כתב נושא: לשמאלנים ששכחו ומדברים על שיוויון זכויות  (נקרא 14656 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק rubi65

  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 907
  • ימני אמיתי וכהניסט
לשמאלנים ששכחו ומדברים על שיוויון זכויות
« להגיב #25 ב- : אוגוסט 05, 2008, 06:03:32 »
בס"ד

1) גם יהודים וגם ערבים, טובים ורעים בונים בניה לא חוקית, זה לא בסדר (היהודים) באותה מידה שזה לא בסדר (הערבים), אני מנסה להציג כפי שניסיתי ואמשיך לנסות לטשטש את ההומוגניות שאתה טוען לה בחברה הערבית, ישנם רבדים רבים חלקם רעים וחלקם טובים, ממש כמו בחברה היהודית שאני גאה להיות חלק ממנה.  אני לא פטנט של החוק במידה שבה החוק מפסיק לשרת את מטרתו והיא קיום חיים של שוויון, מוסר ורווחה. חוקי השבת ניתנו למי שבוחר לקבל על עצמו עול מצוות, אני לא בחרתי לחיות את חיי תחת עול מצוות, עדיין, ולכן אין סיבה שהמדינה או החוק יכפה מעשה שהוא ולנטרי במהותו. עם זאת כאשר הפרה של חוקי השבת פוגעים בשמירת השבת של אדם דתי יש לאכוף את החוק ולמנוע פגיעה באפשרות של שמירה על חוקי הדת.


2) זה שאחוז הפשעים שמבצעים הערבים זהה לאחוז הפשעים שמבצעים כושים ומכסיקנים בארה"ב הופך את המצב למקובל ורצוי?!, לא, אבל הוא בא להצביע על גורם אחר מזה שאתה רומז לו, הסיבה שערבים מבצעים פשעים לא נובעת מפגם באישיותם אלא נובעת מסביבת חיים ענייה ומקופחת, וממש כמו שהכושים בארה"ב מואשמים ברוב הפשעים (כך גם היה עם המזרחיים בישראל) ואחד הגורמים העיקריים לכך הוא סביבת חייהם כך גם הערבים בישראל מואשמים ברוב הפשעים וזה קשור לגורמים בסביבה ולא באישיות או באופי.

3) לעניות דעתי המדיניות היא אכן יהודית, אך בוודאי לא שמאלנית, רק לאחרונה הועברו בכנסת שני חוקים, האחד חונן את עקורי גוש קטיף על מחאתם כנגד הגירוש, והשני מאריך את הפיצוי שהם זכאים לו מהמדינה עקב הגירוש. אני חושב שהבעיה בשלטון הוא בשחיטות הפוליטית והאישית, כבר אין יותר מידי חברי כנסת (לצערי מלבד הימין, וגם שם מעט מאד) שמצביעים הצבעות ערכיות, הכל נהיה מצב של סבן לי ואסבן לך, אין ערכים ויותר עצוב מזה אין ציפיה לערכיות.
שנאה עצמית, אני לא שונא את עצמי, אני חושב שלעיתים אני אפילו אוהב את עצמי יותר מידי, עם זאת, אני מאמין שלכל אדם, גם אשכנזי, גם אפריקאי ולכן גם ערבי, מגיע את אותם זכויות שמגיעות לי. מהם הזכויות למה וכמה? על זה אפשר לדבר.


4) בו נתחיל בכך, שעצם הדרישה מהמוסלמים לאמץ מנהגים מערביים היא אטנוצנטרית מעיקרה, אני לא הייתי רוצה לאמץ מנהגים ערביים רק בגלל שאני חי במזרח התיכון ויש פה הרבה ערבים סביבי. יש להם את התרבות שלהם, לי יש את התרבות שלי, אין סיבה שלא נקיים את שתי התרבויות הללו על פיסת אדמה אחת.
לגבי הניבוי שלך לעתיד באירופה, לצערי אני נאלץ להסכים איתך, יש סיכוי סביר שאם ממשלות אירופה ימשיכו לדכא ולהפקיר את הטיפול באוכלוסיות המהגרים בארצם, או שתתחולל, כפי שניבאת השמדה/גירוש/הסגר, של מוסלמים. או שנתחיל לראות הקצנה של אירועים שהתרחשו לפני שלוש שנים באיזורים מוכי העוני בפאריז.
אני מאמין שאירועים דומים, אגב, יקרו גם בארה"ב על רקע גטאות הכושים, אך שם הגורמים הם שונים על אף שהם דומים, ובאופן כללי אני לא אוהב לערבב שמחה בשמחה.
-ולגבי נאורות השמאל, אני לא חושב שהשמאל או הימיו מייצגים נאמנה את הנאורות, אני מאמין של המשפט ש..."מי שמרחם על אכזריים סופו להתאכזר לרחמנים" אולם בנוסף "מי שמתאכזר סופו שיהיה אכזר" אז עדיף באופן כללי להימנע מאכזריות.

