כתב נושא: "האסלאם והנאציזם זה הינו הך"  (נקרא 14072 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק Rafoe

  • מנהל(ת) גלובלי(ת)
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 11045
  • "וְהִתְנַחַלְתֶּם אֶת-הָאָרֶץ" (במדבר, לג, נד')
"האסלאם והנאציזם זה הינו הך"
« ב- : אפריל 07, 2013, 03:33:35 »
לא מעט אנו נתקלים באנשים מכל העולם (ובעיקר בישראל) שטוענים שהטרור הערבי בפרט והאסלאם בכלל הוא המשך של הנאציזם בכל מה שקשור לשנאת ישראל והיהודים.

נשאלת השאלה האם יש אמת בדבר? האם דת שנוסדה לפני כ-1400 שנה באמת שינתה את עצמה והעתיקה אלמנטים מהנאציזם (אידאולוגיה שבקושי הצליחה להשיג את מטרותיה)?

כדי לענות על השאלה הזאת צריכים לבחון סוגייה אחת מרכזית שבישראל לא עוסקים בה מספיק ובוודאי שלא נידונה באופן פומבי, וזאת בעיקר משום שבמדינת ישראל ישנו מנגנון תעמולה המשרת מיעוט קטן ולא באמת עוסק בעובדות וסוגיות מרכזיות.

הסוגייה היא "הקשר בין צמרת ההנהגה הנאצית לבין מנהיגים מסלמים דתיים במזרח התיכון".

לא מעט אנו שומעים שהנאציזם היה הדבר הרע והמרושע בכל ההסטוריה האנושית, ואם בוחנים את ההיבט ה"מבצעי" (את מידת ההרס שהנאציזם הצליח לזרוע) אז זה בהחלט נכון במידה רבה (בעיקר בכל הקשור אלינו - היהודים), אבל האם ישנו אמת בדבר מבחינה אידאולוגית?
האם הנאציזם באמת המציא את כל הרוע שלו או שהייתה השראה ממקור חיצוני כלשהו?

כדי לענות על השאלה נבחן מקרוב את הקשר בין 2 אנשים: אדולף היטלר (ראש ההנהגה הנאצית. הפיהרר. השליט) ואמין אל חוסייני (המופתי של ירושלים בזמן מלחמת העולם השנייה והמנהיג של הערבים בארץ ישראל).

קודם כל ולפני שנדון בקשרים האישיים בין היטלר לאל חוסייני חשוב לבחון את הרקע לשיתוף הפעולה נאצי-ערבי.
לפי תורת הגזע הנאצית הערבים נחשבים גם הם ל"גזע נחות" (שכן הם משתייכים לעמים השמיים). אחד מהכינויים של הערבי היה "כושי חולות" (כינוי גנאי לאדם שחום עור המתגורר במדבר), אז למה אם כן החליט היטלר לשתף פעולה דווקא עם מי שהוא רואה בו נחות?

תשובה - היטלר התעניין מאד באידאולוגיה האסלאמית. בדת המוסלמית (אותה כינה "הדת של מחמד").
היטלר בז לערכים הנוצריים (שכן כל מי שמתנצר הוא "ראוי לאהבה" ו"נולד מחדש"). היטלר נמשך לדת האסלאם שמקדשת את הלחימה ואת הערכים של כיבוש עולמי (אימפריאליזם).
היטלר השתמש בנצרות כדי לקרב אליו את ראשי הכנסייה בגרמניה ואת הותיקן שהרי הוא ידע שהשמדת היהודים לא תיתקל בהתנגדות נוצרית אבל מעבר לזה היו בין ההנהגה הנאצית לבין ההנהגה הנוצרית בגרמניה חילוקי דעות קשים ביותר ואף מתיחות.
רבים לא יודעים זאת אבל היטלר העתיק אלנטים רבים מהאסלאם ומהתרבות הערבית.

*כך למשל, הטלאי הצהוב שאותו חוייבו היהודים לענוד על בגדיהם נלקח היישר מהאסלאם. היהודים חוייבו לענוד טלאי צהוב בצורת מגן דוד בתקופת החליפ'ות האסלאמית (הנוצרים יש לציין חוייבו גם כן לענוד טלאי אחר בצבע אחר), וכמובן חוקי נירנברג הם לא יותר מ"שידרוג" של תנאי עמר אבן אלח׳טאב ( מעמד הדימי).

