כתב נושא: יצחק רבין - אמת מול האגדה  (נקרא 20939 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק zelhar

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 4293
יצחק רבין - אמת מול האגדה
« ב- : אוקטובר 27, 2012, 20:26:48 »
האם יצחק רבין היה אדם מוסרי שראה בחיי אדם, בייחוד חיי יהודים ערך בעל חשיבות עליונה ?

יצחק רבין פיקד על טבח של 10 יהודים - לוחמי אצ"ל ועולים חדשים ניצולי שואה.
יצחק רבין היה מפקד כוחות הפלמ"ח שחיכו לספינת האצ"ל "אלטלנה" על חוף תל אביב, ביום 22 ביוני 1948,  והורה לפתוח עליה באש מקלעים ותותח. הספינה נשאה מטען גדול מאוד יחסית של נשק ותחמושת שהמדינה הצעירה שיוועה לו. כמו כן היו על הספינה 930 עולים. גם לאחר שהספינה נפגעה מיריות תותח והניפה דגל לבן, הירי לעבר הספינה ולעבר האנשים שקפצו למים נמשך.

לוחמי הפלמ"ח, בפיקוד יצחק רבין, חיכו ליהודים שקפצו לים מהספינה הבוערת, וירו בהם ברגע כשצצו מעל פני המים.
בסה"כ 16 אנשי אצ"ל ועולים חדשים נרצחו על ידי הפלמ"ח באותו יום. שישה נפלו בכפר ויתקין, ועשרה נפלו בטבח מול חוף תל-אביב, עליו פיקד יצחק רבין.

שלושה אנשי הגנה נהרגו באותו יום, שניים בכפר ויתקין ואחד החוף תל אביב. הם נהרגו בקרבות יריות- שהם פתחו בהם- נגד אנשי אצ"ל שהיו על החוף וחיכו לספינה. האנשים שהם רצחו על סיפון הספינה ובמים לאחר שקפצו ממנה לא ירו לעברם ולא איימו עליהם.

יצחק רבין התרברב במעשה הטבח שהוא פיקד עליו: "דפקנו אותם על האוניה ודפקנו אותם שוחים במים", כך אמר 30 שנים אחרי המעשה, כשהיה שגריר ישראל בוושינגטון.


האם יצחק רבין אכן היה מפקד מצטיין במלחמת העצמאות ?

רבין נטש את חייליו באמצע קרב
רבין מונה למפקד חטיבת הראל בזכות הנאמנות והציות העיוור שלו לבן גוריון בהתקפה הרצחנית על אנשי האצ"ל בתקרית אלטלנה. כחמישה ימים לאחר שמונה למח"ט, ב 20.04.1948, שעה שפיקד על שיירת משאיות עמוסות לוחמים נפתחה עליהם אש ממערב. במקום להסתער על הערבים שהיו בנחיתות מספרית, רבין ברח עם הג'יפ שלו "כדי להזעיק עזרה". הוא נמלט לקריית ענבים, ושם רבין פקד על המג"ד יוסף טבנקין לצאת לעזרת השיירה שהוא הפקיר. טבנקין הציע לרבין לקחת את המשוריינים שלו כדי לתת סיוע מיידי בזמן שהוא מחכה ליחידות הגדוד שיתאספו. רבין השיב לו: "יוספ'לה אני עייף ורוצה לישון, אני נוסע לירושלים". זה מה שרבין אמר ומה שעשה, כאשר באותו זמן החיילים שהוא הפקיר בשטח היו נתונים תחת אש בעלייה לירושלים.

ומיהו המצביא מהולל שפיקד על צה"ל במלחמת ששת הימים ?

בזמן מלחמת ששת הימים, רבין אכן היה רמטכ"ל, אבל בשם בלבד. פחות משבועיים לפני פרוץ המלחמה, ב 23.05.1967, רבין עבר התמוטטות עצבים וחדל לתפקד כרמטכ"ל. חיים בר-לב, שמונה בחופזה לסגן הרמטכ"ל לאחר ההתמוטטות של רבין, היה הרמטכ"ל בפועל במלחמת ששת הימים.

האם רבין היה "מר ביטחון" או שהתחזה והונה את הציבור ?

רבין הבטיח לציבור לפני הבחירות של 1992:

  • לא יתנהל מו"מ עם אש"פ
  • יעצור את גל הטרור של האינתיפאדה הראשונה
  • ירושלים תישאר מאוחדת
  • בקעת הירדן תישאר בריבונות ישראל
  • לא נרד מהגולן לעולם
  • לא תוקם מדינה פלשתינית עצמאית


התוצאות בפועל:

רבין הוא מייסד המדינה הפלשתינית
כמעט מיד עם כינון ממשלת רבין, הוא פתח במו"מ עם ארגון הטרור אש"פ, למרות שזה היה בלתי חוקי אז ולמרות שהצהיר שלא יעשה זאת לפני הבחירות. בשנת 1993 רבין חתם על "הסכם אוסלו" עם יו"ר ארגון הטרור אש"פ, יאסר ערפאת. לפי ההסכם יאסר ערפאת יחד עם עשרות אלפי מחבלים חמושים, הוזמן להיכנס לישראל ולקבל לשליטתו את רצועת עזה ויריחו תחילה, ובהמשך, ב1995 קיבלו לשליטתם כמעט מחצית משטחי יהודה, שומרון ורצועת עזה.

