כתב נושא: אזרחות - החינוך במדינת ישראל 2007.  (נקרא 7932 פעמים)

0 משתמשים ו- 3 אורחים נמצאים בנושא זה.

מנותק אור-לי

  • חבר(ה) מוסמך(ת)
  • *
  • הודעות: 408
אזרחות - החינוך במדינת ישראל 2007.
« ב- : יוני 06, 2007, 22:00:03 »
שלום לכם!!!

בהמשך לדיון שפתח דורון לגבי לימודי האזרחות בבתי הספר.
ברצוני לשתף אתכם במתכונת האחרונה שהתקיימה בבית ספרי באזרחות אמנם ציוני במתכונת זו היה סביר -90-, אך הורדו לי נקודות באופן לא צודק.

רציתי לשמוע את דעתכם.

תחילה אתחיל בשאלה הראשונה שעליה ירדו לי נקודות ואני חושבת שצדקתי גם לאחר בדיקה מעמיקה.

השאלה היא: שדרן טלוויזיה הודח מתפקידו בתקופת ההתנתקות בעקבות  אמירתו כי המפונים משתמשים שימוש ציני בילדיהם והם לא מסכימים להתפנות רק כדי לקבל מענק גדול יותר מן הממשלה.
השדרן עתר לבית המשפט, על איזה זכות יכל השדרן לבסס את טענתו?

תשובת המורה: (בהערת שוליים במיבחני -עדיין לא דיברתי איתה) חופש ביטוי - הזכות לומר מה שהוא רוצה. (וכמובן שאם הייתי כותבת תשובה זו צריך לפרט).

ואני תמהה האם שדרן בר דעת יטען טענה כזאת כדי להוכיח את חפותו ואת העוול שנעשהלו?!
לא ולא!!! (או שכן במדינה כמו שלנו)
והרי תפקידה של התקשורת הוא להעביר את המידע לאזרח באופן נטרלי לכן אין מקום לטענה כזאת משום שהוא נימצא בתפקיד ובעת מילוי תפקידו אין לו זכות להביע דעה.

לכן עניתי(במבחן): השדרן יכל לבסס את טביעתו על הזכות לחרות אשר מתוכה נובע חופש המידע. חופש המידע זאת אומרת שלציבור יש את הזכות לדעת מה מתרחש במדינה, חופש זה בא לידי ביטוי (לפחות אמור-לא כתבתי את זה המבחן) ע"י התקשורת אשר מפרסמת את המתרחש במדינה.
השדרן יכל למר שמתוקף תפקידו הוא העביר לציבור את מה שהתרחש בזמן ההתנתקות וראה את השימוש שהמפונים השתמשו בילדיהם ושמע מהם את הטענות בנוגע למענק והעביר מידע זה לציבור . באמירותיו אלו הוא לא ייצג את דעתו האישית אלא את העובדות בשטח.

מה דעתכם??

דעתי היא, לפחות על הדף ,בתאוריה,  צריך להגיד את הדברים האמתיים ולא לסלף .

שאלה נוספת:

מה הם שני הגורמים לשסע הלאומי בין היהודים לערבים:

*כתבתי שני גורמים אחד היסטורי.. (בלה בלה בלה - קיבלתי עליו את כל הנקודות).
* והשני הוא: לאחר קום המדינה נשארו ערבים בגבולות מדינת ישראל אשר קיבלו אזרחות ישראלית והם אינם מזדהים עם המדינה אלא עם הערבים ושואפים לכך שמדינת ישראל תהיה מדינת פלסטין והם לא תומכים בה.

המורה בעט אדום ובגדול  כתבה: "זו דעתך האישית".

מה דעתכם , האם זו לא עובדה?

