עמלק ואויבי ישראל > המאבק על ארץ ישראל

בואו ואראה לכם את סדר יומי של גואל ישראל

(1/2) > >>

כהנא צדק!:
כמובן בגלל שיש בישראל משטר שמלאני-קיצוני דיקטטורי יגאל עמיר זכה לתנאים הללו עד לפני כמה ימים לא שהיום יותר טוב פשוט התא רק יותר חדש ואין מעקב במצלמות כל השאר נשאר.
הכתבה פורסמה ב-עיתון תל אביב אני ערכתי וקיצרתי והורדתי את הדברים ה"לא חשובים".
בתא החדש של יגאל עמיר בכלא אילון מותקנות שלוש מצלמות העוקבות אחריו מסביב לשעון  כאן ישבו גם גרגורי לרנר וג'ון דמיאניוק  סדר היום של האיש הכי שנוא במדינה כולל קריאת ספרי פילוסופיה והיסטוריה (לאחרונה: "אלטלנה") ולימוד תורה  שעתיים ביום הוא יוצא לחצר הצמודה לתא, ומתעמל (גאוותו, 2,000 קפיצות חבל ב- 25 דקות)  שעה הוא מדבר בטלפון  בשיחות עם מבקריו הוא אינו מתחרט על כלום - פרט לדבר אחד: שלא רצח גם את פרס  ופרקליטו משוכנע: "אני מוכן להתערב עם מי שרוצה - עד גיל 50 יגאל עמיר מחוץ לכלא"  היום רוצח ראש הממשלה בן 33.


מאת: ירון פרוסט
 
בהזדמנות הראשונה שניתנה לו, כשהגיע לתאו החדש בכלא אילון, התקשר יגאל עמיר לאמו בהרצליה.
"אמא", בישר לה. "העבירו אותי למקום חדש".
"לאן?", שאלה אותו בחרדה. ההעברה נעשתה בהתראה קצרה והוא לא הספיק להודיע לה דבר.
"אני קרוב לבית, ברמלה", הרגיע אותה.
"יופי", השיבה. "אני שמחה".
לרוצח יגאל עמיר, אפוא, יש בית חדש. המעבר מבאר שבע, מכלא אוהלי קידר, התרחש בחודש פברואר האחרון, לאחר ארבע שנים של עתירות חוזרות ונשנות מצד עורך דינו, בבקשה להעבירו קרוב יותר לבית הוריו. יגאל עמיר מוחזק במעין אגף מופרד - שמכונה בשב"ס "הפרדה ארצית" - לבדו בתא. מדובר באותו התא בו שהה לפניו גרגורי לרנר, ובעבר גם ג'ון דמיאניוק. כעת, משהתקרב למשפחתו, גבר התאבון והוא הגיש בקשה לצאת לביקור בית לפני חתונת אחותו גיתית (22), באוקטובר הקרוב. על אף שבמהלך השנים רוב בקשותיו לא אושרו, השב"ס לא שלל על הסף את הבקשה והיא נמצאת כעת בדיונים, וטרם נתקבלה החלטה סופית בנושא.
בעוד קצת יותר מחודש ימלאו שמונה שנים לרצח יצחק רבין, ועמודי העיתונים יתמלאו בכתבות לקראת יום השנה. בתאו שבכלא אילון, וגם קודם בבאר שבע, לא שותף האיש שביצע את הרצח לפולמוס הציבורי. מעולם לא אישר שירות בתי הסוהר לאף עיתונאי לראיין אותו, למרות שעד כה הוגשו עשרות בקשות, כולל עיתונאים בכירים ביותר. גם עמיר עצמו אינו שש להתראיין. בעבר נענש על ראיונות מזדמנים שנתן ללא רשות בביקוריו בבית המשפט, וכעת הוא נזהר שבעתיים.
לטענת פרקליטו הירושלמי, שמואל כספר, מאז עבר לרמלה חלה הרעה מסוימת בתנאיו. לדברי עו"ד כספר, אנשים שאושרו לבקרו בכלא הדרומי שוב לא מאושרים בכלא אילון, ומרחב המחיה שלו קטן יותר. "כנראה לוקח זמן עד שהסוהרים החדשים שלו בכלא החדש לומדים את הפקודה המיוחדת שנכתבה עבור יגאל עמיר", הוא אומר. "אנשים שאושרו לביקור בבית המשפט בבאר שבע, כמו הדוד שלו לדוגמה, לא יכולים לבוא עכשיו לרמלה". יחד עם זאת, יש לציין כי בתאו החדש מקבל עמיר מבקרים ללא קיר חוצץ, שלא לדבר על קיצור טווחי הנסיעה עבור משפחתו.
כרגיל, סיפור המעבר של אסיר העולם עמיר מבאר שבע לרמלה רצוף בספקולציות ושמועות. כך, למשל, לאחר עדותו של עמיר במשפטו של אבישי רביב (עדות שתרמה מאוד לזיכויו), שניתנה בסמיכות למעבר, טענו מצדדי תיאוריות הקונספירציה למיניהן כי מדובר בעיסקה שרקח עם השב"כ - עדות למען רביב תמורת מעבר לאילון. גירסתו של עו"ד כספר פשוטה הרבה יותר, ולפיה המעבר התרחש בעקבות מאבק משפטי ממושך, אך הוא מודה שאינו נמצא ליד מרשו 24 שעות ביממה ושבמדינת ישראל "הכל יכול לקרות".
וכך נראה יום בחייו של האיש השנוא ביותר במדינת ישראל, אסיר מספר 1065155, יגאל עמיר, רוצח ראש הממשלה רבין ז"ל:

