עמלק ואויבי ישראל > האמת מאחורי דת האיסלם

אל אקצה - מקום קדוש או התגרות?

<< < (2/6) > >>

tomsalts:
תודה לכל המגיבים כאן  ;)..

dorgreen:
ברוך הבא ידידי.

הפרופוגנדה שלהם היא הצלחה מסחררת ביניהם, עיוות עובדות היסטוריות ואפילו דתיות.
הרב מאיר לאו:

"בחודש אייר תשס"ג-מאי 2003 הוזמנתי לכינוס באאכן אשר בגרמניה, שעסק בנושא השלום. גם כינוס זה זומן על ידי אנשי סן אג,ינדו מאיטליה. הכינוס זמימן לי מפגש בלתי מתוכנן אשר הציב את נושא השואה מכיוון בלתי צפוילחלוטין. בסיום נאומי שהתייחס לנקודת הראות שלי באשר לשלום בין מדינות ועמים, ליחסה של היהדות לנושא, קם איש דת פלשתינאי ונשא באוזני ובאוזני משתתפי הכינוס דברי אשמה נוקבים: "אני רוצה להביע באוזניך את תחושתנו שלנו, של העם הפלשתינאי שבעצם אפשר לראות בנו קורבנות של השואה שלכם. אנו נמצאים כאן על אדמת גרמניה ואין ברצוני כלל להכחיש את השואה. אך יש בפי שאלה אחת: מדוע אנחנו צריכים להיות קורבנותיה? עד מלחמת העולם השנייה חייתם איתנו בשלום . בינינו ובין יהודי ארץ ישראל שררו יחסי ידידות קרובים. בעקבות מאורעות השואה,חיפשתם לכם בית ופלשתם לביתנו . כיוון שבאירופה הרסו את בתיכם, עקרתם אותנו, שהיינו חלשים ובלתי מאורגנים, מבתינו שלנו. בשל כך מצויים אנו בגלות מזה חמישים שנה ויותר. מדוע עלינו לשלם על בשרנו את מחיר השואה שלכם? קבל הנציג הפלשטינאיץ

משסיים את דבריו , קמתי להשיב ו. בראשית תיקנתי אותו אותו והסברתי שאנו לא פלשנו ולא באנו למקום זר. שאנחנו עצמנו גורשנו מארץ ישראל ב586 לפני הספירה על ידי הבבלים וב70 לספירה על ידי הרומאים.
ביטאתי את שמחתי מן העובדה שהוא אינו מכחיש שואה, אבל לא יכולתי שלא להעמידו על טעותו.
שהרי כאשר נולד האיסלאם ב-622 לספירה, היה זה 550 שנה לאחר שבית המקדש השני שלנו נחרב בירושלים. הזכרתי בדבריי את התנ"ך אשר מדבר על "וגר זאב עם כבש" ומבטיח ש"לא ישא גוי אל גוי חרב" ובאותו תנ:ך מבטיח הנביא ירמיהו לעם היהדוי "ושבו בנים לגבולם".
הנשביא ישעיהו שמדבר על חזון אחרית הימים נושא דברים על קיבוץ גלויות של העם היהודי כאשר ישוב לארצו.
ואגב הוספתי ואמרתי לפלשטינאי, בעניין הידידות אשר שררה בין שני העמים בתקופות לפני השואה, כיוון שאנו עומדים על אדמת גרמניה , כדאי להיזכר מי היה המנהיג הדתי היחידי בתבת שטס לברלין כדי לילחוץ את ידו של היטלר ולעודדו לפיתרון הסופי של הבעיה היהודית. היה זה לא אחר מאשר מנהיגם הרוחנו של הפלשטניאים המופתי הירושלמי חג' אמין אל חוסייני. מנהיגים אחרים שתקו, לא בדין ולא ביושר, אשר לפחות לא עודד את הצורר. בתקופה ההיא עדיין לא נולדה כלל בעיית הפליטים הפלשטינאים ולא בעיית פליטי השואה אשר חיפשו בית לאומי.
סיפרתי לו כי באותם ימים הייתי בביתי בעיר מולדתי בפולין ולא התכוננתי לזרוק אף אחד מביתו.

אם כך שאלתי באיזו ידידות מדובר? הזכרתי לו עובדה היסטורית אשר התרחשה בשנת 1929, עשר שנים לפיני פרוץ מלחמת העולם השנייה אז שחטו הפךשטנאים 69 יהודים בחברון, ביניהם תינוקות שנקרעו מזרועות אמותיהם , בלי שום פרובקציה מצד היהודים. "כבני שיח עלינו להעמיד את הדברים על דיוקם" הצעתי לפלשטיני "ולהתמודד עם הבעיה . אבל להציג תמונת מצב שקרית שעל פיה אתם הינכם קורבנות השואה שלנו, זהו עיוות מולט של ההיסטוריה".

כמה שקרים ובולשיט העם המומצא הזה מואכל.

tomsalts:

--- ציטוט של: dorgreen על מאי 15, 2007, 14:22:56 ---ברוך הבא ידידי.