ועוד דבר, בספר כתובה פיסקה הבאה:

"גורם נוסף המחריף את המתח בין יהודים לערבים במדינת ישראל הוא העובדה שהערבים נשארו בגבולות המדינה לאחר מלחמת העצמאות, המזוהים עם האומה (כן בטח!!-""אומה"") הערבית מבחינה לאומית, תרבותית והיסטורית (כן, איזה בדיוק??) רואים עצמם כחלק מהעם הפלסטיני שיש לו זיקה לפלסטין . הם קיבלו אזרחות ישראלית (איזה טעות) ונאלצו להתמודד עם מצב חדש: מרוב ערבי בארץ ישראל הם הפכו למיעוט במדינת ישראל, מדינה שבינה ובין בני עמם (ושוב בטח) החיים במדינות ערב ובשטחי יהודה, שומרון וחבל עזה מתחולל עימות...וכו'" 

האם זו באמת רק דעתי האו שזו עובדה???

ועוד דבר הייתי צריכה לכתוב במבחן שה"טבח" בכפר קאסם הייתה פקודה בלתי חוקית בעליל אשר נוגדת את ערכי הדמוקרטיה וזכויות האדם.- לאחר שקראתי את הגרסה האמתית של הסיפור אני לא חושבת כך כי אני יודעת שהיתגוננות מפני רוצחים היא לא  פקודה בלטי חוקית בעליל.

כן, כן אני רותחת!!!

כדי לקבל ציון טוב אני צריכה ללמוד איך לנהוג בתור שמאלנית קיצונית???

זה מעציב !!!

אני אדבר עם המורה על המבחן אני מאמינה שטענותיי הן צודקות בהחלט!!! ומנסים לעשות לנו חינוך מחדש!!!

באמת צריך מנהיג אמיתי!!!

                                                           בברכת
                                                    השיבה שופטנו כבראשונה
                                                           אור-לי



 

 
« עריכה אחרונה: יוני 06, 2007, 22:33:15 על ידי אור-לי »
חוק העונשין, תשל"ז-1977
סימן ב': בגידה
פגיעה בריבונות המדינה או בשלמותה   97.
[ד/7]   (א)   מי שעשה, בכוונה לפגוע בריבונותה של המדינה, מעשה שיש בו כדי לפגוע בריבונותה, דינו – מיתה או מאסר עולם.       (ב)   מי שעשה, בכוונה ששטח כלשהו יצא מריבונותה של המדינה או ייכנס לריבונותה של מדינת חוץ, מעשה שיש בו

מנותק פּז

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1031
אזרחות - החינוך במדינת ישראל 2007.
« להגיב #1 ב- : יוני 06, 2007, 22:09:10 »
אני משבח אותך על כך שאת אידיאולוגית אמיתית.
לצערי, המצב במשרד החינוך בכי רע.
אך (לדעתי) יש ל"שחק במשחק שלהם" ולכתוב את מה שהם מצפים ממך, רק כדי לקבל ציון גבוה, כמו זה שפעילי נוער "שלום עכשיו" מקבלים ויקבלו.
לסיכום,תרשים קטן:
ציונים מצויינים-->לימודים אקדמיים בתחומים "יוקרתיים"-->(לדוגמא)עורכת דין מובחרת-->שופטת ימנית אמיתית שבאמת יכולה להשפיע.

מנותק אור-לי

  • חבר(ה) מוסמך(ת)
  • *
  • הודעות: 408
אזרחות - החינוך במדינת ישראל 2007.
« להגיב #2 ב- : יוני 06, 2007, 22:14:26 »
אני משבח אותך על כך שאת אידיאולוגית אמיתית.
לצערי, המצב במשרד החינוך בכי רע.
אך (לדעתי) יש ל"שחק במשחק שלהם" ולכתוב את מה שהם מצפים ממך, רק כדי לקבל ציון גבוה, כמו זה שפעילי נוער "שלום עכשיו" מקבלים ויקבלו.
לסיכום,תרשים קטן:
ציונים מצויינים-->לימודים אקדמיים בתחומים "יוקרתיים"-->(לדוגמא)עורכת דין מובחרת-->שופטת ימנית אמיתית שבאמת יכולה להשפיע.
אתה צודק, אבל שיחקתי את המשחק שלהם זה הציון הכי נמוך שלי באזרחות השנה. ואפילו את האמת שלהם הם לא יודעית.

