כתב נושא: נץ לגבי הטענה החרדית שמאלנית  (נקרא 2632 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

בייקר

  • אורח
נץ לגבי הטענה החרדית שמאלנית
« ב- : אפריל 13, 2007, 01:07:49 »
אסור להרגיז את הגויים,דתנו דת של שלום,איסור הלכתי לעלות על הר הבית.טענות נגד קנאות כי הקנאים הביאו לחורבן,שנאת חינם וכו' והתבססות על פסקי הלכה של הרבנים שלהם.
נניח חרדי מתבסס על הרב שך.

מנותק נץ וגאה בזה

  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 6815
  • Hierosolyma Victor
נץ לגבי הטענה החרדית שמאלנית
« להגיב #1 ב- : אפריל 13, 2007, 14:52:58 »
להלן קובץ התשובות:

1.) מן הזווית הדתית, לשלושת השבועות אין היום כבר תוקף, כבר הרמב"ם עומד על כך, וכן בגלל שהגויים עברו על השבועה שלהם של: לא לשעבד את ישראל יותר מדי, לפיכך רדיפות האינקוויזציה, פרעות ת"ח ות"ט והשיא בשואה היוו את סוף תוקפם המוחלט של השבועות הנ"ל, ולפיכך מותר גם מותר להרגיז את הגויים, אנחנו כבר עושים את זה יפה מאז 1948, כי לפי התפיסה הדתית קיומם של השלוש תלוי בשבועת הגויים, ברגע ששבועתם האחת אינה מקויימת ממילא בטלות השבועות של ישראל.

2.) והיום בין כה וכה הגויים לא סובלים את עצם קיומנו, אז שיקפצו לנו, אני שוב נאלץ להזכיר את מקרה צפון קוריאה, מדינה מבודדת עולמית, ללא משאבי טבע כלל, ענייה ונחשלת בגלל שיטה כלכלית שמעולם לא היה לא סיכוי, ובכל זאת המערב ובראשם ארה"ב הגדולה משקשקים מפניהם בפחד גדול.

3.) דתנו היא דת של שלום, נכון, אבל גם דתנו היא דת של חיים ורצון קיום ולא בכדי נאמר על המצוות: "וחי בהם..." ולא שימות בהם, גם לנו יש ג'יהאד (מלחמת קודש, מלחמת מצווה) אבל ההבדל ביננו לבין החיות האיסלמונאצים, הוא: שאין לנו שאיפות לכיבוש כלל עולמי ואין אנו רוצים במותם של כל מי שאיננו יהודי, אצלנו המושג: "כופר" הוא מכוון רק למי שפנה עורף לאמונתו בתוך!!! היהדות ולא מחוצה לה, הגויים הם בני נוח (זאת השאיפה) ולא כופרים, אצלם ישנו "דין מוחמד בסייף", אצלנו אין דבר כזה, גם אצלנו יש מושג של "למות על קידוש ה'" המקביל היהודי ל-שאהיד, אבל אצלנו המשמעות המעשית והרוחנית של המושג, שונה לגמרי מאיך שהמוסלמים רואים אותו ברוב טירופם (לא בכדי מכנה הרמב"ם את מוחמד בתור: "המשוגע"!).
אין לנו יצר התאבדות ואת האיסלם יש לחסל במלחמת השמד לאור העובדה שהכירז עלינו כליון והשמדה עוד לפני 1400 שנה.

4.) האיסור הלכתי לעלות להר הבית בזמן שהשליטה הבטחונית היא של שוטרים יהודיים תחת שלטון יהודי, אזי חילול ה' בכך עולה בעשרות מונים על עצם הבעיה שבעליה עצמה, כי בכך ברמה הלאומית אנו מוכרים  את מקום קודשינו לטמאים ולמזוהמים שבעמים, וההשפלה הלאומית שבכך עולה על האיסור של האדם הפרטי, אפשר לחשוב שאנחנו עדיין בתקופת המנדט הבריטי...למרות שמהרבה בחינות שום דבר לא השתנה מאז.

5.) מישהו ראה את טיטוס באיזור???  אדריינוס או קיקארו??? אין יותר רומא, חלפה עם הרוח (או יותר נכון עם ההונים), וגם יצר לאומיות בריא איננו קיצוניות או קנאות, זה שהשמאל ההזוי בוחר לקרוא לו כך לא הופך זאת לאמת, הקיצוניות והקנאות המטורפת היום קיימת ברובה המוחלט רק בשמאל (אם כי גם אצלנו ישנם כמה עשבים שוטים בודדים) הקנאות בשם קרל מרכס וולדימיר איליץ' לנין, "עולם ישן עדי יסוד נחריבה".
אין כאן שלטון של רומא, (כבר כתבתי על כך בתגובתי על מרד בר כוכבא בנושא בתת הפורום הזה), אין כאן שלטון של מעצמת על השולטת יחידי, אילו ארה"ב הגדולה שהיא היחידה היום שיש לה את המשאבים לנהל מלחמה רבתי בקצה העולם במרחק אלפי ק"מ מגבולותיה ומימיה הטריטוריאליים, צריכה קואליציה של הרבה מדינות בשביל לעשות זאת, אין להם כמעט את האופציה או היכולת (לוגיסטית ודיפלומטית) לעשות את הדברים לבד.

6.) שנאת חינם היא דבר הנושב מכיוון אחד בלבד וכתובתו ברורה, משמאל לימין (בניגוד מוחלט לשירם המפורסם של להקת אתניקס "Welcome to Israel") , כאילו שהסזון, אלטלנה וההאשמות של רצח ארלוזורוב וכן ההשלנות וההסגרות של קולק ושות' לא היו מספיקות.
גם אם קיימת שנאה מימין, הרי שיש לזה סיבה מוצדקת, מדובר בשנאה כלפי ערב רב של יהודונים כפופי גוו שונאי עצמם ועמם שמדכאים אותנו בשם אותה הגמוניה שיש להם במדינה הזו, הרבנים הרדים ברובם הגדול (לצערנו ולבושתנו) מתנהגים כאליו שום דבר לא השתנה והם מכהנים כרבני קהילות ביאליסטוק או מגנצא.
« עריכה אחרונה: אפריל 13, 2007, 15:43:31 על ידי נץ וגאה בזה »
אלוף מיל. בני פלד ז"ל
"צאו החוצה וצלצלו בפעמון שנתן לי מפקד חיל הים. כשישאלו אתכם למה אתם מצלצלים, ענו שכאן מת יהודי משוגע, שחשב שהיהודים מסוגלים להקים מדינה-וטעה" מילותיו האחרונות לילדיו.

בייקר

  • אורח
נץ לגבי הטענה החרדית שמאלנית
« להגיב #2 ב- : אפריל 13, 2007, 15:10:07 »
תשובה יפה מאד.רק ב2 זה צפון קוריאה ולא דרום קוריאה.

מנותק נץ וגאה בזה

  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 6815
  • Hierosolyma Victor
נץ לגבי הטענה החרדית שמאלנית
« להגיב #3 ב- : אפריל 13, 2007, 15:45:30 »
צודק, תיקנתי, פליטת מקלדת.
אלוף מיל. בני פלד ז"ל
"צאו החוצה וצלצלו בפעמון שנתן לי מפקד חיל הים. כשישאלו אתכם למה אתם מצלצלים, ענו שכאן מת יהודי משוגע, שחשב שהיהודים מסוגלים להקים מדינה-וטעה" מילותיו האחרונות לילדיו.