חדשות ודיונים > ארכיון דיון כללי

** שאלו את הימין האמיתי - לתאריך 12 בדצמבר **

(1/4) > >>

עז77:


אנא שמרו על שאלות קצרות על מנת להקל על הקריאה בעברית של חיים,
הודעות שאינן שאלות או פניות לחיים ימחקו אוטומטית

תודה, עז.


mr.z:
שלום חיים
לא ענית לשאלה ששאלתי בשבוע שעבר:
מה דעתך על הרעיון של הרב מאיר כהנא הי"ד שמועלה בספר משעל עם או מהפכה?

בייקר:
לחיים שלום רב!
האם לדעתך יתכן "כהניסט טוב" שהוא יהודי שאינו שומר מצוות?
הבסיס שעליו התבסס הרב כהנא זצ"ל הוא ההלכה!
אני שמעתי אותך אומר שהלוואי שכל היהודים יחזרו בתשובה ושאתה שמח שיש לך קהל יעד חדש חילוני וגם שהרב כהנא הצליח אצל כולם:חילונים,דתיים,מסורתיים.
אבל בכל זאת שמעתי מאחד מהמנהלים שלך שאתה בוטח רק ביהודים שומרי מצוות.
בדיון בפורום על הנושא הזה ענו לי שהכהניזם דורש הכרת התורה היהודית והמסורת אבל שאיש איש יסיק את המסקנות בעצמו ושמדינת ההלכה הכהניסטית תדרוש שמירת מצוות בפרהסיה אבל לא תבדוק מה עושה איש איש בביתו שלו.
אתה הוכחת לנו שאתה אדם חכם וישר ואני מבקש ממך תשובה ישירה בנושא כמו שאתה תמיד אומר לנו את האמת בפנים,כי איתנו להבדיל מהגויים אתה יכול לומר לנו את הכל כי אנו תומכים בך דווקא בגלל שאתה אדם הגון ולא חלילה צבוע!
דווקא הישירות שלך,הבוטות לפעמים מביאה לך תומכים כי אתה מדבר בלשון שאיננה משתמעת לשתי פנים,לשון ברורה ונקייה שאיננה מתחנפת או רוצה למצוא חן בעיני מישהו.
אתה אותנטי חיים בן פסח אמיתי כמו הרב כהנא זצ"ל.

popmart:
חיים שלום רב.
תודה רבה על התשובות הצויינות שלך לשאלות שלי משבוע שעבר.
רציתי בבקשה לשאול:
1. שאלה קצת אישית ברשותך. מימה את מתפרנס? אתה הרי עסוק כל הזמן בעבודת הקודש בשליחות התנועה, נותן הרצאות, שידורי רדיו וטלביזיה. אז מימה אתה מתפרנס?
2. אני מסכים איתך שהמוסלמים הנאצים רוצים להשמיד את כל היהודים באשר הם, כדרכו של החזיר הנאצי מוחמד. אם כך, מה לדעתך  האינטרס של חזירים נאצים כמו אחמדיניג'ד או אסד, לא לטבוח בקהילת, היהודיות בארצות שלהם?

חוץ מיזה ספר לנו מה שלומך??  אתה דואג כל הזמן לכל ענייני התנועה ופועל רבות למען העם היהודי ואני מקווה שאתה לא מזניח את בריאותך.
יישר כוח ושהשם יצליח דרכך.
בכבוד רב,
אילן.

דוקא_כך:
חיים שלום רב,

מקווה שהבראת משבוע שעבר.  מזג האויר כאן בצפון-מזרח ארה"ב באמת מקולל (גם אני הייתי חולה, ועדיין לא הבראתי לגמרי...).  תודה על תשובתך בשבוע שעבר.  אני שוקל אותה בכובד ראש.

שאלתי השבוע:  אחת הדרכים שבאמצעותן יהודיים אמוניים (כמו המחנה של הרב קוק זצ"ל) הצדיקו וממשיכים להצדיק את הציונות החילונית מבחינה הלכתית היא ההקבלה בין ההיסטוריה המודרנית של הציונות לבין סיפורו של שמשון הגיבור.  שמשון הגיבור לא היה יהודי טוב במיוחד---הוא לא סיפר להוריו על כוחו המופלא, שכב עם גויות, אפילו התחתן(!) עם גויה, ובצע מעשי נקם נוראים בפלשתים לא לשם קידוש השם והמצווה להוריש את הארץ, אלא מתוך כעס ונקמה אישיים.  ולמרות מניעיו שלא היו טהורים, הוא גרם לקידוש השם עצום, ומתוך שהגוים פחדו ממנו, הם פחדו מאלוקי ישראל.  ואכן, שמשון הגיבור נחשב לאחד המנהיגים הגדולים ביותר שקמו לעם ישראל.  האם אתה מסכים עם ההשוואה הזאת בין שמשון הגיבור לבין אנשים כמו הרצל, בן-גוריון, וייצמן, נורדאו, כצנלסון ושאר הוגי ומנהיגי הציונות החילונית?!

אני גם מצטרף לדאגתו של popmart לבריאותך.  אני בכלל לא מרוצה מזה שאתה מקליט תוכניות ב-3:00 לפנות בוקר במקום לישון!  בבקשה, חיים, אל תעמיס על עצמך יותר מדי.

תודה, ורפואה שלמה.
דוקא_כך

תפריט

[0] אינדקס הודעות

[#] עמוד הבא

עבור לתצוגת גירסה מלאה