מה דעתך הטענה תתקבל?
« עריכה אחרונה: יוני 06, 2007, 22:32:13 על ידי אור-לי »
חוק העונשין, תשל"ז-1977
סימן ב': בגידה
פגיעה בריבונות המדינה או בשלמותה   97.
[ד/7]   (א)   מי שעשה, בכוונה לפגוע בריבונותה של המדינה, מעשה שיש בו כדי לפגוע בריבונותה, דינו – מיתה או מאסר עולם.       (ב)   מי שעשה, בכוונה ששטח כלשהו יצא מריבונותה של המדינה או ייכנס לריבונותה של מדינת חוץ, מעשה שיש בו

בייקר

  • אורח
אזרחות - החינוך במדינת ישראל 2007.
« להגיב #3 ב- : יוני 06, 2007, 22:14:48 »
את לא יכולה להוכיח שכל הערבים במדינה אינם מסכימים עם קיום מדינת ישראל.יש ערבים שמשרתים בצבא ונלחמים למען המדינה.
שכחת את הגורם הדתי.
אין שדרן נייטרלי הבעיה שהם מערבים דיווח ופובליציסטיקה.אם הוא כתב רפורטר שידווח אבל הם שם כי הם שמאלנים.
אגב שימי לב שלמרות שבאזרחות מגיע לך ציון גבוה מאד בלשון עליך להשתפר.(שגיאות כתיב עתר ולא עטר בלתי ולא בלטי).
לגבי טבח כפר קאסם לפי בית המשפט העליון היה שם טבח ופקודה בלתי חוקית בעליל והתקדים הזה יסייע לנו להתנגד לפקודות בלתי חוקיות בעליל של גירוש מתנחלים.
ירו שם במפירי עוצר למוות כולל זקנים כשהמפקד אומר בתשובה לשאלה:אללה ירחמם...הוא קיבל קנס של לירה על הטבח.

מנותק ליאו

  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 855
אזרחות - החינוך במדינת ישראל 2007.
« להגיב #4 ב- : יוני 06, 2007, 22:18:44 »
תערערי על הציון בפומבי.



« עריכה אחרונה: יוני 06, 2007, 22:19:23 על ידי ליאו »
The Jewish Defense League (JDL) is a terrorist Jewish organization whose purported goal is to protect Jewish people and property from anti-Semitism.

--Wikipedia.

מנותק אור-לי

  • חבר(ה) מוסמך(ת)
  • *
  • הודעות: 408
אזרחות - החינוך במדינת ישראל 2007.
« להגיב #5 ב- : יוני 06, 2007, 22:23:54 »
את לא יכולה להוכיח שכל הערבים במדינה אינם מסכימים עם קיום מדינת ישראל.יש ערבים שמשרתים בצבא ונלחמים למען המדינה.
שכחת את הגורם הדתי.
אין שדרן נייטרלי הבעיה שהם מערבים דיווח ופובליציסטיקה.אם הוא כתב רפורטר שידווח אבל הם שם כי הם שמאלנים.
אגב שימי לב שלמרות שבאזרחות מגיע לך ציון גבוה מאד בלשון עליך להשתפר.(שגיאות כתיב עתר ולא עטר בלתי ולא בלטי).
לגבי טבח כפר קאסם לפי בית המשפט העליון היה שם טבח ופקודה בלתי חוקית בעליל והתקדים הזה יסייע לנו להתנגד לפקודות בלתי חוקיות בעליל של גירוש מתנחלים.
ירו שם במפירי עוצר למוות כולל זקנים כשהמפקד אומר בתשובה לשאלה:אללה ירחמם...הוא קיבל קנס של לירה על הטבח.
תקנתי - יש לי שגיאות רק במחשב.

