שונות > מה שבראש

בעקבות אלימות המחבלים בארצנו והמסתננים האכזריים -טיפים חשובים להגנה עצמית !!!!!!

<< < (4/15) > >>

אביר הקרנפים:
לא יודע מה זה ג'ב ואפרקאט וקומבו. אני רק יכול להגיד לך שכשמישהו תופס אותך בצוואר או בהתגוששות, אתה ממילא לא דואג שאתה פתוח לאגרוף לפנים אלא מבצע כל דבר שישחרר אותך ממנו כדי שתוכל אתה לתת לו אגרוף לפנים. התרגיל הזה מיועד להשתחררות ממי שתופס אותך מלפנים. ואתה מוזמן לנסות את זה בעצמך (הקטע עם פרקי האגודל). תעשה את זה כמו שצריך ולא יקרה לך כלום.

MAORO:
רגע אתה מדבר על המפרק העליון של האגודל או התחתון ?
אם אתה מדבר על התחתון , המפרק ישבר ידידי , לא ממליץ.
על העליון ? יכול מאוד להיות .

אביר הקרנפים:
התחתון. מעין הברך של האגודל. אם אתה מניח את האגרוף על השולחן כשהזרת כלפי מטה, האגודל מתקפל מעל האצבע כשציפורן האגודל נוגעת באמצע האצבע וכך האגודל יוצר "גג" מעל החריץ שיוצרת האצבע בהתקפלה.
הסבר.
העצם בבסיס האגודל, נשענת על בסיסה בכף היד. העצם שבקצה האגודל נשענת על האצבע שבאגרוף. זה יציב ובדוק.

Rafoe:
אני אישית אוהב מאד את אומנות הנין-ג'וטסו אבל לצערי אין לי זמן ללמוד ולהתאמן.

למזלי אני לא אדם קטן וחלש, וזה מה שעזר לי בקטטות המועטות שבהן לקחתי חלק בחיי.

ובתור ילד שהעריץ את "מתאבקי" ה-WWF של שנות ה-90 (וגם את ה-WWE של תחילת שנות ה-2000) אני יכול להגיד שאם אתם ממש רוצים לגרום נזק בלתי הפיך לאוייב, תשתמשו במהלכים שבהם משתמשים אותם מתאבקי צעצוע (בחיים האמיתיים המהלכים האלה הורגים).

יהודי_לוחם:

--- ציטוט של: אביר הקרנפים על מאי 14, 2012, 14:37:09 ---לא יודע מה זה ג'ב ואפרקאט וקומבו. אני רק יכול להגיד לך שכשמישהו תופס אותך בצוואר או בהתגוששות, אתה ממילא לא דואג שאתה פתוח לאגרוף לפנים אלא מבצע כל דבר שישחרר אותך ממנו כדי שתוכל אתה לתת לו אגרוף לפנים. התרגיל הזה מיועד להשתחררות ממי שתופס אותך מלפנים. ואתה מוזמן לנסות את זה בעצמך (הקטע עם פרקי האגודל). תעשה את זה כמו שצריך ולא יקרה לך כלום.

--- סוף ציטוט ---
ג'ב זה אגרוף רגיל,בסיסי מהכתף... אפרקאט זה אגרוף שאתה מביא מלמטה כלפיי הסנטר של היריב... האגרוף הכי חזק...
וקומבו אם אני לא טועה זה אגרוף שבא מהכתף רק הולך אל הלחי של היריב יענו מהצד... אבל ניראה לי שאני מיתבלבל פה.. לא בטוח...

תפריט

[0] אינדקס הודעות

[#] עמוד הבא

[*] עמוד הקודם

עבור לתצוגת גירסה מלאה