כתב נושא: קטעים נחברים מתוך עבדות הדוקטורט של אבו 'אדולף' מאזן וספרו המשוקץ  (נקרא 1426 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק Rational

  • חבר(ה) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 124
בעבודת הדוקטורט שלו מייחס עבאס למספר היהודים שנרצחו בשואה כפי שמקובל על-פי ההיסטוריונים, שישה מיליון את התואר, "שקר מופלא." הוא כותב בספרו:
נראה כי האינטרס של התנועה הציונית, עם זאת, הוא לנפח את המספר הזה כך שהישגיה יהיו גדולים יותר. מתוך כך הם חתרו להדגשת מספר זה על-מנת לזכות בסולידריות עם הציונות מצד דעת הקהל הבינלאומית. חוקרים רבים חולקים על המספר שישה מיליון והגיעו למסקנות מרשימות עד מאד — קביעת מספר הקורבנות היהודיים על כמה מאות אלפים בלבד‏.

עוד כתב:
לאחר המלחמה נפוצה ידיעה ששישה מיליון יהודים היו בין הקורבנות וכי מלחמת השמדה כוּונה בעיקר כלפי היהודים....האמת היא שאין איש יכול לאשש או לשלול מספר זה. קרי, ייתכן שמספר הקורבנות היהודיים הגיע לשישה מיליון, אך בו בזמן ייתכן שהמספר קטן משמעותית, נמוך ממיליון.

בהקדמה לספר האשים את התנועה הציונית בניפוח מספר הנרצחים וחומרת השואה. ובין השאר כתב (על פי תרגום וציטוטים שהובאו על ידי מכון ממרי):
במלחמת העולם השנייה נהרגו ארבעים מיליון איש בני עמים שונים בעולם. העם הגרמני הקריב עשרה מיליון איש, העמים הסובייטים עשרים מיליון ואת היתר יוגוסלביה, פולין ושאר העמים. אולם לאחר המלחמה התפרסם כי שישה מיליון יהודים היו בין הקורבנות וכי מלחמת ההשמדה הופנתה בראש ובראשונה כנגד היהודים ואחר כך כנגד שאר עמי אירופה.
לאמיתו של דבר, איש אינו יכול לאשר מספר זה או להכחישו לחלוטין. במילים אחרות, מספר הקורבנות היהודים יכול להיות שישה מיליון ויכול להיות קטן בהרבה - אפילו פחות ממיליון. העלאת הדיון בנוגע למספר היהודים אינה מפחיתה בשום אופן מחומרת הפשע שבוצע כלפיהם, שהרי רצח - ולו של אדם אחד - הוא פשע שהעולם התרבותי אינו יכול לקבל והאנושות אינה יכולה להכיר בו. ...
הציונות דברה תחילה על שנים עשר מיליון שהושמדו במחנות ריכוז אלו, אחר כך המספר הצטמצם מאוד והפך לחצי, כלומר לשישה מיליון בלבד. אחר כך המספר הצטמצם עוד יותר והפך לארבעה מיליון, שהרי לא יכול להיות שהגרמנים הרגו או השמידו יותר יהודים ממה שהיו בעולם בתקופה זו. למעשה, המספר האמיתי קטן בהרבה מן המיליונים השקריים הללו. ההיסטוריון והסופר ראול הילברג סבור כי המספר אינו עולה על 896,000.

וממשיך אבו 'אדולף' מאזן:
אחר כך ניסתה התנועה הציונית לתאר כיצד הם נרצחו במחנות הריכוז ובתאי הגזים, כשהיא מתעלמת משתי עובדות יסודיות. ראשית, חלק גדול מהיהודים נשאר בחיים ... שנית, חיסול הקורבנות לא התבצע רק במחנות הריכוז ובתאי הגזים. חלק מהקורבנות נפלו כתוצאה מהשתתפות במלחמות ובקרבות וכן בשל הרעב והמחלות שפגעו בכל עמי אירופה. בנוסף לכך, מחנות הריכוז לא היו רק ליהודים אלא כללו אנשים מכל אירופה ובהם לוחמים, אינטלקטואלים, משכילים, שבויי מלחמה ומתנגדי הפאשיזם...
אשר לתאי הגזים, שנאמר כי נועדו לרצוח יהודים: במחקר מדעי שפרסם הפרופ' הצרפתי רובר פוריסון הוא שולל את קיומם של תאים אלה למטרת רצח אנשים, וטוען שהם נועדו לשריפת גופות בלבד, מחשש להתפשטות מחלות וזיהומים באזור.

זהו האדם שהשמאל המתועב רוצה לעשות איתו "שלום".
האדם היחיד כל פני הגלובוס שנושא בתואר ד"ר להכחשת השואה.
שרץ-נאו-נאצי דוחה ומבחיל. לא מאמין שביבי "הימני" לוחץ לו את היד.

« עריכה אחרונה: ספטמבר 15, 2013, 21:40:17 על ידי Rational »
"עם לבדד ישכון ובגויים לא יתחשב"