אני יודעת ואכן זה מה שכתבתי.- למרות שאני לא מסכימה עם זה.
« עריכה אחרונה: יוני 06, 2007, 22:25:21 על ידי אור-לי »
חוק העונשין, תשל"ז-1977
סימן ב': בגידה
פגיעה בריבונות המדינה או בשלמותה   97.
[ד/7]   (א)   מי שעשה, בכוונה לפגוע בריבונותה של המדינה, מעשה שיש בו כדי לפגוע בריבונותה, דינו – מיתה או מאסר עולם.       (ב)   מי שעשה, בכוונה ששטח כלשהו יצא מריבונותה של המדינה או ייכנס לריבונותה של מדינת חוץ, מעשה שיש בו

מנותק יוחאי

  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 657
  • "לא נשכח ולא נסלח" "נזכור ונחזור"
אזרחות - החינוך במדינת ישראל 2007.
« להגיב #6 ב- : יוני 06, 2007, 22:43:22 »
מה שאמרת זו עובדה קיימת ואפילו אם המורה לא מודה בזה איפושהו הוא גם חושב ככה.
פשוט קשה לי להאמין שאנשים לט מצליחים לראות את המציאות גם כשהיא כ"כ ברורה

מנותק tm1

  • חבר(ה) מוסמך(ת)
  • *
  • הודעות: 362
אזרחות - החינוך במדינת ישראל 2007.
« להגיב #7 ב- : יוני 07, 2007, 14:16:39 »

תחילה אתחיל בשאלה הראשונה שעליה ירדו לי נקודות ואני חושבת שצדקתי גם לאחר בדיקה מעמיקה.

השאלה היא: שדרן טלוויזיה הודח מתפקידו בתקופת ההתנתקות בעקבות  אמירתו כי המפונים משתמשים שימוש ציני בילדיהם והם לא מסכימים להתפנות רק כדי לקבל מענק גדול יותר מן הממשלה.
השדרן עתר לבית המשפט, על איזה זכות יכל השדרן לבסס את טענתו?

תשובת המורה: (בהערת שוליים במיבחני -עדיין לא דיברתי איתה) חופש ביטוי - הזכות לומר מה שהוא רוצה. (וכמובן שאם הייתי כותבת תשובה זו צריך לפרט).

ואני תמהה האם שדרן בר דעת יטען טענה כזאת כדי להוכיח את חפותו ואת העוול שנעשהלו?!
לא ולא!!! (או שכן במדינה כמו שלנו)
והרי תפקידה של התקשורת הוא להעביר את המידע לאזרח באופן נטרלי לכן אין מקום לטענה כזאת משום שהוא נימצא בתפקיד ובעת מילוי תפקידו אין לו זכות להביע דעה.

לכן עניתי(במבחן): השדרן יכל לבסס את טביעתו על הזכות לחרות אשר מתוכה נובע חופש המידע. חופש המידע זאת אומרת שלציבור יש את הזכות לדעת מה מתרחש במדינה, חופש זה בא לידי ביטוי (לפחות אמור-לא כתבתי את זה המבחן) ע"י התקשורת אשר מפרסמת את המתרחש במדינה.
השדרן יכל למר שמתוקף תפקידו הוא העביר לציבור את מה שהתרחש בזמן ההתנתקות וראה את השימוש שהמפונים השתמשו בילדיהם ושמע מהם את הטענות בנוגע למענק והעביר מידע זה לציבור . באמירותיו אלו הוא לא ייצג את דעתו האישית אלא את העובדות בשטח.

מה דעתכם??

דעתי היא, לפחות על הדף ,בתאוריה,  צריך להגיד את הדברים האמתיים ולא לסלף .

 


הנימוק של פגיעה בחופש הביטוי לא רלוונטית כאן , כי שדרן לא אמור להכניס את האג'נדה שלו לשידור .
הנימוק היחיד שישמע הגיוני הוא שהוא העביר עובדות בשטח .





שאלה נוספת:

מה הם שני הגורמים לשסע הלאומי בין היהודים לערבים:

*כתבתי שני גורמים אחד היסטורי.. (בלה בלה בלה - קיבלתי עליו את כל הנקודות).
* והשני הוא: לאחר קום המדינה נשארו ערבים בגבולות מדינת ישראל אשר קיבלו אזרחות ישראלית והם אינם מזדהים עם המדינה אלא עם הערבים ושואפים לכך שמדינת ישראל תהיה מדינת פלסטין והם לא תומכים בה.

המורה בעט אדום ובגדול  כתבה: "זו דעתך האישית".

מה דעתכם , האם זו לא עובדה?