רבין הצית גל טרור ואיום בטחוני שרק מתגבר עד עצם היום הזה
לפני הבחירות רבין הצהיר שהוא יחסל את הטרור הערבי. לאחר חתימת הסכם אוסלו,רבין הבטיח לציבור הישראלי  שיאסר ערפאת, והטרוריסטים תחת פיקודו, יגנו על ישראל מפני הטרוריסטים "סרבני השלום", של החמאס, וילחמו בהם "בלי בג"ץ ובלי בצלם".  יאסר ערפאת מבחינתו, הצהיר בנאומים פומביים שהוא לא בא לעשות שלום, אלא לנצל את הסכמת ישראל להכניסו כשלב בדרך להשמדתה.

בפועל, כמעט מיד עם כניסתו של ערפאת לישראל, החל גל פיגועי התאבדות שגבה לפחות פי שלושה קורבנות מאשר בתקופה שלפני הסכמי אוסלו. ערפאת לא הזיז אצבע כדי למנוע פיגועים של החמאס בישראל. בשנים שחלפו מאז, הטרוריסטים של אש"פ והטרוריסטים של החמאס, רצחו לפחות 1457 בפיגועי טרור.

את קורבנות הטרור של אש"פ ושל חמאס רבין כינה "קורבנות השלום".

האם רבין שיחרר את ירושלים או שרצה לחלק אותה ?

כאמור חלקו של רבין בשחרור ירושלים במלחמת ששת הימים הסתכם בתצלום למזכרת עם משה דיין ועוזי נרקיס על רקע הכותל. אבל גם לפני הבחירות של 1992, וגם לאחריהן במהלך כהונתו כראש ממשלה, יצחק רבין חזר והצהיר שירושלים תהיה מאוחדת לעד בריבונות ישראל.

אבל בפועל רבין ניהל מו"מ חשאי עם אש"פ על חלוקת ירושלים.
 ב 1 בנובמבר 1995 (3 ימים לפני שרבין נרצח), נחתם הסכם הצהרת עקרונות בין נציג ישראל יוסי ביילין לנציג אש"פ מחמוד עבאס, לפיו "לא יאוחר מ-5 במאי 1999 תחולק ירושלים, וישראל תכיר במדינת פלשתין שבירתה אל קודס. לפלשתין תהיה ריבונות אקס-טריטוריאלית על הר הבית".


רבין ניסה לרדת מהגולן והפר עוד הבטחה מהותית לציבור

מו"מ עם סוריה התנהל משך כל ימי ממשלת רבין. ב 1994 יצחק רבין הביע הסכמה מסור את רמת הגולן כולה לסוריה בתמורה לחוזה שלום. רבין אמר זאת לנשיא ארה"ב קלינטון וביקש ממנו שימסור זאת לרודן הסורי חאפז אל אסד. אבל אסד לא הסתפק בכך ודרש שיראל תמסור לו גם את החוף המזרחי של הכינרת, ועל כן המו"מ נכשל ורמת הגולן, בנס, לא נמסרה לסוריה.

רבין היה בלי רוב מוסרי בציבור ובלי רוב יהודי בכנסת

הסכם אוסלו א' אושר בכנסת ברוב של 61 ח"כ בעד מתוכם 5 ח"כ של מפלגות חד"ש ומד"ע שמתנגדות לקיומה של ישראל. 50 התנגדו, ותשעה נמנעו- 6 חברי ש"ס, ושלושה בוגדים מן הליכוד - רוני מילוא, מאיר שיטרית, ואסעד אסעד.

לאחר פרישת ש"ס מהקואליציה, בספטמבר 1993, נשענה הקואליציה על תמיכת המפלגות הערביות חד"ש ומד"ע אשר מתנגדות לקיומה של מדינת ישראל, כדי להישאר בשלטון.