5) נכון, גזענות במובנה הקלאסי דיברה על אפליה על רקע גזעי, כך תורת הגזע, לדוגמא, עם זאת, היום נהוג לייחס עמדות גזעניות כלפי אנשים שמשמיעים טיעונים סטריאוטיפים (שליליים) מכלילים כלפי עם/דת/תרבות ואפילו שכונות או איזורי מגורים (נתניה עיר הפשע).
תוכל לראות סטטיסטיקה של משטרת ישראל בקישור שצורף. אבל זה לא העניין, נצלני הנשים שפוגעים בגוף האישה לא ראויים לחסד לא כיהודים לא כערבים ולא כחייזרים.
כן גם הרשויות הנורווגיות והשוודיות הינן גזעניות באותה מידה שמערכת המורכבת מבני אדם יכולה להיות גזענית, וזה מאד.
אני לא מאשים את אחי היהודים בגזענות אני בכלל לא מאשים, אני טוען שאתה גזען, וזה בסדר, גם אני, זה חשוב להודות בזה.



6) למה, מה אתה רוצה? גם כשאני מסכים איתך אתה יוצא נגד!?
נכון, יש הרבה מאד ערבים בישראל ומחוץ לה, שהם גזענים מאד כלפי יהודים ובכלל כלפי מי ששונה מהם. יש גם גזענות בתוך ישראל, כלפי מזרחים כפי שציינת, כלפי אתיופים וכלפי רוסים, גם כלפי אשכנזים אבל על זה הס מלדבר. גלויים מסוג זה מטרידים אותי מאד, הם מטרידים אותי מספיק שאני שומר על עצמי מכל משמר לא להיות כמוהם, כמו ערבים/יהודים/נוצרים שהם גזענים כלפי האחר.
מנהגים ברבריים כדוגמת אלו שציינת ורבים אחרים שופעים ברחבי העולם המכונה "מודרני", ואליהם בדיוק כיוונתי כשאמרתי שזה נגע בארצנו ויש להפסיקם.

 

7)אני בכלל מסכים עם הטיעון שלך, אני חושב שהניצול הציני שעושים ברוני העושר בישראל מזכה אותם במידה הגונה של עונש. ניתן לראות דוגמאות לכך ביפו שם לדוגמא, אין גזענות, היהודים והערבים העניים שניהם מנוצלים בעקבות עוניים על ידי עשירים (יהודים וערבים).
לרדת לרמה שלהם? אני לא בונה את עולם הערכים והמוסר שלי על ידי מעשיהם של אחרים בייחוד לא מעשייהם הרעים. ערכי המוסר שאליהם עלינו (לעניות דעתי) לשאוף ניקבעו מזה כבר עבורנו.


8) לצערי, למרות חיבתי הרבה לצ'רציל, הוא היה גזען לא קטן.
היום הערבים במדינות המפרץ הם מעשירי העולם (בגלל הנפט), וצפוי שבקרוב מאד (לפי פרסומים במגזין הכלכלי "כלכליסט" אין לי אפשרות לצטט) הם יהיו כל כך עשירים שהתהליך שהתחיל בשנים האחרונות של רכישת תאגידים מערביים על ידי מדינות או שיחים ערבים יתגברו ויגיעו לשיא בעשור הקרוב.
זה נכון שעתה ארה"ב מושלת בכיפה, ורוב העושר מנוקז בידי אזרחי ארה"ב, אך ישנם הערכות זהירות, שעם עליית מחירי הנפט עושרן של מדינות המפרץ יגיע לסכומים כאלה שהם יפרו את המצב הקיים קיום ובעוד 10 עד 15 שנה יתקיים שיוויון בעושרן של מדינות המפרץ סיו וארה"ב.
עם זאת אין בכלל ספק שרוב אזרחי המדינות הערביות הם עניים. וזאת כתוצאה ממשטרים לא דמוקרטיים אשר מנכסים את כל הכסף לאליטה מצומצמת ללא השקעה מינימאלית בתשתיות.

לגבי השקעת הכספים העצומה, זה שמושקע כסף לא אומר הרבה, זה מאד תלוי איך אתה משקיע את הכסף. באפריקה לדוגמא ארצות המערב משקיעות סכומים עצומים כל שנה אך המדינות האלה "מסרבות" להתפתח וזה בגלל סוג ההשקעה והאינטרסים של המשקיעים. לדוגמא:
אונר"א (ארגון תת של האו"ם שאחראי לעניני הפליטים הפלסטינאים בלבד) מעביר סכומים עצומים לרשות ולמחנות הפליטים, וכל מטרתו היא להמשיך לקיים את עצמו. הוא מעסיק מעל 7,000 עובדים באזור ישראל, ירדן ולבנון, וביום שלא יהיו יותר פליטים לא תהיה עבודה לכמות עצומה של בכירים מהמערב שמרווחים סכומים יפים ביותר כל חודש. אין להם אינטרס שהמצב ישתנה, להיפך יש להם אינטרס שהמצב ישתמר.