ועוד דבר, בספר כתובה פיסקה הבאה:

"גורם נוסף המחריף את המתח בין יהודים לערבים במדינת ישראל הוא העובדה שהערבים נשארו בגבולות המדינה לאחר מלחמת העצמאות, המזוהים עם האומה (כן בטח!!-""אומה"") הערבית מבחינה לאומית, תרבותית והיסטורית (כן, איזה בדיוק??) רואים עצמם כחלק מהעם הפלסטיני שיש לו זיקה לפלסטין . הם קיבלו אזרחות ישראלית (איזה טעות) ונאלצו להתמודד עם מצב חדש: מרוב ערבי בארץ ישראל הם הפכו למיעוט במדינת ישראל, מדינה שבינה ובין בני עמם (ושוב בטח) החיים במדינות ערב ובשטחי יהודה, שומרון וחבל עזה מתחולל עימות...וכו'" 

האם זו באמת רק דעתי האו שזו עובדה???

ועוד דבר הייתי צריכה לכתוב במבחן שה"טבח" בכפר קאסם הייתה פקודה בלתי חוקית בעליל אשר נוגדת את ערכי הדמוקרטיה וזכויות האדם.- לאחר שקראתי את הגרסה האמתית של הסיפור אני לא חושבת כך כי אני יודעת שהיתגוננות מפני רוצחים היא לא  פקודה בלטי חוקית בעליל.

כן, כן אני רותחת!!!

כדי לקבל ציון טוב אני צריכה ללמוד איך לנהוג בתור שמאלנית קיצונית???

זה מעציב !!!

אני אדבר עם המורה על המבחן אני מאמינה שטענותיי הן צודקות בהחלט!!! ומנסים לעשות לנו חינוך מחדש!!!

באמת צריך מנהיג אמיתי!!!

                                                                                                                                   

המורה שלך קיבלה "חינוך" טוב .


מנותק נץ וגאה בזה

  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 6815
  • Hierosolyma Victor
אזרחות - החינוך במדינת ישראל 2007.
« להגיב #8 ב- : יוני 07, 2007, 22:20:51 »
מיטב הטרמינולוגיה הסובייטית מבית ז'אדאנוב ואיליה אהרנבורג, אין כבר ממה להיות מופתע.
אלוף מיל. בני פלד ז"ל
"צאו החוצה וצלצלו בפעמון שנתן לי מפקד חיל הים. כשישאלו אתכם למה אתם מצלצלים, ענו שכאן מת יהודי משוגע, שחשב שהיהודים מסוגלים להקים מדינה-וטעה" מילותיו האחרונות לילדיו.

מנותק אור-לי

  • חבר(ה) מוסמך(ת)
  • *
  • הודעות: 408
אזרחות - החינוך במדינת ישראל 2007.
« להגיב #9 ב- : יוני 07, 2007, 22:57:32 »
"הנימוק של פגיעה בחופש הביטוי לא רלוונטית כאן , כי שדרן לא אמור להכניס את האג'נדה שלו לשידור .
הנימוק היחיד שישמע הגיוני הוא שהוא העביר עובדות בשטח ."

זה בדיוק מה שאני חשבתי אבל המורה שלי חשבה אחרת.

לא העלו לי ולו נקודה אחת.
חוק העונשין, תשל"ז-1977
סימן ב': בגידה
פגיעה בריבונות המדינה או בשלמותה   97.
[ד/7]   (א)   מי שעשה, בכוונה לפגוע בריבונותה של המדינה, מעשה שיש בו כדי לפגוע בריבונותה, דינו – מיתה או מאסר עולם.       (ב)   מי שעשה, בכוונה ששטח כלשהו יצא מריבונותה של המדינה או ייכנס לריבונותה של מדינת חוץ, מעשה שיש בו

מנותק אור-לי

  • חבר(ה) מוסמך(ת)
  • *
  • הודעות: 408
אזרחות - החינוך במדינת ישראל 2007.
« להגיב #10 ב- : יוני 07, 2007, 23:02:43 »
לא העלו לי במבחן ולו נקודה אחת בשאלה הראשונה- בגלל שאני צריכה לענות את הדבר הישיר ביותר למרות שלא הייתי טוענת שטענה טיפשית זו אשר ניתנת לסתירה מידית - "את לא צריכה להיות חכמה" (דבריה של מורתי).

