כתב נושא: אובמה וגוג ומגוג /קטע יפה  (נקרא 8125 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק Torah

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 912
אובמה וגוג ומגוג /קטע יפה
« ב- : ספטמבר 24, 2014, 12:23:35 »
הזהרה לפני הקריאה: אין מגמת המאמר הנוכחי להפחיד אף אחד, המגמה היא לדעת שלא נשאר לנו הרבה זמן להתחזק בתורה ומצוות, וחלק מהמצוות היא הרי מצות המשחה. ובאמת אין מה לפחד, כיון שאמנם במשך כל הדורות הקב"ה הסתיר את הנהגתו על העולם (כדי שלא לפגוע בבחירה החופשית) באופן שלא היה ברור שמי שמקיים את מצוות ניצל מצרות, אבל במלחמות שבימי המשיח הדבר יהיה ברור וניכר לעין כל: מי שעובד את ה' כראוי ינצל!

בודאי ידוע לכולם מה שנתגלה בצופן התנכ"י על זהותו של אובאמה, אבל ברצוני להוסיף קצת פרטים בנושא.
בנבואה ביחזקאל, כאשר מתנבא על מלחמת גוג ומגוג, בפעם הראשונה שמוזכר על הנשיא גוג נאמר:
וַיְהִי דְבַר יְדֹוָד אֵלַי לֵאמֹר: בֶּן אָדָם שִׂים פָּנֶיךָ אֶל גּוֹג אֶרֶץ הַמָּגוֹג נְשִׂיא רֹאשׁ מֶשֶׁךְ וְתֻבָל וְהִנָּבֵא עָלָיו: וְאָמַרְתָּ כֹּה אָמַר אֲדֹנָי יְהוִה הִנְנִי אֵלֶיךָ גּוֹג נְשִׂיא רֹאשׁ מֶשֶׁךְ וְתֻבָל:  (יחזקאל פרק לח)
אם סופרים שבעה אותיות מתיבת "נשיא", מתקבל "אובאמה" (אגב תוספת אות אל"ף אחרי אות בי"ת היא הדרך הנכונה לכתוב אובאמה לפני ההלכה בדיני גיטין, כיון שמדובר על שם לועזי).
המילה ראש בגימטריה יוצאת 501 שזה שמו המלא ברק חוסיין אובאמה,והמילה מגוג יוצאת בגימטריה 52 שזה מספר מדינות ארה"ב
והרב אמנון יצחק שליט"א מוסיף רמז מהפסוק (בראשית לו' לא'): ואלה המלכים אשר מלכו בארץ אדום (ראשי תיבות אובאמה) לפני מלוך מלך לבני ישראל (המשיח). והבהיר שאובאמה הוא הנשיא מספר 44 בארצות הברית, בגימטריה דם, ואחריו יבוא מספר 45 דהיינו "אדם" כלומר מלך המשיח.

