.

מנותק palsar

  • חבר(ה) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 114
אזרחות - החינוך במדינת ישראל 2007.
« להגיב #43 ב- : יוני 12, 2007, 16:57:18 »
אני משבח אותך על כך שאת אידיאולוגית אמיתית.
לצערי, המצב במשרד החינוך בכי רע.
אך (לדעתי) יש ל"שחק במשחק שלהם" ולכתוב את מה שהם מצפים ממך, רק כדי לקבל ציון גבוה, כמו זה שפעילי נוער "שלום עכשיו" מקבלים ויקבלו.
לסיכום,תרשים קטן:
ציונים מצויינים-->לימודים אקדמיים בתחומים "יוקרתיים"-->(לדוגמא)עורכת דין מובחרת-->שופטת ימנית אמיתית שבאמת יכולה להשפיע.


הוא צודק תשחקי אותה שמאלנית כדי שהמורים יענו מהתשובות שלך ותקבלי ציון גבוה, את הדעות האשיות שלך תשמרי לאחרי הצבא והביה"ס כי שם הן יכולות לפגוע בך (הדעות).
כשתסיימי ללמוד תוכלי להיות אדם משפיע בחברה מבחינה פוליטית.
« עריכה אחרונה: יוני 12, 2007, 17:00:28 על ידי palsar »