הלו"ז
תפילות, ספרים ורשת ב'
יגאל עמיר מתעורר בכל יום בחמש לפנות בוקר לתפילת "ותיקין", שהיא למעשה שחרית הנישאת עם עלות החמה, למהדרים שבמתפללים. במהלך היום כולו הוא מתפלל שלוש פעמים, כנהוג. את רוב שעות היום הוא מקדיש ללימוד תורה. הוא לומד דף גמרא אחד ביום, וכבר סיים את כל הש"ס (כלומר את כל התלמוד) פעם אחת מההתחלה ועד הסוף. גם את החגים עורך עמיר לבד בתאו, ומקפיד על המצוות קלה כחמורה. בליל הסדר האחרון קיבל לתאו קערה עם ביצה, מרור וכל הנדרש, וקרא את ההגדה לבדו, מתחילתה ועד סופה. בשאר היום הוא אוכל, ישן לפרקים ומשוחח בטלפון.
תאו של הרוצח מצוי באגף מבודד לחלוטין, כך שלמעשה הוא אינו פוגש אנשים, מלבד מספר סוהרים השומרים עליו. באחרונה הגיש בקשה לצאת מהאגף המבודד ולהשתלב באגף התורני המיועד לשומרי מצוות. בקשתו לא אושרה.
מלבד קריאה בתורה, קורא יגאל עמיר גם לא מעט ספרים, בעיקר מתחום ההיסטוריה וההגות. לאחרונה גמע בשקיקה את ספרו של שלמה נקדימון, "אלטלנה", אותו שאל מספריית הכלא. במיוחד התעניין בקטעים שעסקו ביצחק רבין. בנוסף, הוא מתעניין גם בספרי פילוסופיה, וקורא את ניטשה, דקארט, יונג ותומאס מאן. בתחום הספרות היפה קרא את ויליאם פוקנר האמריקאי ודוסטויבסקי, ובתחום ההיסטוריה הוא מתעניין בספרים על מלחמת האזרחים בארה"ב, וגם על ההתנקשות בנשיא לינקולן. בנוסף, התלהב מאלכסנדר סולז'ניצין, הסופר הרוסי המפורסם שכתב ספרי מחאה רבים נגד המשטר הסובייטי ועריצותו.
את ספריו מסדר עמיר בהקפדה על מדפים רחבים המותקנים בתאו. לאחרונה נוסף לספריה שלו גם "שולחן ערוך", לאחר שמספר אסירים במחלקה התורנית של הכלא אספו כסף וקנו לו ביחד את כל עשרת הכרכים של יוסף קארו, בעלות של אלפי שקלים.
כשהוא אינו קורא ספרים או תורה, מקשיב עמיר באדיקות לחדשות ולתוכניות אקטואליה. הוא מעדיף את רשת ב', אבל מאזין גם לגלי צה"ל ולערוץ 7, באמצעות רדיו קטן עם אוזניות שהוא מחזיק ברשותו. הוא נוהג לאתר בחדשות ידיעות המושמעות פעם אחת בלבד ואינן חוזרות במהדורות הבאות, ומכך הוא מנסה להסיק למי היה אינטרס "להעלים" אותן ולהורידן מהכותרות. בפסח שעבר, לדוגמה, סיפר לאמו בהתרגשות כי ידיעה על חופשה בת שלושה ימים שקיבלו אסירים ערבים השפוטים על רצח שודרה פעם אחת בלבד ונעלמה. בתגובה שלחה גאולה מכתב לשר לבטחון הפנים ולטענתה לא קיבלה תשובה עד היום. "כולם שפנים", היא אומרת.
עיתונים עמיר אינו מקבל כיום כלל (בכלא באר שבע נהג לקבל עיתון אחד, של יום האתמול), אבל אמו מקפידה להביא לו בביקוריה את "מקור ראשון" של אותו השבוע. מוסיקה הוא כמעט שאינו שומע, אבל כשכן אז הוא מעדיף להקשיב ברדיו למוסיקה קלאסית.
התא:

