עמלק ואויבי ישראל > האמת מאחורי דת האיסלם

לכל אלה שאומרים שדת האסלאם זו עבודה זרה אז כנסו!!

<< < (8/10) > >>

Rafoe:

--- ציטוט של: אביר הקרנפים על מרץ 25, 2012, 04:09:02 ---טיהר... טינף... אני מניח שמה שעושים כיום עם האבן שונה.
זה לא כמו לזרוק אבן למרקוליס.

וכמובן שאני מסכים איתך שאנחנו לא אמורים להעמיד פנים בארצינו.
כל הדיון הוא אם זה יהרג ואל יעבור...

--- סוף ציטוט ---
אני מבין את כל העניין של ייהרג ובל יעבור, אך לפי מה שאני יודע מהרמב"ם הוא גם פסק בנושאים שבהם ידינו עליונה ועל מקרים שידינו חלשה.
אני מסכים שיכול להיות מצב שבמקרה של סכנת מוות תחת שלטון מסלמי כזה או אחר אפשר להעמיד פני מסלמי, אך השאלה היא לא על זה אלא על המהות.
לפי כל קנה מידה שאני מכיר האסלאם היא עבודה זרה (לנוצרים יש את השילוש הקדוש ולמסלמים יש את אללה והכעאבה).
ודרך אגב - ישנם פסוקים שבהם מחמד גם נשבע בירח והכוכבים (סמל האסלאם גם מאמת את זה) - ברגע שאני אמצא את המקורות אני אעלה אותם לכאן.

ושאלה קטנה מקטן שכמוני אליך (אתה מבין יותר ממני ברמב"ם ובהלכה בכלל) - איך אפשר לפרש את הפסוקים הבאים מתוך משנה תורה של הרמב"ם:

מצבה שאסרה תורה--היא בניין שיהיו הכול מתקבצין אצלה, ואפילו לעבוד את ה', שכן היה דרך עובדי עבודה זרה, שנאמר "ולא תקים לך, מצבה, אשר שנא, ה' אלוהיך" (דברים טז,כב).  וכל המקים מצבה, לוקה.  -  ספר המדע, הלכות עבודה זרה, פרק ו', פסוק ט'.

וכן אבן משכית האמורה בתורה--אף על פי שהוא משתחווה עליה לשם, לוקה:  שנאמר "ואבן משכית לא תיתנו בארצכם, להשתחוות עליה" (ויקרא כו,א).  מפני שכן היה דרך עבודה זרה להניח אבן לפניה להשתחוות עליה, לפיכך אין עושין כן לה'.  ואינו לוקה עד שיפשוט ידיו ורגליו על האבן, ונמצא כולו מוטל עליה--שזו היא השתחוויה האמורה בתורה.  -  ספר המדע, הלכות עבודה זרה, פרק ו', פסוק י'.

יכול להיות שאני לא מבין את הדברים, אך התיאור של הרמב"ם בפסוקים אלו מזכיר לי באורך פלא את האבן במכה.

אביר הקרנפים:
זה בדיוק מה שכתבתי לך כשביקשת הוכחות מההלכה ששלמה עמאר הוא רב מטעם שעובר עברות בפרהסיה ומחלל שם שמים.
לכן כתבתי שאסור להכנס למסגד כי זה מצבה שאמרה תורה.
וברור שכשיד ישראל תקיפה צריך לבער את הדרעק הזה מארץ ישראל.

Rafoe:

--- ציטוט של: אביר הקרנפים על מרץ 25, 2012, 16:52:12 ---זה בדיוק מה שכתבתי לך כשביקשת הוכחות מההלכה ששלמה עמאר הוא רב מטעם שעובר עברות בפרהסיה ומחלל שם שמים.
לכן כתבתי שאסור להכנס למסגד כי זה מצבה שאמרה תורה.
וברור שכשיד ישראל תקיפה צריך לבער את הדרעק הזה מארץ ישראל.

--- סוף ציטוט ---
נו....
אז אם מסגד זו מצבה (כשאין בו למעשה כלום פרט לשטיחים וספרי קוראן), אז איך נגדיר את הכאעבה?

מה זה אם לא עבודה זרה?

רק לידע כללי - כשאתה משתחווה לכעאבה או לכיוון מכה (כאשר אתה באירופה או בכל מקום אחר) אתה בעצם משתחווה לאללה (כי ה"שכינה" נמצאת בתוך הכאעבה).

האגדה מספרת שהיהודי שכתב את הקראן למחמד הכניס בו בכוונת תחילה סתירות ודברים לא הגיוניים כדי שיהודים יבינו שמדובר בדת שקר ובעבודה זרה לכל דבר (אני לא אתפלא אם אותו יהודי בכלל מעורב בכל עניין "קידוש הכאעבה").
כך גם אני חושב שעשה הרמב"ם.  אין לי הסבר אחר לכך שמצד אחד הוא מתיר להכנס למסגד ופוסק שהאסלאם הוא לא עבודה זרה, ומצד שני אוסר על עבודת אבן ומצבה.

האסלאם הוא אלוהי האבן שאנו אסורים לעבוד אותו לפי התורה שבכתב - וַעֲבַדְתֶּם-שָׁם אֱלֹהִים, מַעֲשֵׂה יְדֵי אָדָם עֵץ וָאֶבֶן אֲשֶׁר לֹא יִרְאוּן וְלֹא יִשְׁמְעוּן וְלֹא יֹאכְלוּן וְלֹא יְרִיחֻן.

מציאותי:
אני חושב שהוא התכוון למצווה, לא מצבה.

Rafoe:

--- ציטוט של: Rafoe על מרץ 25, 2012, 15:06:11 ---ודרך אגב - ישנם פסוקים שבהם מחמד גם נשבע בירח והכוכבים (סמל האסלאם גם מאמת את זה) - ברגע שאני אמצא את המקורות אני אעלה אותם לכאן.

--- סוף ציטוט ---
וכמובטח:

אשבע בזורות בהפיצן (נשבע ברוח)  - סורה 51, פסוק 1.

אשבע בהר ובספר שנכתב ובבית הנושב ובתקרה הגבוהה ובים הגואה - סורה 52, פסוקים 1-6.

אשבע בכוכב  בנופלו - סורה 53, פסוק 1.

אשבע בקולמוס ובכל אשר ירשמו  -  סורה 68, פסוק 1.

אשבע בלבנה  -  סורה 74 פסוק 32.

אשבע בשמש ובאורה ובלבנה העולה אחריה. וביום בגלותו את אורה ובלילה כאשר יכסהו  -  סורה 91 פסוקים 1-5.


תודה ל-Israelipatriot שחסך ממני זמן רב בחיפוש אחר המקורות  :old_afro:

תפריט

[0] אינדקס הודעות

[#] עמוד הבא

[*] עמוד הקודם

עבור לתצוגת גירסה מלאה