ובאמת הנשיא גוג הוא אכן המנהיג של ארצות אדום ויפת (ארה"ב ואירופה), כמו שכתב המלבי"ם זצ"ל בספר יחזקאל פרק ל"ב, פסוקים י"ז ואילך, וז"ל: "ויבוא גוג, נשיא משך ותובל, מארצות הצפון והמערב, שהם הערלים הנקראים אדום. ומשך ותובל הם מבני יפת הגרים באירופה, כמו שכתב היוסיפון." ועוד הרבה לפני המלבי"ם, מבואר ברמב"ן (עה"ת פרשת בשלח פרק יז פסוק י) ד"ה והיה כל הענין, שכתב שעמו של הנשיא גוג היינו אדום, שכתב הרמב"ן שהוא העם שעליו נאמר ביחזקאל (לח,טו) "אתה ועמים רבים אשר איתך".
עוד מבואר במלבי"ם, שלפני שהנשיא גוג יפתח במלחמה נגד בני ישמעאל (ארץ מגוג), יעשה איתם קואליציה נגד ישראל. ומי יותר חשוד על כך מאשר אובאמה שהוא אמריקאי מוסלמי?
עכשיו הסבר למה הנשיא אובמה מקבל רשות כל כך לפגוע בישראל? שעם ישראל עוזב את התורה וניהיה ככל הגויים הקב"ה מביא עלינו כמו בכל הדורות שונאי ישראל בשביל שעם ישראל יראה שאינו קשור לגויים וישוב לה' ולתורתו,ולהלן צופן בספר דברים,כנגד האלף האחרון! כל 10 אותיות (ספר דברים,פרק כ"ט,פסוקים כא-כה) וְאָמַר הַדּוֹר הָאַחֲרוֹן, וְהַנָּכְרִי, אֲשֶׁר יָבֹא מֵאֶרֶץ רְחוֹקָה; וְרָאוּ אֶת-מַכּוֹת הָאָרֶץ הַהִוא, וְאֶת-תַּחֲלֻאֶיהָ, אֲשֶׁר-חִלָּה יְהוָה, בָּהּ. וְאָמְרוּ, כָּל-הַגּוֹיִם, עַל-מֶה עָשָׂה יְהוָה כָּכָה, לָאָרֶץ הַזֹּאת; מֶה חֳרִי הָאַף הַגָּדוֹל, הַזֶּה. וְאָמְרוּ עַל אֲשֶׁר עָזְבוּ, אֶת בְּרִית יְהוָה אֱלֹהֵי אֲבֹתָם אֲשֶׁר כָּרַת עִמָּם, בְּהוֹצִיאוֹ אֹתָם מֵאֶרֶץ מִצְרָיִם ,
בדילוגים אובמה,זאת אומרת שבגלל שבאחרית הימים בדור האחרון עם ישראל יעזבו את התורה וינסו להיות ככל הגויים הקב"ה בשביל זה שלח את אובמה שיעשה עלינו סנקציות וגזירות ואם לא נפקח את עינינו הוא יביא עלינו עוד יותר צרות.
 דבר מעניין: הנביא מייחס ל"גוג" את התואר "נשיא" ולא "מלך"! מדהים לראות שהנבואה נכתבה לפי הלשון של הדור שלנו ממש! גם בהמשך הנבואה נכתבו דברים שרק בדורות האחרונות ניתן להבין, ונזכיר שני דוגמאות:
1) כתוב שם על גוג וחייליו: "וְעָלִיתָ כַּשֹּׁאָה תָבוֹא כֶּעָנָן לְכַסּוֹת הָאָרֶץ תִּהְיֶה", וכן בהמשך: "וְעָלִיתָ עַל עַמִּי יִשְׂרָאֵל כֶּעָנָן לְכַסּוֹת הָאָרֶץ בְּאַחֲרִית הַיָּמִים תִּהְיֶה". כיצד בימי הנביא היה ניתן לכסות הארץ כדוגמת ענן, והרי עננים הם בשמים? ובעידן המטוסים מובן היטב. ובאמת אחד מהאנשים שחווה מוות קליני מספר שהראו לו מלחמת גוג ומגוג, ומספר שהשמים יהיו מכוסים במטוסי קרב כמו עננים! כאן: http://www.sodot.tv/Site/ProDetile.asp?id=1223&CategoryID=1&SubID=6
2) ועוד כתוב שם: "כִּי בַנֶּשֶׁק יְבַעֲרוּ אֵשׁ". האם יש הסבר לפסוק כזה בתקופת הנביא?


[ודוגמאות כאלו ישנם רבות בתנ"ך, נבואות שמקבלות משמעות רק בדורות האחרונות. וכגון המושג של "רכב מפלדה" (טנק) בנביא נחום פרק ב' פסוק ד', ובלי נדר נרחיב בזה בהזדמנות אחרת].
ומעניין גם, שלשון הפסוקים בנבואת יחזקאל נותן תחושה שאותו נשיא גוג, אמנם הוא נשיא של בני אדום ובני יפת, אבל לא משתייך באופן ישיר לעמים אלו, דבר שמתאים מאוד לאובמה כיון שאביו הוא כושי [וכפי שכבר פירסמו באתר הנוכחי: בחינת אהוליבמה אשת עשיו, שהיתה מצאצאיו של כנען (כושים) והתחברה לאדום].
ואעתיק כעת מה שכתב הרב מנשה ישראל רייזמן שליט"א בענין דנן:
פרשת השבוע בו נבחר הנשיא אובאמה, פרשת לך לך, מספרת על מלחמתו של אברהם אבינו בארבע המלכים. כפירושו של הרמב"ן על פי המדרש (בראשית מ"ג ב) שעניין המלחמה היתה הוראה לעתיד בארבע הגלויות שעתידים בני ישראל לגלות בין הגויים, אמרפל מלך שנער זו גלות בבל [שנער זה בבל כידוע], אריוך מלך אלסר זו נגד גלות מדי, כי אלסר היא עיר במדי, כדרלעומר מלך עילם הוא יון, כי מקודם מלך אלכסנדר בעילם כשש שנים אחרי שניצח את דריוש בן אסתר, ותדעל מלך גוים זו מלכות אדום, רמז למלך מלכות אדום שהומלך על עיר מקובצת מעמים רבים והם נפרדין לארבע רוחות העולם. והלשון במדרש 'ותדעל מלך גוים זו מלכות הזו, שהיא מכתבת טירוניא מכל אומות העולם' שהיא אומרת דעות לכל העולם כולו. ואברהם עשה אז הכנה על כלל הגלויות, שבסופו של דבר נתגבר עליהם, מעשי אבות סימן לבנים. [ולפי הידוע המלכות השלטת בעולם היא מלכות אדום כפי שיסדו המהר"ל והאברנאל ועוד, ולפי המקורות המקובלים הרי שהנוצרים בכללותם מסמלים את מלכות אדום בעולם, היות וישוע הנוצרי היה גלגול של עשיו הרשע [עשיו=ישוע]. וכתבו בספה"ק [באלשיך הק' ובשל"ה הק' ועוד ועוד, ראה באריכות בספר שם משמואל] הביאור עפ"י מאמר הזוה"ק