  "שמאלנים וערבים אוהבים להאשים את המערב בכלל ואת ישראל בפרט במצב הכלכלי והחברתי העגום של העולם הערבי." - צודק לא רק המערב ובטח לא ישראל אשמים המצב הכלכלי של מדינות הערביות, גם למדינות הערביות עצמן יש כמובן אשמה במצבן, זה לא פותר את אשמת המערב. (אבל ישראל? מה אנחנו עשינו?)



9) אנרכיסט??? חלילה, אני לא חסיד של חוק וסדר, אני מאמין שהם טובים כל זמן שהם משרתים את מטרתם. למשל בעת עקירת הישובים מעוטף עזה היה נכון להפר את החוק וזאת על מנת להביע מחאה על חוק וסדר שלא שירת את מטרתו.
יש בעיה של מהגרי עבודה לישראל, בלי לדבר על מה לעשות עם מי שכבר פה. מי שעוד עתיד לבוא לפה בא לכאן כי יש לו מה לחפש פה. והבעיה היא לא במי שבא לעבוד הוא רוצה לחיות יותר טוב וזה טבעי, הבעיה היא במי שמעסיק אותם. למשל בישובי עוטף עזה (שם התנדבתי תקופה מסויימת) רוב הפועלים בחווה שאני הייתי בה היו ערבים מעזה ומהגרי עבודה מתאילנד.  אני לא בעד העסקת מהגרי עבודה, אני בעד לאפשר לעובדים ישראלים לעשות את העבודה שהמשק זקוק לה, לא חסרים ידים ללא עבודה בישראל.

"...נתינת הזדמנות כלכלית לערבים מ-"הרשות הפלשתינית" ומיו"ש מצדיקה סיכון חייהם ובריאותם של יהודים..." - לא, יש מעט מאד סיבות שמצדיקות סיכון חייהם של של בני אדם בכלל זה יהודים. אני כופר בטענה שיש סכנה כל כך גדולה במהגרי עבודה מהגדה המערבית, אתה מוזמן לצפות בשני סרטים שנעשו על הנושא (שש קומות לגיהינום (2004), ועוד סרט שנעשה על פועלים פלסטינאים שגרים ביערות באיזור מודיעין) בסרט שש קומות לגיהינום מוצג סיפורם של ~500 פועלים פלסטינאים שחיו בתת תנאים באתר בנייה באיזור פתח-תקווה רמת-גן, שם אתה יכול ללמוד שלהסתנן לישראל עולה 200 שקל לכל כיוון. אך מיוון שהפועלים עושים פחות מזה ביום אז הם "העדיפו" להישאר בישראל, בידיעת המשטרה שנהגה לגרש פועלים שהסתכסכו (דרשו לקבל תשלום) עם מעבידיהם. אתר הבנייה פונה מהפועלים רק כשנה לאחר שהוא פורסם בערוץ 1 וכשנתיים לאחר צילומו.
אז לפתע 500 פלסטינאים שחיו בישראל במרכז המדינה בתקופה מסיבית של פיגועים מקבלים תמונה שונה, לא?


10) "ארסנל מוסלמי" - יותר מכל דבר אחר פוליגמיה משמשת ככלי לדיכוי נשים וזו הפריזמה הראויה להתנהגות הזו להיבחן.
 

11) לאמץ זה טוב כל זמן שזה משרת את המטרה הנעלה של שמירה על ערכי המוסר שניתנו לנו.
 "אתה ממש גזען!"  - אני יודע, מנסים להשתפר כל הזמן ולומדים תוך כדי.
 
12) לגבי אלימות חרדית - אני מפנה אותך לשלל כתבות על תקיפת נשים יהודיות על "הפקרותן" כפי שהיא נתפסת בעיני החרדים. בנוסף לא היהודי הוא שנמצא בראש מעייני כאשר מדובר בהפרה של דבר האל בעשרת הדברות, חרד"לניקים רבים מהמחתרות ובפעולות עצמאיות ביצעו רציחות של ערבים על רקע "לאומני" כפי שנהוג לציין.
אני לא דואג לרווחה של ערבים לפני היהודים, אזרח הוא אזרח אך בנוסף יש ערכים שראוי לקדם על פני השאר. אין בעיה להעניק למיעוט גם אם לא מזערי להפוך את תורתם אמונתם, כך נעשה וראוי שיעשה וראוי שישתמר עם פרופסורים באוניברסיטה, שמרוויחים פי כמה מהאברכים ושוקדים על לימודיהם כל יומם. אני רואה תרומה דומה לאילו וגם לאילו.
אבל מפה לבוא ולטעון שהערבים עושים "הון" הדרך ארוכה, גם החרדים וגם הערבים וגם הקשישים חיים בעוני מחפיר וזו בושה למדינת היהודים.

