אביר - ושוב, רוב הספרדים מקבלים את פסקיו. אי אפשר לפסול בדיעבד(גג- מעכשיו והלאה,אם גדולי ישראל יסכימו- לא את מה שכבר נעשה) דבר שכבר קובל על רוב העם ונהגו לפיו , ודאי לא כשהמשמעות תהיה (בעניין הזה ,ביטול כל הגיורים) הריסת עשרות משפחות והכנסה אותם לעבירה כשהם באו לתוך העניין במצוה (נשואים שנישאו לגרים האלו ,ועיין שו"ע יו"ד רסח סימן ג) . וכך גם כאן, אי אפשר לפסול את היהודים האתיופים לאחר שכבר רוב העם קיבל שלא צריכים גיור לחומרא ,זה יצור יותר מדי בעיות. חוץ מזה , הסיבה (האמיתית) לעניין הבקשה לגיור לחומרא נעוצה בכך שהיה ידוע כבר מימי (ועל דבריו סמכו בעניין הגיור לחומרא לקהילה קדושה זו) הרדב"ז זצוק"ל ,שאע"פ שפסק שהם יהודים לכל דבר וחייב לפדות את העבדים מהם שהובאו מצרימה,היא שיש בעיות בגירושין שלהם . כך שנוצר בעייה של חשש ממזרות, ומכיוון שבגר אין בעייה של ממזרות,אז דורשים גיור לחומרא . בימינו,נודע שגם בקידושין שלהם יש בעייה ,ולכן זה ביטל את החשש ממזרות וברוך השם ,אין שום סיבה לדרוש גיור לחומרא . אלו הם העובדות.
האם יש לך סיבה אחרת לדרוש גיור לחומרא? האם יש לך בסיס הלכתי לזה ? האם יש גדולים שמסכימים איתך (ותביא,אם כן, ראיות שהם אמרו את זה לא בהקשר של בעיית הגירושין שלא כהלכה) ?