וכך כתוב בקראן, סורה 9 פסוק 9: "הילחמו באנשים אשר אינם מאמינים באלוהים ולא ביום האחרון ואינם מקדשים את אשר קידשו אלוהים ושליחו, ואינם מחזיקים בדת האמת. אלה אשר ניתן להם הספר עד אשר הם ישלמו את הג'יזיה במו ידיהם, בעודם מושפלים".
אבן כתיר ("הרמב'ם" של המסלמים) מפרש את הפסוק הנ"ל ואומר (ודבריו אינם ניתנים לעירעור בקרב המסלמים):
"אל תגידו שלום ליהודים ולנוצרים ( אם היהודי יוזם, אזי זה מותר). אם אתם פוגשים יהודים ברחוב, אז תדחיקו אותם לפינה הצרה ביותר תשפילו ותבזו אותם (כדבריו של עומר אבן אלח׳טאב). הרכוש של הכופרים שייך למוסלמים. חובה על ד׳מי לארח מוסלמי בביתו. חל איסור מוחלט על הקמתם או שיקומם של בתי כנסת. חל איסור מוחלט על ד׳ימי (מי שאינו מסלמי) ללמוד את הקוראן. חל איסור מוחלט להתלבש כמו מוסלמים-הד״מי חייב בנעליים, כובעים, חולצות מיוחדים. אסור לד׳ימי לשאת נשק. אסור לד׳ימי לאמץ לו/ לילדיו או לבני משפחתו שמות/כינוים מוסלמים. הדימי חייב לגזור את הפוני לצורך זיהוי. הדימי יענוד חגורה מיוחדת. בתי קברות נפרדים. אם הדימי מפר את אחד התנאים אז דמו מותר".
http://www.qtafsir.com/index.php?option=com_content&task=view&id=2566&Itemid=64

זהו הנוסח המתורגם לעברית של ""תנאי עומר אבן אלח׳טאב" (התנאים של לא מסלמים תחת שלטון מסלמי):
"בשם אלוהים הרחמן והרחום. זהו כתב הביטחון שמעניק עבד האלהים עֻמַר, מפקד המאמינים, לאנשי איליא (ירושלים): הוא נותן להם ביטחון, לרכושם, לכנסיותיהם, לצלביהם, לחולה ולבריא, לכל בני דתם. לא ישכנו חיילים מוסלמים בכנסיותיהם. לא נהרוס את הכנסיות ולא נגרע דבר מן הכנסיות ולא מרכושן ולא מצלביהן ולא מכל דבר שהוא מנכסיהן. לא נאנוס את אנשי ירושלים להמיר את דתם ולא נפגע בהם לרעה. שום יהודי לא יגור עימם בירושלים. תושבי ירושלים חייבים בתשלום מס הג'זיה כפי שאנו מטילים אותו על תושבי שאר הערים. תושבי איליא חייבים לסלק מקרבם את הצבא הביזנטי ואת המיליציות. לאנשים האלה אנו מבטיחים ביטחון בצאתם איליא, לגופם ורכושם, עד בואם למקום מבטחים. לרוצים להשאר בירושלים אנו מבטיחים ביטחון, אבל חלה עליהם חובת המס כמו על תושבי ירושלים. לתושבי ירושלים הרוצים להצטרף בגופם וברכושם לביזנטים העוזבים, לפנות את כנסיותיהם ולנטוש את צלביהם, אנו מבטיחים ביטחון לגופם וגם ביטחון לכנסיותיהם ולצלביהם, עד אשר יגיעו למקום המבטחים שלהם. אותם עובדי אדמה הנמצאים (בירושלים) מאז רציחתו של פלוני יֵצאו עם הביזנטים, אם ירצו, ואם ירצו ישובו אל משפחותיהם; לא יגבה מהם דבר לפני הקציר. מה שנאמר בספר זה הוא דבר אללה ושליחו, ודבר המאמינים, במידה ואנשי ירושלים ישלמו את הג'זיה כפי שנדרש מהם. עדים לכך הם ח'אלד בן אל-וליד, עמר בן אל-עאץ, עבד אל-רחמן בן עוף, ומועאויה בן אבו ספיאן. נכתב בשנה החמש עשר להג'רה"
 
יש לציין: "תנאי עומר אבן אלח׳טאב" התייחסו לנוצרים. היחס ליהודים היה קשה יותר.