שבאחרית הימים יבואו כל הרשעים האלה אמרפל, אריוך, אלסר, תדעל, שהם הם ראשי המלכיות ששעבדו בעם ישראל בסוד הגלגול, ויקבלו את עונשם על מה שהרעו לישראל, וכן מפורש בדניאל (ב' מ"ד) וביומיהון די מלכיא אנון יקום אלה שמיא מלכו די לעלמין לא תתחבל, הרי מפורש שכל המלכויות יהיו אז. ובעיקר יהיה באחרית הימים זה המלך ששמו תדעל שהוא מלך גויים רבים שיסמל את מלכות אדום, ואותו יכניע המלך המשיח במהרה בימינו. ועשיתי חשבון בערך המספרי של שמו של הנשיא הנבחר, ברק חוסיין אובאמה [501], עם ג' [3] השמות שלו, בגימטריה 'תדעל' [504]. ויותר חזק כשהוא נקרא 'ברק חוסיין אובאמה' בן 'ברק חוסיין אובאמה'. ובספה"ק מגלה עמוקות (על התורה - פרשת נח) שגוג נשיא ארץ המגוג מלבד שיהיה זה תדעל מלך גויים כאמור, הרי שהוא גלגול מנמרוד, שבא תחילה בסנחריב, שבימי נמרוד היה הניפוץ על פני כל הארץ, וגם בימי סנחריב היה הבלבול בכל האומות, ונרמז סוד זה בפרשת הפלגה מן הארץ ההוא יצא אשור ר"ל סנחרב מלך אשור הי' מגלגול דור הפלגה שהוא נמרוד שהוא סנחריב ואמרו בגמ' שהוא גוג ומגוג שיבא עם ע' אומות וילחם על ה' ועל משיחו, ובילקוט שמעוני (בראשית - פרק יד - רמז עב) שלש שמות נקראו לו לנמרוד, כוש נמרוד אמרפל. כוש שהיה כושי ודאי, נמרוד שהעמיד מרד בעולם, אמרפל שהיה אמירתו באברהם שאמר לו לירד לכבשן האש. ומצאנו רמז גם על היותו שחום עור. ומסיים המדרש תוך כדי דיבור הנ"ל: "אם ראית מלכיות מתגרות אלו באלו צפה לרגליו של משיח תדע לך שכן מצינו בימי אברהם על ידי שנתגרו מלכיות אלו באלו באת גדולה לאברהם".

ולסיום חשוב לציין, שאובאמה אכן יהיה גוג אם נזכה לכך, כי באמת אם הדור לא ראוי לביאת המשיח, זהותו של גוג יכולה להשתנות, וכמבואר בתלמוד מסכת סנהדרין דף צד ע"א.

"אמר רבי שמעון בן פזי אמר רבי יהושע בן לוי משום בר קפרא: כל המקיים שלוש סעודות בשבת ניצול משלש פורעניות: מחבלו של משיח, ומדינה של גיהנם, וממלחמת גוג ומגוג". (תלמוד בבלי מסכת שבת דף קיח ע"א)
« עריכה אחרונה: ספטמבר 29, 2014, 22:55:30 על ידי Torah »

מנותק Torah

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 912
בעניין: אובמה וגוג ומגוג /קטע יפה
« להגיב #1 ב- : ספטמבר 24, 2014, 12:39:20 »
תודה למישהו אחר שרשם,רק תיקנתי אותו טיפה.