כתב נושא: לכל אלה שאומרים שדת האסלאם זו עבודה זרה אז כנסו!!  (נקרא 42251 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק Rafoe

  • מנהל(ת) גלובלי(ת)
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 11045
  • "וְהִתְנַחַלְתֶּם אֶת-הָאָרֶץ" (במדבר, לג, נד')
זה מה שנקרא נבואת שקר... האל שלהם לא אמר להם לרצוח יהודים אלא התנבא בשם ה׳ לכאורה נביא השקר מוחמד שטען שנשלח.
נכון!
הרי לעבוד דת אחרת זה לא בהכרח עבודה זרה.
האמונה האמיתית באל אחד שהיא אחת משבע מצוות בני נח היא להאמין שיש אל אחד ויחיד שאינו מפוצל לשתיים או שלוש רשויות. שכל הבריאה נובעת מכוחו ואינה יכולה בלעדיו, או כביכול להלחם בו (אצל הנוצרים השטן במלחמה תמידית עם הבורא).
ברגע שאדם מאמין שיש אל אחד, רשות אחת ויחידה, שכל הבריאה נובעת מכוחו ואין אחר בלתו, הרי שאינו עובד עבודה זרה.
באם אדם בודה מליבו דברות ומצוות בשם אותו אלוה יחיד, הרי שהוא נביא שקר או הולך אחרי נביא שקר. אבל זו עבירה שונה מאשר עבודה זרה.
תבינו דבר אחד מהותי - אין אמונה באללה ללא עלייה והשתחוות לאבן במכה (הכאעבה).
לא חסר סרטונים ביוטיוב שבהם רואים אותם משתחווים לכאעבה בלהט וביראה.
חלקם אף נלחמים להגיע לאותה אבן כדי לנגוע בה, משום שכך לפי תפיסתם הם כאילו נוגעים בשכינה.

אז נכון, האליל שלהם הוא בלתי נראה, אבל יש לו דמות אבן על פני האדמה.

כשאברהם אבינו גילה את השקר שבעבודת האלילים הוא ניפץ את הפסלים, ואילו מחמד קידש את האבן ששימשה את הפגאניים הערבים.

זוהי דת האסלאם - אמונה באללה היא השתחוות לכאעבה (וזה גם כיוון התפילה שלהם), ופעם אחת בחייהם לפחות הם מצווים להגיע לשם ולשהתחוות ישירות לאבן.

זאת לא נבואש שקר משום שמחמד לא כיוון כלל ליהודים. הוא הכניס את בני ישראל לקראן משום שרצה למשוך אותם לדת הדמים אך מכיוון שסירבו (והם ידעו היטב מדוע) אז הוא כתב בספרו שיש להשמידם.

קצת כבוד לאבותינו שהעדיפו למות ולא להיות מוסלמים (הם ידעו היטב מה מהות הדת הזאת), משום שאם לא היה מדובר בעבודה זרה, אזי שהם לפחות היו מתאסלמים כלפי חוץ, אבל הם ידעו הכי טוב - עבודה זרה היא עבודה זרה (ואפילו שיש בה מלכודת דבש כמו "אל אחד שאין לו דמות הגוף").
http://www.youtube.com/user/rafoe10
https://twitter.com/RafoeJTF
    http://gplus.to/rafoe
https://www.facebook.com/RafoeJTF
جيش يوشع سيعود  (ג'ייש יהושע סעופא יעוד) - צבא יהושע עוד ישוב!

מנותק אביר הקרנפים

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 8016
  • מוסר, כבוד, יהדות.
דווקא אותי לימדו שאיסלאם זה לא יהרג ואל יעבור...
אמת, כבוד וכוח. שלושה דברים שאנשים מחפשים ומבקשים מזולתם כל ימי חייהם ולא יודעים שצריכים למצוא את זה בתוך עצמם.

צבא יהושע עוד יחזור!