ובשאלה השנייה - לא הייתי צריכה לנסח את התשובה כפי שניסחתי לא הייתי צריכה לכתוב שהערבים רוצים מדינת פלסטין אלא - 2 מדינות לשני עמים . למרות שזה בלתי אפשרי  וזה לא באמרת מה שהם רוצים וגם למרות שזה כתוב בין השורות בספר.

נוסף על כך הממוצע שלי היה 93.5 והגישו  אותי על 90 זאת משום שאני מביע את דעותיי בפומבי ומשכנעת בנות לפקוח את העניים.
וקיבלתי איחולים לבביים ממורתי "הלוואי ותיפלי על בוחן שמאלני שיוריד לך על כל דבר ימני שתכתבי"

טוב, זה עוד דבר שצריך לעבור , אין מה לעשות אנשים מעדיפים להיות עיוורים מאשר לראות את האמת לנגד ענייהם.

שכשיו אני עסוקה  בלימוד "שמאלנית".
« עריכה אחרונה: יוני 07, 2007, 23:07:01 על ידי אור-לי »
חוק העונשין, תשל"ז-1977
סימן ב': בגידה
פגיעה בריבונות המדינה או בשלמותה   97.
[ד/7]   (א)   מי שעשה, בכוונה לפגוע בריבונותה של המדינה, מעשה שיש בו כדי לפגוע בריבונותה, דינו – מיתה או מאסר עולם.       (ב)   מי שעשה, בכוונה ששטח כלשהו יצא מריבונותה של המדינה או ייכנס לריבונותה של מדינת חוץ, מעשה שיש בו

מנותק נץ וגאה בזה

  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 6815
  • Hierosolyma Victor
אזרחות - החינוך במדינת ישראל 2007.
« להגיב #11 ב- : יוני 08, 2007, 00:56:52 »
מכריחים אותך ללמוד תעמולה, זה נקרא דמוקרטיה?
אלוף מיל. בני פלד ז"ל
"צאו החוצה וצלצלו בפעמון שנתן לי מפקד חיל הים. כשישאלו אתכם למה אתם מצלצלים, ענו שכאן מת יהודי משוגע, שחשב שהיהודים מסוגלים להקים מדינה-וטעה" מילותיו האחרונות לילדיו.

מנותק J0HNiE

  • חבר(ה) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 118
  • פושעי אוסלו וההתנתקות - לא נשכח ולא נסלח.
אזרחות - החינוך במדינת ישראל 2007.
« להגיב #12 ב- : יוני 08, 2007, 04:33:14 »
חרפה.
השדרן שאמר את הדעותיו כפי שציינת לא נחשב כחופש הביטוי.
הוא מכניס דעות שמאלניות שלו, כמו כל יום ויום במשך עשרות שנים, זהו בהחלט לא חופש ביטוי זה הסחה.

אם המורה אמר\ה לך ש"זוהי דעתך" תעררי ותאמרי לה, את לא יכולה להוכיח את ההפך ממה שאני אמרתי.
וחשוב מאוד להמשיך להאבק על הדברים האלה זה מאוד משמעותי.
תבקשי מההורים שלך שיעזרו לך במאבק נגד המורה.

כל הכבוד ויישר כוח, תמשיכי כך.
« עריכה אחרונה: יוני 08, 2007, 04:34:02 על ידי J0HNiE »

צבא הגירוש לישראל.

מנותק אור-לי

  • חבר(ה) מוסמך(ת)
  • *
  • הודעות: 408
אזרחות - החינוך במדינת ישראל 2007.
« להגיב #13 ב- : יוני 08, 2007, 09:40:47 »
הציון כבר ניתן עירערתי ולא הקשיבו  אני צריכה לבלוע את הצפרדעה.

יש אצלנו כלל בבית הספר והוא : אסור להורה להתערב בצויוני המגן/ מבחן ואסור להתקשר למורים הביתה על מנת לדון בנושאים אלו.
מותר לשלוח ערעור בכתב.