הפרופוגנדה שלהם היא הצלחה מסחררת ביניהם, עיוות עובדות היסטוריות ואפילו דתיות.
הרב מאיר לאו:

"בחודש אייר תשס"ג-מאי 2003 הוזמנתי לכינוס באאכן אשר בגרמניה, שעסק בנושא השלום. גם כינוס זה זומן על ידי אנשי סן אג,ינדו מאיטליה. הכינוס זמימן לי מפגש בלתי מתוכנן אשר הציב את נושא השואה מכיוון בלתי צפוילחלוטין. בסיום נאומי שהתייחס לנקודת הראות שלי באשר לשלום בין מדינות ועמים, ליחסה של היהדות לנושא, קם איש דת פלשתינאי ונשא באוזני ובאוזני משתתפי הכינוס דברי אשמה נוקבים: "אני רוצה להביע באוזניך את תחושתנו שלנו, של העם הפלשתינאי שבעצם אפשר לראות בנו קורבנות של השואה שלכם. אנו נמצאים כאן על אדמת גרמניה ואין ברצוני כלל להכחיש את השואה. אך יש בפי שאלה אחת: מדוע אנחנו צריכים להיות קורבנותיה? עד מלחמת העולם השנייה חייתם איתנו בשלום . בינינו ובין יהודי ארץ ישראל שררו יחסי ידידות קרובים. בעקבות מאורעות השואה,חיפשתם לכם בית ופלשתם לביתנו . כיוון שבאירופה הרסו את בתיכם, עקרתם אותנו, שהיינו חלשים ובלתי מאורגנים, מבתינו שלנו. בשל כך מצויים אנו בגלות מזה חמישים שנה ויותר. מדוע עלינו לשלם על בשרנו את מחיר השואה שלכם? קבל הנציג הפלשטינאיץ

משסיים את דבריו , קמתי להשיב ו. בראשית תיקנתי אותו אותו והסברתי שאנו לא פלשנו ולא באנו למקום זר. שאנחנו עצמנו גורשנו מארץ ישראל ב586 לפני הספירה על ידי הבבלים וב70 לספירה על ידי הרומאים.
ביטאתי את שמחתי מן העובדה שהוא אינו מכחיש שואה, אבל לא יכולתי שלא להעמידו על טעותו.
שהרי כאשר נולד האיסלאם ב-622 לספירה, היה זה 550 שנה לאחר שבית המקדש השני שלנו נחרב בירושלים. הזכרתי בדבריי את התנ"ך אשר מדבר על "וגר זאב עם כבש" ומבטיח ש"לא ישא גוי אל גוי חרב" ובאותו תנ:ך מבטיח הנביא ירמיהו לעם היהדוי "ושבו בנים לגבולם".
הנשביא ישעיהו שמדבר על חזון אחרית הימים נושא דברים על קיבוץ גלויות של העם היהודי כאשר ישוב לארצו.
ואגב הוספתי ואמרתי לפלשטינאי, בעניין הידידות אשר שררה בין שני העמים בתקופות לפני השואה, כיוון שאנו עומדים על אדמת גרמניה , כדאי להיזכר מי היה המנהיג הדתי היחידי בתבת שטס לברלין כדי לילחוץ את ידו של היטלר ולעודדו לפיתרון הסופי של הבעיה היהודית. היה זה לא אחר מאשר מנהיגם הרוחנו של הפלשטניאים המופתי הירושלמי חג' אמין אל חוסייני. מנהיגים אחרים שתקו, לא בדין ולא ביושר, אשר לפחות לא עודד את הצורר. בתקופה ההיא עדיין לא נולדה כלל בעיית הפליטים הפלשטינאים ולא בעיית פליטי השואה אשר חיפשו בית לאומי.
סיפרתי לו כי באותם ימים הייתי בביתי בעיר מולדתי בפולין ולא התכוננתי לזרוק אף אחד מביתו.

אם כך שאלתי באיזו ידידות מדובר? הזכרתי לו עובדה היסטורית אשר התרחשה בשנת 1929, עשר שנים לפיני פרוץ מלחמת העולם השנייה אז שחטו הפךשטנאים 69 יהודים בחברון, ביניהם תינוקות שנקרעו מזרועות אמותיהם , בלי שום פרובקציה מצד היהודים. "כבני שיח עלינו להעמיד את הדברים על דיוקם" הצעתי לפלשטיני "ולהתמודד עם הבעיה . אבל להציג תמונת מצב שקרית שעל פיה אתם הינכם קורבנות השואה שלנו, זהו עיוות מולט של ההיסטוריה".

כמה שקרים ובולשיט העם המומצא הזה מואכל.

--- סוף ציטוט ---

הבעיה הגדולה יותר היא בקרבנו, אין רובנו מודעים להיסטוריה ולמעשיו של חאג' אמין, אם אין רובנו יודעין על זוועות אלו, אין שמץ סיבה שאויבנו יודו בכך.

ליאו:
אני מכיר אותך מיוטוב.

עוד מהתקופה לפני שהייתי בפורום הזה , ובעצם גיליתי מה הולך בכל הנושא של האיסלאם והבעיות שהוא עושה בעולם מהפה שלהם עצמם (ועוד אחד "מתון")

Aaron:
אל אקצה צריך להפוך לשרותים ציבוריים.

תפריט

[0] אינדקס הודעות

[#] עמוד הבא

[*] עמוד הקודם

עבור לתצוגת גירסה מלאה