רק לשם השוואה, "חוקי נירנברג" אמרו כך:
"רק לבעלי דם גרמני, התנהגות נאצית ותושבי גרמניה תינתן אזרחות גרמנית. יהודי לא יכול להיות אזרח הרייך, ולכן לא מגיעות לו זכויות פוליטיות, ובהן זכות הצבעה ואפשרות כהונה במשרות ציבוריות, בנוסף הוא גם לא זכאי להגנה משפטית. חוק הגנת הדם אסר על נישואים בין יהודים לבין גרמנים, ואף ביטל נישואים קיימים; נאסר קיום יחסי מין עם יהודים; נאסר על היהודים להעסיק עוזרות בית אריות (מתחת לגיל 45) ופועלים גרמנים, כדי למנוע את עליונות היהודים על הגרמנים וקיום יחסים עם המועסקים (שעלולים להביא לילודה); נאסר על היהודים להניף את דגל גרמניה ודגל המפלגה הנאצית או לעשות שימוש בצבעיו, כדי שלא לטמאו".

*"הפיתרון הסופי" מופיע בקבצי החדי׳ת הכי אותנטיים באסלאם הסוני, צחיח ( איתן) אלבח׳ארי ואלמסלם, וכך הם כותבים:
"השעה לא תגיע עד שתלחמו ביהודים. היהודי יתחבא מאחורי אבנים או עצים. והאבנים או העצים יקראו: הו מוסלמי, הו עבד אללה, יש יהודי מאחורי, בוא והרגהו!' מלבד עץ הע'רקד (שישאר בשקט)".

*בספר The Occult and the Third Reich: The Mystical Origins of Nazism and the Search for the Holy Grail היטלר מצוטט כאומר:
"הדת היחידה שאני מכבד היא אסלאם, והנביא היחיד שאני מעריץ הוא הנביא מוחמד"

*בספר "בתוככי הרייך השלישי", שנכתב ע"י אלברט שפאר (שר החימוש והארכיטקט הפרטי של היטלר) מופיע הציטוט הבא של היטלר:
"אתה מבין, זה חוסר מזל שיש לנו את הדת הלא הנכונה ... הדת המוחמדנית (אסלאם) הייתה תואמת יותר לנו מאשר הנצרות. למה זה צריך להיות עם הנצרות הוותרנית והרופסת?"

*בספר "שיחות בשולחנו של היטלר" (Hitler's Table Talk) מופיעים הציטוטים הבאים:
"אני מתאר לעצמי שאנשים מתלהבים מגן העדן של מוחמד, אבל לא מגן העדן המשעמם של הנוצרים! בחייך, שמעת את המוזיקה של ריכרד וגנר. אחרי מותך יהיו רק הללויות, ניפנוף עלי דקל, פעוטות, וזקנים עם שיער לבן. הנצרות היא המצאה של חולי נפש: אין דבר פחות הגיוני או דרך יותר גסה להפוך את האלוקים למושא ליגלוג"

"הדבר הטוב ביותר זה לתת לנצרות למות מוות טבעי. יש במוות איטי משהו שמנחם... תראו איך הובטח למוסלמי גן עדן עם בנות ויין שנבע בזרמים - גן עדן מהעולם הזה ממש. אבל הנוצרים מסתפקים אחרי מותם אם יתנו להם לשיר הללויות! הנצרות, כמובן, הגיעה לשיא האבסורדיות בעניין הזה. ובגלל זה המבנה שלה יתמוטט"

בספר "מונולוג עם מפקדת הפיהרר" (Monologue with Headquarters of the Führer) מופיע הציטוט הבא:
"מסתבר שהיינו צריכים להתאסלם, הכת ההיא שמרוממת את הגבורה ושפותחת את הרקיע השביעי רק ללוחם הנועז. אז הגזעים הגרמניים היו כובשים את העולם. רק הנצרות מנעה מהם מלעשות זאת"


ובכן - אמין אל חוסייני הגיע לגרמניה ב-1941 (לאחר שנמלט מעיראק עקב כישלון מרד נגד בריטניה) ונפגש עם היטלר בנובמבר 1941.
בפגישה זו הסכימו השניים על שיתוף פעולה ואף אל חוסייני קיבל מהיטלר הבטחה שעם כיבוש המזרח התיכון על ידי גרמניה יושמדו כל היהודים המתגוררים במרחב הערבי שבשליטה בריטית.


