כתב נושא: מח"ט בנימין מתעקש להבעיר את גוש שילה  (נקרא 725 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק jewlover and arabhater

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 5996
מח"ט בנימין מתעקש להבעיר את גוש שילה
« ב- : אוקטובר 11, 2011, 13:18:57 »
בס"ד
http://www.hakolhayehudi.co.il/?p=16798

בחודשים האחרונים חלה עליה חדה בארועים האלימים באיזור גוש שילה. הסיבה: צה"ל הרס את גבעת עלי עין, ומח"ט בנימין הוציא צו שטח צבאי סגור על האיזור, במטרה למנוע חזרה למקום.

מאז, מפגינים התושבים מדי שבוע, והעימותים בגזרה מגיעים בכל פעם לשיאים חדשים, בהם הצתת מסגד בידי אלמונים, והרג ערבי בידי חיילי צה"ל. השבוע חידש מח"ט בנימין את צו הסגירה של האיזור ואף הגדיל אותו. התושבים מבטיחים להמשיך במאבק עד לשיבה מחודשת אל עלי עין. דובר צה"ל סירב להגיב לטענות.

השבוע חתם מח"ט בנימין, סער צור, על צו שטח צבאי סגור לגבעת 'עלי עין'. תוקפו של צו קודם עליו חתם צור לפני שלושה חודשים פג בשבוע שעבר, והמח"ט הזדרז להוציא צו חדש. השטח האסור לכניסה על פי הצו הוגדל והוא כולל איזורים נוספים בגוש שילה, גם מעבר לגבעת עלי עין.

שיטה חדשה למחיקת נקודות ישוב?

לפני כשלושה חודשים, במבצע חשאי ומורכב באישון לילה, הרסו כוחות צה"ל בסיוע משטרת ישראל, את חוות עלי עין שבגוש שילה. בעלי עין התגוררה משפחת זאב, שיחד עם מספר רווקים פיתחו את האיזור, גידלו עדר כבשים, תרנגולים ועסקו גם בחקלאות.

לאחר ההרס הברוטאלי, הוציא מח"ט בנימין צו שטח צבאי סגור על האיזור, במטרה למנוע את הקמת המקום מחדש. תחילה, חשבו תושבי גוש שילה כי מדובר באקט סמלי, שיבוטל כעבור מספר ימים. אולם לאחר כחודש הבינו התושבים כי מדובר בשיטה חדשה של צה"ל למחיקת נקודות התיישבות מהיסוד.

התושבים הודיעו כי הם לא מתכוונים לעבור בשתיקה על הוצאת הצו, והחלו להפגין באיזור מדי יום שישי. כשהבחינו ערביי הכפר הסמוך קוצרא בהפגנות, הם החלו לצעוד לכיוון הישוב אש קודש ולהתעמת עם חיילי צה"ל, מה שהפך לנוהל קבוע מדי יום שישי.

שיאם של ארועי יום השישי הגיע לאחרונה ב"ארועי ספטמבר", כאשר חיילי צה"ל הרגו ערבי מהכפר קוצרא בשעה שעשרות ערבים הקיפו אותם וזרקו לעברם אבנים. האירוע התרחש במהלך צעדת יום שישי של מאות ערבים מהכפר קוצרא לכיוון הישוב אש קודש.

"מח"ט בנימין מתעקש להבעיר את גוש שילה"

במקביל, התחממה הגזרה, ובמהלך החודשים בהם היה תקף הצו, חלה עליה דרסטית בארועי הצתת השדות והמטעים באיזור, כריתת עצי זית הפכה עניין שבשגרה, ובלילה בו הרס צה"ל שלושה בתים בישוב מגרון, הוצת מסגד בכפר קוצרא בידי אלמונים. על קיר המסגד נכתב, "עלי עין ומגרון = צדק חברתי".

בשבוע שעבר פג תוקפו של הצו, וביום שישי, ערב יום כיפור, לא קיימו תושבי גוש שילה הפגנה, מאחר וחשבו לתומם כי הצו לא יחודש. אולם נראה כי למרות ארועי החיכוך הרבים שהחלו לאחר הריסת עלי עין, החליט מח"ט בנימין כי הוא לא מעוניין שהשקט יחזור לאיזור.

"נמשיך להאבק עד שנחזור לעלי עין"

השבוע הובהר לתושבים כי מח"ט בנימין לא ויתר, והציא צו שטח צבאי סגור לשלושה חודשים נוספים. שטחו של הצו החדש הוגדל והוא כולל איזורים נוספים בגוש שילה, גם מעבר לגבעת עלי עין.


ההפגנה בעלי עין ביום שישי (ועד מתייישבי בנימין)

תושבים מגבעות שילה מסרו לקול היהודי כי המח"ט אף נתן הוראה לחיילים בשטח שלא לאפשר מעבר באיזור, והורה שלא לאפשר את קיומן של התפילות הקבועות שהתקיימו בעלי עין מדי שבת.

תושב אש קודש ששוחח עם הקול היהודי אומר כי הצו שהוצא בפעם הקודמת לא נועד למנוע חיכוכים או למטרות בטחוניות, מאחר ולאחר הרס הגבעה האיזור היה רגוע. "בהתחלה התושבים חשבו שזה צו זמני, וחודש וחצי השלימו עם המצב. כשהבנו שמדובר בשיטה חדשה של צה"ל להחרבת נקודות ישוב יהודיות, התחלנו להאיבק ולהפגין נגד הצו", הוא אומר.

יש לציין כי הצו הנוכחי הוכפל בשטחו וכולל גם שטחים בהם כלל לא היה חיכוך. "חשבנו שהמח"ט ירצה להרגיע את הרוחות באיזור, אבל אנחנו מבינים שלא כך המצב. אנחנו נמשיך במאבק, וכפי ששטח הצו הוכפל, כך האיזורים בהם נקיים הפגנות, יוכפלו. אנחנו נאבק עד שבעז"ה נחזור לעלי עין בצורה מלאה", דברי התושב.

פנינו לדובר צה"ל בבקשת תגובה לטענות ושאלנו האם בצה"ל שקלו כנדרש את הארכת הצו, למרות התססת השטח הרגיש ממילא, והאם צה"ל לוקח על עצמו את האחריות להתגברות ארועי האלימות באיזור?

דובר צה"ל הודיע כי הוא מסרב להגיב לשאלות


ועוד יש אנשים בפורום הזה שאומרים לנו להתגייס לצבא הזה בשביל מה כדי לשרת את המח"ט האנטישמי הזה >:(
היום כולם יודעים שהרב כהנא צדק!