מנותק UM-96

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 2183
  • הבא להורגך-השכם להורגו
דווקא אותי לימדו שאיסלאם זה לא יהרג ואל יעבור...
לימדו אותך נכון.
״אַתָּה תָקוּם תְּרַחֵם צִיּוֹן כִּי עֵת לְחֶנְנָהּ כִּי בָא מוֹעֵד.״
״כִּי רָצוּ עֲבָדֶיךָ אֶת אֲבָנֶיהָ וְאֶת עֲפָרָהּ יְחֹנֵנוּ.״

מנותק Rafoe

  • מנהל(ת) גלובלי(ת)
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 11045
  • "וְהִתְנַחַלְתֶּם אֶת-הָאָרֶץ" (במדבר, לג, נד')
דווקא אותי לימדו שאיסלאם זה לא יהרג ואל יעבור...
לימדו אותך נכון.
אפשר להבין מדוע חשבתם ועדיין חושבים שהאסלאם אינה עבודה זרה, אך בואו אשאלך אתכם שאלה קטנה:
מדוע שאנו בתור עם ישראל לא נעשה לנו אבן גדולה שתהיה כדמותו של הקב"ה (חס וחלילה) על פני האדמה וכך כאשר כולנו נרצה לבוא ו"לגעת" בשכינה נוכל לעשות כן?

זה אינו סותר כלל את האמונה בקב"ה, אלא רק נותן לנו משהו ממשי שנוכל לראות ולהרגיש אותו.


ורק כדי לחדד, הנה טוקבק נחמד שקראתי ממש לאחרונה בערוץ 7:
האם האל התיר לבני-נח לאנוס, לשדוד ולרצוח.. בשמו ?
אם לא אז ברור שזוהי דת פגאנית, עבודה זרה של ממש.
כתבתי על כך רבות בעבר ולא קיבלתי הפרכה לטענותי משום רב, האסלם הוא המשך ישיר של דת בני ישמעאל שהיו פגאנים והשתחוו לעפר רגליהם.
כל תירוצי הפיוס של הרמב"ם לגר הצדק, המוסלמי לשעבר עובדיה כדי לפייסו לאחר שנפגע, אינם הלכתיים וקל להפריך אותם מיסודם רק שלצערנו היו אינטרסים כלכליים להפוך מאיגרת הרמב"ם הלכה למרות שהוא עצמו לא טרח להכניס זאת להלכה בספרו משנה תורה.
אין לנו בהסטוריה הרבנית מאז משה רבנו ועד לאיגרת הרמב"ם, דת נוספת שאינה "זרה", מלבד דתנו אנו.
http://www.youtube.com/user/rafoe10
https://twitter.com/RafoeJTF
    http://gplus.to/rafoe
https://www.facebook.com/RafoeJTF
جيش يوشع سيعود  (ג'ייש יהושע סעופא יעוד) - צבא יהושע עוד ישוב!

מנותק אביר הקרנפים

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 8016
  • מוסר, כבוד, יהדות.
יסלח לי אותו טוקבקיסט שאני מוחה על בורותו.
לנו היהודים יש מקום קדוש שאנו מצווים לעלות אליו שלוש פעמים בשנה ולהשתחוות שם לה'.
לשאלה האם האל התיר לבני נח לעשות דברים כאלה ואחרים, כבר עניתי. נבואת שקר איננה עבודה זרה. זו נבואת שקר. עניין אחר לגמרי.
בני ישמעאל לא השתחוו לאבק שברגליהם. הערביים מדורו של אברהם אבינו השתחוו לאבק שברגליהם. והרי ישמעאל היה אז בן 13 בלבד. לאחר שנים רבות נפוץ זרעושל ישמעאל על פני אזור ערב והערביים היו לישמעאלים. כשם שהיום המצרים הם ישמעאלים בני שם ולא מצריים בני חם.
לרמב"ם אין תירוצי פיוס. ונחמד שטוקבקיסט מערוץ 7 מרגיש גדול מספיק לחלוק על הרמב"ם, מה שהרא"ש והרי"ף עשו בדחילו ורחימו לפני 900 שנה.
אין "איגרת הרמב"ם. הרמב"ם שלח כמה איגרות מפוסמות כמו איגרת תימן, אבל האיגרת שנדמה לי שאתה מתבלבל בה היא איגרת הרמב"ן. לא ידוע לי על שום איגרת שנקראת איגרת הרמב"ם.
דבר אחרון. דת יכולה להיו זרה בלא שתהיה עבודה זרה. כמו שאמרתי ואשוב ואומר.
לא כל נבואת שקר זו עבודה זרה. הגדרים בהלכה מאוד ברורים.
אמת, כבוד וכוח. שלושה דברים שאנשים מחפשים ומבקשים מזולתם כל ימי חייהם ולא יודעים שצריכים למצוא את זה בתוך עצמם.