שיתוף הפעולה הנאצי-ערבי בא לידי ביטוי בתחומים הבאים:

1. הכשרה של צעירים "פלסטינים" במכללות צבאיות בגרמניה.
2. גיוס צבא של 100,000 בוסנים מסלמים לעזרת צבאות מדינות הציר.
3. הקמת "ערב החופשית", יחידה ערבית במסגרת הוורמכט הגרמני.
4. קבלת נשק רב למלחמה בפלסטין. הנשק אוחסן בלוב, מצרים ורודוס.
5. הקמת מכון אסלאמי (אלדעוה) להכשרת קאדר מוסלמי פרו- גרמני בגרמניה. תשתית זו נועדה ליצור קאדר של מוסלמים שיתמכו בגרמנים ויגייסו מוסלמים מכל העולם להשתלם בכל ההיבטים הצבאיים הנדרשים לצורך הקמת צבא אסלאמי לצד מדינות הציר.
6. פעילות למניעת הצלת ילדים יהודים מקרואטיה, מבודפסט מכל רחבי הונגריה:
מסמכים רשמיים מוכיחים שאמין אל חוסייני עשה ככל יכולתו למנוע עליית יהודים ממזרח אירופה ופנה בעניין זה לשלטונות גרמניה במהלך יוני 1944. הוא ביקר אצל מוסוליני באיטליה בעניין זה ובמכתב של המופתי מ-10/6/1943 למוסליני הדוצ'ה של איטליה, הוא מפציר בו למנוע, בין היתר, עלייתם של 700 ילדים מפולין שיש להם קרובים בפלסטינה. הוא פנה לממשלות בולגריה והונגריה כדי למנוע עליית יהודים לארץ והציע לגרש את היהודים לפולין, היכן שפעלה מכונת ההשמדה הנאצית.
7. צירוף שותף מוסלמי ל"מחלקה היהודית" של אייכמן שעסקה באירגון הפתרון הסופי של יהדות אירופה. חוסייני אף השתתף עם אייכמן בסיור באושוויץ שנועד לבדוק את תהליך השמדתם של היהודים בתאי הגזים.
8. מעורבות ב"מבצע אטלס" – הרעלת מעיינות ראש העין כדי להרוג את תושבי תל אביב והמושבות סביבה (גוש דן דהיום). צנחנים גרמניים ו"פלסטינים" צנחו באזור יריחו יחד עם 10 מיכלי רעל קטלני שהיו מסוגלים לפי הערכות להרוג רבע מיליון נפש.

אל חוסייני לא הסתיר את כמיהתו להשמיד את העם היהודי בכלל ואת יהודי ארץ ישראל בפרט.
כמו כן לא הסתיר את שאיפתו לשתף פעולה עם היטלר באירופה בפתרון הסופי, שיכלול גם חיסול יהודי ארץ ישראל, במחנה ריכוז שיוקם באזור ג'נין לאחר נצחונו העתידי של הגנרל רומל באל- עלמין וכיבוש הארץ מידי הבריטים. בשידוריו בשפה הערבית ברדיו הגרמני קרא המופתי לרצח עם: "הירגו את היהודים בכל מקום שאתם מוצאים אותם- למען אללה, ההיסטוריה והדת".
כמו כן הוא צוטט באומרו "האסלאם והנצאיזם הם הינו הך״.


פרופ' אדוארד סעיד, "פלסטיני" נוצרי, אישר שבקריאתו של המופתי לחיסול העם היהודי הוא "ייצג את הקונצנזוס של ערביי פלסטין" ושימש כשופרו של העם ה"פלסטיני". עובדה היא שיאסר ערפאת (אחיינו של אל חוסייני) לא התנער ממעשיו של המופתי וכינה אותו "הגיבור שלנו" ( עפ"י כתבה של ד"ר דוד סילברקלאנג ב"יד ושם").

פרופ' ברנרד לואיס, מזרחן בעל שם עולמי, כתב בסיפרו "שמיים ואנטישמיים" (שיצא לאור ב- 1986) שהמופתי התקשר לקונסול הגרמני בירושלים עוד ב- 1933 כדי לקדם את שיתוף הפעולה בין הערבים וגרמניה הנאצית.

