כתב נושא: מאמר בנושא המאבק בטרור העזתי  (נקרא 8502 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק Rational

  • חבר(ה) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 124
מאמר בנושא המאבק בטרור העזתי
« ב- : מאי 20, 2013, 21:57:38 »
בשנת 1995 לאחר שנה מאז הסכמי אוסלו הארורים רבין אמר: "סיפור הבלהות של הליכוד מוכרים...לא הייתה אף קטיושה ולא תהיה עוד קטיושה". חמש שנים לאחר אמירה זאת בפרוץ מלחמת אוסלו החלו לעוף קסאמים וכל מיני מרעין בישין לעבר ישובי הדרום וחבל קטיף בפרט.
טילים אלו השתפרו במשך השנים במיוחד לאחר הבריחה מחבל קטיף בו צה"ל נסוג לחלוטין מעזה, ומציר פילדלפי בפרט המשמש להברחת אמצעי נשק עבור החמאס וטילים משופרים כגון גראדים וכו'.

במאמר הבא ניתן דרכים יעילות מאוד למאבק בטרור העזתי של ארגוני הטרור ובראשם חמאס.
חמאס מודע לכך שהוא לא מסיב נזק רציני בפגיעה ברכוש ובאדם מירי הטילים שלו.
הדבר העיקרי שירי הטילים גורם הוא שיבוש חיי תושבי הדרום. אנשי נתיבות, שדרות, קרית-גת וכו'  משביתים את שיגרת חייהם בשל הירי של הטילים הללו. על מנת לעצור את הירי על מדינת ישראל לנקוט בפעולות הבאות:

1.להפסיק לחלוטין את הזרמת הכספים והאספקה לעבר עזה. לא ייתכן שאוכלוסייה שמבטיחה יום יום להשמיד אותנו תקבל דברים שיהודים אפילו לא מקבלים. הידיעה שהזרמת הכספים והזרמת הציוד תפסיק לעזה בשל ירי הטילים יגרום ללחץ כבד על חמאס מצד גורמים שונים להפסיק את הירי, שכן חיי האזרחים בעזה הגרועים גם כך, יהיו עוד יותר גרועים. גם ע"פ החוק הבינלאומי (לא שאני מתייחס אליו) ישראל איננה מחויבת להעביר כספים וציוד לעבר עזה. משצה"ל נסוג ב-2005 מעזה יחד עם הטרנספר של 8000 התושבים קיבלה עזה מעמד של שטח ריבוני לחלוטין. כבר אין 'כיבוש' כביכול כפי שהערבים נוהגים לומר, ומעתה הכלכלה של עזה מוטלת אך ורק על מפלגת השלטון הלא היא חמאס.

2.המאבק בטרור טרור: כפי שציינתי מקודם הדבר העיקרי שחמאס גורם לו הוא שיבוש החיים, והטלת פחד על תושבי הדרום. על ממשלת ישראל להקים גדודים בצבא שמטרתם היא אך ורק ירי טילים לעבר אוכלוסייה אזרחית בעזה. אינני מתכוון לירי טילים מתקדמים וחזקים, אלא ירי טילים זהים לחלוטין לטילים שחמאס נוהג להשתמש בהם. תושבי עזה חייבים להרגיש את הפחד על בשרם. לדעת שכל שיגור של טיל אלינו יוחזר אליהם כבומרנג בירי של מאות טילים במשך היום. דבר זה יגרום לשיבוש החיים בעזה כפי שקורה בדרום. חיי תושבי עזה יהפכו לסיוט, והם יצאו באלפים לרחובות כדי להעיף את החמאס מהשלטון.

נ.ב – לפעולות אלו דרושה ממשלה אמיצה עם כבוד יהודי שתלמד את שונאינו לקח מר מאוד. רק חבל שהממשלה לא מתקרבת להיות כזו...
"עם לבדד ישכון ובגויים לא יתחשב"

מנותק hebraic

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 575
בעניין: מאמר בנושא המאבק בטרור העזתי
« להגיב #1 ב- : מאי 21, 2013, 00:04:00 »
ישר כח
LIONS OF JUDAH ARE AWAKEN , EAGER TO SPILL OUR ENEMIES BLOOD

מנותק אביר הקרנפים

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 8016
  • מוסר, כבוד, יהדות.
בעניין: מאמר בנושא המאבק בטרור העזתי
« להגיב #2 ב- : מאי 21, 2013, 02:57:27 »
הייתי מוסיף ואומר שאם יש בעיה שהצבא הרשמי יורה לעבר אוכלוסיה אזרחית, לפחות לתת יד חופשית לאזרחים שרוצים להגן על עצמם. אם יש אזרחים גברים שרוצים לשלוח קצת קסאמים בחזרה, הממשלה צריכה לאפשר להם.
אמת, כבוד וכוח. שלושה דברים שאנשים מחפשים ומבקשים מזולתם כל ימי חייהם ולא יודעים שצריכים למצוא את זה בתוך עצמם.

צבא יהושע עוד יחזור!