צבא יהושע עוד יחזור!

מנותק Rafoe

  • מנהל(ת) גלובלי(ת)
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 11045
  • "וְהִתְנַחַלְתֶּם אֶת-הָאָרֶץ" (במדבר, לג, נד')
יסלח לי אותו טוקבקיסט שאני מוחה על בורותו.
לנו היהודים יש מקום קדוש שאנו מצווים לעלות אליו שלוש פעמים בשנה ולהשתחוות שם לה'.
לשאלה האם האל התיר לבני נח לעשות דברים כאלה ואחרים, כבר עניתי. נבואת שקר איננה עבודה זרה. זו נבואת שקר. עניין אחר לגמרי.
בני ישמעאל לא השתחוו לאבק שברגליהם. הערביים מדורו של אברהם אבינו השתחוו לאבק שברגליהם. והרי ישמעאל היה אז בן 13 בלבד. לאחר שנים רבות נפוץ זרעושל ישמעאל על פני אזור ערב והערביים היו לישמעאלים. כשם שהיום המצרים הם ישמעאלים בני שם ולא מצריים בני חם.
לרמב"ם אין תירוצי פיוס. ונחמד שטוקבקיסט מערוץ 7 מרגיש גדול מספיק לחלוק על הרמב"ם, מה שהרא"ש והרי"ף עשו בדחילו ורחימו לפני 900 שנה.
אין "איגרת הרמב"ם. הרמב"ם שלח כמה איגרות מפוסמות כמו איגרת תימן, אבל האיגרת שנדמה לי שאתה מתבלבל בה היא איגרת הרמב"ן. לא ידוע לי על שום איגרת שנקראת איגרת הרמב"ם.
דבר אחרון. דת יכולה להיו זרה בלא שתהיה עבודה זרה. כמו שאמרתי ואשוב ואומר.
לא כל נבואת שקר זו עבודה זרה. הגדרים בהלכה מאוד ברורים.
אני אתייחס רק לדברים שאני כן בקיא בהם ובנקודה של השתחוות של בני ישמעאל יש אמת בדבריו.
הם אומנם לא השתחוו לעפר (למרות שזה גם יכול להיות), אך הם בהחלט השתחוו לכאעבה הרבה לפני האסלאם.
האסלאם הוא המשך ישיר ולא נפרד לפאגניזם הערבי שהיה נהוג בחצי האי הערבי (מה שנקרא בערבית הג'הלייה). האסלאם הוא כלי לעליונות התרבות הערבית. 

הכאעבה מקודשת על ידי האסלאם כמקום קדוש, וההשוואה למקום המקדש שלנו היא חסרת כל בסיס משום שכאשר המכבים הביסו את היוונים, הם נכנסו למקום המקדש וטיהרו אותו לחלוטין מכל השיקוצים של היוונים, ואילו מחמד לא רק שלא הרס את הכאעבה, אלא שקידש אותה כמקום קדוש וכמושא סגידה לכל המסלמים.
לנו במקום המקדש להבדיל מהמסלמים אין חפץ או פסל שאנו מחוייבים לסגוד לו. להיפך - פרט לכהנים אסור לאיש להיכנס למקום המקדש. אין מה להשוות בכלל.