13) "אילו חצי האי הסיני היה בידינו, ניתן היה להעביר לשם את כל התעשיות המזהמות, ולהימנע מהבעיה הזו מלכתחילה." הבעיה היא לא בחוסר מקום לזהם אלא בזיהום עצמו. יש בחירה בעולם בין לזהם ללא לזהם. מדינת ישראל בוחרת בעקביות לזהם. זו הבעיה לא איפה.

14) הדרישה להיטמעות ודעתי עליה ניתנה בסעיף 4.
לא שמעתי על "ת'קיה", מה זה?
לגבי שאר הטענות בגנות האימאמים במסגדים, אני מסכים איתך בהחלט קיימת סכנה מאד גדולה מההסטה שנעשית בחסות הדת. ויש לקרב לבבות בין הפלגים השונים בדתות השונות על מנת להקטין את הזרות ולהפחית את השנאה כלפי האחר.
   

15) עייפתי, באמת שעייפתי (כמו ב-4), אבל תראה, אפשר להשתמש בזה כדי לשטוף להם את המוח, מסרים תת הכרתיים לדוגמא. זה יכול להיות אדיר.
גם בישראל יש מיעוט מזערי של מי שמגדיר עצמו כאטאיסט, רוב היהודים רואים עצמם כיהודים וכך גם רוב הערבים וכך ראוי שיהיה. הדרישה מערבים לסלוד מתרבות האיסלאם (לשרת בצבא???) לרכוש נאמנות למדינה? מדינה היא אמצעי לא מטרה (ראה י. ליבוביץ') ומזדהים כערבים ולא כישראלים? זוהי דרישה אתנוצנטרית שאין לה לדעתי מקום. אני לא רוצה שהם יהפכו ליהודים, די לי בעמי ואני לא רואה סיבה מדוע להוסיף אליו.

 ישנו קומץ מזערי של ערבים אתאיסטים/נוצרים, משכילים, שומרי חוק וסדר, דוברי עברית רהוטה שסולדים מתרבות האיסלם, אוהבים את מדינת ישראל, משרתים בצבא, מזדהים כ"ישראלים" ונפגעים עד עומק נפשם כשמזהים אותם כ"ערבים".  ערבים אלו לא צריכים תכניות בערבית.  לעומת זאת, השאר (הרוב המכריע) לא משלמים מיסים, לא בהכרח שומרים על חוק וסדר, אינם רוחשים נאמנות למדינה, ומזדהים כערבים ולא כישראלים.  למה שמשלם המסים הישראלי (קרי: היהודי) השפוי (קרי: לא שמאלני התאבדותי) יממן את "צרכי" הבידור שלהם?

16) אמת דיברת.

כשהעניין מגיע לסמים, קשה להאשים את הצרכנים, שרובם המכריע הם מכורים שניטלה מהם יכולת הבחירה, וחייהם נשלטים ומוכתבים ע"י מה שהפך לצורך כפייתי.  טוב יעשו הגורמים המתאימים (משטרה, שרותי בטחון פנימיים) אם יפנו את מאמציהם למיגור נגע הסמים לפחות נגד הספקים (אם לא היצרנים), שהם בדר"כ הפשע הישראלי המאורגן (בארץ ובחו"ל), שמרוויח הון בשיתוף פעולה עם הערבים על חשבון בריאותם ושפיותם של קרבנותיו היהודים והלא-יהודים.  כאן, אין טעם לעשות הבדלה בין נבלה יהודית לטרפה ערבית, ויש לגזור עונש מוות על אלו ועל אלו.  לצערנו, ישנם גורמים במשטרה שמשוחדים ע"י הפשע המאורגן ומעלימים עין מארגונים שאחראים להזרמת הרעל הממכר אל תוך גבולות המדינה.

17) לגבי הסיפא (תראה מה דרשת מהערבים ב-15). ולגבי העונש, אפשר עוד להתווכח על העונש הראוי.

העונש על גניבת נשק מצה"ל ומכירתו לגורם עויין (פשע מאורגן, ערבים) צריך להיות גזר דין מוות, בלי קשר ללאום של הגנב (יהודי, ערבי, דרוזי, נוצרי).  בכלל, יש לאסור על לא-יהודים לשרת בצה"ל, אבל זה כבר סיפור אחר...

18) ראה 16).

נ.ב.