1. מצלמת מעקב, אחת מתוך שלוש שפזורות בתא ופועלות
24 שעות ביממה
2. מיטה
3. שירותים ומקלחת. עמיר הוסיף קרטונים מעל לקיר הגבס, כדי להסתירו מהמצלמה שממול
4. כיור ופלטת חימום
5.טלפון הפועל באמצעות טלכרט, ומופעל למשך שעה אחת ביום
6. מדפי ספרים ושולחן. עמיר ויתר על האפשרות לטלוויזיה
ומחשב בחדר.

מרחב המחיה של רוצחו של ראש הממשלה רבין אינו גדול ומתחלק לשני אזורים - תאו וחצר טיולים. שטח תא המגורים שלו הוא 16 מ"ר, כולל מתחם קטן של שירותים ומקלחת. הריהוט בתא מינימליסטי: מיטת שינה, מדפים לספרים, ארון, פלטת חימום ומאוורר. מכיוון שהוא שומר מצוות, בחר עמיר שלא להחזיק בתאו טלוויזיה או מחשב. חצר הטיולים שלו קטנה בהרבה מזו שהיתה לו בכלא בבאר שבע. החצר, ביחד עם חדר עו"ד וחדר ביקורים, תופסים כולם ביחד שטח של 26 מ"ר (באוהלי קידר עמד שטח החצר על 71.5 מ"ר, אך תא המגורים היה קטן יותר).
המעבר בין תא המגורים לחצר (המשמשת את עמיר בלבד) אינו חופשי, שכן הדלת המפרידה ביניהם נעולה ונפתחת רק בלחיצת כפתור חשמלי. היציאה לחצר הטיולים מתאפשרת לו לשעתיים ביממה, באופן מפוצל (פעמיים ביום), כשביום שישי ניתנת רק שעה. את עיקר זמנו בחצר מעביר עמיר בחילוץ עצמות, באמצעות צעידה מקצה אחד של החצר לקצה השני. בנוסף, הוא מתעמל בקפיצה בחבל (לעורך דינו סיפר בגאווה כי הוא עושה 2,000 קפיצות ב-25 דקות), ויושב בשמש.
כל קשר בין האסיר עמיר לאסירים אחרים אינו מתקיים. מכיוון שהתא בו הוא מוחזק הוא היחיד באגף, הוא אינו רואה איש זולת מספר סוהרים אשר באים איתו במגע. גם המגע איתם מצומצם, שכן רוב הפעולות השוטפות, כגון פתיחת דלת החצר או הפעלת הטלפון - נעשות בהפעלה מרחוק, באמצעות מתגים אלקטרוניים. 
 