יש כאעבה ללא אללה אך אין אללה ללא הכעאבה.

בנוגע לרמב"ם - קטונתי מלחלוק עליו, אך עדיין אני עומד על דעתי שתקופתו שונה לחלוטין מתקופתנו.
הוא חי תחת השלטון המסלמי בפרט ובגלות בכלל, ואני מאמין שהוא לא רצה לסכן חיי יהודים, משום שדי ברור מה יכול היה לקרות אם הרמב"ם היה כותב שהאסלאם היא עבודת אלילים.

אני לא חולק על פסקי ההלכה שלו, אך עניין האסלאם הוא יוצא דופן.
צריך לקחת בחשבון את הנסיבות ואת התקופה שבה הוא חי (אני לא מאמין שהוא היה אומר שהאסלאם היא לא עבודה זרה אם היה חי תחת שלטון נוצרי למשל).

אם האסלאם היא לא עבודה זרה, אז הרי שגם יהודים יכולים להשתחוות לאבנים ולגעת בהן ולחשבו שבדרך זו הם נוגעים ב"שכינה".
http://www.youtube.com/user/rafoe10
https://twitter.com/RafoeJTF
    http://gplus.to/rafoe
https://www.facebook.com/RafoeJTF
جيش يوشع سيعود  (ג'ייש יהושע סעופא יעוד) - צבא יהושע עוד ישוב!

מנותק אביר הקרנפים

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 8016
  • מוסר, כבוד, יהדות.
הרמב"ם כתב את פסקי ההלכה שלו לכל בני ישראל. הגרים תחת שלטון הנוצרים והמוסלמים. ולא יעלה על הדעת שהרמב"ם הקל ראש ופסק שלא כהלכה בעניין שעליו נאמר יהרג ואל יעבור.
נדמה לי, אבל אני לא בטוח, שהרמב"ם כתב שמי שנהרג ולא עובר במקום שלא כתוב להיהרג ולא לעבור, עובר עבירה בכך שמוסר עצמו למיתה.
לכן התירוץ שהרמב"ם עשה את זה מפחד השלטון, לא נראה לי.
ולהשוות את הכעבה למקדש לפרטי פרטים, תמיד יצביע על חילוקים. זה לא משנה מה היה בכעבה לפני האיסלאם. ממילא מוחמד ליק מפה ומשם וסילף את כל אשר מצא כדי ליצור את הסלט הנתעב הזה שנקרא איסלאם.
ואם מוחמד לקח סיפורים ופסוקים מן המקרא ועיוות אותם לחלוטין, זה אומר שכיום ההולכים בעקבותיו נחשבים כמקיימי דת משה שקדמו לו?
לפי אותו עקרון, הכעבה כיום לא נחשבת ככעבה שלפני בוא מוחמד.

ואחרי הכל, אני הולך בעיניים עצומת אחר הרמב"ם.
אמת, כבוד וכוח. שלושה דברים שאנשים מחפשים ומבקשים מזולתם כל ימי חייהם ולא יודעים שצריכים למצוא את זה בתוך עצמם.

צבא יהושע עוד יחזור!

מנותק Rafoe

  • מנהל(ת) גלובלי(ת)
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 11045
  • "וְהִתְנַחַלְתֶּם אֶת-הָאָרֶץ" (במדבר, לג, נד')
הרמב"ם כתב את פסקי ההלכה שלו לכל בני ישראל. הגרים תחת שלטון הנוצרים והמוסלמים. ולא יעלה על הדעת שהרמב"ם הקל ראש ופסק שלא כהלכה בעניין שעליו נאמר יהרג ואל יעבור.
נדמה לי, אבל אני לא בטוח, שהרמב"ם כתב שמי שנהרג ולא עובר במקום שלא כתוב להיהרג ולא לעבור, עובר עבירה בכך שמוסר עצמו למיתה.
לכן התירוץ שהרמב"ם עשה את זה מפחד השלטון, לא נראה לי.
אני מבין את הפסיקה של הרמב"ם בנוגע לאסלאם, משום שאין פסלים ואין דמויות, וכל שעליך לעשות הוא בעיקרון להתפלל ולצעוק כמו בהמה "אללה הוא אכבר", ועל כן אתה יכול להעמיד פני מוסלמי כלפי חוץ ולהישאר יהודי בתוך ביתך.
אבל אין לי שום רצון להעמיד פנים בארצי - דינם של המסגדים הוא כדינם של הכנסיות.

