חדשות ודיונים > מערכת החדשות

אתרי חדשות

<< < (7/8) > >>

popmart:
אני אוהב להיות מחובר לא רק למה שקורא בארץ אלא גם בעולם ולכן אני צופה תיד ב פוקס ניוז.
אני מאוד ממליץ - במיוחד התוכניות של גלן באק, ביל אוריילי ומייק האקאבי.

yossso:

--- ציטוט של: popmart על ספטמבר 05, 2009, 22:51:06 ---אני אוהב להיות מחובר לא רק למה שקורא בארץ אלא גם בעולם ולכן אני צופה תיד ב פוקס ניוז.
אני מאוד ממליץ - במיוחד התוכניות של גלן באק, ביל אוריילי ומייק האקאבי.

--- סוף ציטוט ---

כן, אני גם אוהב גלן בק. וגם פט ביוקנן ואן קולטר. הם מלמדים כ"כ הרבה על הבולשיט השמאלני. פט אשכרה מסוגל לתקוף כושי ולהגיד לו שהוא תופס תחת יותר מדי - זקנים לא פוחדים מכלום. מראים וידאו של פט מול "דוקטור" שחור, על מה הדוקטורט? אף אחד לא יודע. וה- "דוקטור" מדבר בשפת רחוב, כל מילה שניה יו ו- ברו. בקיצור פט מוציא אותם קטנים. כמה הם מנופחים רק על זה שהם שחורים... זה כמו ההוא 'אוכל חזיר וגאה בזה'. - מה יש להיות גאה על דברים נולדת איתם? מה יש להיות גאה על דברים שלא אתה בעצמך השגת? (לאכול חזיר זה לא הישג. זה לא דורש שום מאמץ לאכול משהו שאתה אוהב. גם לישון זה לא משהו שהייתי גאה בו. זה אותו דבר.)

Alex37:
אתר חדשות אובייקטיבי פטריוטי: 

http://kr8.co.il/BRPortal/br/P100.jsp

לוחם בגאולה ובנשמה:
 >:(

ricahuk:
כן לתחקר ראש ממשלה בעת תפקידו אתמול אמר הטמבל הזה ח''כ בני בגין כן לפנות התנחלויות בשם החוק קישור לכבה http://www.inn.co.il/News/News.aspx/228330  לכן אני קורא וממליץ לח''כ בן ארי לחוקק חוק שיאפשר כן לתחקר ראש ממשלה בעת תפקידו יחד עם בני משפחתו. לתחקר את פרשת ביבי טורס,  לתחקר את פרשת המטפלת טניה שאו לתחקר את פרשת המטפלת ליליאן פרץ ולתחקר את פרשת המטפלת הנפלית. המטפלת הנפלית לא זבל שרה נתניהו זבל !! אין פלא שאנשים כמו ח''כ בני בגין ושדרן הרדיו נתן זהבי מחפשים להם כל מיני מחלות פעם סרטן כאן ופעם סרטן פה אבל יש להם סרטן רק בראש לא בגוף למה שלא התייעצו עם פסיכולג השתי ההיפוכונדרים האלה






תפריט

[0] אינדקס הודעות

[#] עמוד הבא

[*] עמוד הקודם

עבור לתצוגת גירסה מלאה