שונות > מה שבראש

בעקבות אלימות המחבלים בארצנו והמסתננים האכזריים -טיפים חשובים להגנה עצמית !!!!!!

<< < (2/15) > >>

יהודי_לוחם:
עוד כמה טיפים נחמדים שלמדתי...
1. אם מישהו תופס אותכם עם הידים שלו את העורף שלכם יענו מנסה לחנוק אותכם או כול דבר כזה... אתם מרימים את הידייים ככה שאתם תיראו כמו ישו ימח שמו ואז להיסתובב במהירות אל עבר היריב עכשיו עדיף להיתסתובב לכיון היד החלשה שלכם-למשל אצלי היד החזקה היא ימין לכן אני יסתובב שמאלה עכשיו ברגע שאתם תיסתובב אל היריב יוצר מצב כזה שאתם אוחזים לו בידיים, ברגע שאתם מיסתובבים תפקיד היד החלשה הוא ליתפוס את שניי היידים של היריב כיאלו אתה מחזיק איזה בול עץ... המצב הזה גם יגרום לידיים של היריב להיות בצורת הכנעה כלומר שאתם תעקמו לו את היידים...  ואם היד החזקה לתת אגרופים בפנים כמה שתרצה O0
2. אם מישהו תופס אותכם בחולצה מאוד חזק מקדימה הפיתרון הכי יעיל שצריך לעשות הוא ליתפוס עם כול יד שלכם אגדול שלו ולסובב לכיון חוץ כלומר לעקם לו את האגודלים... במידה וזה לא עובד להעיף בעיטה בכול הכוח לביצים או נגחה למי שיש ראש חזק חחח
3. אם מישהו מנסה לחנוק אותכם מהצד ואתם חושבים שאתם עוד שניה מאבדים את זה הקטע הוא לימשוך את היריב על המותניים שלכם כמה שאפשר וכשחוזרים למצב הרגיל המרפק שלכם בתוך הפנים שלו..
4. במידה ומישהו עושה לכם את החניקה הקלאסית מאחור עם שניי ידיים אז ביד אחת אתם תופסים את היד החונקת כלומר זאת שעוטפת את הצוואר שלכם אתם תופסים אותה מלמטה שלה ומפעילים כמה שיותר לחץ עם האגודל שלכם על הפרק יד שלו ואם היד השניה עושים אותו הדבר רק בלמעלה של היד בפרק יד ולוחצים עם האגודל אפשר אפילו אגרוף עדיף אגודל כי אגרוף יהיה מאוד קשה להביא לשם... אחריי שהלחץ האדיר על הפרק יד הופעל ברוב המיקרים היריב ישחרר את האחיזה לא עד הסוף אלה האחיזה תהיה מורפת מאוד ואז התפקיד שלכם הוא לעשות תנועה סיבובית בישביל להוציא את האחיזה מהמקום ואז חזרנו לעמידת מוצא ושם אתם כבר יודעים מה לעשות.... עכשיו טיפ מאוד חשוב... את האחיזה בצד העליון של היד עדיף לעשות עם משהו מתכתי כמו פלאפון אפשר אפילו מפתח וכו'.. בישביל יצירה של לחץ אדיר על הפרק יד של היריב...
אבל לזכור שזה לא חייב להיות על הפרק יד... אבל גם לא על אזור שהוא אחריי המרפק יענו יותר גבוה ממנו אחרת זה לא יעיל בכלל... המצב הכי יעיל זה על פרק היד

בנתיים אלו הטיפים שלי ואם אני יזכר בעוד אני יכתוב כאן..

MaorJudah:
בס״ד

לא ייאמן- חיפשתי כל השובע אשכול מסוג כזה באינטרנט
תודה זה בדיוק מה שאני צריך!!!!

MAORO:
זה כבר ליותר מתקדמים ,לא הייתי ממליץ למתחילים לעשות את זה במצב אמיתי .
כעיקרון אם אתם במצב מסוכן ברחוב , לא משנה אם אתם על הרצפה , תופסים אתכם בצוואר או לא משנה איפה , תמיד תלכו לאזורים הפגיעים של היריב :אף ,עיינים , אוזניים , ביצים .
ולמתקדמים יותר , כמה מכות יעילות מאוד בטווח קרוב:
מכה עם אגרוף/החלק שבין הזרת לזרוע לגרון , מאוד יעיל .
מרפק/מכה עם העצם של הזרוע תוך כדי צעד קדימה לכל מקום בראש .
אגרוף "קרוס" למפתח הלב (רק אם החזה חשוף ! ) .
בעיטה צידית לברך של היריב,כלומר לגרום ליריב לכופף את הברך לצד שהיא לא אמורה להתכופף  :old_evil:(מכה מעולה , הפלה של היריב לריצפה [אם פגעתם] מובטחת ! ) .
במידה וליריב יש עגיל בגבה / באוזן , לתלוש לו אותו יהיה מהלך מצוין , במקרה של עגיל בגבה , אפילו אם תתנו לו מכה קטנה על העגיל , זה ישר פוגע לו בעצבים והבנאדם יקבל כאבי תופת .
מישהו תופס אתכם מאחורה ? תקיפו אותו עם הרגל שלכם כך שלא יוכל ללכת אחורה , ושברו לו ת'ביצים .
ולגביי מה שאמרת על שמישהו תופס אותך בחולצה , אתה צודק מאוד זה באמת שיטה מאוד יעילה , אבל לא הסברת אותה נכון .
צריך לתפוס ליריב את היד , לסובב אותה כלפיו , ובו זמנית ממש לתלוש את החולצה שלך מהיד שלו , תוך כדי שאתה צועד אחורה ב45 מעלות , ככה שאין מצב שהוא ימשיך לתפוס אותך .
אחריי שהיד שלו מעוקמת אצלך ביד , אתה יכול להפנות תוך כדי הבריח יד את כף היד שלו כלפיי הרצפה , ותראה איך שהוא יורד לרצפה כמו קסם D:
למרות שאני לא אוהב את כל הקישקושים האלה שמדובר ברחוב , הוא תופס אותך בחולצה ? שבור לו את הביצים ואת השיינים , ותראה איך שהוא עוזב כמו קסם .
כל הבריחים והקרקע בד"כ לא יעילים ברחוב , אלא רק בקרב זירה , או קרב רחוב ארוך וממושך .