וצריך שיהודים יידעו - זוהי עבודה זרה למרות שבמקום של סכנת חיים אפשר להעמיד פנים (כמו שעשו יהודים רבים תחת השלטון המוסלמי).

ולהשוות את הכעבה למקדש לפרטי פרטים, תמיד יצביע על חילוקים. זה לא משנה מה היה בכעבה לפני האיסלאם.
זה מאד משנה.
מדובר באבן שחורה (כלבו של ערבי) שסגדו לה הערבים במדבר בתקופה של טרום האסלאם.
מחמד הכשיר את השרץ.

לפי אותו עקרון, הכעבה כיום לא נחשבת ככעבה שלפני בוא מוחמד.
חחחח :::D
זה בדיוק מה שאמר לי מסלמי מתועב בדיון ביוטיוב כאשר שאלתי אותו איך הוא מסביר את העובדה שהם סוגדים לאבן (וחס וחלילה שאני משווה יהודי יקר כמוך למסלמי מתועב).

שאלתי אותו דבר אחד פשוט - במה בדיוק האבן שונה?
אז כתוב שמחמד קידש אותה ו"טיהר" אותה, אך איך זה מתבטא? (אני עדיין רואה אבן מרובעת ענקית שמליוני מסלמים משתחווים לה כל שנה)
מיותר לציין שלא קיבלתי תשובה.
http://www.youtube.com/user/rafoe10
https://twitter.com/RafoeJTF
    http://gplus.to/rafoe
https://www.facebook.com/RafoeJTF
جيش يوشع سيعود  (ג'ייש יהושע סעופא יעוד) - צבא יהושע עוד ישוב!

מנותק אביר הקרנפים

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 8016
  • מוסר, כבוד, יהדות.
טיהר... טינף... אני מניח שמה שעושים כיום עם האבן שונה.
זה לא כמו לזרוק אבן למרקוליס.

וכמובן שאני מסכים איתך שאנחנו לא אמורים להעמיד פנים בארצינו.
כל הדיון הוא אם זה יהרג ואל יעבור...
אמת, כבוד וכוח. שלושה דברים שאנשים מחפשים ומבקשים מזולתם כל ימי חייהם ולא יודעים שצריכים למצוא את זה בתוך עצמם.

צבא יהושע עוד יחזור!

מנותק אבי 1

  • משתמש(ת)
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3773
  • הבוחר החליט ממשלת ימין
לדעתי אפשר ללמוד מהרב כהנא זצ"ל בנושא יחסו למוסלמים ולערבים ויחסו לנוצרים.בספרו על הליגה להגנה יהודית הוא מספר שאיטלקים נוצרים עזרו ליהודים במאבקם נגד כושים מוסלמים.
הרב זצ"ל נרצח בידי מוסלמי מאלקעידה.
מליוני נוצרים אוונגליסטים תומכים בישראל.האויב שלנו הוא מוסלמי וערבי.לגבי ויכוח הלכתי לא אכנס אליו.אבל לדעתי הרב כהנא זצ"ל הבין בהלכה והיה גדול בתורה כדי שנוכל ללכת לפיו.כלומר לחקות את מעשיו,לקרוא את ספריו וכתביו.ללמוד ממנו.
הבא להורגך השכם להורגו

מנותק Rafoe

  • מנהל(ת) גלובלי(ת)
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 11045
  • "וְהִתְנַחַלְתֶּם אֶת-הָאָרֶץ" (במדבר, לג, נד')
טיהר... טינף... אני מניח שמה שעושים כיום עם האבן שונה.
זה לא כמו לזרוק אבן למרקוליס.

