עמלק ואויבי ישראל > האמת מאחורי דת האיסלם

לכל מי שעדיין לא ראה: הסרט פיטנה החושף את הנאציות של הקוראן

<< < (4/4)

לוחם יהודה:
תגידו הסרט הזה שודר בטלויזיה? קראתי ששידרו אותו בכנסת לפני כמה שנים, וגם המוסלמים בראשם אל-קעידה הוציאו גזר דין מוות (פתוויה' משהו כזה) על יוצר הסרט.

אגב תראו מה זה יאהודיות במיטבה:
http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A4%D7%AA%D7%A0%D7%94_(%D7%A1%D7%A8%D7%98)


--- ציטוט ---ארגון הגג של יהודי הולנד גינה את הסרט. לפי הודעה שפרסם הארגון, ההצהרות האנטי-יהודיות שמוצגות בסרט אמנם "ממחישות כי כמה אנשי דת מוסלמים מחזיקים ברעיונות איומים לגבי היהודים וכי אפילו ילדים עוברים שטיפת מוח", אך הסרט גורם רק "לקיטוב בחברה ההולנדית והוא חסר תועלת בקרב נגד הקיצוניות". הארגון כינה את הסרט "בלתי מועיל" ו"מכליל"[3][4].
--- סוף ציטוט ---

IRON_MAN:

--- ציטוט של: לוחם יהודה על ספטמבר 22, 2011, 01:34:06 ---תגידו הסרט הזה שודר בטלויזיה? קראתי ששידרו אותו בכנסת לפני כמה שנים, וגם המוסלמים בראשם אל-קעידה הוציאו גזר דין מוות (פתוויה' משהו כזה) על יוצר הסרט.

אגב תראו מה זה יאהודיות במיטבה:
http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A4%D7%AA%D7%A0%D7%94_(%D7%A1%D7%A8%D7%98)


--- סוף ציטוט ---
פחחח נראה לך שישדרו את זה בטלויזיה? הם הרי לא רוצים לגרום לאנשים לראות את הפרצוף האמיתי של המוסלמים,וכן הש'ייחים המוסלמים הוציאו פ'תווה(פסק הלכה) שמורה על כל מוסלמי לרצוח את יוצר הסרט חירט וילדרס ח"ו.

InvadersMustDie:

--- ציטוט של: IRON_MAN על ספטמבר 22, 2011, 19:48:18 ---פחחח נראה לך שישדרו את זה בטלויזיה? הם הרי לא רוצים לגרום לאנשים לראות את הפרצוף האמיתי של המוסלמים,וכן הש'ייחים המוסלמים הוציאו פ'תווה(פסק הלכה) שמורה על כל מוסלמי לרצוח את יוצר הסרט חירט וילדרס ח"ו.

--- סוף ציטוט ---
לפני שבועיים ראיתי ב-"yes דוקו" תוכנית על חירט וילדרס שבה גם הראו קטעים מפיטנה, וגם חיים הופיע בה.

נ נח נחמ נחמן מאומן:
בעזרת ה' יתברך נגרש את כל המוסלמים נאצים יש"ו שר"י מארץ ישראל!
הרב כהנא צדק!
אין ערבים אין פיגועים!ערבים החוצה!

תפריט

[0] אינדקס הודעות

[*] עמוד הקודם

עבור לתצוגת גירסה מלאה