כתב נושא: האיחוד האירופי: "בקרוב נחליט על סימון מוצרים מהתנחלויות"  (נקרא 8080 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק Torah

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 912
שר החוץ של האיחוד, פדריקה מוגריני, התייחסה לנושא הסכסוך הישראלי-פלסטיני בסיום כנס שרי החוץ של היבשת שעסק ברובו במשבר הפליטים שפוקד את אירופה. מוגרני הודיעה כי בקרוב תיפול ההחלטה בנושא סימון המוצרים - שר החוץ של לוקסמבורג הדגיש: "המהלך נעשה על מנת לאפשר לצרכן לבחור, לא כדי להחרים את ישראל"


שרת החוץ של האיחוד האירופי, פדריקה מוגריני, התייחסה לנושא סימון המוצרים מההתנחלויות בסיום כינוס שרי החוץ של היבשת שהתקיים בלוקסמבורג. "עבודת הוועדה שדנה בנושא קרובה לסיום, אלו השלבים האחרונים לפני שנגיש את המסקנות", אמרה מוגריני.


לצדה של מוגריני ישב שר החוץ של לוקסמבורג, ג'יאן אסלבורן, שהתייחס גם הוא לנושא בפעמים אחרות. אסלבורן אמר כי לדעתו, סימון המוצרים המיוצרים מעבר לקו הירוק הוא חשוב לצרכן והדגיש: "לא מדובר בניסיון להחרים את ישראל - אלא במתן מידע לצרכן על מנת שיוכל להחליט בעצמו אם הוא מעוניין לקנות מוצרים מההתנחלויות".


מוקדם יותר באותו כינוס, התייחסה מוגרני גם משבר הפליטים שמעסיק את מדינות אירופה בשבועות האחרונים ואמרה: "אנחנו ניצבים בפני אירועים דרמטיים שאין להגדירם כמקרה חירום, משום שהמשבר הזה כאן כדי להישאר. ככל שנפנים את עובדה זו מהר יותר, כך נוכל להגיב ביעילות ובזריזות".