הכי קל זה לטעון טיעונים כנגד סטטיסטיקה. אמת, הסטטיסטיקה מוטית לתפיסות של מי שעורך את הסטטיסטיקה, אך יש לנו ויכוח לגבי תפיסות אלו, שכן שנינו יש לנו בעיות עם הממסד ועם דרכי פעולתו. אני מנקודת מבטי ואתה משלך.
באין נתונים אחרים אני יכול רק לומר שמהניסיון שלי או שכך אני חש, אך תחושותי וניסיוני מוטים אף יותר מנתוני הממסד.


בברכה,

נדב ליברמן (הקץ לדיכוי!!!)
ברוכים הבאים לפורום! :)
הודו לה' כי טוב כי לעולם חסדו, מי ימלל גבורות ה' ישמיע קול תהילתו, תהילת ה' ידבר פי ויברך כל בשר שם קדשו לעולם ועד, ואנחנו נברך י-ה מעתה ועד עולם הללוי-ה!!!
חמול על מעשיך, ותשמח במעשיך, ויודו לך חוסיך, בצדקך עמוסיך, תוקדש אדון על כל מעשיך, כי מקדישך בקדושתך קידשת, נאה לקדוש פאר מקדושים!!!

מנותק rubi65

  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 907
  • ימני אמיתי וכהניסט
לשמאלנים ששכחו ומדברים על שיוויון זכויות
« להגיב #26 ב- : אוגוסט 05, 2008, 06:06:01 »
ערבים בעלי תעודת זהות כחולה מבצעים מדי יום ביומו:
1.) בניה בלתי חוקית מסחררת (99% מכמות הפשעים בתחום זה במדינה) והשתלטות עויינת על אדמות.
2.) השגת גבול וגניבות (גונבים הכל, מפרות ועד מתכות משלטים בכבישים), 85% מהעבירות בתחום זה מתבצע ע"י הערבים.
3.) תאונות דרכים, עבירות תעבורה, סיכון חיי אדם בנתיב תחבורה, זיוף מסמכים ורשיונות, ילדים שנוהגים בדרום הפרוע בטנדר הגנוב של אבא, הרבה מאוד מעבר לגודלם היחסי באוכלוסיה.

4.) תמיכה וסיוע לאויבים מבחוץ, גיס חמישי, ודי לחכימא.
5.) חטיפת נערות יהודיות לכפרים שלהם, אונס יהודיות, הטרדות מיניות ושאר מעשי סדום ונבלה.
6.) רציחות בתוך החמולה שלהם על רקע "חילול כבוד המשפחה".
7.) רצח של מישהו שמוכר ביתו ליהודי.
8.) אי תשלום ארנונא, ושאר מיסי שרות מוניציפלי, אי תשלום מס הכנסה, אי תשלום מיסי תשתיות (מים, חשמל, ביוב וכו') ואחר כך בגלל שהמועצות המקומיות שלהם בגרעון עתק (אחרי שהם גם ממנים לג'ובים בעירייה המקומית את כל בני החמולה עם משכורות בלתי רציונליות) משביתים את המשק.

9.) הסעה ומתן דיור וסיוע למסתננים ערבים אל תוך המדינה.
10.) פוליגמיה.
11.) קניית בתים בשכונות יהדיות בערים הגדולות ע"י כסף סעודי.
12.) אי הליכה לעבודה וקבלת הון על ביטוח לאומי ודמי אבטלה.
13.) זיהום של הים ושל הקרקע בשפכים מהישובים שלהם בגליל ובנגב.
14.) יש להם ועדת מעקב עליונה, דבר שאין לאף מיעוט אחר באף מדינה אחרת בטח ובטח שלא באף מדינה מוסלמית אחרת בעלת מיעוט לא מוסלמי.

15.) הם השתלטו על השידורים הטלוויזיונים בערוצים 1, 2 ו-10 בבקרים ובימי שישי עד הצהריים.
16.) הם מבריחים מכל הבא ליד באזור גבולות ירדן-ישראל-מצרים ומגבול הלבנון.
17.) גניבת נשק ומסמכים מבסיסי צה"ל.
18.) גידול והפצת סמים במדינה, (מה הפלא כששלוש מתוך 4 המדינות המייצרות מגדלות ומפיצות את הסמים בעולם על כל סוגיהם, הם: סוריה, לבנון ואפגניסטן, וכל מילה אחרת מיותרת).

יישר כח נץ!
הודו לה' כי טוב כי לעולם חסדו, מי ימלל גבורות ה' ישמיע קול תהילתו, תהילת ה' ידבר פי ויברך כל בשר שם קדשו לעולם ועד, ואנחנו נברך י-ה מעתה ועד עולם הללוי-ה!!!
חמול על מעשיך, ותשמח במעשיך, ויודו לך חוסיך, בצדקך עמוסיך, תוקדש אדון על כל מעשיך, כי מקדישך בקדושתך קידשת, נאה לקדוש פאר מקדושים!!!