לא כדאי לי לערער יותר, כי כבר הורידו לי 3.5 נקודות הממוצע היה 93.5 ונתנו לי 90 וחוץ מזה (לפחות אצלנו) כאשר לתלמיד יש ממוצע כזה בד"כ נותנים 95.
ואם אמשיך לערער יגידו שזו "חוצפה" ועל זה יורידו עוד בנימוק: "דרך ארץ קדמה לתורה".
חוק העונשין, תשל"ז-1977
סימן ב': בגידה
פגיעה בריבונות המדינה או בשלמותה   97.
[ד/7]   (א)   מי שעשה, בכוונה לפגוע בריבונותה של המדינה, מעשה שיש בו כדי לפגוע בריבונותה, דינו – מיתה או מאסר עולם.       (ב)   מי שעשה, בכוונה ששטח כלשהו יצא מריבונותה של המדינה או ייכנס לריבונותה של מדינת חוץ, מעשה שיש בו

מנותק J0HNiE

  • חבר(ה) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 118
  • פושעי אוסלו וההתנתקות - לא נשכח ולא נסלח.
אזרחות - החינוך במדינת ישראל 2007.
« להגיב #14 ב- : יוני 08, 2007, 09:46:05 »
לא להאמין, ממש חרפה.
בכל מקרה תודה על העידכון עכשיו כולנו ניהיה יותר מעורבים ומודעים למצב.
ואני ממש מצטער על מה שקרה.

צבא הגירוש לישראל.

מנותק אור-לי

  • חבר(ה) מוסמך(ת)
  • *
  • הודעות: 408
אזרחות - החינוך במדינת ישראל 2007.
« להגיב #15 ב- : יוני 08, 2007, 09:48:43 »
לא להאמין, ממש חרפה.
בכל מקרה תודה על העידכון עכשיו כולנו ניהיה יותר מעורבים ומודעים למצב.
ואני ממש מצטער על מה שקרה.

לא, עכשיו אתם תדעו מה לעשות ומה לא לעשות במבחנים האזרחות.
חוק העונשין, תשל"ז-1977
סימן ב': בגידה
פגיעה בריבונות המדינה או בשלמותה   97.
[ד/7]   (א)   מי שעשה, בכוונה לפגוע בריבונותה של המדינה, מעשה שיש בו כדי לפגוע בריבונותה, דינו – מיתה או מאסר עולם.       (ב)   מי שעשה, בכוונה ששטח כלשהו יצא מריבונותה של המדינה או ייכנס לריבונותה של מדינת חוץ, מעשה שיש בו

מנותק tomsalts

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1052
אזרחות - החינוך במדינת ישראל 2007.
« להגיב #16 ב- : יוני 08, 2007, 15:25:08 »
החינוך בשפל, כמעט כל המורים נהיו שמאלנים..

מנותק שׂריון

  • dhdoron לשעבר
  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 744
  • למען ארץ ישראל השלמה!
אזרחות - החינוך במדינת ישראל 2007.
« להגיב #17 ב- : יוני 09, 2007, 22:12:11 »
אני לא מאמין שנתנו לך על ההתנתקות, מה כבר יכלת לעשות?
משום מה גם אצלי דיברו די הרבה על הערבים אבל כתבתי מה שהם רוצים.
המגן שלי 82 אך אין בידי את המתכונת כך שלא אוכל לערער.
כנראה אני לא אזרח מושלם וטוב שכך... בהצלחה לכולם בבגרות בכל מקרה!

"לְמַעַן צִיּוֹן לֹא אֶחֱשֶׁה וּלְמַעַן יְרוּשָׁלִַם לֹא אֶשְׁקוֹט עַד יֵצֵא כַנֹּגַהּ צִדְקָהּ וִישׁוּעָתָהּ כְּלַפִּיד יִבְעָר"  :sign006:


מנותק יוחאי

  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 657
  • "לא נשכח ולא נסלח" "נזכור ונחזור"
אזרחות - החינוך במדינת ישראל 2007.
« להגיב #18 ב- : יוני 10, 2007, 12:56:44 »
ת'אמת אני נכשלתי בבגרות באזרחות לפני בערך 5 שנים ועכשיו אני הולך להשלים אותה
ואני אכתכוב מה שאני מרגיש באמת ואם הם רוצים להוריד לי נקודות אז שיורידו. שמאלנים ימח שמם

