כתב נושא: דמיינו לכם לרגע מה מרגישים היהודים שנפגעו מהטרור הערבי הנאצי  (נקרא 2479 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק DJ Luminus

  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 675
אני מאמין שהדברים שאני הולך לומר כאן יישמעו לכם "לפלפיים" ורגשניים מדי.

אינני יודע כמה מכם אבדו קרוב משפחה אבדו חברים או בעצמם נפלו קרבן לטרור הערבי הנאצי, אני מקווה מאוד שאף אחד מכם (אני איבדתי שני חברים ועוד כמה אנשים שהכרתי הי"ד ונפצעתי קל בפיגוע תופת), לכן אפנה לאלו שזה לא קרה להם ברוך השם (ואני מקווה מאוד שזה לא יקרה).
נסו לדמיין לרגע מה עובר כעת על אותם אנשים שבנם, בתם, אמם, אביהם, אחיהם נלקח מהם. נסו רגע להכנס לנעליהם של אותם אנשים, תחשבו שאתם במקומם. דמיינו לכם שאתם במקום אותם אנשים שנכחו בפיגוע תופת, ראו את הזוועות ועד היום סובלים מבעיות פסיכולוגיות קשות, פלאשבקים וסיוטים שחוזרים על עצמם. דמיינו לכם מה עובר על אותם אנשים שאבדו יד, אבדו רגל או נותרו עם צלקות בגוף. אני בעצמי נפצעתי קל מאוד בפיגוע ונותרתי עם צלקת קטנה ביד ימין. בכל פעם שאני מסתכל על הצלקת הזאת אני מתמלא זעם, שנאה ורצון עז לנקום בערבים הנאצים. תחשבו רק מה מרגישים אותם אנשים, ואיש אינו נוקם את נקמתם. איש אינו נוקם את דמם של אותם יהודים חפים מפשע שכל חייהם נקטעו או נהרסו!!! ולממשלה הבולשביקית לא איכפת מהם! היא ממש עושה מהם צחוק!

אביא כאן דוגמה מאוד כואבת, יבגניה דורפמן הי"ד, נערה בת 15 שנרצחה בפיגוע בדולפינריום ביוני 2001. היא נפצעה באורח אנוש. איברי בטנה ומוחה רוסקו כליל על ידי כדוריות מתכת שהערבי הנאצי ימח שמו שרצח אותה ועוד 20 צעירים וצעירות נשא בחגורת הנפץ שלו.
היא נפטרה בבית החולים שבועיים וחצי אחרי הפיגוע. יבגניה ואמה עלו לארץ בשנות התשעים מאוזבקיסטן (הן היו יהודיות באמת). אמה שהייתה אם חד הורית לבת יחידה, השקיעה מאמצים אדירים למען עתיד בתה, עבדה שעות כדי לפרנס אותה, הקריבה הכל למענה ואז בא הערבי הנאצי הזה ולקח ממנה את בתה היחידה, את אהבת חייה, את כל עולמה. תחשבו מה הם עשו לאישה הזאת, כעת אין לה סיבה לחיות, אין לה במי להשקיע, כל חייה נהרסו כליל. כשאני חושב על מה שעובר עליה, זה הורס אותי. גם אני בן יחיד ואינני רוצה אפילו לחשוב מה הורי היו מרגישים אילו הייתי במקום יבגניה הי"ד.

למי שרוצה לקרוא עוד על יבגניה:
http://www.haaretz.co.il/hasite/pages/ShArt.jhtml?itemNo=46130+

והבוגד השמן הזה, אריק שרון, ימח שמו וזכרו, אמר "איפוק זה כוח!". אף ערבי נאצי לא שילם את מחירם היקר של יבגניה ו-20 הקרבנות הנוספים מאותו פיגוע רצחני. על הפיגוע הזה היו צריכים לפורר את כל עזה! (אישית הייתי מחסל את כל בני משפחתו של הערבי הנאצי הזה - אבא שלו הופיע בטלוויזיה כשהוא מאושר ומתגאה במה שהבן שלו עשה). לחזירים היהודונים (כן, אני משתמש במונח יהודונים) בכנסת לא איכפת מהיהודים שנרצחים ברחובות ארצם וממשפחותיהם השכולות. אדם שלא איכפת לו אפילו ממישהו אחד מבני עמו אינו ראוי להנהיג עם, ובטח שלא את עם ישראל. לכן יש להחליף את השלטון הבולשביקי בשלטון כהניסטי שידאג לשלומו ולכבודו של עם ישראל ויגאל דמו של כל יהודי שירצח על ידי הערבים הנאצים.

דרך אגב, אריק לא מת עדיין?

מנותק ארץ ישראל

  • משתמש(ת) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 36
במידה כזו או אחרת כל אחד נפגע בטרור
אם זה חרדה הלם משפחה או ישירות בעצמו.

בכל אופן, אני לא צריך שום צלקת בשביל לרצות לנקום באויב.
על כל טיפת דם שנשפכת של יהודי אחר

אבל בוא נגיד שזה עשה בהחלט משהו

אני מתאר לעצמי עד כמה זה מזעזע ולא נעים.
לדעת שבמדינה שלך קרוב שלך נהרג על ידי האויב שלך, ושאר העם?שותק
ארץ ישראל לעם ישראל.

מנותק דוקא_כך

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3620
  • ופדויי ה' ישובון ובאו ציון ברינה
כל יהודי צריך לשאול את עצמו את השאלה ששאלת---זו ההגדרה של "ואהבת לרעך כמוך"---ולכאוב את כאבו של כל יהודי.  כאשר אנו שומעים על יהודי שאבד את גפיו, או בני משפחתו, בהתקפת טרור מוסלמי, אנחנו צריכים לכאוב את כאבו, לכעוס על המנהיגים המנוולים שדמו ודם יקיריו על ראשיהם.  גמילות חסדים, השתתפות בהלוויות, הפגנות נגד השלטון הבולשביקי ומחאה על חילול שם ה'---אלו דברים שעליהם אדם מקבל גמול בזה ובבא.
יהונתן פולארד
ראובן מנינג
יגאל עמיר
חגי עמיר
עופר גמליאל
שלמה דביר
ירדן מורג
דוד אמויאל
חזקיהו עמי פופר
גור המל
ישי שליסל
דני טיקמן
ג'וליאן סופיר
ארנולד ישראלוב
רחמים לוטטי
חברי מחתרת בת-עין
יונה אברושמי
יבגני גרוסמן
אלכסנדר רבינוביץ'
מורדי הראל
אליצור הראל