מנותק משה לוי

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1652
לשמאלנים ששכחו ומדברים על שיוויון זכויות
« להגיב #27 ב- : אוגוסט 05, 2008, 22:35:53 »
נץ,אין על המאמרים שלך,פשוט כל הכבוד
[gif[/img]

מנותק דוקא_כך

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3620
  • ופדויי ה' ישובון ובאו ציון ברינה
לשמאלנים ששכחו ומדברים על שיוויון זכויות
« להגיב #28 ב- : אוגוסט 06, 2008, 02:23:41 »
בס"ד

מעניין אותי למה התחלת את תגובתך עם "בס"ד" למעלה...  אוקיי, נבחן כעת את טיעוניך:

ציטוט
1) גם יהודים וגם ערבים, טובים ורעים בונים בניה לא חוקית, זה לא בסדר (היהודים) באותה מידה שזה לא בסדר (הערבים)

זו דעתך האישית.  האמת היא שאין לי חשק כעת להתווכח ברמה של "הרגשות".  הואיל בטובך לספק לנו את הגדרותיך לגבי ערבים טובים, ערבים רעים, יהודים טובים ויהודים רעים.

ציטוט
אני מנסה להציג כפי שניסיתי ואמשיך לנסות לטשטש את ההומוגניות שאתה טוען לה בחברה הערבית, ישנם רבדים רבים חלקם רעים וחלקם טובים, ממש כמו בחברה היהודית שאני גאה להיות חלק ממנה.

מעולם לא ניסיתי לרמוז שהערבים הם חברה הומוגנית.  להיפך!  וזו בדיוק אחת החולשות אצל הערבים שעל ה"כופרים" (הלא-מוסלמים) לנצל, ע"י יצירת פרובוקציות וקונפליקטים בין הקבוצות השונות בעולם הערבי מוסלמי, כדי להחלישם ולדאוג שיהיו עסוקים בהריגת ערבים/מוסלמים אחרים במקום הריגה של לא-מוסלמים.  ישנם ערבים אתאיסטים, ישנים ערבים נוצרים אוהבי ישראל שמסכנים את חייהם מדי יום כדי לקדם את העניין היהודי ולחשוף את האמת מאחורי דת האיסלם הנאצית (גיבורים כמו וואליד שואבט, בריג'יט גבריאל, זאק אנאני, איבן וואראק, ועוד).

שוב, אני מבקש ממך לספק לנו ההגדרה שלך לגבי "רבדים טובים" ו-"רבדים רעים" בחברה הערבית.

ציטוט
אני לא פטנט של החוק במידה שבה החוק מפסיק לשרת את מטרתו והיא קיום חיים של שוויון, מוסר ורווחה.

וואו!  איזו הפתעה נעימה --- הזכרתך את העניין של מוסריות.  למי יש את הזכות להגדיר מה מוסרי ומה לא מוסרי?  האם מצעד הבהמות השנתי של סדומאי מדינת ישראל מוסרי לדעתך?  ואם לא, אז אילו חוקים על הכנסת לחוקק, ומה ההשלכות לגבי "שוויון" הזכויות של הומואים?

ציטוט
חוקי השבת ניתנו למי שבוחר לקבל על עצמו עול מצוות, אני לא בחרתי לחיות את חיי תחת עול מצוות, עדיין, ולכן אין סיבה שהמדינה או החוק יכפה מעשה שהוא ולנטרי במהותו. עם זאת כאשר הפרה של חוקי השבת פוגעים בשמירת השבת של אדם דתי יש לאכוף את החוק ולמנוע פגיעה באפשרות של שמירה על חוקי הדת.

אתה כנראה לא הבנת אותי --- בנוסף לחוקי שמירת השבת בתורה, ישנם חוקי שבת "חילוניים" שחוקקה כנסת ישראל, שכרגע פשוט לא נאכפים ע"י הרשות המבצעת (הממשלה).  אתה לא בחרת לחיות תחת עול חוקי שמירת השבת, אולם בתור אזרח במדינה אתה כפוף לחוקיה, גם אם לא בחרת אותם.  מה יקרה אם יבחר פייגלין לשלטון והוא יחליט להתחיל לאכוף חוקי שבת?  האם תבחר להמשיך להיות אזרח שומר חוק או אנרכיסט?

ציטוט
הוא בא להצביע על גורם אחר מזה שאתה רומז לו, הסיבה שערבים מבצעים פשעים לא נובעת מפגם באישיותם אלא נובעת מסביבת חיים ענייה ומקופחת, וממש כמו שהכושים בארה"ב מואשמים ברוב הפשעים (כך גם היה עם המזרחיים בישראל) ואחד הגורמים העיקריים לכך הוא סביבת חייהם כך גם הערבים בישראל מואשמים ברוב הפשעים וזה קשור לגורמים בסביבה ולא באישיות או באופי.