ב 1994, עקבות חשיפת המידע על נכונותו של רבין למסור את רמת הגולן כולה לסוריה, דבר שעמד בניגוד גמור להבטחתו המפורשת טרם הבחירות, פרשו מסיעת העבודה ומהקואליציה שני ח"כ- אביגדור קהלני ועמנואל זיסמן - מפני שהם נשארו נאמנים למצע ולהצהרה טרם הבחירות. כדי לשמר את שלטונו, יצחק רבין שיחד שני עריקים ממפלגת הימין "צומת" - גונן שגב (כיום עבריין ואסיר לשעבר שהורשע בהונאת כרטיסי אשראי וניסיון להברחת סמים) אשר מונה לשר האנרגיה, ואלכס גולדפרב אשר מונה לסגן שר הבינוי והשיכון.
ב 06.10.1995 הסכם אוסלו ב' הוגש לאישרור בכנסת. לפי ההסכם, הועברו לשליטת אש"פ קרוב למחצית שטחי יהודה שומרון ועזה, וזאת למרות גל טרור והפרות בוטות מצד אש"פ של ההסכם הראשון, ולמרות שערפאת הצהיר במפורש שהוא יפר את ההסכם ורצונו להשמיד את ישראל. ההצבעה עברה בכנסת בכנסת ברוב של 61 ח"כ בעד, מול 59 נגד. כדי לשמר את הרוב להעברת ההסכם ולקיום הממשלה,  ה"רוב" שתמך בהסכם כלל 5 חברי כנסת מסיעות ערביות שמתנגדות לקיומה של ישראל, ושני עריקים ממפלגת הימין "צומת"- גונן שגב ואלכס גולדפרב, שבתמורה לשוחד בגדו בעקרונות ובהבטחות שלהם לבוחרים ותמכו בהסכם.

בלי השקרים של רבין לפני הבחירות, בלי העריקה של שני חברי כנסת ממפלגת ימין שמתנגדת באופן מפורש ומוחלט לכל נסיגה משטחי ארץ ישראל, ובלי תמיכת 5 ח"כ מסיעות ערביות שבאופן מוצהר מתנגדות לקיומה של ישראל ומזדהות עם הצד שכנגד- אש"פ ויאסר ערפאת, לממשלת רבין לא היה רוב בכנסת.

על כן אין ספק שהרוב עליו נשענה ממשלת רבין, ובעזרתו העבירה את הסכם אוסלו ב' בהצבעה בכנסת לא היה מוסרי, לא ייצג את רצון הציבור, ונישען על תמיכת גורם עוין.


עוד על רבין:
http://hayamin.org/forum/index.php/topic,28902.0.html  -  רבין מודה ברצח לוחמי האצ"ל שהיו על סיפון ה"אלטלנה".
http://hayamin.org/forum/index.php?topic=13684  -  מחתרת הקצינים של מפ"ם.
http://hayamin.org/forum/index.php/topic,10845.0.html  -  מי הקים את החמאס
http://hayamin.org/forum/index.php/topic,32463.0.html  -  עוד עובדות על רבין (ומורשתו)
http://hayamin.org/forum/index.php/topic,18410.0.html  -  רבין מדבר על פחדני השלום
http://hayamin.org/forum/index.php/topic,39890.0.html  -  מיעוט משתתפים בעצרת לרבין.

חיים בן פסח על רבין
http://hayamin.org/forum/index.php/topic,33645.0.html

רבין ה"קדוש"
http://hayamin.org/forum/index.php/topic,23310.0.html
http://hayamin.org/forum/index.php/topic,33167.0.html
« עריכה אחרונה: אוקטובר 14, 2013, 21:11:39 על ידי Rafoe »

מנותק Rafoe

  • מנהל(ת) גלובלי(ת)
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 11045
  • "וְהִתְנַחַלְתֶּם אֶת-הָאָרֶץ" (במדבר, לג, נד')
בעניין: יצחק רבין - אמת מול האגדה
« להגיב #1 ב- : אוקטובר 27, 2012, 20:41:34 »
יישר כח.  O0
ובדיוק בזמן.
הערב (יא' בחשוון תשע"ג) חל יום רבין.
http://www.youtube.com/user/rafoe10
https://twitter.com/RafoeJTF
    http://gplus.to/rafoe
https://www.facebook.com/RafoeJTF
جيش يوشع سيعود  (ג'ייש יהושע סעופא יעוד) - צבא יהושע עוד ישוב!

מנותק אביר הקרנפים

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 8016
  • מוסר, כבוד, יהדות.
בעניין: יצחק רבין - אמת מול האגדה
« להגיב #2 ב- : אוקטובר 27, 2012, 21:58:13 »
חזק!  O0 O0
אמת, כבוד וכוח. שלושה דברים שאנשים מחפשים ומבקשים מזולתם כל ימי חייהם ולא יודעים שצריכים למצוא את זה בתוך עצמם.

צבא יהושע עוד יחזור!

מנותק ConLeF

  • משתמש(ת) חדש(ה)
  • *
  • הודעות: 1
מהיכן המקור?
« להגיב #3 ב- : יולי 13, 2013, 04:38:51 »
מהיכן המקור?

מנותק Rafoe

  • מנהל(ת) גלובלי(ת)
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 11045
  • "וְהִתְנַחַלְתֶּם אֶת-הָאָרֶץ" (במדבר, לג, נד')
בעניין: מהיכן המקור?
« להגיב #4 ב- : יולי 14, 2013, 11:46:33 »
מהיכן המקור?
אין מקור אחד, אלא שלל מקורות.
http://www.youtube.com/user/rafoe10
https://twitter.com/RafoeJTF
    http://gplus.to/rafoe
https://www.facebook.com/RafoeJTF
جيش يوشع سيعود  (ג'ייש יהושע סעופא יעוד) - צבא יהושע עוד ישוב!