בשום מקרה הוא אינו מורשה לצאת מאגף "הפרדה ארצית" בו הוא מוחזק. הוא גם אינו עוסק בעבודות בכלא כמו עבודה בנגריה או במכבסה, שמבצעים אסירים אחרים שאינם מצויים בבידוד.
על פי הוראות השב"ס, הפיקוח על תנועותיו של עמיר הדוק ורציף. מספר מצלמות המותקנות בפינות התקרה בתאו מתעדות כל רגע בסדר יומו. כמעט. חדר השירותים בתאו מופרד משאר התא באמצעות קיר גבס בגובה מטר וקצת, ועורך דינו מספר כי על מנת שהמצלמות לא יוכלו לתצפת עליו הוא הציב קרטונים על הגבס כדי להגביה את הקיר כך שיסתיר אותו בזמן שהוא נמצא בשירותים.
האוכל שמקבל עמיר הוא בהכשר הבד"ץ בלבד. בנוסף, הוא רוכש מוצרים נוספים בקנטינה שבכלא. מעבר לכך, אין לו בקשות מיוחדות בנושא. תאו נקי ומסודר כל הזמן, וגם את עצמו הוא אינו מזניח. הוא מחליף את בגדיו תדירות, ושומר על הופעה נקיה ומסודרת.
על פי הידוע, לא סובל עמיר מבעיות רפואיות כלשהן. מבחינה משמעתית, רוצח ראש הממשלה ידוע כאסיר שקט וללא בעיות התנהגות. גם בקשות מיוחדות הוא כבר אינו מגיש באותו הקצב בו נהג בעבר. בשנים הראשונות הפציץ את השב"ס בעשרות בקשות לשיפור תנאיו, ביניהן הכנסת מזגן לתאו, שימוש בשעון מעורר, קבלת חוט ומחט, קבלת מילון אנגלי-אנגלי ועוד.
בתקופה האחרונה התרכז בדברים מהותיים יותר. הוא ביקש להרחיב את מעגל האזרחים הרשאים לבקרו (כעת מאושרים רק בני משפחה מדרגה ראשונה), לצאת מהאגף המבודד לאגף התורני, לצאת לחתונת אחותו באוקטובר ולאפשר לו להתפלל בחגים עם אסירים אחרים. כל הבקשות הללו נדחו על ידי השב"ס, מלבד, כאמור, בקשתו לצאת לביקור בית לפני החתונה, שנדונה בימים אלה.
האחות, גיתית, היא הבת האחרונה במשפחה שטרם נישאה. בעלה, צעיר חרדי מבלגיה, ביקש לאחרונה להגיע לביקור בכלא. בעבר לא אושר ליגאל עמיר גם לצאת לחתונת אחותו השנייה, הדס. "גם עכשיו אני לא אופטימי לגבי התשובה", אומר עו"ד כספר. "אבל בכל מקרה אם לא יאשרו לו, אנחנו נעתור לבית המשפט .


הביקורים
גאולה, חגי ולריסה טרימבובלר
 

גאולה עמיר
 

חגי עמיר
 

לירסה טרימבובלר

   אחת לשבוע רשאי יגאל עמיר לקבל ביקור, למשך שעה. בעבר רשאי היה לקבל גם את משפחתו המורחבת, אך מאז עבר לכלא אילון מורשים לפגוש את הרוצח רק בני משפחתו מדרגה ראשונה, ועוד מבקרת אחת, לריסה טרימבובלר, ד"ר לפילוסופיה ואם לארבעה מירושלים, המקיימת מזה מספר שנים קשר קבוע איתו.
טרימבובלר טוענת כי הגיעה ליגאל עמיר מסיבות של חסד. בראיון ל"מקור ראשון" מינואר השנה סיפרה כי החליטה ליצור איתו קשר לאחר שהזדעזעה מ"מסע הדמוניזציה שערכו לו" בתקשורת. תחילה החלה מתכתבת עימו ועם אחיו חגי, אחר כך החלו לשוחח בטלפון, ובהמשך, באפריל 2001, אושרו לה ביקורים. רוב שיחותיהם סובבות סביב נושאים פוליטיים ואידיאולוגיים. הוא מספר לה על ספרים שהוא קורא, והיא מתארת לו את העולם החיצון.
אדם נוסף שמעדכן את עמיר בנעשה בחוץ הוא עורך דינו, שמואל כספר. "הוא מתעניין במה שקורה במשפחה שלי, בילדים שלי ובאיך הדברים נראים בחוץ", מספר עו"ד כספר. "הוא שאל אותי על גדר ההפרדה, הרכבת הקלה ופרויקט נתב"ג 2000, כל מיני דברים שהוא לא ראה בעיניים שלו כי קרו אחרי שנכלא. אני תמיד מקפיד לתאר לו מה קורה, לא מזמן למשל עליתי להר הבית וסיפרתי לו מה הולך שם, מי עולה להר ומה יחס השלטונות".
את אמו הוא מקבל לביקור אחת לשבוע או מקסימום שבועיים. אחיו חגי מגיע אחת לשלושה חודשים מכלא אשמורת. הביקורים נעשים בפיקוח הדוק ומתקיימים בחצר הטיולים של האגף, וללא מחיצה בינו לבין מבקריו. בסמוך למבקרים יושבים שניים-שלושה סוהרים המקשיבים לכל שיחה שמתנהלת, ומונעים העברה של חפצים שלא אושרו מבעוד מועד.
הצוהר הנוסף שלו לעולם החיצון מתאפשר באמצעות הטלפון. מדובר במתקן טלפון ציבורי המופעל באמצעות כרטיס טלכרט. השימוש בטלפון מתאפשר לו במשך שעה ביום, והוא מופעל באמצעות מתג אלקטרוני על ידי הסוהרים. עו"ד כספר טוען כי בשל הפעלת הטלפון רק שעה ביום יש לו בעיות טעינה, וכי לפיכך מרגע חיבור הקו לוקח חצי שעה לבטריה להיטען, מה שמותיר לו רק חצי שעה לטלפונים. "הוא הרי לא משתתף בטלפון הזה עם אף אחד", כועס כספר. "למה לא לתת לו לדבר כל היום? הוא עשה דבר רע מאוד, שאין לתאר, אבל העונש שלו זה מאסר עולם ולא שהוא לא יוכל להשתמש בטלפון. התעללות לשמה". שיחותיו של הרוצח נעשות לעת ערב, מתוך רשימה סגורה של מספרים שאושרו על ידי השב"ס והשב"כ. עמיר מתקשר בעיקר לעו"ד כספר ולמשפחתו בהרצליה.
קשר נוסף שמקיים עמיר עם אנשים הוא דרך חליפת מכתבים, אלא שהקשר חד צדדי בעיקר. מאות מכתבים נשלחו לתאו בשמונה השנים האחרונות. הוא מחזיק את כולם בתוך מזוודה מיוחדת, ואינו עונה לכותבים. למכתבים, אגב, לוקח כחודשיים להגיע אליו, בשל הצורך לאשר את תוכנם אצל הצנזור של שירות בתי הסוהר, כמו גם של שירות הביטחון הכללי.
 