על פי מחקר שפורסם על ידי 2 הסטוריונים גרמנים ופורסם ב-2006 פורסם שב- 1942 הקימו הגרמנים, עפ"י בקשת המופתי, כוח מיוחד של שנקרא "איינזצגרופה מצרים", על מנת לבצע את ריכוז יהודי א"י במחנה ריכוז וחיסולם הסופי. האיינזצגרופה, בראשותו של וולטר ראוף מנה 24 לוחמים, 7 קצינים ו- 17 חיילים, וסופח לצבאו של הגנרל רומל. ראוף טס ב- 20 ביולי 1942 לטוברוק, הבסיס האיטלקי בלוב, ליד גבול מצרים כדי להעביר את היחידה שלו אל פיקודו של רומל ולקבל ממנו הוראות. אח"כ הוא טס לאתונה כדי לארגן את המבצע שהוא הועמד בראשו וחיכה באתונה לניצחונו של רומל באל- עלמין על מנת לבוא לארץ ולארגן את הפתרון הסופי של יהודי א"י.

וולטר ראוף מונה לתפקיד מפקד היחידה שתחסל את יהודי ארץ ישראל בשל התפקיד שמילא כקצין אספקה שסיפק את התחבורה והגז לאיינזצגרופן בבריה"מ, כדי לחסל את היהודים שם. הקצינים שסופחו ליחידה שלו היו מומחים למזרח התיכון ובעלי קשרים עם ערבים מקומיים ולחלקם היה גם נסיון בפעילות באיינזצגרופן. עפ"י המחקר, היחידה עמדה לקבל עזרה ושיתוף פעולה מהערבים המקומיים. לגרמנים היה מידע על האהדה הרבה לנאציזם ברחבי המזרח התיכון ולצפייה של האוכלוסייה לניצחון הגרמנים על בעלות הברית.

למגינת ליבם של המופתי, ערביי הארץ והגרמנים, הגנרל הבריטי מונטגומרי ניצח בקרב אל- עלמין בראשית ספטמבר 1942 וסיכל את הפיתרון הסופי של יהודי ארץ ישראל. וולטר ראוף ויחידתו חזרו לברלין.

בזכרונותיו (שנתפרסמו ב"אחבאר אל יום" הקאהירי לאחר המלחמה) כתב  אמין אל חוסייני כי "אחד התנאים שלנו לשיתוף פעולה צבאי בין הערבים לבין גרמניה היה מתן יד חופשית לחיסול היהודים בפלשתינה ובמדינות ערב אחרות. באיגרת ששלחתי לאדולף היטלר תבעתי הצהרה מפורשת מצד גרמניה ואיטליה כי הן מכירות בזכותן של המדינות הערביות לפתור את בעיית המיעוטים היהודים בצורה ההולמת את השאיפות הגזעיות והלאומיות שלהן, ובהתאם לשיטות המדעיות בהן נקטו גרמניה ואיטליה כלפי היהודים שלהן".

דיטר ויסליצני (עוזרו הקרוב של אדולף אייכמן) הץייחס ב-1946 לאל חוסייני ואמר כך:
"לדעתי מילא המופתי, הנמצא מאז 1941 בברלין, את התפקיד המכריע בהחלטות הממשלה הגרמנית להשמיד את יהודי אירופה. בכל פגישותיו עם היטלר, ריבנטרופ והימלר, חזר והציע את השמדת היהודים. הוא ראה בכך פתרון נוח לבעיית א"י. בשידוריו ברדיו ברלין, הוא עלה אפילו עלינו בהתקפותיו האנטישמיות".

השם היטלר עד היום מעלה אסוציאציות חיוביות בעולם הערבי. הוא דמות מוערצת בקרב הערבים.
גם היום הספר השני הכי נקרא ברחבי העולם הערבי (אחרי הקראן) הוא ה"מיין קאמפף" בתרגום לערבית.
שיר ערבי שהפך לנפוץ בארץ ישראל בשנות השלושים אומר כך: "אללה בגן עדן והיטלר בכדור הארץ".

המידע והחומר על הקשר בין המסלמים לבין הנאצים הוא רב.
אנו התמקדנו בדברים הבסיסיים.

לאחר קריאת החומרים הרבים המסקנה הנחרצת והבלתי נמנעת היא שהנאצים לא חידשו דבר. הם פשוט "שידרגו" שיטות ודרכי פעולה שהשתמשו בהם הערבים לפני מאות שנים.
ניתן לומר בבטחון שלמסלמים יש את כל הסיבות שבעולם לתבוע את הנאצים על "הפרת זכויות יוצרים".


