כתב נושא: תקציב 2012 של רשות השידור מעל מיליארד שקל  (נקרא 981 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק zelhar

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 4293
אבל החרדים הם הפרזיטים הסחטנים. לעובדי רשות השידור שחלקם לא עושים כלום וחלקם מפיקים תעמולה אנטישמית ומרקסיסטית מגיע כל שקל שהם גובים ממנו. שימו לב שהתקציב הזה לא כולל את עלות הפנסיה התקציבית של עובדי רשות השידור.

http://hayamin.org/forum/index.php?action=post;board=1.0

תקציב רשות השידור יגיע ב-2012 למעט יותר ממיליארד שקל - כך אישר היום הוועד המנהל של רשות השידור. הוועד המנהל אישר את עקרונות התקציב 2012 בהתאם לרפורמה המתוכננת ברשות. עם זאת, ההסכם הסופי לגבי הרפורמה עוד לא נחתם, והנהלת הרשות אמורה להציג תקציב חלופי למקרה שהרפורמה לא תצא לדרך.

כפי שנחשף ב-TheMarker, תקציב רשות השידור ב-2011 הגיע ל-816 מיליון שקל. תקציב הרשות אמור לגדול ל-1.003 מיליארד שקל בשל הסכם הרפורמה, שכולל השקעה טכנולוגית והפרשת עובדים. בסך הכל אמור משרד האוצר להעביר 730 מיליון שקל לרשות ליישום הרפורמה – מתוכם כ-70 מיליון שקל מענק, 230 מיליון שקל הלוואה ו-400 מיליון הלוואת גישור עד למימוש הנדל"ן של הרשות. בהצעת התקציב, שהוגשה על ידי סמנכ"ל הכספים, ערן הורן, נכלל מימון של 230 מיליון שקל ב-2012 בהתאם למתווה שסוכם בין משרד ראש הממשלה, האוצר והרשות.

מדובר על תקציב שאינו גירעוני עבור הרשות, והוא כולל השקעה של כ-72 מיליון שקל ברכישת הפקות מקור חיצוניות – בהתאם לחוק רשות השידור החדש. במקרה שבו הרפורמה לא תגיע לידי מימוש, תאלץ רשות השידור במקרה זה להתמודד עם תקציב גירעוני של 100 מיליון שקל – בין השאר בשל מתווה הפחתת האגרה. הוועד המנהל של רשות השידור סירב לאשר תקציב גירעוני, והנחה את ההנהלה להציג חלופות לתקציב מאוזן גם במקרה שהרפורמה לא תיושם.

יו"ר רשות השידור, ד"ר אמיר גילת, מסר: "בשנה שעברה אישרה רשות השידור, לראשונה מזה שבע שנים, תקציב מאוזן ובכוונתנו לעשות זאת גם השנה. המספרים מדברים בעד עצמם: רק מתווה של הרפורמה יאפשר את המשך קיומה של הרשות, ואני מקווה שהסכם המימון בין הרשות לאוצר ייחתם בקרוב"