קשרים רומנטיים עם נשים הוא אינו מקיים, שכן כאמור אינו מורשה לבוא במגע עימן. בעבר פורסם כי בכלא באר שבע קיבל פניות מלא מעט בנות דתיות שביקשו להשתדך לו, וכי הנהלת הכלא דחתה בקשות רבות ליצור עימו קשר טלפוני. "מגיע לו להשתדך", אמרה פעם אחותו הדס, "כמו לכל בחור צעיר".

השיחות
פיגועים, קונספירציה ופרס
בתאו המבודד מתרכז רוצחו של רבין בעולמו הפנימי ובלימוד תורה. בשב"ס מספרים כי השיחות שהוא עורך עם אנשי הסגל המורשים להיכנס אליו הן בדרך כלל קונקרטיות מאוד ומתמקדות בצרכיו ובבקשותיו. עם משפחתו ומבקריו הסיפור קצת אחר. עם אביו, שלמה, הוא מדבר בעיקר על ענייני דת. עם טרימבובלר הוא מדבר הרבה על נושאים מופשטים. אחת הדמויות היחידות עימן הוא נכנס לשיחות אישיות יותר היא אמו, איתה הוא משוחח בטלפון כמעט מדי יום ביומו, בשעות הערב. "אנחנו מדברים על החיים", היא מספרת. "הוא גם מספר לי הרבה כמה הוא צריך להיאבק על כל דבר בכלא, בזמן שכל ערבי לצדו יכול לקבל מה שהוא רוצה בהינף יד".
נושא נוסף עליו הם מדברים לפעמים הוא תיאוריות הקונספירציה שנפוצו במהלך השנים על הרצח. היא מאמינה בחלק מהן. הוא כועס עליה, ולא מכחיש לרגע שירה בראש הממשלה (גאולה: "אבל הוא לא רצה להרוג את רבין אלא רק לפצוע אותו. תשאל את עצמך למה הוא ירה בגב שלו ולא כיוון לו לראש").
עם עו"ד כספר מתמקד יגאל עמיר בעניינים יותר קונקרטיים. "הוא מתקשר אלי כשהוא צריך משהו והוא לא מדבר איתי על רגשות", מספר כספר. "בעניין הזה הוא מופנם. הוא איש עם הרבה פוקוס. עיקר ההתייחסות שלו היא אל הכלל, ולציבוריות הישראלית, אבל הוא גם חי את החוויות של האנשים שמסביבו". על הרצח הוא ממעט לדבר עם כספר, אבל לעתים משהו נפרץ אצלו והוא מתבטא בנושא. למי שמצפה לשמוע זיק של חרטה שמונה שנים אחרי, צפויה אכזבה מוחלטת.
"הוא אומר לי שהוא הציל את עם ישראל מכליה", מספר כספר. "לטענתו, אם לא היה רוצח את רבין, אז כל הפיגועים עכשיו היו ארוחת בוקר בשביל החמאס. שהם היו הורגים בנו, והיו שולטים היום לא רק במוקטעה אלא בכל יהודה ושומרון וחצי ירושלים. לשיטתו הוא עצר מוקדם את הסרטן. הטעות היחידה שהוא חושב שהוא עשה זה שהוא לא הרג את פרס.

