חדשות ודיונים > ארכיון דיון כללי

ו-"דע מה תשיב" לשמאלני המצוי בפורום כלשהו

<< < (2/3) > >>

דוקא_כך:
אשכול מאוד שימושי.  תודה לכולכם על תרומותיכם.


--- ציטוט ---ה.) אירופה הנאורה מסתדרת יופי עם עשרות מיליוני מהגרים גם ככה, ועם קצב ריבוי אדיר, כך שעוד שניים-שלוש מיליון לא ישנו מהמצב אצלם דבר, זה הכל נובע מצדקנות וצביעות מערבית טיפוסית, המהולה עד למעלה מראשה באנטישמיות.
--- סוף ציטוט ---

אירופה סובלת מאוד מעשרות מיליוני המהגרים המוסלמים שלה.  צרפת עומדת על סף קריסה---האינתיפאדה של המוסלמים שם נמשכת כבר למעלה משנתיים ורק הולכת וגוברת.  בצרפת יש כבר עשרות NO GO ZONES שמהווים מעין מובלעות מוסלמיות, בסיסים שמתוכם פועלים המוסלמים בניסיון לספח את אירופה לדאר אל איסלם.  בארצות הצפון---נורבגיה ושוודיה, נשים אירופאיות נאנסות בתדירות מפחידה על ידי כנופיות של מוסלמים.  אחוז המוסלמים בקרב אוכלוסית בתי הכלא באירופה מתקרב לרוב מוחלט.  זה כבר לא עניין של נוחות---האירופאים סובלים עכשיו מכל מה שישראל סבלה במשך עשורים.  זה לא פחות מעונש אלוקי.

ולמרות הכל, למרות כל האונסים, הצתת הרכבים, התגרות המוסלמים במארחיהם---האירופאים עדיין מרגישים שהם יכולים להרשות לעצמם להיות אנטישמים.  הם עדיין מאמינים שכל הבעיות האלו הן בעיקר בגלל המדיניות של ישראל בנוגע ל"פלשתינאים".  מעטים בקרב האירופאים מבינים מה קורה, מתריעים נגד האיום האיסלמי ומצדדים במדינת ישראל, אבל דבריהם או שלא מגיעים לרוב, או שנופלים על אזניים אנטישמיות אטומות.

עז77:

--- ציטוט של: אריה י על דצמבר 02, 2006, 20:49:44 ---לק"י [!!!]

ויש את זה:

הבנת האלימות!

מה לעשות כאשר אתה נקלע לתוך שיחה בה אחד
מ"יפי הנפש" בדברו על מתקפת הטרור, אינו מאמין
שיש צורך בתגובה נמרצת.
1) הכנס לשיחה ותשאל אותו האם תגובה צבאית מקובלת עליו
2) כאשר יגיב שלא, שאל למה לא
3) חכה עד שיאמר משהו בנוסף כי הדבר יגרום להסלמה נוספת
4) כשהוא באמצע המשפט תן לו מכה בפניו
5) כשינסה להחזיר, תזכיר לו שהדבר יגרום להסלמה נוספת והדבר מנוגד לעקרונותיו
6) חכה עד שיבין, ויסכים לא להחזיר.
7) הכה בו שנית, והפעם ביתר שאת

חזור על שלבים 5 עד 7. עד ישיבין שלפעמים צריך להגיב.

--- סוף ציטוט ---

 :D רעיון מעניין

Aaron:
דיון מאוד שימושי.
רק שתדעו - השמאלני המצוי אף פעם לא יקלע למצב מבוכה שבו אין לו מה לאמר. הוא כל הזמן ימציא דברים חדשים וכל מיני בלבולי מוח עד שברוב המקרים הימני יוותר כבר ויפסיק את הויכוחים איתו.

ליאו:

--- ציטוט של: Aaron על דצמבר 03, 2006, 18:29:50 ---דיון מאוד שימושי.
רק שתדעו - השמאלני המצוי אף פעם לא יקלע למצב מבוכה שבו אין לו מה לאמר. הוא כל הזמן ימציא דברים חדשים וכל מיני בלבולי מוח עד שברוב המקרים הימני יוותר כבר ויפסיק את הויכוחים איתו.

--- סוף ציטוט ---

לשמאלאנים יש שיטה מצויינת , הם מתחילים בקלישאות של כיבוש והתנחלויות , לוקח לך שנה להסביר להם למה זה לא טוב , אחרי זה כאילו לא קרה כלום הם מתעלמים מכל העובדות והלוגיקה שהארת אותם בה , ומתחילים מחדש כאילו כלום.

אריה י:
לק"י [!!!]

שטויות. שמאלנים הם רובוטים. אם אתה קצת מכיר את מערכת ההפעלה, תלך על כיוון אחר שהרובוט לא תוכנת אליו - ואתה תצליח.

תפריט

[0] אינדקס הודעות

[#] עמוד הבא

[*] עמוד הקודם

עבור לתצוגת גירסה מלאה