וכמובן שאני מסכים איתך שאנחנו לא אמורים להעמיד פנים בארצינו.
כל הדיון הוא אם זה יהרג ואל יעבור...
אני מבין את כל העניין של ייהרג ובל יעבור, אך לפי מה שאני יודע מהרמב"ם הוא גם פסק בנושאים שבהם ידינו עליונה ועל מקרים שידינו חלשה.
אני מסכים שיכול להיות מצב שבמקרה של סכנת מוות תחת שלטון מסלמי כזה או אחר אפשר להעמיד פני מסלמי, אך השאלה היא לא על זה אלא על המהות.
לפי כל קנה מידה שאני מכיר האסלאם היא עבודה זרה (לנוצרים יש את השילוש הקדוש ולמסלמים יש את אללה והכעאבה).
ודרך אגב - ישנם פסוקים שבהם מחמד גם נשבע בירח והכוכבים (סמל האסלאם גם מאמת את זה) - ברגע שאני אמצא את המקורות אני אעלה אותם לכאן.

ושאלה קטנה מקטן שכמוני אליך (אתה מבין יותר ממני ברמב"ם ובהלכה בכלל) - איך אפשר לפרש את הפסוקים הבאים מתוך משנה תורה של הרמב"ם:

מצבה שאסרה תורה--היא בניין שיהיו הכול מתקבצין אצלה, ואפילו לעבוד את ה', שכן היה דרך עובדי עבודה זרה, שנאמר "ולא תקים לך, מצבה, אשר שנא, ה' אלוהיך" (דברים טז,כב).  וכל המקים מצבה, לוקה.  -  ספר המדע, הלכות עבודה זרה, פרק ו', פסוק ט'.

וכן אבן משכית האמורה בתורה--אף על פי שהוא משתחווה עליה לשם, לוקה:  שנאמר "ואבן משכית לא תיתנו בארצכם, להשתחוות עליה" (ויקרא כו,א).  מפני שכן היה דרך עבודה זרה להניח אבן לפניה להשתחוות עליה, לפיכך אין עושין כן לה'.  ואינו לוקה עד שיפשוט ידיו ורגליו על האבן, ונמצא כולו מוטל עליה--שזו היא השתחוויה האמורה בתורה.  -  ספר המדע, הלכות עבודה זרה, פרק ו', פסוק י'.

יכול להיות שאני לא מבין את הדברים, אך התיאור של הרמב"ם בפסוקים אלו מזכיר לי באורך פלא את האבן במכה.
http://www.youtube.com/user/rafoe10
https://twitter.com/RafoeJTF
    http://gplus.to/rafoe
https://www.facebook.com/RafoeJTF
جيش يوشع سيعود  (ג'ייש יהושע סעופא יעוד) - צבא יהושע עוד ישוב!

מנותק אביר הקרנפים

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 8016
  • מוסר, כבוד, יהדות.
זה בדיוק מה שכתבתי לך כשביקשת הוכחות מההלכה ששלמה עמאר הוא רב מטעם שעובר עברות בפרהסיה ומחלל שם שמים.
לכן כתבתי שאסור להכנס למסגד כי זה מצבה שאמרה תורה.
וברור שכשיד ישראל תקיפה צריך לבער את הדרעק הזה מארץ ישראל.
אמת, כבוד וכוח. שלושה דברים שאנשים מחפשים ומבקשים מזולתם כל ימי חייהם ולא יודעים שצריכים למצוא את זה בתוך עצמם.

צבא יהושע עוד יחזור!