--- ציטוט של: MaorJudah על מאי 13, 2012, 13:35:32 ---בס״ד

לא ייאמן- חיפשתי כל השובע אשכול מסוג כזה באינטרנט
תודה זה בדיוק מה שאני צריך!!!!

--- סוף ציטוט ---
בבקשה אח יקר ה' יעזור לך תמיד בכל דרך שתלך וילחם את מלחמותייך!

אביר הקרנפים:
אם כבר באנו לידי כך, אתרום את תרומתי הצנועה.

נקודות תורפה ומצבים יעילים לשתמש בהן.

1. קודקוד. לא מעשי ברוב המקרים. אבל מי שנלחם על חייו ונוצר מצב בו קודקוד יריבו חשוף, אגרוף קמוץ ישר לקודקוד באמצעות העצמות שבבסיס האצבע והאמה בגב היד. חזק וישר.
2. רקות. בכפות ידיים פתוחות. או לחילופין, לקמוץ אגרוף וליצור צורה של גג עם האגודל בצד האצבע ככה שכרית האגודל נוגעת בצד האצבע המאוגרפת. ביד אחת או בשתי ידיים, לחבוט ברקות, מאחורי האוזניים ובנקודה בה מסתיימות עצמות הלסת התחתונה של היריב שתופס אותך מקדימה.
3. מכה באף. ישר קדימה או מלמטה.
4. מכה לגרון או לצידי הצוואר. בכל צורה שהיא. למומחים בכפות ידיים פתוחות או בפרקי האצבעות. למי שלא מומחה ויכול להזיק ככה את כף היד שלו, שיתן באגרוף סגור. ישר לגרגרת.
5. מפתח הלב.
6.צדי הצלעות, מתחתן.
7. מפשעה. מכה/בעיטה/שליקה. כל מה שזמין. יעיל גם נגד נקבות אם כי לא באותו אפקט. למעט ה"שליקה" (אלא אם כן אתה בני סלע).
8. ברך. כתב פה מאורו על בעיטה צידית לברך. אם מישהו עומד מולכם עם סכין או במצב שמסכן אתכם מאוד אתם יכולים גם לבעות ישר אל פיקת הברך כמו שמנסים לרסק קרש עץ. נראה אותו פוגע בכם בברך מרוסקת.
9. כפות הרגליים. רקיעה על כפות הרגליים. או אם יש הזדמנות ותפסתם כף רגל, לסובב בכל הכוח תוך שאתם מושכים אליכם. פחות יעיל, יותר מסוכן.

קונצים אחרים.

הצלחתם לתפוס רגל שנשלחה בבעיטה/רגל של מישהו מסוכן על הריצפה. מחזיקים את כף הרגל בשתי ידייםמסתובבים כאילו אתם רוכבים על הברך שלו ומפילים את עצמכם למטה תוך כדי שאתם מושכים את כף הרגל למעלה. למי שידמיין נכון את הפעולה, זה בריח. זה ישבור את הברך.
הצלחתם לתפוס את היד, לוקחים אותה מעבר לכתף כשהגב אל היריב, כף ידו הפתוחה כלפי מעלה, המרפק שלו כלפי מטה, נח על הכתף שלך. משיכה חזקה ביד כלפי מטה. בריח. המרפק נשבר.
שני התרגילים האחרונים לא הכי מומלצים לטירונים.

מצב של התגוששות צמודה, ברך אדירה למפשעה, לבטן, לצלעות.. כל מקום זמין...


וכמו שהזכירו אלה שלפני, רק במקרה של סכנת חיים!

האלקשי:
אשכול טוב כל כך לא היה לנו הרבה זמן. ישר כח MAORO ואביר.

תוספת קטנה:
תמיד טוב להחזיק תרסיס פלפל. חוקי ומועיל נגד קבוצות תוקפים. לא להבהל מהסטיגמה,
תרסיס זה לא רק לנשים. בזמן האחרון הרבה מנוער הגבעות מחזיקים בתרסיס.
בתור שדרוג ממפתחות ככלי הגנה עצמית, אפשר לרכוש קובוטאן - חתיכת מתכת יצוקה
שמכה קלה ממנה לכיוון הגרוגרת משתקת או אפילו הורגת.
אם אתם בעלי רכב ונוהגים במקומות מסוכנים (וקשה לחשוב היום על מקום לא מסוכן) ללא נשק:
דאגו להחזיק בנוסף לתרסיס גם מוט ברזל, גרזן או כל כלי עבודה מובהק אחר - בקדמת הרכב ובהישג יד.

וגם: אל תצאו מבתיכם עם אגרופנים או סכינים. חבל שתחטפו תיק פלילי על כלום. אם אתם ממש חייבים
להחזיק סכין, דאגו להכין תירוץ טוב. למשל: אם תשימו סכין חיתוך עם שפיץ חד בשקית יחד עם תפוחי עץ,
סביר להניח שלא תואשמו בנשיאת סכין.

תפריט

[0] אינדקס הודעות

[#] עמוד הבא

[*] עמוד הקודם

עבור לתצוגת גירסה מלאה