כתב נושא: ברוח האירועים האחרונים - גזענות ערבית.  (נקרא 7650 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק hyper

  • משתמש(ת) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 53
ברוח האירועים האחרונים - גזענות ערבית.
« ב- : נובמבר 23, 2014, 11:01:58 »
צהריים טובים,
לאחרונה ניתן לראות ברחבי הרשת חגיגות של שמאלנים על מקרי "גזענות" כנגד ערבים (לדוגמא אי העסקת עובדים ערבים באשקלון, שלטי "כאן לא מעסיקים ערבים" בעסקים שונים בארץ וכד') שמובילים להשוואה המגוכחת שהם כל כך אוהבים של גרמניה הנאצית. ברוב המקרים הטיעונים העלובים שלהם מופרכים באותו הרגע, אבל אני מרגיש שזה לא מספיק.. רציתי לארגן רשימה ענקית של מקרי גזענות נגד יהודים בארץ (כמו איסור העלייה להר הבית או החוק מטעם אוניברסיטת ביר-זית ברמאללה על איסור שהייה של יהודים בתחומיה) כדי לתקוע להם אותה בפרצוף בכל מקום אפשרי.
אשמח אם תעזרו לי לגבש אחת כזאת כדי שתתחיל להתגלגל ברחבי הרשת.

שבוע טוב   :old_afro:

מנותק IRON_MAN

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 12823
  • L.F בשטח הערבים במתח
בעניין: ברוח האירועים האחרונים - גזענות ערבית.
« להגיב #1 ב- : נובמבר 23, 2014, 21:58:55 »
קודם כל אין טעם להיכנס לויכוח עם ערבי נאצי או שמאלני קאפו בוגד ימח שמם.מי שהוא שונא ישראל עובדות לא מעניינות אותו.השמאלנים והערבים יודעים מצויין שהצדק איתנו פשוט הם שטופים בשנאת ישראל.להתווכח איתם סתם יעצבן אותך ויעייף ויתיש לא חארם? מה כן לעשות? להתנהג איתם כברברי בחזות מאיימת כמו עבריין זה הדבר היחידי שיפחיד וירתיע אותם מלפגוע ביהודים.לא מדברים איתם זולת רק "שתי שניות לטוס מפה".ראוי שהלום יגיע במהרה לאחר מכן ;D

רצית דוגמאות לאפרטהייד נגד יהודים?

1.ערבי שמוכר את הבית שלו ליהודים ביהודה ושומרון דינו מוות.אסור למכור ליהודים.
2.יש בעוטף ירושלים כבישים שהכניסה ליהודים אסורה על פי חוק.
3.הקוראן המתועב מכנה אותנו כ"צאצאי קופים וחזירים".
4.אם יהודי ירצה לגור במזרח ירושלים ימררו לו תחיים הבג"ץ והערב רב וכמובן הנאצים הערבים.רק בריונים לא פארשים עם כח סבל יוכלו להגיע לשם ולהתגורר לאחר מאבקים משפטיים עם השמאלנים ששולטים שם ועם "השכנים" הערבושים שגזענים כנגד יהודים ורוצים שהאזור יהיה יודנריין.

במקום להתעסק בויכוחים עדיף לעורר יהודים לאמת.לאמר להם שכל המנהיגים עובדים עליהם ושרק אנו ממשיכי דרכו של הרב כהנא זצ"ל כמו חיים בן פסח ובנצי גופשטיין וברוך מרזל אומרים אמת.
ארץ ישראל לעם ישראל על פי תורת ישראל.

ערבים לערב,סודנים לסודן,שמאלנים לאירופה!