מנותק אור-לי

  • חבר(ה) מוסמך(ת)
  • *
  • הודעות: 408
אזרחות - החינוך במדינת ישראל 2007.
« להגיב #19 ב- : יוני 10, 2007, 12:58:08 »
מחר הבגרות!!! אז בהצלחה לכווווולם!!!!
חוק העונשין, תשל"ז-1977
סימן ב': בגידה
פגיעה בריבונות המדינה או בשלמותה   97.
[ד/7]   (א)   מי שעשה, בכוונה לפגוע בריבונותה של המדינה, מעשה שיש בו כדי לפגוע בריבונותה, דינו – מיתה או מאסר עולם.       (ב)   מי שעשה, בכוונה ששטח כלשהו יצא מריבונותה של המדינה או ייכנס לריבונותה של מדינת חוץ, מעשה שיש בו

מנותק DJ Luminus

  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 675
אזרחות - החינוך במדינת ישראל 2007.
« להגיב #20 ב- : יוני 10, 2007, 13:27:00 »
למזלי עשיתי הבגרות על פי המתכונת הישנה שהיתה בשימוש עד 2003, אזרחות והיסטוריה ביחד. במיקוד הורידו לי את כל נושא האזרחות והייתי צריך ללמוד רק היסטוריה.

מנותק Eternal

  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 968
אזרחות - החינוך במדינת ישראל 2007.
« להגיב #21 ב- : יוני 10, 2007, 18:24:08 »
בהצלחה לכולם!
יש לי מגן 95

מנותק שׂריון

  • dhdoron לשעבר
  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 744
  • למען ארץ ישראל השלמה!
אזרחות - החינוך במדינת ישראל 2007.
« להגיב #22 ב- : יוני 11, 2007, 17:24:05 »
איך הלכה הבגרות? חלק שני היו שאלות שלקחו לי 2 שורות בדיוק.
היא הייתה מאוד קלה, ובקושי הזכירו את הבעיה הערבית כך שלא יצאתי עם נקיפות מצפון.
"לְמַעַן צִיּוֹן לֹא אֶחֱשֶׁה וּלְמַעַן יְרוּשָׁלִַם לֹא אֶשְׁקוֹט עַד יֵצֵא כַנֹּגַהּ צִדְקָהּ וִישׁוּעָתָהּ כְּלַפִּיד יִבְעָר"  :sign006:


מנותק אור-לי

  • חבר(ה) מוסמך(ת)
  • *
  • הודעות: 408
אזרחות - החינוך במדינת ישראל 2007.
« להגיב #23 ב- : יוני 11, 2007, 18:20:50 »
כן גם אני חושבת שהיא היתה קלה.
מי ענה על 18?
חוק העונשין, תשל"ז-1977
סימן ב': בגידה
פגיעה בריבונות המדינה או בשלמותה   97.
[ד/7]   (א)   מי שעשה, בכוונה לפגוע בריבונותה של המדינה, מעשה שיש בו כדי לפגוע בריבונותה, דינו – מיתה או מאסר עולם.       (ב)   מי שעשה, בכוונה ששטח כלשהו יצא מריבונותה של המדינה או ייכנס לריבונותה של מדינת חוץ, מעשה שיש בו

מנותק סבבתיק

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1548
  • שמע ישראל ה' אלוהינו ה' אחד
אזרחות - החינוך במדינת ישראל 2007.
« להגיב #24 ב- : יוני 11, 2007, 18:29:33 »
עם כל הכבוד המצב בלימודי התנ"ך יותר גרוע.. מנסים ללמד אותך שהתנ"ך זה סתם איזה ספר שנכתב ע"י בנאדם ואין שום קשר לאלוהים או משו,טוב שבבגרות לא ביקשו מאיתנו לזבוח לאלילים
אל תירא ישראל אל תירא
כי גור אריה הלא אתה
ואריה אם יישאג,מי לא יירא,מי לא יירא?