סביבת חיים עניה ומקופחת...  אז איך אתה מסביר את העובדה שכמעט כל אחד מתוך 19 המחבלים שהטיסו מטוסים בספטמבר 11, 2001 למניינם לתוך מגדלי התאומים והפנטגון בא ממשפחה מבוססת והיה בעל תואר אקדמאי?  בן-לאדן המיליארדר בא ממשפחה עניה ומקופחת?!  מדוע נתפסו וממשיכים להיתפס ולהישפט בארה"ב ובאירופה סטודנטים, בנים של דיפלומטים, רופאים ומהנדסים באשמת תכנון פיגועי טרור ותכניות לטוס לאפגניסטן או לעירק להשתתף במלחמה נגד ה"כופרים"?  מדוע הכושים הלא-מוסלמים העניים באפריקה לא עסוקים בג'יהאד נגד מטרות מערביות?  אתה ועוד רבים אחרים במערב תלמדו בדרך הקשה שלא על הלחם לבדו יחיה האדם.

ציטוט
...אני מאמין שלכל אדם, גם אשכנזי, גם אפריקאי ולכן גם ערבי, מגיע את אותם זכויות שמגיעות לי. מהם הזכויות למה וכמה? על זה אפשר לדבר.

לערבים מגיעים כל הזכויות שבעולם, אבל לא הזכות להפוך לרוב במדינת ישראל (בין אם בדרכי מלחמה, בין אם בדרכי שלום תודות לילודה מואצת) ולהפוך את מדינת ישראל למדינת "פלשתין".  לערבים יש 22 מדינות, לנו יש מדינה אחת קטנטנה, וגם אותה אתה מוכן להקריב על מזבח ה"דמוקרטיה" וה"נאורות"?  לא יאומן.

ציטוט
4) בו נתחיל בכך, שעצם הדרישה מהמוסלמים לאמץ מנהגים מערביים היא אטנוצנטרית מעיקרה, אני לא הייתי רוצה לאמץ מנהגים ערביים רק בגלל שאני חי במזרח התיכון ויש פה הרבה ערבים סביבי. יש להם את התרבות שלהם, לי יש את התרבות שלי, אין סיבה שלא נקיים את שתי התרבויות הללו על פיסת אדמה אחת.

דוקא יש סיבה, והיא מאוד פשוטה:  הם לא רוצים את זה.  ולא רק שהם לא רוצים דו-קיום איתך, הם לא רוצים שאתה תתקיים בכלל, הם צווחים "איד'באח אל-יאהוד" כל יום שישי יחד עם המואזין במסגד.  וכשכתבתי "הם" התכוונתי לא רק לערבים בעזה וביו"ש, אלא לערבים בירדן, מצרים, סוריה, עירק, כווית, תימן, אלג'יריה, מוסלמים באירן, אינדונזיה, פקיסטן, סומליה ומלזיה --- מוסלמים שאף פעם לא יפגשו אותך, ועדיין שונאים אותך שנאת מוות.  ואתה בכל זאת חושב שאפשר למצוא איתם שפה משותפת...

ציטוט
לגבי הניבוי שלך לעתיד באירופה, לצערי אני נאלץ להסכים איתך, יש סיכוי סביר שאם ממשלות אירופה ימשיכו לדכא ולהפקיר את הטיפול באוכלוסיות המהגרים בארצם, או שתתחולל, כפי שניבאת השמדה/גירוש/הסגר, של מוסלמים. או שנתחיל לראות הקצנה של אירועים שהתרחשו לפני שלוש שנים באיזורים מוכי העוני בפאריז.

על מה אתה מדבר?!  החלאות האלה מקבלים סעד נכבד, מגישים תביעות שקריות בעוון אפלייה כביכול וזוכים כמעט בכל אחת, משתלטים על שכונות שלמות שמהן נמלטים אירופאים, והופכים אותן למובלעות שאפילו המשטרה מפחדת להיכנס לתוכן.  דמיין לעצמך שאתה מזמין לביתך אינסטלטור לתקן צנרת במטבח, מתייחס אליו יפה, מגיש לו עוגיות, כוס קפה, והוא באמצע העבודה פתאום מגרש אותך מהספה שלך ומתיישב עליה, דורש ממך להגיש לו ארוחה, מתקשר לכל המשפחה שלו ומסביר להם איך להגיע לביתך, הם באים ומתנהגים בביתך כבתוך שלהם, נטפלים לאשתך ולילדים.  מוצא חן בעיניך התסריט הזה?  זו בדיוק הצורה שבה המוסלמים אונסים את אירופה.  בני המיעוטים הם לא חלשים, הם חצופים ואגרסיביים, ומנצלים את חולשתם של מארחיהם האידיוטים ההתאבדותיים.