לקריאה של חומר נוסף ורב שפורסם בעבר בפורום אנא עיינו בקישורים הבאים:
http://hayamin.org/forum/index.php/topic,26403.0.html
http://hayamin.org/forum/index.php/topic,4364.0.html
http://hayamin.org/forum/index.php/topic,17654.0.html
http://hayamin.org/forum/index.php/topic,17669.0.html
http://hayamin.org/forum/index.php/topic,8514.0.html
http://hayamin.org/forum/index.php/topic,36201.0.html
http://hayamin.org/forum/index.php/topic,38753.0.html
http://hayamin.org/forum/index.php/topic,29798.0.html
http://hayamin.org/forum/index.php/topic,31755.0.html
http://hayamin.org/forum/index.php/topic,38949.0.html
http://hayamin.org/forum/index.php/topic,39071.0.html
http://hayamin.org/forum/index.php/topic,40145.0.html
http://hayamin.org/forum/index.php/topic,40267.0.html
http://hayamin.org/forum/index.php/topic,40268.0.html

2015: ראש הממשלה נתניהו וראש האופוזיציה הרצוג מתעמתים בנושא "מה היה חלקו של המופתי אל חוסייני בשואה?"
http://hayamin.org/?p=2266

כמו כן ישנו את הקישור הבא שמרכז תמונות רבות של חיילים מסלמים ששירתו בצבא הנאצי:
http://atlasshrugs2000.typepad.com/atlas_shrugs/2010/03/the-turban-and-the-swastika-the-muslims-and-the-nazis.html

חומר קריאה מעניין המשווה את האסלאם לנאציזם:
http://www.acpr.org.il/madorim/0811-islamonazism.pdf
http://www.mythsandfacts.022.co.il/BRPortal/br/P102.jsp?arc=662743&fb_source=message


והנה איורים אנטישמיים שהופיעו בעיתונים ואתרים ערביים (מזכיר מאד את האיורים של הנאצים בזמנו):
http://www.wikiislam.net/wiki/Images:Antisemitic_Cartoons
« עריכה אחרונה: אוקטובר 21, 2015, 14:28:40 על ידי Rafoe »
http://www.youtube.com/user/rafoe10
https://twitter.com/RafoeJTF
    http://gplus.to/rafoe
https://www.facebook.com/RafoeJTF
جيش يوشع سيعود  (ג'ייש יהושע סעופא יעוד) - צבא יהושע עוד ישוב!

מנותק zelhar

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 4293
בעניין: "האסלאם והנאציזם זה הינו הך"
« להגיב #1 ב- : אפריל 07, 2013, 11:27:36 »
הנאצים לא המציאו את שנאת ישראל או את הרצון להשמדת ישראל אבל "הפתרון הסופי" של איסוף וריכוז יהודים והשמדתם במחנות זה פתרון מאוד גרמני.

מנותק Rafoe

  • מנהל(ת) גלובלי(ת)
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 11045
  • "וְהִתְנַחַלְתֶּם אֶת-הָאָרֶץ" (במדבר, לג, נד')
בעניין: "האסלאם והנאציזם זה הינו הך"
« להגיב #2 ב- : אפריל 07, 2013, 20:23:19 »
הנאצים לא המציאו את שנאת ישראל או את הרצון להשמדת ישראל אבל "הפתרון הסופי" של איסוף וריכוז יהודים והשמדתם במחנות זה פתרון מאוד גרמני.
לא מדוייק.

הפיתרון הסופי היה החזון של כל שונאי ישראל, אבל כמו שציינת - הנאצים ביצעו אותו ביעילות הרבה ביותר.
אבל חייבים לזכור שהנאצים לא המציאו כלום. הם שידרגו שיטות שאחרים ניסו הרבה לפניהם.

כך למשל, "צעדות המוות" הייתה שיטה שבוצעה על ידי הטורקים (שרצחו מעל מליון ארמנים).
"תאי הגזים" הם שידרוג של שיטה טורקית שבה נהג הצבא הטורקי לזרוק ארמנים רבים ככל האפשר למערות ולשחרר לתוכם גז (הנאצים פשוט "שידרגו" את השיטה עד כדי "אמנות").

וכמו שצויין במאמר עצמו - עניין הטלאי (להבדיל בלבוש) הוא המצאה מסלמית למהדרין.

ישנם עוד המון דוגמאות אבל אני חושב שהנקודה הובנה.
http://www.youtube.com/user/rafoe10
https://twitter.com/RafoeJTF
    http://gplus.to/rafoe
https://www.facebook.com/RafoeJTF
جيش يوشع سيعود  (ג'ייש יהושע סעופא יעוד) - צבא יהושע עוד ישוב!