עז77:

--- ציטוט ---בעוד קצת יותר מחודש ימלאו שמונה שנים לרצח יצחק רבין
--- סוף ציטוט ---

מה הקטע?... מצד אחד המעבר לתא החדש זה חדשות טריות,
מצד שני כשמלאו לחיסול רבין 8 שנים היה זה לפני 3 שנים...

משהו פה לא מתחבר..  ???

כהנא צדק!:

--- ציטוט של: עז77 על דצמבר 14, 2006, 11:11:15 ---
--- ציטוט ---בעוד קצת יותר מחודש ימלאו שמונה שנים לרצח יצחק רבין
--- סוף ציטוט ---

מה הקטע?... מצד אחד המעבר לתא החדש זה חדשות טריות,
מצד שני כשמלאו לחיסול רבין 8 שנים היה זה לפני 3 שנים...

משהו פה לא מתחבר..  ???

--- סוף ציטוט ---
שחכתי באמת להסביר הכתבה עצמה נכתבה לפני 3 שנים אבל בתנאים האלה הוחזק יגאל עמיר עד לפני שבוע.
לפני שבוע בערך הועבר יגאל לתא חדש בכלא רימונים ללא פיקוח מצלמות לראשונה מאז 11 שנים.

דוקא_כך:
יגאל עמיר גבר!  אני מה-זה שמח שציטטת כאן את הכתבה.  במיוחד העובדה שהוא גאה במה שהוא עשה, וכך צריך להיות!  ישר כח לצדיק זה.

דרך אגב, eran, מה שיגאל עמיר עשה--זו אהבת ישראל אמיתית, לא לשבת בחיבוק ידיים ולהתבכיין באפס מעשה על "אהבת ישראל" כלפי בוגדים שיכורים שונאי ישראל, בעוד שעשרות יהודים נרצחים, אלא לקום ולעשות למניעת רצח יהודים.  יגאל עמיר צדיק בדורנו, דוגמא ומופת לכל יהודי בכלל, ולכל יהודי בא"י בפרט.  יגאל עמיר הוא התגלמות "כהניזם חילוני" (אם יש כזה דבר, בכלל).

כהנא צדק!:

--- ציטוט של: דוקא_כך על דצמבר 17, 2006, 06:38:59 ---יגאל עמיר גבר!  אני מה-זה שמח שציטטת כאן את הכתבה.  במיוחד העובדה שהוא גאה במה שהוא עשה, וכך צריך להיות!  ישר כח לצדיק זה.

דרך אגב, eran, מה שיגאל עמיר עשה--זו אהבת ישראל אמיתית, לא לשבת בחיבוק ידיים ולהתבכיין באפס מעשה על "אהבת ישראל" כלפי בוגדים שיכורים שונאי ישראל, בעוד שעשרות יהודים נרצחים, אלא לקום ולעשות למניעת רצח יהודים.  יגאל עמיר צדיק בדורנו, דוגמא ומופת לכל יהודי בכלל, ולכל יהודי בא"י בפרט.  יגאל עמיר הוא התגלמות "כהניזם חילוני" (אם יש כזה דבר, בכלל).

--- סוף ציטוט ---
רק שתדעו הנבלות האלה החזיקו את יגאל הצדיק 11 שנה בבידוד מוחלט רק לפני שבוע עשו לו מי "הקלה" והעבירו אותו לתא קצת ויתר חדש אבל יותר קטן ובלי מצלמות וגם כלא רימונים נחשב לכלא דיי קשה האסיר 23 שעות בחדר סגור.
והכי חשוב הם לא הצליחו לשבור אותו הוא לא הצטער בכולם! אבל כן הוא הצטער על משהו שהוא לא הרג את פרס גם (ככה הוא אמר ואומר)
הוא עושה את כל החגים בתא שלו מתפלל של תפילות ביום הוא קם לותיקין (לנץ תפילת שחרית) ב-5 בבוקר הוא כל יום לומד דף גמרא שלם! הוא מבין טוב בגמרא ויש עוד הרבה דברים להגיד עליו פשוט צדיק!

תפריט

[0] אינדקס הודעות

[#] עמוד הבא

עבור לתצוגת גירסה מלאה