ציטוט
"מי שמתאכזר סופו שיהיה אכזר" אז עדיף באופן כללי להימנע מאכזריות.

אתה צודק מאה אחוז!  בפעם הבאה שהמשטרה תתפוס אנס או רוצח ערבי, במקום להשליך אותו לכלא (שזה הרי אכזרי) נושיב אותו בבית שלך למטרת שיקום וחינוך מחדש, שיאנוס וירצח את בני משפחתך.  בפעם הבאה שיתפסו חתולים או שועלים חולי כלבת, במקום להרוג אותם, נמסור אותם לטיפולך, שינשכו וידביקו את בני משפחתך בכלבת.  העיקר לא להיות אכזרי!

"יככה ה' בשגעון ובעוורון ובתמהון לבב".  נבואת אמת, כפי שכל קוראי האשכול יכולים להיווכח בעצמם.

שמישהו אחר ימשיך את הויכוח הזה איתך.
יהונתן פולארד
ראובן מנינג
יגאל עמיר
חגי עמיר
עופר גמליאל
שלמה דביר
ירדן מורג
דוד אמויאל
חזקיהו עמי פופר
גור המל
ישי שליסל
דני טיקמן
ג'וליאן סופיר
ארנולד ישראלוב
רחמים לוטטי
חברי מחתרת בת-עין
יונה אברושמי
יבגני גרוסמן
אלכסנדר רבינוביץ'
מורדי הראל
אליצור הראל

מנותק DANIEL321

  • משתמש(ת) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 81
  • אם תעזוב את הדאגה היא תשכח אותך
לשמאלנים ששכחו ומדברים על שיוויון זכויות
« להגיב #29 ב- : מאי 26, 2010, 20:09:09 »
ענק אחי, כל הכבוד
*בלוג חובה כניסה:    blog.tapuz.co.il/Israel11

מנותק TzionIL

  • משתמש(ת) חדש(ה)
  • *
  • הודעות: 5
לשמאלנים ששכחו ומדברים על שיוויון זכויות
« להגיב #30 ב- : יולי 01, 2010, 09:35:59 »
כל מילה בסלע!! כל הכבוד!!!!!!!! :)

מנותק yossso

  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 838
  • "...ובחרת בחיים..." (דברים ל, יט)
    • אני בפייסבוק
לשמאלנים ששכחו ומדברים על שיוויון זכויות
« להגיב #31 ב- : אוגוסט 28, 2010, 07:41:01 »
הערבים והמוסלמים הם בני אדם בדיוק כמוני וכמוך,פשוט מישו אחר שוטף להם את המוח.
אתה לא מנסה להבין למה הם פועלים כמו שהם פועלים וזאת הטעות שלך,המוח שלהם שטוף יותר משמאלנים.

כולנו בני אדם... זה טיעון מאד חלש. העניין הוא, האם האדם הוא כבר חסר-תקנה, או לא.
בקשר לשמאל, אתה כ"כ טועה - יש מחבל לשעבר של אש"ף שמסביר למה האיסלאם הוא רשע (תרשום hitler islam ביוטיוב, סרטון ראשון), האם פגשת שמאלני שאומר שהאיסלאם רשע? האם פגשת ישראלי לא כהניסט שאומר שהאיסלאם רשע? אני יודע גם למה השמאלנים כ"כ פנאטים - הם ילדים למשפחות הרוסות, שהושפלו בילדותם, והיצמדותם לשמאל היא הדבר היחיד שנותן להם תחושה של כוח - תחושה שהם שולטים בחיים שלהם. הטמבל שנתן כאפות לילד בבית הספר, הוא אחראי לכך שאותו ילד כאפות הפך לשמאלני (והוא לעד יהיה שמאלני ללא קשר למציאות - הפחד שלו לאבד את הכוח היחיד שאי פעם קיבל, הוא עצום.). זה לא חייב להיות כאפות, זה יכול להיות השפלות מילוליות - עובדה שיש גם נשים מהשמאל.

אני חושב שהפלסטינאים כבר עברו את נק' האל-חזור. - המוח שלהם שטוף מדי מכדי שננסה לשכנע אותם מלחזור בהם. אתה יכול לנסות לדבר איתם בתגובות לוידאו-ים על "פלסטין" ביוטיוב, אני הגבתי לחלק מהתגובות שלהם, לא קיבלתי תשובה במסרים, אבל אולי הם הגיבו בתגובות. לא מדי איכפת.





"לוּלֵי ה' שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם : אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ : ... : בָּרוּךְ ה' שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם" (תהלים קכד; ב-ג, ו)

"...לֹא בְחַיִל וְלֹא בְכֹחַ כִּי אִם בְּרוּחִי אָמַר ה' צְבָאוֹת" (זכריה ד, ו)
"...לֶב מֶלֶךְ בְּיַד ה'..." (משלי כא, א)