מנותק Rafoe

  • מנהל(ת) גלובלי(ת)
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 11045
  • "וְהִתְנַחַלְתֶּם אֶת-הָאָרֶץ" (במדבר, לג, נד')
זה בדיוק מה שכתבתי לך כשביקשת הוכחות מההלכה ששלמה עמאר הוא רב מטעם שעובר עברות בפרהסיה ומחלל שם שמים.
לכן כתבתי שאסור להכנס למסגד כי זה מצבה שאמרה תורה.
וברור שכשיד ישראל תקיפה צריך לבער את הדרעק הזה מארץ ישראל.
נו....
אז אם מסגד זו מצבה (כשאין בו למעשה כלום פרט לשטיחים וספרי קוראן), אז איך נגדיר את הכאעבה?

מה זה אם לא עבודה זרה?

רק לידע כללי - כשאתה משתחווה לכעאבה או לכיוון מכה (כאשר אתה באירופה או בכל מקום אחר) אתה בעצם משתחווה לאללה (כי ה"שכינה" נמצאת בתוך הכאעבה).

האגדה מספרת שהיהודי שכתב את הקראן למחמד הכניס בו בכוונת תחילה סתירות ודברים לא הגיוניים כדי שיהודים יבינו שמדובר בדת שקר ובעבודה זרה לכל דבר (אני לא אתפלא אם אותו יהודי בכלל מעורב בכל עניין "קידוש הכאעבה").
כך גם אני חושב שעשה הרמב"ם.  אין לי הסבר אחר לכך שמצד אחד הוא מתיר להכנס למסגד ופוסק שהאסלאם הוא לא עבודה זרה, ומצד שני אוסר על עבודת אבן ומצבה.

האסלאם הוא אלוהי האבן שאנו אסורים לעבוד אותו לפי התורה שבכתב - וַעֲבַדְתֶּם-שָׁם אֱלֹהִים, מַעֲשֵׂה יְדֵי אָדָם עֵץ וָאֶבֶן אֲשֶׁר לֹא יִרְאוּן וְלֹא יִשְׁמְעוּן וְלֹא יֹאכְלוּן וְלֹא יְרִיחֻן.
http://www.youtube.com/user/rafoe10
https://twitter.com/RafoeJTF
    http://gplus.to/rafoe
https://www.facebook.com/RafoeJTF
جيش يوشع سيعود  (ג'ייש יהושע סעופא יעוד) - צבא יהושע עוד ישוב!

מנותק מציאותי

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1401
אני חושב שהוא התכוון למצווה, לא מצבה.

מנותק Rafoe

  • מנהל(ת) גלובלי(ת)
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 11045
  • "וְהִתְנַחַלְתֶּם אֶת-הָאָרֶץ" (במדבר, לג, נד')
ודרך אגב - ישנם פסוקים שבהם מחמד גם נשבע בירח והכוכבים (סמל האסלאם גם מאמת את זה) - ברגע שאני אמצא את המקורות אני אעלה אותם לכאן.
וכמובטח:

אשבע בזורות בהפיצן (נשבע ברוח)  - סורה 51, פסוק 1.

אשבע בהר ובספר שנכתב ובבית הנושב ובתקרה הגבוהה ובים הגואה - סורה 52, פסוקים 1-6.

אשבע בכוכב  בנופלו - סורה 53, פסוק 1.

אשבע בקולמוס ובכל אשר ירשמו  -  סורה 68, פסוק 1.

אשבע בלבנה  -  סורה 74 פסוק 32.

אשבע בשמש ובאורה ובלבנה העולה אחריה. וביום בגלותו את אורה ובלילה כאשר יכסהו  -  סורה 91 פסוקים 1-5.


תודה ל-Israelipatriot שחסך ממני זמן רב בחיפוש אחר המקורות  :old_afro:
« עריכה אחרונה: מרץ 26, 2012, 19:57:12 על ידי Rafoe »
http://www.youtube.com/user/rafoe10
https://twitter.com/RafoeJTF
    http://gplus.to/rafoe
https://www.facebook.com/RafoeJTF
جيش يوشع سيعود  (ג'ייש יהושע סעופא יעוד) - צבא יהושע עוד ישוב!

