עמלק ואויבי ישראל > האמת מאחורי דת האיסלם

יש לי רעיון

(1/3) > >>

Aaron:
המוסלמים מאמינים שאם מורחים חזיר על מוסלמי שמת הוא לא ילך לגן עדן. אז זה מה שצריך לעשות- כל מוסלמי שהורגים, להכניס אותו לדיר חזירים לשחוט חזיר ולעשות מפעל מיוחד שתפקידו יהיה לייצר ממרח חזירים במיוחד למוסלמים. הרי כל הנאצים האלה שמחים כשמחבל מתפוצץ כי הוא כביכול הלך לגן עדן אבל אם נמרח חזיר על כל מוסלמי נאצי לא תיהיה להם סיבה לשמוח כי הוא ילך לגיהנום.  ;D ;D ;D
אבל האמת שאני מרחם קצת על החזירים שצריכים להמרח על מוסלמים.

DJ Luminus:

--- ציטוט של: Aaron על דצמבר 11, 2006, 14:22:33 ---המוסלמים מאמינים שאם מורחים חזיר על מוסלמי שמת הוא לא ילך לגן עדן. אז זה מה שצריך לעשות- כל מוסלמי שהורגים, להכניס אותו לדיר חזירים לשחוט חזיר ולעשות מפעל מיוחד שתפקידו יהיה לייצר ממרח חזירים במיוחד למוסלמים. הרי כל הנאצים האלה שמחים כשמחבל מתפוצץ כי הוא כביכול הלך לגן עדן אבל אם נמרח חזיר על כל מוסלמי נאצי לא תיהיה להם סיבה לשמוח כי הוא ילך לגיהנום. ;D ;D ;D
אבל האמת שאני מרחם קצת על החזירים שצריכים להמרח על מוסלמים.

--- סוף ציטוט ---

זהו רעיון לא חדש, אבל גאוני. שמעתי שהבריטים נהגו לעשות זאת לערבים בתקופת המנדט.

zelhar:
אני לא חושב שזה יעצור את האיסלאמו-נאצים מלרצוח. זו כנראה 'אמונה טפלה' מוסלמית אבל ל'חכמי' שריעה לא תהיה בעיה לפסוק שהמחבל יזכה להגיע לגן-עדן גם אם שרידיו יטמאו ממרח חזיר.

דרך אגב - בהודו פרץ מרד גדול בבריטים (1857) של חיילים הודים. התירוץ המיידי היה ששקיות אבק שריפה  היו ספוגות בשומן של חזיר או בקר וזה הפריע למוסלמים ולהינדים בהתאמה (כדי לטעון רובה היה צריך לקרוע בשקית עם השיניים). אבל משפרץ המרד לא הייתה למורדים כל בעייה להשתמש בנשק ובתחמושת ה'טמאה'. 

ליאו:
רק חבל שהם כבר משתמשים בטילים................

נץ וגאה בזה:
דרך אגב, בצורה זו דיכאו הבריטים בסופו של דבר את המרד הערבי הגדול בין 1936 ועד 1939, הם היו עוטפים את החוליות של השייח עז עדין אל קאסם (שהבריטים עצמם חיסלו אותו, והוא אגב קבור בקבר מפואר דרומית לחיפה, לטיפולכם, וכמובן שעל שמו קרויים חוליות הרצח והטבח של האירגון האיסלמו-נאצי חמאס) בעור של חזיר וכך גם קוברים אותם, וכשראו הערבושים את מתיהם בעור חזיר והסיקו שהשהידים שלהם לא מגיעים ל"גן עדן" כצפוי (בגלל החזיר) אז הם נכנעו סופית למרות הבריטית.

תפריט

[0] אינדקס הודעות

[#] עמוד הבא

עבור לתצוגת גירסה מלאה