מנותק אביר הקרנפים

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 8016
  • מוסר, כבוד, יהדות.
איפה הרמב"ם התיר את הכניסה למסגד?
אמת, כבוד וכוח. שלושה דברים שאנשים מחפשים ומבקשים מזולתם כל ימי חייהם ולא יודעים שצריכים למצוא את זה בתוך עצמם.

צבא יהושע עוד יחזור!

מנותק Rafoe

  • מנהל(ת) גלובלי(ת)
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 11045
  • "וְהִתְנַחַלְתֶּם אֶת-הָאָרֶץ" (במדבר, לג, נד')
איפה הרמב"ם התיר את הכניסה למסגד?
אני לא בטוח אם מה שקראתי היה הרמב"ם או מישהו אחר, או שבכלל הסתמכו על פסיקתו שהאסלאם אינו עבודה זרה וקבעו שגם מותר להיכנס למסגד, אבל כל זה אינו רלוונטי.

מה שרלוונטי הוא שמדובר בעבודה זרה לחלוטין והבאתי כאן את המקורות, ויותר מכך - יש ציטוט נוסף מהקוראן שאני מקווה למצוא עוד היום שיבהיר את העניין עוד יותר.
http://www.youtube.com/user/rafoe10
https://twitter.com/RafoeJTF
    http://gplus.to/rafoe
https://www.facebook.com/RafoeJTF
جيش يوشع سيعود  (ג'ייש יהושע סעופא יעוד) - צבא יהושע עוד ישוב!

מנותק אביר הקרנפים

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 8016
  • מוסר, כבוד, יהדות.
כל זה עדיין לא מוכיח שהאיסלאם הוא עבודה זרה. זה בסך הכל צרור של נבואות שקר פסיכיות.
אמת, כבוד וכוח. שלושה דברים שאנשים מחפשים ומבקשים מזולתם כל ימי חייהם ולא יודעים שצריכים למצוא את זה בתוך עצמם.

צבא יהושע עוד יחזור!

מנותק Rafoe

  • מנהל(ת) גלובלי(ת)
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 11045
  • "וְהִתְנַחַלְתֶּם אֶת-הָאָרֶץ" (במדבר, לג, נד')
"הדת אצל אללה היא אסלאם" נאמר רבות על ידי האימאמים, ויש כאן סוג של האנשה של אללה, שהרי רק לבני אדם יש דת, ואילו כאן יש לאללה דת והיא אסלאם.

והם עוד מדברים על הנוצרים  :old_huh:

עוד קצת על הפגאניות שבאסלאם: http://wikiislam.net/wiki/The_Pagan_Origins_of_Islam
http://www.youtube.com/user/rafoe10
https://twitter.com/RafoeJTF
    http://gplus.to/rafoe
https://www.facebook.com/RafoeJTF
جيش يوشع سيعود  (ג'ייש יהושע סעופא יעוד) - צבא יהושע עוד ישוב!

מנותק אבי 1

  • משתמש(ת)
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3773
  • הבוחר החליט ממשלת ימין
כשאני רואה מוסלמים אני גאה שאני יהודי.
הבא להורגך השכם להורגו

מנותק אביר הקרנפים

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 8016
  • מוסר, כבוד, יהדות.
וכשאתה רואה סתם גויים?
כשאני רואה סרט צרפתי או אמריקאי. רואה איך הם חיים כמו בהמות, איזו פריצות עלובה, איזה חוסר כבוד ומוסר, איזה גנבים ורמאים וכמה מכבדים גנבים ורמאים...
אז אני מתמלא גאווה. ותמיד אני מתפאר ביהודים הדתיים ובבנות ירושלים. איזה כבוד יש להם. איזה מוסר.
ברוך הוא אלוקינו שבראנו לכבודו והבדילנו מן התועים ונתן לנו תורת אמת וחיי עולם נטע בתוכנו. :dance: :dance: :dance:
אמת, כבוד וכוח. שלושה דברים שאנשים מחפשים ומבקשים מזולתם כל ימי חייהם ולא יודעים שצריכים למצוא את זה בתוך עצמם.

צבא יהושע עוד יחזור!